Het kan idd nog koud zijn ja... Vind t alleen zonde om voor een paar keer een voetenzak van 60 a 80 euro aan te schaffen. Ga wel is op marktplaats kijken
Mamamarije: beterschap daar! Fb: Als je er geen hebt zou ik gewoon een dekentje doen.Kan best voor dat stukje naar de auto, zonde van je geld voor die paar keer dat je m nodig bent! Mijn wijntje was heeeeerlijk straks gaan we uit eten, neem ik er nog 1 haha De kids zijn bij hun vader, dus wij gaan maar eens wat leuks doen met zijn 2-en Noah: gaat goed! Bijna geen dips, met cpap helemaal niet en met lowflow een paar.Ben benieuwd wat ze maandag beslissen. Vandaag ook gehoortest gedaan, 1 oor gaf een goede uitslag, andere moet over. Doe niet zoveel met die uitslag, bij mijn dochter was hij goed en die blijkt toch maar 50% te horen... Ze begonnen vandaag over overplaatsen naar het martini ziekenhuis in groningen, dat is een high care afdeling waar ze cpap doen. Zit eigenlijk niet te wachten op dit tussenstation maar als het moet....het gaat alleen om de cpap dat hij nog niet naar hier mag dus ik vrees dat het toch gaat gebeuren van de week. Ic is hij echt te goed voor
Wauw...wat is Noah alweer groter geworden zeg!!! Maar rustig afwachten he! Lekker genieten vanavond, is ook heel belangrijk!!!! Gister lekker uit eten geweest met mijn collega's! Die vroegen elk uur volgens mij wel of ik het nog wel volhield. Uiteindelijk was ik om 23 uur thuis, valt best nog wel mee! Voordat wij aan kinderen begonnen was ik dikwijls niet voor 3en thuis Vandaag met andere collega;s met kids naar Monkey town geweest. Julia heeft zich heel goed vermaakt. Toen ik vroeg of ze naar huis wilde, zei ze: nee, ik ben nog niet klaar met spelen! Half uur later was ze toch wel heel erg moe, ze heeft liggen slapen van half 2 tot half 5! Mama ook kapot....uhm...springen op een sprinkussen in dit stadium= niet slim...maar wel leuk Ach ja, waarschijnlijk de laatste keer dat ik dit heb kunnen doen met haar (voorlopig dan) dus heerlijk genoten van onze moeder-dochter ochtend! Vriendlief heeft ondertussen wel de hele beneden verdieping schoongemaakt, heerlijk!!! Lijk nu wel een oud vrouwtje die door huis waggelt Ooh en de kleine is druk!!! Niet normaal, het doet me gewoon zeer!!!
Dacht dat ik de laaste paar weekjes zonder zorgen door kon komen. Afgelopen zondagnacht extreem uitgedroogd opgenomen in het ziekenhuis. Daarbij ook nog eens ineens een hoge bloeddruk erbij. Ijzer te kort en kalium. Ben blij dan ik nu eindelijk weer thuis ben. Hopelijk was dit de laatste keer tot de bevalling. Even nog een paar weken volhouden.
@ cynthia: oei, dat is schrikken meid! Idd hopelijk de laatste keer voor je! @ mamavanjuul: super dat het zo gezellig was in Monkeytown! Altijd leuk als je kleine zich zo vermaakt! en wat goed dat je man het huis had gepoetst, heerlijk! @ anmiri: jeetje, Noah wordt steeds meer een lekkere baby i.p.v. een pasgeboren kindje! Wat maakt het een verschil als ze eenmaal kleertjes aan hebben! en tja... dat tussenstation... kan me voorstellen dat je hem liever naar Hoogeveen ziet gaan, maar het is wel heel goed van m dat ie niet meer op de IC thuis hoort. Geniet lekker van jullie avondje samen. @ fb: ik heb nooit een voetenzak voor de MC gehad, dekentje werkt echt prima. En met Lucas gingen we nog wel de winter in @ babyuitzet: ik heb nu zo'n beetje alles wel in huis geloof ik! Vandaag nog even hydroluiers bijgehaald, voedingsbeha's en nieuwe pyjama's! Helemaal leuk! Nu deze week mijn zkh-tas maar eens inpakken... Ook nog ff voedingstopjes bijbestellen deze week! @ ziekenboeg: Lucas gaat steeds ietsje beter, nu moet ik alleen nog voor manlief zorgen, de lamme helpt de blinde hierzo!
Oow dat is wel effe schrikken zeg!!! Gelukkig ben je nu weer lekker thuis... Veel blijven drinken he!! en let goed op jezelf
Achh wat lief!! Wat is tie groot geworden... en wat een bolle toet Echt schattig hoor! En geniet van je wijntje... Neem er voor mij ook maar 1
@anmiri: oooh wat een schattige foto! Hij is idd al goed gegroeid hoor! @cynthia: dat is schrikken zeg! Je mocht dan alweer snel naar huis, hopelijk idd nog ff volhouden! @fb: wij hebben de maxi cosie via marktplaats gekocht, daar zat toen alles bij, vandaar! Marktplaats is wel erg handig hoor @hier: vandaag heeft mijn schoonvader de blokken boven de commode gehangen en nu is alles klaar! de wassen zijn bijna gedaan en de koffer is gepakt. Dus laat t wachten maar beginnen hahaha.
