April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Wat lief... :)!

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    oooh wat goed van hem! :)

3. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een telefoontje van mijn moeder gehad....de baby van mijn nicht is gisteren onderzocht en er is geen hersenactiviteit....:(
    Ze hebben haar bij zich gekregen en om te overlijden en gaan dan met haar naar huis...
    Wat is het leven toch vreselijk oneerlijk soms...

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ooo echt?!:(:$
    Wat erg.....
    Heeel veel sterkte met dit verlies!
    Het leven is idd soms heeel oneerlijk zeg!!

Brrrr... heb er gewoon de rillingen van!:(

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wel goed van Noah he!!!

6. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ anmiri: wat een vreselijk nieuws... Sterkte aan jullie allemaal gewenst!

7. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    #3287 Eeka76, 24 feb 2011
    Laatst bewerkt: 24 feb 2011
    Anmiri, wat een vreselijk nieuws! En ja, het leven is soms erg oneerlijk :(.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou en je familie.

8. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ anmiri: wat verschrikkelijk om dat te horen van het kindje van je nicht :(, het leven is inderdaad soms ontzettend oneerlijk. Ik hoop dat ze op een mooie manier afscheid van haar kunnen nemen, al moet dat het moeilijkst zijn wat je ooit gedaan hebt... Heel veel sterkte voor jullie en je familie *dikke knuffel*

@ Noah: wat super dat ie je tepel pakte! Ben je nog steeds aan het kolven voor hem? Krijgt hij alleen bv of ook wat bijvoeding? Ben je van plan om hem straks echt live te gaan voeden?

@ fb: balen dat je je nog steeds niet goed voelt! Het is idd nog ruim twee weekjes uitzingen voor je en dan kan het allemaal niet meer zoveel kwaad. Moet je voor deze harde buiken ook nog bellen of alleen als ze pijnlijk/regelmatig zijn?

@ smyltje: ik vind het ook wel prettig dat ik al wat termen heb horen vallen, zo komt het straks allemaal niet zo rauw op je dak. De VK heeft er heel duidelijk bijgezegd dat het de komende weken eerst afwachten is en dat we daarna pas gaan kijken naar alle mogelijkheden. Vanwege mijn doordrammen ging ze er een beetje op in met de opties. Ik hou nogal van weten waar ik aan toe ben.... is nie zo handig met zwangerschappen/baby's... zo lekker voorspelbaar :D

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jeetje Anmiri...wat een vreselijk nieuws zeg! Heel veel sterkte!!!

Hier gaat het ook wel redelijk, begin het nu wel zwaarder te vinden hoor! Sinds deze week ook maar met de auto naar het werk, want fietsen begint nu wel zwaarder te worden. Moest gewoon een paar uur bijkomen op mijn werk, helemaal buiten adem, harde buiken, last van mijn bekken....lijkt me ook niet helemaal de bedoeling :)

Vandaag zijn de lakentjes voor zusje binnengekomen...heel raar om haar naam zo te zien ;)

Verder ben ik weer vreselijk moe....vanavond weer naar yoga, da;s wel weer lekker....

Zal nu eerst alles weer even doorlezen ;)

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik moet bellen als ik het zelf niet vertouw....
    Maar ja, wat doe ik er nu aan?
    Ik ga pas bellen als ik denk dat ik échte weeen heb!

Op dit moment doen ze er toch niks meer aan, en mag de kleine gewoon geboren worden en krijg je geen weeenremmers meer!

Dus ja, afwachten maar...
    Ik heb voor 7 mrt een afspraak staan bij de gyn
    Ik ga er vanuit dat dit er bij hoort??
    Dat hij flink aan t indalen is?

xx

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @anmii: oooooh wat vreselijk!!! Wat gruwelijk zeg! Daar ben ik dus ook bang voor als je te lang doorloopt. Hoor het zo veel om me heen!
    Pff, sterkte!

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Klinkt heel leuk, lakentjes met haar naam:D

13. MamaMarije

@ fb: er zijn zeker vrouwen die behoorlijk wat 'voorwerk' hebben voordat de bevalling begint. Mijn moeder had het vanaf een week of 33/34 en ik was ruim 2 weken te laat.
    Tja... of het indalen is? Ik heb ook het nodige 'voorwerk', maar hier daalt er voorlopig hopelijk nog niks in! Ik hoop voor je dat dat bij jullie wel het geval is, het zou zeker kunnen.
    En idd, als ze toch niks doen nu, zou ik het ook gewoon eerst maar eens even aankijken, als het doorzet kun je altijd nog bellen.

@ Lucas: het gaat hier redelijk.... hij heeft inmiddels wel wat meer vocht binnengekregen en ook 2x een halve cracker gesopt in bouillon (jammie :D), dat vond ie erg lekker. Hij wil ook graag drinken, maar mag niet teveel in 1x. Het enige rotte is dat ie nog best veel diarree-luiers heeft... het spugen is gelukkig wel over.
    Heb alle plannen voor de rest van de week maar afgebeld (thuiskapper, vanavond vergadering, fotoshoot zaterdag...).
    Hij zou vanavond gaan logeren bij opa/oma om mama eventjes te ontlasten, maar dat gaat m uiteraard ook niet worden.

14. MamaMarije

@ mamavanjuul: leuk die lakentjes! Foto :D hahahaha, nee, flauw!
    Goed dat je een stapje terug doet, het mag inmiddels ook wel! Geniet lekker van de yoga vanavond!

15. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamamarije: gelukkig dat het nu redelijk gaat met Lucas en dat ie in ieder geval wat eten en vooral belangrijk voldoende vocht binnen krijgt. Jammer dat je je plannen af hebt moeten zeggen, maar natuurlijk wel begrijpelijk. Heb je een andere datum kunnen plannen voor je fotoshoot?

@fb: als ze toch niks doen dan zou ik ook niet bellen hoor. Als 't echt doorzet kun je altijd nog contact opnemen.

16. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @anmiri; wat goed van Noah!

Wat een verschikkelijk nieuws van de baby van je nicht.
    Wil jullie en de familie heel veel sterkte wensen.

@FB; balen dat je je nog niet zo goed voelt. Hopelijk blijfd het rustig kwa weeen en blijfd de kleine nog lekker paar weekjes zitten.

@mamamarije; fijn dat wat beter gaat met Lucas!

@mamavanjuul; veel plezier vanaaf!

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    WAHAA!!!!
    Zet ik met de auto neer, dringt het besef opeens tot me door:
    Er is helemaal geen les ivm vakantie!!!:$

Dus nu hang ik weer lekker op de bank :D

18. MamaMarije

ahahahahahaha, het had mij kunnen overkomen :D hier ging de les ondanks de vakantie overigens wel door!

Naja, dan maar even ZEN-bankhangen ;)

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    ben ik er even uit geweest :D
    Moest mezelf al van de bank afslepen, hahaha!

20. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Last van zwangerschapsdementie ;)? Je bent niet de enige hoor, ik moet ook alles opschrijven, anders vergeet ik echt alles...

Ach ja, bankhangen is ook lekker...

Deel Deze Pagina