Hihi, echt zoo grappig! Ik zit op de bank, laptop op schoot en die rust met de voorkant tegen mijn buik (anders kan ik niet goed typen...). Nu heeft de baby de hik en schudt mijn hele computer heen en weer LOL
ja grappig is dat hè! Die van mij heeft een patroon, als ik iets heb gegeten, gaat ze daarna even lekker tekeer, alsof ze duidelijk wil maken dat ze het lekker vond ofzo haha. Werd net gebeld door schoonzus, neefje is erg zenuwachtig en ze dropt hem dan ook maar snel af en gaat snel weg, anders is ze bang dat hij er te veel moeite mee heeft. Begrijpelijk! Ach het arme ventje, wel een grote stap hoor om te komen, als je in een kleine 10 jaar nog nooit uit logeren bent geweest. Ik ga de heren er lekker morgen op uit sturen om boodschappen te doen (kan neefje gelijk zelf uitkiezen wat hij wil eten). Het zal allemaal best meevallen, maar vind het vaak moeilijk om mijn privacy wat op te geven, omdat ik dat zelf ook niet gewend ben. @ mamavanjuul, Oeh.. de erkenningspapieren, balen als je die kwijt bent, gelukkig heb ik ze al in de tas gestopt. @mamamarije Lucas vindt het vast niet erg dat hij nog een half uurtje tv-tijd krijgt. Ik zou me er niet te druk om maken, het is toch maar tijdelijk en hij kan beter een mama met wat meer energie gebruiken als je hem even voor de tv zet, dan dat je het niet trekt!
Hey meiden, Ben er weer... (beetje laat) Vanmorgen weer op controle geweest in t ziekenhuis. Weer bloed, urine, bloeddruk onderzoeken en aan ctg! En ging weer van alles fout met bloed prikken, dus dat gebeurde pas om 12 uur... Terwijl we er al om half 11 waren. Gelukkig mocht ik nu wel naar huis en zou ik gebeld worden met de uitslagen. Ik moest wel beloven als er wat zou zijn, dat ik dan binnen 5 min in het ziekenhuis terug moest zijn... Eenmaal thuis ben ik lekker gaan slapen en om kwart voor 2 werd ik gebeld. Er waren geen verslechteringen in het bloed. Urine was zelfs wat beter dan ma en woe. Gelukkig mocht ik dus thuis blijven. Wel moet ik alles nu heel goed in de gaten houden en zodra ik twijfel, meteen bellen!! Vrijdag heb ik afspraak en gesprek met gyn. Ik moet dan ook aangeven dat ik eventueel eerder ingeleid wil worden. Vandaag ook aangegeven,maar dit doen ze echt pas als ik het echt niet meer trek... hmmm wat moet ik hier nou mee? Ik denk als ik een beetje ga overdrijven dat ik deze week nog wel ingeleid word. Maar twijfel zo erg!! Ik weet niet of ik wel durf te wachten, ben bang dat ik een risico neem... xx
@smyltje: wow, mooi om te zien! En geniet van je verlof ! @noukie: succes met je logerende neefje! Komt vast wel goed . @mamamarije: inderdaad niet schuldig voelen dat je Lucas wat vaker voor de tv zet, is nergens voor nodig. Hij vindt het vast niet erg en jij hebt de rust die je nodig hebt. @mamavanjuul: balen zeg van die papieren van de erkenning! Heeft je vriend ze niet ergens opgeborgen?
@fb: fijn dat je uitslagen niet verslechterd zijn of zelfs iets beter zijn dan eerder deze week! Over wat je moet doen qua tijdstip van inleiden, ik zou het echt niet weten . Zoals ik er zelf nu in sta zou ik wachten tot je volgende afspraak met de gyn volgende week, maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd omdat ik zo'n 3 weken minder lang zwanger ben dan jij en tot nu toe ook niet zoveel klachten/problemen heb (gehad) tijdens mijn zwangerschap. Dus ik voel ook niet wat jij voelt. Lastige kwestie...
