April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @pollewopke: ja ik heb mn vervangster net even gemaild, toch fijn om dan een mailtje terug te krijgen, voor de gemoedsrust. Blijft moeilijk zo aan de kids te denken erg he.

Ja, vandaag heb ik me echt gedragen als een bejaarde. Hihi. Voor het goede doel:D

2. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @anmiri: tjeetje, wat vervelend van Noah. Hopelijk zet 't niet door en zijn ze er snel achter waarom hij dips krijgt bij de low-flow. Wel goed dat ie zo goed groeit op moeders melk :)!!

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hopen dat t snel beter gaat met Noah..... xx

4. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen heeeeeel vroeg gebeld, hij dipt nog steeds, ook met cpap. Wel wat minder dan gisternacht maar meer dan normaal. Zijn temperatuur vliegt van 36.3 naar 38.5. Kan een teken zijn van infectie maar meer tekenen zijn er nog steeds niet...
    Ben er helemaal van in de stress:( Vriend is halve dagen aan het werk weer sinds deze week, ga zo maar met de trein vast naar Noah.

Kwam gister een verpleegkundige tegen van de couveusafdeling Hoogeveen, die vertelde ik dat ze ons binnenkort weer kan verwelkomen daar en het verhaal van Noah, dat hij in Groningen moet blijven om de cpap...zegt ze: Wat?? Dat vergeten ze nou altijd, wij geven ook cpap!!! Vandaag maar eens even bespreken in Groningen, hopelijk klopt het en kan ie ipv Martini hierheen!

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Anmiri: Wow, als dat echt zo is, is het gewoon niet te geloven... Gelukkig dat je er dan zelf achterkomt! Ik hoop het wel voor je, scheelt een heleboel reistijd en daarmee stress, toch? En hopen dat Noah niets ernstigs onder de leden heeft. Wat een moeilijke periode is dit voor jullie, met telkens oplevingen en dan weer dipjes... ***hele dikke knuffel***

6. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Goedemorgen,

@juli; probeer idd te blijven bewegen, kleine stukjes te lopen, heb dan wel me fiets bij me moch me rug beginnen kan ik op de fiets verder.

@strakke band gevoel; dat is een typisch symptoom van zwangerschapsvergifteging. Voelt aan of er een riem heel strak om je buik zit, ter hoogte van de maag. Soms is het ook pijnlijk en vaak benauwend.

Strakke buik is idd anders, dat heb ik ook constant en soms een dag of 2 weer niet, volgens mij is dat echt meer de groei van de buik.

@mamamarije; tjee, was dat schikken, ben daar ook altijd benauwd voor hoor inbrekers bah. Gelukkig is het snel opgelost.
    Hoe is het met lucas?

@anmiri; kan me voorstellen dat je bang ben dat hij weer wat heeft opgelopen. Hopelijk weten ze vandaag wat meer.
    En wat gek dat ze daar niet weten dat hoogeveen ook cpap geeft, had hij misschien al lang over gekunt.
    Sterkte met Noah....*knuff*

@hierzo; na een nacht slapen is stuit pijn ietsje minder, durf alleen niet lang te blijven zitten, dus ga zo maar weer even rondje lopen.

Ook steeds verschikkelijke lekkere trek, chocola en koek is hier niet veilig meer!:D

7. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @anmiri: sterkte met Noah! Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand en kan hij (ondanks cpap) gewoon naar Hoogeveen. Zou wel heel veel reistijd schelen voor jullie.
    *dikke knuffel voor jullie in deze stressvolle tijd!*

8. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Fijn dat de pijn ietsjes minder is geworden, hopelijk blijft 't zo.

Hier ook trek in lekkere dingen, probeer niet teveel in huis te halen want momenteel is er niets veilig voor me :D!

9. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ anmiri: jeetje dat zou wat zijn zeg... als hij gewoon naar Hoogeveen had gekund! prettig dat het mogelijk is, maar dan had je het vast liever veeeel eerder geweten! Hoe is het nu met je mannetje? Ik hoop echt dat hij niks onder de leden heeft :(

@ Lucas: hij is weer helemaal als vanouds, ik wacht alleen nog een paar daagjes met melk, daar reageerde hij nog sterk op. Verder bunkert ie als een bootwerker! Gewoon weer lekker 4-5 boterhammen per dag :D

@ lekkere trek: altijd!! echt altijd... :) wel meer last van maagzuur weer, dus ik moet me wel inhouden, helaas... probeer ook niet teveel in huis te halen

10. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

@Anmiri, wat vervelend dat Noah even een dip heeft. Misschien inderdaad iets van een infectie. Hopelijk is het van korte duur. Zou ook fijn zijn als hij nu alsnog naar Hoogeveen zou kunnen.

