April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ anmiri: pfff.... domper zeg :( ben benieuwd wat de arts straks te melden heeft voor jullie! Weten jullie of er specifieke redenen zijn waarom het niet lukt? Of is Noah er dan gewoon nog niet aan toe?

2. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee, het ging 5 dagen prima, de laatste 2 dagen zonder dips! En gister ineens....verpleegkundigen vinden het ook vreemd. Hopelijk kan de arts wat meer duidelijkheid geven straks...

3. MamaMarije

Ja, het klinkt idd onverwacht dan...
    Succes met het gesprek straks!

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gelukkig niks ernstigs!!
    En ligt je kleine niet meer in een stuit ;)
    Das mooi... Nu zo blijven liggen

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sterkte ermee meid.... *knuf*

6. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Sterkte Anmiri!

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Anmiri, wat vervelend, ging zo goed! Hopelijk gaat het snel weer beter.

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @anmiri: sterkte!!

9. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden

Wat jammer zeg, hoop dat de arts jullie duidelijkheid kan geven idd.
    Succes met gesprek straks.

10. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @mamamarije; fijn dat lucas zn eten nu binnen houd, hopelijk knapt hij nu gauw op.

Iid erg vervelend, je zit ligt maar te draaien op je stoel en/of loop maar heen in weer in huis.
    Nog even door bijten die laatste loodjes, al begint het nu echt zwaar te worden door al die beperkingen.:(

@moe; net lekker paar uurtjes geslapen, kan ik er weer even tegen aan, me meis moet weer zwemmen vanaaf en ga vanmiddag na school door naar mn schoonouders. Zit ik teminste niet te knikke-bolle daar!:D

11. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @anmiri: wat jammer, het ging zo goed! Sterkte met het gesprek vanmiddag.

@maryloes: gelukkig maar dat het niets ernstigs was. En niet meer in stuit, hopelijk blijft het zo. Zou wel leuk zijn als je donderdag nog even naar je werk kon gaan om even afscheid te nemen voor je verlof.

@alle mama's met zieke kinderen: beterschap!

12. MamaMarije

@ star: lekker dat je nog ff hebt kunnen slapen! moet ook wel dubbel zijn voor je, aan de ene kant veel klachten, maar aan de andere kant zo fijn dat deze kleine zo lang bij je blijft! het is voor een goed doel, moeten we maar denken ;) maar idd, het wordt soms best heel zwaar!

@ anmiri: weet je al meer?

@ hier: heb Lucas vanmiddag 'uitbesteed' aan oma, heb ik mijn handen vrij, eventjes rust aan mijn hoofd en kan ik straks nog even rustig zitten, heerlijk!

13. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamamarije: geniet van je middagje!

14. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

@mamamarije: Hopelijk geen diaree luiers meer vanaf vandaag!!!

@kipkip: hopelijk zet het bij kippetje niet door!

@Star: balen van je bekkenklachten....:( Tips? Blijf in ieder geval bewegen, zodat je niet ook nog eens hartstikke stijf wordt want dan ben je verder van huis. Ik maak elke dag een oma-ommetje :D Gelukkig heb ik deze zwangerschap minder last van mijn stuitje, want dat is inderdaad echt heel irritant!

@strakke bandgevoel buik: ehhh wat is dat eigenlijk? Ik heb ook steeds een gespannen buik, hij voelt dan ook hard aan, terwijl het eigenlijk geen harde buik is.

@Maryloes: oei dat klinkt niet goed! Sterkte!

@Anmiri: he balen zeg..... heel gek ook want het ging juist zo goed met hem! Succes bij de arts!!!

15. MamaMarije

@ juli: ik weet ook niet precies hoe dat zit met het band-gevoel... denk dat dat net zoiets is als een wee, pas als je het hebt gevoeld, weet je wat het is ;)! duidelijk he :)

@ hier: kreeg net een telefoontje van mijn schoonmoeder dat ze erachter is gekomen dat bij de inbraak ook onze huissleutel gejat is! :$:$...

daar gaat mijn rustige middagje, meteen manlief maar ingeschakeld om via de verzekering nieuwe sloten te regelen :(
    en ik ben al zo schijterig voor inbrekers...

16. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    O jee, da's balen zeg! Ik zou het ook een eng idee vinden als zo'n inbreker mijn sleutels had... Hopelijk worden de sloten snel vervangen.

17. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bah mamamarije, dat is altijd eng zulke dingen. Heb je al nieuwe sloten ondertussen?

Noah: Tja.....arts snapt ook niet waarom hij gaat dippen na 5 dagen, ze hebben besloten wel 12 uur cpap en 12 uur low flow weer te doen maar dit ging meteen al niet super. Net gebeld en hij ligt alweer aan de cpap. Hd vanmiddag ook flinke verhoging dus het zou kunnen dat ie toch iets aan het ontwikkelen is...ze hadden verder geen aanwijzingen dat dat het is, even afwachten weer dus.
    Hij houd ook een klein beetje vocht vast, dit hebben ze bekeken omat hij zo hard groeit. Normaal groeien ze 14%van hun lichaamsgewicht in een week, Noah vorige week 24%!! Ze wouden weten of het echte groei was of vocht, gelukkig echte groei:D(kolf ik toch niet voor niks)en bijna geen vocht.
    Bel straks nog een keer, ben toch wel rg bang dat ie een of andere infectie gaat krijgen nu...

18. MamaMarije

Gelukkig zitten de nieuwe sloten er alweer in, die 24-uursservice is heerlijk! Had er niet aan moeten denken vanavond te gaan slapen zonder nieuwe sloten...

@ anmiri: kan me voorstellen dat je bang bent voor een of andere infectie/virus/etc/etc. Er heerst zoveel momenteel en ondanks alle hygiënemaatregelen zal er vast ook wel wat bij de kindjes terecht komen. Kan het zijn dat hij dipjes krijgt doordat hij zo snel gegroeid is? Wel super dat hij zo lekker groeit op jouw melk :)

@ Lucas: jeej, vandaag niet gespuugd en geen diarree meer! *hangt de vlag uit*

19. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    Hahaha Monique,

Ik kan t me helemaal voorstellen. Ben nu in mn hoofd ook al afscheid aant nemen. Tja moeilijk hoor je klasje loslaten.
    Ben benieuwd hoe zwaar het me gaat vallen over 2 weken.

Gr.Pollewopke

20. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    oh sorry monique....ik had de berichten even door elkaar gelezen. las net je berichtje over je voorweeen en je nieuwe activiteitenniveau!!! heel veel sterkte en doe maar rustug aan.

anmiri: sterkte met noah

zieke kindjesmama's: beterschap voor de kleintjes

Deel Deze Pagina