ja, ik vind het ook al vroeg idd, weet ook niet zeker of dat t allemaal is, daarom ben ik blij dat ik naar de vk mag. Wat lekker op zoon dagje dat je meissie zo bij je ligt. Dat zijn van die leuke dingen waar ik naar uit kijk!
@ fb: hoe is het nu meid? nog gebeld? @ mamavanjuul: lijkt erop alsof Julia weer een beetje opknapt, of niet? dat snot blijft idd maar komen ja... hier is het inmiddels opgehouden, gelukkig! Heeft ze jou niet aangestoken? @ kipkip: hoe ist met je kleine? Heeft opa nog opgepast (en luiers verschoond )? @ eeka: ja, poli-zkh-bevalling is momenteel dan de beste optie om rekening mee te houden, verder maar even afwachten! Wat rot dat je daar nog geen duidelijkheid over hebt, op een gegeven moment zou dat wel prettig zijn, zodat je weet hoe of wat. @ ollebolle: wat werk jij lang door zeg! Respect! hou je dat nog vol als je zoveel moe bent? hier ook wel wat voorwerk, maar gelukkig niks ernstigs voor zover ik kan beoordelen. Vandaag ook een rustig dagje, nog even wat strijken (overhemden, anders kan manlief niet werken ), wat babywas opruimen en een wasje ophangen. Dan vanavond weer lekker yoga!
Ja pijnen en harde buiken blijven aanhouden... Gisteravond nog gebeld en mocht langs komen. Heb ongv 45 min aan ctg gelegen, en dat zag er goed uit. Ook nog een binnenwaarts onderzoek gehad en had (gelukkig) geen ontsluiting. Het schijnt er toch geen bij te horen (helaas) zo de laatste weken! Pfff als ik er aan denk hoe heftig de weeen dan wel niet moeten zijn Vind ik t toch wel een beetje eng worden de bevalling... Word nu soms al gek van de pijn!! Maar ja.... Gelukkig zit hij er nog
@FB"oooh ik herken t helemaal! Ik werd ook echt gek van de pijn, nu al, als ik aan de weeen denk... pff. Maar gelukkig heb je geen ontsluiting en zag het er goed uit. Is het kindje ingedaald? Zeiden ze daar wat over?
Tja, het gaat wat op en neer met die kleintjes he. Af en toe weer even een energie aanval en zo ligt ze weer op de bank met haar speentje in. Nu zit ze aan tafel, Kikker te kijken. Heb haar een klein flesje water gegeven met een beker. Dus ze zit steeds water in te schenken en op te drinken. Nu wachten op papa, die zou broodjes halen
Ze heeft gevoeld, en hij ligt nog steeds met zn hoofdje naar beneden. En is waarschijnlijk ook al goed ingedaald en ligt vast... Maar volgende week maandag afspraak en dan gaan we met echo kijken, dan weet ik wat meer...
Wel goed dat je gebeld hebt en dat je langs kon komen. En mooi dat je geen ontsluiting hebt. Lijkt me toch wel weer een geruststelling!
Ik heb er bij Julia ook heel veel last van gehad....heel veel voorweeen, echt weken lang! Die deden ook echt pijn en het wachten was dan ook tot het zou doorzetten. Maar steeds na een dag/uren zakte het steeds af. Ik dacht toen ook: Poeh he, nou straks die echte weeen nog. Maar op de een of andere manier werd ik helemaal Zen toen de echte weeen kwamen. Het lijkt er wel wat op, maar de weeen zitten dieper en zijn scherper. Mentaal reageerde ik dus ook heel anders. Bij de voorweeen raak je inderdaad ongerust, geirriteerd en bij de echte kon ik haast geen geluid verdragen, lag ik op mijn zij, ogen dicht en heel bewust van mijn ademhaling.....echt waar, zodra je weeen hebt, herken je ze, ook al heb je het nooit eerder meegemaakt! Die echte weeen duurden bij mij ook daaaaaaaaagen, maar da's een heel ander verhaal Ben dus ook heel benieuwd hoe ik ga reageren als ik het weer voel, tot die tijd doe ik lekker aan struisvogelpolitiek
Jeetje wat een harde buiken en voorwerk bij jullie. Kan me voorstellend dat je daar wat ongerust door wordt. Hier heel af en toe en krampje of het gevoel dat het even niet lekker meer zit, maar dat is dus vooral nog bij mijn ribben. De banden voel ik vaak wel goed als ik verkeerde bewegingen maak. Volgens mij moet de kleine van mij nog gaan indalen. Gelukkig heb ik donderdag nog een extra echo, heb er wel zin in, leuk om na 15 weken toch nog een keer naar haar te kijken. Van papa moet ik vragen of ze nog een keer naar het geslacht willen kijken, want hij gelooft nog steeds niet helemaal dat het een meisje is ("ik maak alleen maar jongens" aldus papa)
oooh al dat gepraat over weeen, denk dat ik maar een andere club ga zoeken hihi geloof me, weeen herken je direct!!! nu krijg ik ze dus ook af en toe en dan denk ik weer aan de echte pijn. Dit x zullen de weeen nog erger bij mij zijn, heb nl ook last van beenweeen en menn die zijn pijnlijk pfff... In mijn verlof ga ik het echte echt rustig aandoen.. heb de energie nodig voor de bevalling.. Hoe ik het werken zolang volhou... tja ik vind mijn werk leuk en vind het moeilijk om het uit handen te geven en ik heb liever die 2 weken langer met de baby dan dat ik alleen thuiszit.. ik verveeeeel me heel gauw. Heb me tegenwoordig gestort op cupcakes!
