April 2011 mama's - na de crash!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by MamaMarije, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Ik was van de 3.5 naar de 2.4 gegaan, en hij is zo gebleven gelukkig.

2. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Iid super die bevestiging altijd.;)

Fijn dat alles er goed uit zag op je controle.

3. anmiri

anmiri Actief lid

Aug 15, 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen die inbraak!!:( Hopelijk worden ze snel gepakt!

Dames met echo's, fijn dat alles goed was en wat worden ze al groot:)

Noah vandaag 1320 gram! Verder geen veranderingen....morgen weer gesprek met arts, hopelijk dan meer nieuws.

Nicht, vanavond zijn die 72 uur om, ben benieuwd. Weet nu nog niks nieuws.

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    fijn dames, dat alle echo's etc goed waren!

5. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ow oke!!
    Ik zat me al druk te maken.
    Want ik was in 1 week van 5,5 naar 3,5 gegaan...
    3,5 was bij 32 weken zwangerschap

Bedankt! Stelt me wel weer wat meer gerust:)

6. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Goed van Noah! Hij groeit nu echt goed he!?!:)

Owh wat spannend van je nicht, pffff
    Hopelijk is die baby net zo sterk al Noah!

7. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

@anmiri, wat groeit Noah lekker, hartstikke goed!
    Wat een vervelend nieuws van je nicht....

Fijn dat de echo's van vandaag weer goed waren!

8. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

@Mamavanjuul: mooie grote-meisjes-kamer!!! :) Super die goede echo!

@FB: energie.... wat is dat? :(

@Star: jeej! goed nieuws van de echo dus, hij gaat blijft vast nog even lekker zitten zo!

@Mamamarije: mama buggy :D Die inbraak is natuurlijk weer wat minder.... bah. Dat er een vreeemde in je huis geweest is is al erg genoeg (zusje heeft het ook meegemaakt), maar alle rompslomp die je daarna hebt..... :x

@Anmiri: supernieuws dus! Hij groeit echt als kool!

@Hier: over de verbouwing ga ik gewoon even niets zeggen.... (stucadoor ziek geweest en is nu pas eind van de week klaar, hoopt ie ;)). Met mijn bekken gaat het nu gelukkig wel redelijk, dus dat is wel weer lekker.

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Vinden jullie het ook opeens zo snel gaan?

@Anmiri: Wat een bikkel die noah! Al weer bijna in gewicht verdubbeld:D

10. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Gyn zei hier trouwens dat het niet zo een ramp is rond dit termijn,
    zolang het niet te snel gaat dan, maar houden het uiteraard wel in de gaten.

11. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Super nieuws, wat groeit hij goed.

Spannend hoor, duim mee dat alles goed is.

12. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Gaat idd snel, weken vliegen ineens voorbij!

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    ze vroegen net aan mij met zwangerschapszwemmen hoe lang ik nog moest. ik: ik ben nu 33 weken. OWH echt?! wij dachten dat je al bijna moest bevallen. zaten we er toch naast...
    hmmm ben ik al zó dik dan?! :D

14. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    1,237
    0
    36
    Volgens mij is er hier eentje aan het indalen of zo. Heb een vreemde pijn helemaal onderin mijn buik, een soort zeurende menstruatiepijn. En het voelt alsof er druk wordt uitgeoefend op mijn onderbuik van binnenuit.

Handig als je nog nooit een baby hebt gehad en je totaaaaal niet weet hoe iets zou moeten voelen, dat wordt nog wat straks als ik echte weeën krijg ;)

15. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    1,237
    0
    36
    Moet eigenlijk naar de zaak, die is nu onbemand, maar ik blijf nu maar even lekker warm en rustig in bed liggen, anders zit ik daar straks op kantoor in mijn eentje met indalingspijntjes of zo... Toch geen prettig idee....

16. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

Jan 4, 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    @smyltje: ja je bent dik, maar nu is het oke :D

@marije, jeetje wat balen zeg die inbraak.. bij jullie in het midden dus ook veel inbraak, dacht dat het alleen hier gaande was. Hier in A'dam ook veel inbraken... heb mn huis al extra beveiligd.

@animiri: wat groeit Noah goed! Gelukkig... en al wat gehoord van je nicht?

ik zag een mooie meisjes kamer voorbij komen, ziet er echt prachtig uit..

en ik las gelukkig goeie berichten van echo's etc... goed om te horen.

Hier gaat alles ook naar wens.... De hele baby-uitzet is inmiddels in huis, weliswaar nog in verpakking, in tassen, maar dat wordt allemaal uitgepakt in mijn verlof.

Baby is goed ingedaald, het voelt echt beurs aan van onderen, geen leuk gevoel... pffff.. heb een enorme last van slapeloze nachten :x is heel zwaar als je nog moet werken. Ben ook brak als ik thuis ben. Maar goed nog 4 werken... even volhouden.

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
  18. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ smyltje: haha, gaaf is dat he? Ik heb van Lucas ook zulke filmpjes :D Dit keer is het er nog niet van gekomen om ze te maken :)]

@ banaantje: ja fijn he, die klachtjes waarvan je denkt :(... het kan idd maar zo indalen zijn, maar ja... wie weet ook wel niet. Dat is het stomme met zo'n zwangerschap eigenlijk... Ik heb dat ook nog steeds hoor, en ik heb inmiddels toch best wel wat ervaring met bijna 2 zwangerschappen!
    Groot gelijk dat je lekker warm in je bedje blijft!

@ ollebolle: logisch dat het pittig wordt voor je nu! Nog werken, die twee grote meiden van je en dan ook nog zwanger! Waarschijnlijk ook nog wel de nodige huishoudelijke taken ;).
    Heerlijk dat de babyuitzet in huis is, straks lekker wassen en al die iniminikleertjes opvouwen :D.
    Hier hangt de eerste babywas weer te drogen *smelt*...

@ anmiri: ben ook heel benieuwd of er al nieuws is van je nicht... ik hoop zo voor haar...

@ hier: zo fijn dat ik nu hulp heb van mijn ouders! Mijn moeder heeft werkelijk het hele huis gesopt, mijn vader brengt vandaag nog wat troep naar de vuilstort, mams is nu met Lucas de eendjes voeren... echt geweldig! Moet nog even wat bedenken om ze straks te bedanken voor alle goede zorgen...
    of zou een kleinkind uitpoepen genoeg zijn :D:p?
    hahahaha

19. Juli2009

Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, maar indalen gebeurt volgens mij pas met een week of 36/37.... het hoofdje gaat dan "vast" zitten en dan kan de baby (in principe) niet meer draaien. Je kindje kan nu wel al met het hoofje naar beneden gaan liggen maar ligt dan nog niet vast in je bekken.

Het indalen was bij onze dochter rond 37 weken en ik vergelijk het altijd een beetje met het gevoel dat er een meloen tussen je benen hangt ;) Ik ging ook een beetje gek lopen daardoor :) Ik had inderdaad ook steken en er drukte iets heel zwaar op mijn bekken. Met een paar dagen was dat gevoel trouwens ook weer weg!

Enne wat betreft de bevalling... ik zat me daar ook best druk om te maken, maar het cliche is echt waar: als je echte weeen beginnen merk je het echt wel hoor! :D

20. Juli2009

Share This Page