Kan je niet bij een echo bureau een echo laten maken Dat kost misschien iets van 25 euro? valt mee... En heb je toch je uk weer gezien!!
@FB: ja dat klopt, dat hebben we gedaan om t geslacht extra te laten checken en we hebben pretecho gehad maar zoo lang geleden weer. Maar ze ligt nu ingedaald dus denk wat ik zo las hier op t forum vandaag dat t niet echt zin heeft.
Ik ga er maar vanuit dat die schatting bij mij niet helemaal klopt, want het is wel heel erg veel. Volgens de vk groeit mijn buik/baarmoeder gewoon netjes volgens het boekje en zij maakt zich geen zorgen om het gewicht. @monique: kan me voorstellen dat je daar wel van baalt. 't Is dat onze uk een handafwijking heeft en dat ik daardoor drie extra echo's heb gehad, maar anders was het voor mij ook alleen maar bij de 12-20 en waarschijnlijk 36 weken een echo.
@eeka: ja, dat weet ik, ik bedoel het ook helemaal niet verkeerd naar jullie toe ofzo! Maar ik heb naar mijn idee echt een klein buikje en ik zou me zo veel prettiger voelen als ik weet dat t goed gaat met de groei, omdat ik nog steeds moeite heb met eten. Maarja, het is niet anders. Ja was bij ons 9 weken en 20 weken. (tussendoor pretecho dan nog)
Ik snap je wel hoor ! Kun je bij de vk niet aangeven dat je je zorgen maakt om de groei, of heb je dat al gedaan? Het is wel vreemd dat de ene vk-praktijk wel een echo laat maken tussen de 30-36 weken en de andere niet. Zou best wel standaard mogen worden, net als de echo met 12 en 20 weken echo.
ja idd! vind ik ook hoor. Ik heb gister aangegeven ja bij de vk. Maar die maakte een schatting en die is helemaal goed. Ze vindt mij ongelofelijk mager. En ja ik word steeds magerder, maar kan er neits aan doen. Maar met t kind alles goed.
@ Monique: ik snap je ook helemaal hoor... En idd vreemd dat het per praktijk scheelt hoeveel echo's en wanneer je die krijgt... Maar maak je niet teveel zorgen over je buik, dat houden ze vast wel goed in de gaten... @ tv: om 20.00 op rtl8 bevallingsverhalen!! Ik ga kijken
FB, succes morgen! Spannend weer maar idd, als het echt ernstig was had je meteen moeten komen. Noah, is UIT de couveuse!!!!!!! Heb hem zelf in een bedje gelegd voor de 1e keer Gesprek met de arts hebben we gehad en het streven is begin volgende week Hoogeveen Ze willen nog een poging lowflow proberen in Groningen zodat ie daarmee naar Hoogeveen kan. Als het weer niet lukt toch met cpap deze kant op in overleg met de kinderartsen hier. We zijn even wezen kijken op de afdeling hier, wat een verschil met de ic zeg...en er lag helemaal geen baby. Zat alleen een verpleegkundige achter haar pc, alle tijd voor een rondleiding en een kopje koffie Nog een paar dagen reizen, kan het bijna niet geloven!!
Nee t zit niet echt mee met mij..... Als ons mannetje maar gezond ter wereld komt, dan maakt t mij allemaal niet uit!! Wel spannend morgen!! Ik ga weer een lekkere smoothie maken Kers/Banaan xx
@FB drink lekker En succes! @anmiri: wauw! prachtige foto, krijg er tranen van in mn ogen echt waar! Echt super
@FB: vreemd weer allemaal!!! Als er echt iets aan de hand was had je idd wel direct moeten komen, maar logisch dat je je zorgen maakt natuurlijk! Succes alvast voor morgen!!! Enne, ik zou ook m'n ziekenhuis tasje maar meenemen als ik jou was @Monique: Ik baalde ook best wel dat ik geen echo's meer had, maar ik moet bekennen dat ik de echo van vorige week nogal tegen vond vallen. Het is dat de arts de lichaamsdelen aanwees, want ik had ze echt niet meer herkend hoor. De baby is eigenlijk gewoon al wat te groot voor een mooie echo. Maar misschien ligt dat ook wel aan de apparatuur of aan je bouw ofzo...? @Anmiri: wow wat een goed nieuws!!!!!! Mooie, lieve foto!
Wauw!!!! Wat een mooie foto, krijg er kippeval van!!!!!!!!!!!!! Ik vond de echo ook tegenvallen hoor! Zag er niet echt meer wat op, inderdaad in stukjes. Eerst hoofd, dan buik, beentje etc etc. tis nu gewoon wachten op de baby zelf
@echo: ok nu kan ik me er beter bij neerleggen hihi. En idd, nu wachten op t kindje. Zo gek, om te denken dat ik over ongeveer een maand moeder ben. Kan het me echt niet voorstellen. Ik was vorige week op kraamvisite en toen dacht ik: straks heb ik dit van mezelf, maar kan t niet beseffen.
Wat een geweldig nieuws!!! Ik zit met (vreugde)tranen in mijn ogen te lezen, ben echt blij voor jullie ! En wat een mooie foto weer. Geniet van het goede nieuws en nog een paar dagen op en neer reizen naar Groningen en dan is je mannetje lekker dicht bij huis !
@echo; hier morgen dus weer, maar idd de laatste x dat ik een echo had zo'n 2 weken geleden zag ik idd niet veel meer. Tis dat de echoscopiste aanwees en zei wat ze zag. Anders had ik het echt niet geweten. Ik ben al blij als ze zegt dat de uk het goed doet! Ach, het is idd wat mamavanjuul zegt, wachten op de beeb zelf! Hier weer hoofdpijn steeds en last van vlekken/sterretjes en soms een strak gevoel bij me buik. Even goed in de gaten houden vandaag. Heb morgen weer controle. Mocht het te erg gaan worden toch vandaag maar weer bellen.