hahaha gestort op cupcakes Vandaag mijn eerste officiele dag verlof! zo gek dat ik nu weet dat er een andere juf is bij MIJN kindjes! Denk er de hele tijd aan. Aan dat en de weeen hahaha. Mmmm, ik ga nu naar de vk.
@ ollebolle: gestort op cupcakes? Eten of maken ? allebei leuk overigens, hahaha, en de moeite waard! @ monique: lekker, je eerste dag verlof! Geniet ervan meid! En die weeën komen vanzelf, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken, hihi. Weet je... je kunt er nu nog zoveel over nadenken, je weet pas hoe het zal gaan als je bezig bent. Dat geldt ook voor een 2e of 3e keer! Succes bij de vk! @ noukie: ik had bij Lucas ook NIKS aan voorwerk, nog geen krampje of whatever. Is eigenlijk best fijn, al dit voorwerk vind ik ook niet zo geslaagd, eerlijk gezegd. Hopelijk heeft het iig nog zin en gaat de ontsluiting straks lekker snel door het voorwerk... en die man van jou, heeft ie al 12 jongens rondlopen ofzo ? Hahahaha, ik maak alleen maar jongens... je zult zien hoe gek hij wordt op zijn dochter straks! Die heeft hem zo om haar inimini-pinkje gewikkeld! @ mamavanjuul: ja, t gaat idd op en neer met het kleine grut. Lucas spuugde vanmiddag ineens weer zijn lunch uit... wellicht door de melk ofzo? Gisteren ook na 1 hapje rijstepap alweer spugen, terwijl hij verder een hoop wegbunkert... En struisvogelpolitiek kan best fijn zijn he ? T bevalt mij ook prima, haha @ fb: goed dat alles nog 'dicht' zat! nog ffies volhouden... zou mooi zijn als ie idd goed ingedaald zou zijn, heb je dat maar vast achter de rug...
Vandaag mijn eerste verlof dag, heb vanmorgen een paar boodschappen gedaan en ben lekker bij de hema een kopje thee met een tompouce gaan nemen, even een moment voor mezelf, heerlijk was dat. Daarna mijn zoontje van de speelzaal gehaald, en die vondt het zo vreemd, normaal komt oma hem halen en nu mama, hij was even helemaal beduusd. Harde buiken: ik heb ook best last van harde buiken en vorige week een keer last van een soort menstruatipijn, maar dat is nu helemaal weg. verder ben ik erg moe en slaap slecht, droom heel veel, maar ga dan ook smiddags even liggen. nu verder van mijn verlof aan het genieten.
Dames die al met verlof zijn, geniet ervan! nu is het letterlijk wachten op de kleine. Neem wel goed de rust hé.. Cupcakes, ik maak ze en kijk toe hoe mijn man en kinderen ervan smullen... oookeee, eentje proeven moet toch kunnen hihi.. In mijn verlof ga ik me richten op decoreren met frosting e.d. Nu ben ik vooral bezig met de smaak, de luchtigheid etc.. Ik ga zo naar huis en lekker chillen! Tot morgen...
Mmmmmm cupcakes... Zou ik ook wel willen :'( Spuiten gaat gelukkig heel goed, maar wel alleen maar als ik re-gel-ma-tig eet... Geen rare dingen, elke dag ongeveer in dezelfde hoeveelheden en samenstelling... Niet een broodje vervangen door wat yoghurt, want dan is het alweer mis... Laat staan een cupcakeje... Ik maak me over het 'voorwerk' ook geen zorgen in de zin dat ik bang ben dat het doorzet hoor, ben wel zo realistisch dat ik snap dat dit het nog niet kan zijn... Werd er wat angstig van omdat ik het al best zeer vond doen, ik word tegenwoordig van darmkrampen ook angstig hahaha!!!
