April 2011 mama's - na de crash!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by MamaMarije, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ indalen: het schijnt al wel heel vroeg te kunnen gebeuren, sommige baby's liggen met 30 weken al vast, maar meestal is het idd pas tijdens de laatste loodjes. Ik kan er zelf niet over meepraten, helaas...

@ juli: zit je nog op hete kolen voor de verbouwing? Balen dat de stucadoor ziek was!! Kun je helemaal niks doen of ben je al wel een aantal dingetjes aan het voorbereiden?

@ ziekenhuistas: hebben jullie m allemaal al klaar staan? Ik bedacht me ineens... goh... laat ik dat ook eens gaan doen

(het moet nog steeds gebeuren overigens :))

2. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

@mamamarije: tsja die verbouwing daar wil ik het eigenlijk niet over hebben.... :x De stucadoor denkt nu eind van de week klaar te zijn en tot die tijd kunnen we helaas niet zo veel doen. Er is wel wat houtwerk (deuren, kozijnen en schuifdeurtjes) dat we kunnen schilderen, maar als alles straks weer onder het stucwerk zit schiet dat natuurlijk ook weer niet op.... Alles ligt al wel klaar dus we kunnen van het weekend wel aan de slag.

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Wat een leuk filmpje van die buik!!! haha geweldig he!

@ziekenhuistas: ik ben m nu aan t inpakken. Dan is t maar vast gedaan, heb ik een prettiger gevoel bij. Moet alleen nog even wat strijken. Nemen jullie 2 pyjama's mee?

4. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

Jan 4, 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga alles pas doen in mijn verlof, dus ook de ziekenhuistas inpakken..

Het is zo confronterend op wat komen gaat... wil de aankomende bevalling nog diep wegstoppen ;)

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    @ollebolle: ja snap ik hoor! ik wil ook echt niet aan die bevalling denken, maar ik heb steeds gedacht, t eerste wat ik doe in mn verlof is die tas passen.... mmmm nou moet ik dus wel hahaha.
    Maar daarna stop ik m nog diep weg...

6. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
  7. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @slapeloze nachten; slaap hier nu al 2 dagen heerlijk, maar het is echt heel wisselend.

@ziekenhuistas; zo goed als klaar nu, op paar kleine dingetjes na.
    Heb er 1 lange shirt in zitten voor de bevalling en 1 pyama met knoopjes ivm handig voor de bv.

Hier net naar winkelplein gefietst, pfff ben er helemaal kapot van.:( Krampen in me boven benen, merk echt dat die dingen niet meer gaan lukken. Even lekker me broodje opeten en dan een uurtje leggen. Vanaaf ook weer zwemmen met me meid.

8. steintje

steintje Actief lid

Feb 11, 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Ziekenhuistas:

Ik ga hem aankomende week inpakken en ook het koffertje voor mijn zoontje, ik heb aankomende week zwangerschapsverlof, heb nu twee dagen vrij en dan nog vrijdag 6 uurtjes werken, we gaan dan met alle collega's als lunch lekker patat eten, ook collega's die vrij zijn komen ervoor terug, echt gezellig, wel leuk dat ze zo nog even afscheid komen nemen voor aan aantal weken.

Vanavond naar de verloskundige en aansluitend een borstvoedingsinfo avond, ben benieuwd, bij de eerste wilde de bv helemaal niet, hoop dat het nu wel gaat lukken, misschien ook door de infoavond dat we een beetje houvast hebben.

verder goed te lezen dat het bij iedereen goed gaat, en leuk om te zien dat we eigenlijk allemaal wel op dezelfde lijn zitten wat betrefd hoever met kamertje, de ziekenhuistas, kwaaltjes enz....

Ben erg benieuwd hoe het straks bij iedereen na de bevalling is, hoe alles verlopen is en leuke babyfoto's.

Allemaal op naar de laadste loodjes!!!

9. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ steintje: o god, ja... ik had er nog helemaal niet aan gedacht om voor Lucas ook een koffertje in te pakken ;):)... goeie tip, hihi
    Veel plezier vrijdag en bij je info-avond vanavond! Goed dat je opnieuw bv gaat proberen ondanks dat het eerst niet lukte!

@ juli: ik baal voor jou met je mee... pffff... lijkt me echt kl*te om nu nog in de troep te moeten zitten, je kunt eigenlijk geen kant op! Ik hoop echt voor je dat de stucadoor vrijdag klaar is en dat jullie los kunnen (of nou ja... je man dan he ;))! *dikke knuffel voor jou!*

@ star: hihi, ben jij ook in het 'oude-wijven-stadium' beland? Erg he? huh, conditie? Wat is dat? :(

@ ollebolle: hihi, ik doe ook aan struisvogelpolitiek qua bevalling, heb afgesproken dat mijn buurvrouw hem voor me gaat doen (weet zij nog niet :D)

10. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

:D@Steintje: haha, bedankt voor de "tip"! Ik had dus ook echt niet gedacht aan een koffertje voor mijn dochter! :):) Inderdaad wel handig ja... ik denk dat ik mijn schoonmoeder maar vast wat kleding mee en een pyama mee geef voor de zekerheid.

@"Oude-wijven-stadium": hier ook hoor :) Een trap lukt nog wel, maar als ik er twee op moet ben ik compleet buiten adem :)

@Ziekenhuistas: ehhhh pyama....? Ik had vorige keer echt een tas met spullen voor een week meegenomen, maar die pyama had ik dus niet... hahaha. Ik neem denk ik gewoon maar weer een soort huispak mee.

Oh ja, misschien nog een tip: neem extra schoenen/slippers mee. Vorige bevalling was het hoogzomer dus ik had gympies aan naar het ziekenhuis.... ik sta op uit de rolstoel en mijn vliezen breken.... Nooit geweten dat dat vruchtwater zo veel zou zijn ;) (broek en gympen waren zeiknat). De dag ervoor zijn we nog gewoon wezen winkelen en wat ben ik blij dat mijn vliezen niet 1 dag eerder gebroken zijn! Ik zie het al voor me, midden in de V&D of zo.... :D

11. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

Aug 7, 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Zo vanaf morgen heb ik ook officieel verlof! Vandaag was ik al vrij, dus heerlijk!!
    Ga nog even bijlezen, want er is weer een hoop gekletst.
    Zag wel dat Noah weer goed is gegroeid! Kom op kereltje het gaat de goede kant op!

12. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

Oct 13, 2010
    2,418
    53
    48
    @ziekenhuistas: mmm... misschien toch maar eens in gaan pakken. Ik denk iedere keer: "Dat komt nog wel, de bevalling duurt nog zo lang", maar 't komt natuurlijk toch wel steeds dichterbij :).

@smyltje: leuk filmpje!

@steintje: heel veel plezier vrijdag! Leuk hoor, dat je collega's zoveel moeite doen voor je verlof.

@juli: ik duim mee voor je dat jullie dit weekend aan het kamertje kunnen beginnen.

@banaantje: heb je nog lang op bed gelegen vanmorgen? Doe 't maar lekker rustig aan, soms heb je dat even nodig.

@mrs hair: hoe is 't met jou? Ik heb al even geen berichten meer van je voorbij zien komen.

@hier: vanmorgen belde een oud-collega op. Ik heb bijna 2 uur :)->!) aan de telefoon gehangen, lekker bijgekletst! Ik lag nog op bed toen de telefoon ging, dus ik stond pas rond 11:15 uur op, heerlijk :D! Verder heb ik net de badkamer gepoetst en meer poetswerk ga ik niet doen vandaag, mijn rug/buik/bekken en vooral ook mijn polsen vinden het genoeg geweest voor vandaag. Nu lekker met de laptop op de bank, dadelijk nog even op zoek naar een vacature om aan de wekelijkse sollicitatieplicht te voldoen en dan is de middag ook weer zo om ;).

13. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

Oct 13, 2010
    2,418
    53
    48
    @noukie: geniet van je verlof!

14. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

@vluchttas, ga ik me ook mee bezig houden tijdens mn verlof. Tasje voor de boys pak ik niet. Mn schoonouders staan stand by en komen hierheen. Mocht t nodig zijn dan moet schoonmama maar wat uit de kast pakken.

15. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Effe een foto. Deze buikband heb ik gisteren gemaakt:D

16. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jeeehhh nog 40 dagen te gaan:D
    Oeiii komt wel erg dichtbij!!!

O ja, werd net gebeld! De kinderwagen is er...!!!:D
    Ze kunnen m volgende week pas bezorgen.
    Maar ga m vrijdag zelf lekker halen (eerder kon helaas niet)
    Kan ik meteen zien of het de goeie is en dan heb ik m!!

Net mn haartjes geverfd:) Weer blond....

17. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

Oct 13, 2010
    2,418
    53
    48
    FB: leuke buikband! Fijn dat je weer wat kunt knutselen, geeft toch wel wat afleiding.
    Mooi dat je kinderwagen binnen is. Hopelijk deze keer wel de juiste, want een maand geleden was er toch iets mis gegaan met het model of zo? Of vergis ik me nu :)?

18. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja klopt, ze hadden het oude model besteld voor ons....
    Gelukkig is hij nu binnen!
    Duimen dat t nu wel de goeie is, anders word ik gek:$

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Wow, mag er wel een notitieboekje bij pakken, zoveel is er geschreven;)

@conditie: wat is dat??? Sinds gister laat ik me brengen en ophalen naar mijn werk. Krijg zo'n last van mijn bekken en ben gewoon uitgeput als ik op mijn werk aan kom. Krijg er ook harde buiken van, dus maar even zo.

@koffer voor kids: We hebben met mijn ouders afgesproken dat ze hier komen, dus dat hoeft niet.

@ziekenhuistas: Komt wel in mijn verlof....vorige keer ook niet bij me, is vriendlief die nog op gaan halen terwijl ik in het zkh lag.

@verlof: Nog 15 dagen werken!!!

@info avond: hebben wij volgende week, maar weet nog niet of ik ga, want moet nog oppas regelen. Lukt niet echt....

@Mrs Hair: Inderdaad, waar is ze???

pff...voor de rest weet ik het niet meer!

Ik begin last te krijgen van vocht :$ Heb mijn ringen al af gedaan! Heb het alleen in mijn handen en doet echt pijn!

Verder een rare dag gehad, irritatie met een collegaatje.....pff.
    Ze is nog vrij jong, maar heeft een bek als een scheermes. Heb tegen haar gezegd dat ze een beetje moet dimmen, omdat niet iedereen het kan waarderen, vooral onze leidinggevende waar ik al 2 jaar onder gewerkt heb. Ze moet voor haar contractverlenging, dus vandaar mijn opmerking. Maar ja, dat wordt weer verkeerd opgevat...zucht!
    Sommige mensen....

Ben nu echt de dagen aan het aftellen tot mijn verlof....

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    @conditie: haha ja idd, wat is dat? Gelukkig hebben we er allemaal last van:D

@zhuistas: wilde vandaag nog wat dingen strijken, maar dat komt morgen. Vind het voor mijn gevoel prettig dat die tas klaarstaat.

@info avond: hebben wij 8 maart. Ga wel, want ben wel benieuwd. Maar als ik niet had gekund, ach jammer dan. Is geen moeten ofzo.

@Verlof: dames nog ff volhouden! Ik moet zeggen dat ik al een paar dagen tot 11 uur op bed heb gelegen s ochtends. Zo lekker rustig aan doen en niet stressen, ook minder misselijk nu!! Maar ik heb natuurlijk nog geen kids, dat scheelt wel.

@?? Ik weet t niet meer, veel geschreven!

Share This Page