Niets aan de hand hoor meiden!! Ik lees gewoon elke dag bij, niet altid energie om ook te reageren... Lief dat jullie bezorgd zijn wel
Ooh gelukkig, fijn dat alles goed gaat! Heb ook wel eens van die dagen, wel lezen maar even geen vut om te reageren.
@internet; weet niet of je er aan toe komt maar anders eens kijken of ik eventueel via me tel een bericht kan zetten hier.
Ik voel trouwens echt al een paar dagen waar het ene voetje zit van de kleine man. Af en toe voel ik een por en als ik dan me hand erop leg voel ik zn voetje. Zo leuk.
dat heb ik ook star! maar al 2 weken denk ik. soms best vervelend vind ik! en dan die billen die onder mn ribben zitten te duwen.. :S
@marije, de mijne ligt niet in een stuit, maar keurig met het hoofdje naar benee... hopen dat de kleine van je alsnog op tijd zal draaien... wat zijn die monsters al vroeg verraderlijk hé Ik weet niet wat ik ga doen met mijn meiden als de weeen beginnen.. in eerste instantie kunnen ze terecht bij mijn buren... en in geval van nood neem ik ze gewoon mee en wachten ze maar lekker op de gang met hun DSI. Ze zijn gelukkig wat ouder... dus daar maak ik me niet zo druk over. @smyltje, ik heb ook grote onderbroeken aangeschaft hahahaha... echt lachen!!! maar daar passen tenminste die grote luiers (kraamverband) in
@grote onderbroeken: waar hebben jullie die gehaald dan? Zeker van die hele charmante dingen haha. Er staat ook op de lijst zoogcompressen. Hoeveel daarvan?? Wel handig al die tips van jullie. Mn kruik heb ik gelijk gepakt IK heb ook nog een flesje AA erin gedaan.
Ik heb nu 2 grote onderbroeken even snel bij de Zeeman gehaald, ik ga er vanuit dat ik ze na de kraamtijd niet meer ga dragen, dus voor mij even een paar goedkope onderbroeken
@grote onderbroeken; ik had ze bij bonprix.nl besteld... maar je kunt ze ook kopen bij zeeman en/of wibra.. ik moet wel toegeven dat ze best lekker zitten... hahaha
@mamamarije: fijn dat alles verder goed was bij de VK! Hoe is het eigenlijk met de harde buiken? Veel beter al? Stuit: hij.zij is vast net zo eigenbwijs als zijn/haar broer en draait op het laatst nog even in de goede richting @koffer kids: In principe gaat onze dochter naar mijn schoonouders die 5 km verderop wonen. Ze hebben helaas alleen geen auto, dus als er echt spoed bij is bel ik mijn vriendin die een paar straten verderop woont, als die een beetje hard loopt is ze er binnen de minuut @Marylous: leuk die piepschuim letters! Zat zelf nog een beetje te twijfelen tussen houten letters en piepschuim, maar piepschuim is dus goed te doen? Heb je ze met stofjes opgeleukt? @mrshair: fijn dat alles goed gaat! @grote onderbroeken: ik heb bij de HEMA boxers gehaald, gewoon een maatje groter. @hier: Ik heb sinds gisterenavond in ene steeds harde buiken Bij elke inspanning die ik doe is het weer raak.... Ik hoop dat ik gewoon wat te veel gedaan, vanmiddag maar even aankijken en anders de VK maar bellen.
MsHair: Gelukkig gaat t allemaal gewoon goed Ik heb ook niet altijd zin om mee te schrijven hoor... Lees wel elke dag, of meerder keren per dag, even alles bij! Maar soms geen zin om te gaan typen. Nu ook niet echt veel te melden. Net even bakkie wezen doen op mn werk en bijgekletst. Zo even met de honden lopen (op bankie zitten) met mn nichtje en haar hond.. Kunnen ze lekker spelen! en wij ff bijkletsen. xx
@piepschuim letters: hebben wij ook. ik ga zo beginnen met ze bekleden met stof. @onderbroeken: goeie tip dames, ik ga ook maar even bij de zeeman kijken!
@ schrijven: dat is het ook een beetje, ik heb niet zo veel te melden... Lees vaak ff snel bij op de Iphone, maar ik voel me wel een beetje schuldig dat jullie je zorgen maakten, dus ik beter mijn leven
@piepschuimletters, ik heb ze beplakt met behang. Vanmiddag weer controle gehad en wat denk je...........ook een stuitligging. Ook hier termen gehoord als draaipoging, stuitbevalling, keizersnee.........Over 2 weken liggingsecho, ik hoop toch zo dat ze in de tussentijd nog goed gaat liggen. Mijn laatste bevalling had ik zo niet voorgesteld
Ik heb ook piepschuimletters met zn naam. Ik ga het verven! Oew vervelend van de stuitligging. Hopelijk draait ze nog op tijd Maar alles is nog mogelijk hoor...!
Hoop dat de kleine nog goed gaat draaien. Kan nog veel gebeuren in laatste weken. Hier draait de kleine ook nog af en toe.
@onderbroeken; zijn hipsters niet goed dan? Heb grote maat van zeeman gehaald. Vorige zs had ik zs-ondergoed. Dus zou nie weten of ik nu nog bij moet kopen dan?!