@monique: hoe was 't bij de vk? Iets wijzer geworden? @cupcakes: klinkt lekker!!! @dames met verlof: heerlijk, geniet ervan!
GEBOREN! 17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d Uitgerekende data: 03 april 2011 - FB1984 (26) - 1e kindje - ZKH (verplicht) - fv 04 april 2011 - Foeske (26) - 1e kindje -ZH - fv 06 april 2011 - MoniqueP (26) - 1e kindje - ZH- bv 06 april 2011 - Noukie1982 (28 ) - 1e kindje- zkh- bv 07 april 2011 - Verrassingsei - 1e kindje - zkh - bv 07 april 2011 - Star2 (30) - 3e kindje 09 april 2011 - Steintje - 2de kindje 10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv 11 april 2011 - esseltje (23) - 1e kindje - zkh (verplicht) 12 april 2011 - Smyltje (26) - 1e kindje- zkh- bv 12 april 2011 - Rainbow87 - 1e kindje 14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv 14 april 2011 - Sietske (26) - 1e kindje - zkh- bv 15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv 17 april 2011 - Anmiri (33)- 3e kindje-zkh 17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv 17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh 17 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje - zkh (verplicht) - bv 18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv 20 april 2011 - Maxximus (30) - 1e kindje - thuis 21 april 2011 - Ilke (29) - 1e kindje - liefst thuis-liefst bv 22 april 2011 - Vuurtorentje84 (26) - 1e kindje - zkh 23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - onbekend - bv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 29 april 2011 - Karina (31) - 4e kindje - BV - ZK 30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv 30 april 2011 - Saona (31) - 2e kindje - liefst thuis - bv 9 Jongens 10 Meisjes 9 Verrassing/Geheim Afspraken: 28-02 - MoniqueP - controle vk 08-03 - MamaMarije - controle VK 10-03 - Star2 - Controle Gyn 10-03 - Mrs Hair - Controle Gyn 14-03 - Eeka76 - controle vk Echo data: 24-02 - Saona - Groei-echo 10-03 - Star2 - Groei-echo 10-03 - Mrs Hair - Groei-echo 14-03 - Maryloes - liggingsecho
GEBOREN! 17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d Uitgerekende data: 03 april 2011 - FB1984 (26) - 1e kindje - ZKH (verplicht) - fv 04 april 2011 - Foeske (26) - 1e kindje -ZH - fv 06 april 2011 - MoniqueP (26) - 1e kindje - ZH- bv 06 april 2011 - Noukie1982 (28 ) - 1e kindje- zkh- bv 07 april 2011 - Verrassingsei - 1e kindje - zkh - bv 07 april 2011 - Star2 (30) - 3e kindje 09 april 2011 - Steintje - 2de kindje 10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv 11 april 2011 - esseltje (23) - 1e kindje - zkh (verplicht) 12 april 2011 - Smyltje (26) - 1e kindje- zkh- bv 12 april 2011 - Rainbow87 - 1e kindje 14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv 14 april 2011 - Sietske (26) - 1e kindje - zkh- bv 15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv 17 april 2011 - Anmiri (33)- 3e kindje-zkh 17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv 17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh 17 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje - zkh (verplicht) - bv 18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv 20 april 2011 - Maxximus (30) - 1e kindje - thuis 21 april 2011 - Ilke (29) - 1e kindje - liefst thuis-liefst bv 22 april 2011 - Vuurtorentje84 (26) - 1e kindje - zkh 23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - onbekend - bv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 29 april 2011 - Karina (31) - 4e kindje - BV - ZK 30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv 30 april 2011 - Saona (31) - 2e kindje - liefst thuis - bv 9 Jongens 10 Meisjes 9 Verrassing/Geheim Afspraken: 28-02 - MoniqueP - controle vk 03-03 - Noukie1982 - controle VK 08-03 - MamaMarije - controle VK 10-03 - Star2 - Controle Gyn 10-03 - Mrs Hair - Controle Gyn 14-03 - Eeka76 - controle vk Echo data: 24-02 - Saona - Groei-echo 03-03 - Noukie1982- Groei/liggingsecho 10-03 - Star2 - Groei-echo 10-03 - Mrs Hair - Groei-echo 14-03 - Maryloes - liggingsecho __________________