We hadden vorige keer (ook in april) wel een voetenzak bij de maxi-cosi maar die heb ik verkocht (was nml roze). Nu heb ik bij de Hema zo'n fleece omslagdoek gehaald die ook geschikt is voor maxi-cosi's en autostoeltjes. Die winter werd de voetenzak toch te krap in de maxi-cosi.
Ik heb sinds een paar dagen echt een brandend gevoel op mn buik... Als ik onder de douche sta is t helemaal erg. Ik heb t idee alsof mn buik dan in de brand staat... Heel apart. Hebben jullie dit ook?? Heb ook gelezen dat sommige dit op hun rug hebben (en dan dit weeen zij
@fb. ik heb alleen maar jeuk op mn buik @voetenzak. wij hebben die niet. wel een fleecedeken van de hema en een dikke jas voor haar. zal dat te koud zijn!?
Ik heb ook een voetenzak bij de maxicosi, maar dat komt ook alleen omdat ik m compleet via marktplaats van iemand heb overgenomen. Brandende buik? Wat zou dat kunnen zijn? Hier af en toe alleen jeuk op de buik. Ach wat een leuke foto van Noah! Veel blijven spammen hoor Anmiri! Jeetje cynthia dat is schrikken zeg, uitgedroogd en die tekorten, hoop dat je nu opgeknapt bent en lekker thuis kunt blijven. Verder hoop gelezen, maar niet alles onthouden. @hier, eindelijk mijn auto verkocht, maar nu moet ik hard op zoek naar een ander klein goedkoop auto'tje. Pfff voor het eerst sinds ik mijn rijbewijs heb, heb ik geen auto meer, dat is ineens wel raar, voel me ineens wat opgesloten in huis.. Vandaag een grote verrassing! Er was een surprise-babyshower georganiseerd door mijn goede vriendinnetje in mijn huis! Ik was weggelokt naar haar huis om even op te passen op haar kleine man. Werd afgelost door haar man en opgehaald door mijn man. Toen ik thuiskwam waren mijn moeder, zus en drie vriendinnen er met allerlei lekkere hapjes, kado'tjes en hebben we een gipsen buikafdruk gemaakt! Echt super leuk en lief!! Kreeg nog een hele tas vol met roze esprit, en mexx kleding (2e hands maar nog zo netjes!), dus ik heb de komende dagen nog genoeg te wassen!
@FB: gek dat brandend gevoel! Jeuk heb ik idd ook wel last van gehad, maar niet wat jij omschrijft. Is je huid misschien een beetje geirriteerd door het uitrekken??? (zeg ook maar wat hoor ) Anders gewoon even met de gyn bellen weet je zeker dat het niets geks is! @noukie: dat is nog eens een leuke verassing! @voetenzak: onze dochter is van de zomer en toen heb ik er geen gekocht (en ook helemaal niet nodig gehad). Ik ben wel in de winkel wezen kijken maar ik vind ze veel te dik (en duur!), misschien dat je hem maar een paar weken kan gebruiken.... zonde! Uiteindelijk heb ik een nieuwe Lodger in de zomeruitvoering via marktplaats op de kop getikt Verder heb ik een nog een fleece dekentje en evt. een vestje en daar moet ik het wel mee redden. @hier: mooooeeeeeeee Ik moet er rond een ur of 7-8 echt uit want dan gaat zo'n beetje alles zeer doen en weet ik echt niet meer hoe ik moet liggen. Heb met mezelf afgesproken dat ik vanaf nu gewoon ekle middag even een uurtje ga liggen. Gisteren weer veel harde buiken, maar dat ik wel een beetje mijn eigen schuld vrees is Ik ben gewoon echt heel erg slecht in niets doen!
En? hoe was je etentje? 2 wijntjes en ik stond op de kopen ik wou nog wel een irish coffee na....die heb ik maar niet gedaan. Was gezellig, even ontspannen Gisteravond nog gebeld hoe het met Noah was, mocht er niet heen met 2 wijntjes op van vriendlief,gaat hartstikke goed met lowflow, ze vonden het jammer dat ze hem weer aan de cpap moesten leggen! Denk dat ze morgen tijdens de visite wel besluiten het te proberen 24 uur per dag
@Noukie: wat leuk zeg! @Anmiri: Heerlijk toch! even wat qaulity time met je man! Is ook heel belangrijk!!! @JUli: Lekker overdag even slapen, anders ook even je wekker zetten. @Hier: Heb minder last van mijn bekken dan verwacht heerlijk! Vandaag hebben we een echte luie zondag. Lekker in onze hangkleding. Alleen even een wasje draaien en opvouwen. Ben van plan om even in bad te gaan, haren verven en heel misschien wat doen in de babykamer. Jullie ook fine zondag!
aangezien al mijn kleren in de was zitten, heb ik ook een luie zondag in hangkleding wat een storm he vannacht! nu nog trouwens..