@lekkere trek, hier ook hoor! Maar probeer me in te houden door niets in huis te halen. Alleen wordt zaterdag mijn oudste 5 en ik heb vanmorgen al wat boodschappen gedaan waaronder een zak apenkoppen, smarties en sleutels en ik kan je zeggen dat die zak apenkoppen al los is:).

Verder komt morgen mijn mannetje weer thuis, na bijna 2 weken US; fijn om er dan niet meer alleen voor te staan. Vrijdag wordt ons nieuwe bed bezorgd en zaterdag dus feest. Morgen laatste dag werken en dan 21 weken vrij. Joehoe, allemaal leuke dingen dus!

11. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @maryloes: leuke dagen in 't vooruitzicht voor jou! En fijn dat je man morgen weer thuis is! Heel veel plezier de komende dagen en geniet van de zak apenkoppen ;).

@mamamarije: gelukkig maar dat Lucas opgeknapt is en weer goed kan eten.

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oei das wel effe goed schrikken zeg:(
    Hopelijk snel beter nieuws....
    Komt vast allemaal goed! Hij is sterk!!
    xx

13. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Fijn dat het beter met hem gaat!

14. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Hier het idee dat me buik groeispurt doormaakt, tjee wat staat me buik strak, voelt vervelend.

Buik omtrek was vorige week 106 en vandaag 109cm.

15. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    @ anmiri, jeetje wat een onzekerheid mbt Noah, maar hij wordt steeds sterker, dus positief blijven!

@ Lucas, gelukkig gaat het weer beter met hem! Hij eet momenteel meer boterhammen dan ik weg kan krijgen haha

@ lekkere trek... hier niet echt. Heb zoveel last van maagzuur dat ik het niet leuk vind om te eten. Moet mezelf echt dwingen om te eten, want ik heb nergens trek in. Wel positief voor de kilo's. Was altijd bang dat ik veel aan zou komen, omdat ik wat steviger gebouwd ben en ik snel aankom. Maar met dat maagzuur is het niet grappig. Hoop dat ze snel wat gaat dalen, misschien dat het dan beter wordt.

16. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Mijn buikomtrek is nu 111 cm... Maar ik heb het idee dat de grote groei niet in m'n buikomtrek zit, maar in m'n taille... Hoewel ik niet weet waar ik moet meten, als ik meet waar vroeger m'n taille zat zit ik op 100 cm, maar het smalste punt is nu onder m'n borsten...

17. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ Maryloes: respect dat jij 2 weken lang alleen thuis bent geweest met je jongens! Pfff... ik vind eentje soms al best heftig, laat staan 2 :). Kan me voorstellen dat je het lekker vindt dat je man weer thuis komt, ook gewoon voor de gezelligheid natuurlijk!

@ buikomtrek: zal straks eens meten! Ben eigenlijk wel benieuwd! Zal ook weer eens een buikfotootje schieten en posten...

@ star: het kan idd maar zo dat je buik nog een paar groeispurten maakt! Misschien even lekker liggen en je buik masseren/insmeren? Scheelt wellicht voor het gespannen gevoel...

@ mrs hair: volgens mij klopt het wel dat je smalste punt nu onder je borsten zit, dat is hier ook zo hoor! ik meet eigenlijk gewoon op 'het dikste gedeelte', zeg maar, dat is op navelhoogte bij mij

18. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Net lekker de warme douche op me buik gezet en erna gesmeert. Heeft idd wel een beetje geholpen.

Ik meet hier ook op navel hoogte.

19. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Tijdje niks geplaatst en merk nu al dat ik veel heb gemist. Wat veel zieke kindjes met diarree zeg! Het heerst zeker flink?

Noah: jeetje wat naar dat er nu weer onzekerheid is, maar het goede nieuws is dat hij wel heel mooi aankomt zeg! Dt is een groot lichtpuntje. En straks misschien dan toch naar Hoogeveen... Ik hoop dat hij snel weer stabieler is!

Star sterkte met je stuitje, ik heb er ook veel last van....

20. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Dan meet ik toch wel goed... Denk dat ik voor de zwangerschap niet goed heb gemeten, want heb een omtrek van 110 teruggevonden, en heb nu dus 111... Kan natuurlijk écht niet :D

Deel Deze Pagina