WAUW!!!!!! Wat duidelijk zeg, en wat een heerlijk koppie...lekkere bolle wangen **ZWIJMEL****ZWIJMEL****ZWIJMEL****ZWIJMEL****ZWIJMEL**
Normaal gesproken leg ik dat soort papieren meteen in de kast! Maar nu liggen ze er niet en ik heb de puf er nog niet voor gehad om die eens goed door te zoeken....maar ze moeten daar wel in liggen.... Oooh, is het bij jullie ook zulk lekker weer? Heb vanmorgen al een dik uur met Julia buiten gespeeld en net weer. Heb de eerste witte was (lakentjes enzo) lekker buiten hangen, glijbaan in het gras gesleept (weeg niks), schepjes en emmertje gepakt voor Juul en die was lekker in de steentjes aan het scheppen. Hoorde gister dat bewegen goed bevordelijk is voor een stuitligging, dus heb bijna niet stil gezeten vandaag en de schade aan mijn rug is echt vrij weinig! Daar en tegen is de kleine super druk!!!
@mamavanjuul: ja heerlijk, dit weer! Heb vandaag lekker wat gefietst ! Hopelijk is je meisje zo druk omdat ze aan het draaien is. Zou wel superfijn zijn !
@ smyltje: gave echofoto! echt supermooi en zo duidelijk dat je haar snoetje vast herkent als ze geboren is @ mooi weer: hier ook! Heerlijk! Lucas heeft ook lekker buiten gespeeld met de hond van de buren. Die loopt ook bij ons in de tuin omdat de schutting plat ligt. Lief beest en Lucas vindt het geweldig! Zegt ie ineens: Max, zit! ahahahahaha, twee turven hoog, die hond is groter dan hij en commanderen dat ie doet @ fb: oei, moeilijk! wel fijn dat alles in principe nog onder controle is, maar ja... leuk is anders... ik denk (vanuit hier gedacht en dat is natuurlijk anders dan in jouw schoenen) dat ik iig de 37-wekengrens over zou willen zijn. Ook al is dat in jouw geval maar een paar dagen. Uiteraard wél heel goed je lijf in de gaten houden. Ik weet niet... voelt toch wat prettiger voor mij, maar ja... ik ben jou niet succes met je keuze meid!
Wat een prachtige echo foto! @FB, ik kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal door heen zit en dat je niets liever wilt dan je babietje vasthouden! Alleen zou ik zelf ook wachten tot in ieder geval voorbij die 37 weken grens. Vergeet niet dat inleiden ook niet geheel zonder risico is. Wat heeft de gyn er zelf over gezegd? Leiden ze uberhaupt wel in als er niet direct een medische noodzaak is? Veel succes in ieder geval met de laatste loodjes. Hier vanmiddag weer 2 uur in ziekenhuis doorgebracht. CTG, echo, bloedonderzoek. Maar alles natuurlijk weer goed. Op zich hartstikke fijn hoor, maar ik baal wel dat er geen oorzaak is gevonden voor het feit dat ik me dus nog steeds niet lekker voel. Alsof het tussen mn oren zit. Wel apart, tijdens de ctg zag je op de monitor ook dat ik iedere 5 minuten een lichte wee had. Was behoorlijk pijnlijk! Alsof mn lichaam de plek weer herkende en dacht daar gaan we weer haha. Overigens nu geen last meer.
@ maryloes: kan me voorstellen dat het veel onrust geeft... je wil toch wel weten waar je aan toe bent! controles goed is prettig, maar ja.... en elke 5 minuten een lichte wee, heeft de gyn daar verder niks over gezegd? Als ik dat zo hoor, ga jij ook de 40 weken niet halen!
Nee heeft gyn verder niks over gezegd. Toen ze me van de ctg afhaalden zei ze wel: we zagen op de monitor dat je lichte weeen heb en of ik daar al langer last van had. Nou nee dus en ik heb verder zelf ook niet doorgevraagd. Dacht alleen als het doorzet ben ik in ieder geval op de goede plek haha. Het zou mij verbazen als ik de 40 weken ga halen!
Wow wat spannend allemaal zeg! Hier leiden ze ook niet "zomaar" in. Dan moet er wel een medische reden voor zijn. Er door heen zitten is hier in ieder geval geen reden... Maar goed naar je lichaam luisteren. Als je denkt, dit hou ik nog wel even een weekje vol, moet je het doen.... Inleiden kan wel heftig zijn, dus ik raad je aan om er goed uitgerust aan te beginnen! Weeen zijn op zich al heftig en al helemaal als je ingeleid wordt!
Jeetje zeg... het is echt spannend bij veel mama's zeg! Ligt het nou aan mij of hebben wij zoveel dames onder ons die complicaties hebben? Weinig zwangerschappen 'volgens het boekje'! @ maryloes: tja... afwachten maar hè... en wel bijzonder, dat je net op dat moment die weeën kreeg en dat ze nu weer weg zijn...