April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zo heb eindelijk verlof, heb alles meegelezen maar is teveel om op te reageren. Vanaf aankomende week dus alle tijd!

Dames die het nodig hebben, in ieder geval veel sterkte en hopen dat de meeste baby´s nog even blijven zitten!

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ze maken het ons in ieder geval niet makkelijk ;)

Maar eigenlijk heb ik weinig te klagen, alle klachten die ik heb horen er toch een beetje bij...

(behalve de stuit dan:))

3. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Ach wat schattig, hele mooie echo foto!

4. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden

Fijn dat de uitslagen er toch wat beter uitzagen.

5. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @maryloes; fijn dat alles goed was in zh en gelukkig zijn de weeën wat afgenomen.

6. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Sorry voor het quoten, beetje lui op moment!:)

Hier weer verschikkelijk zuur...blehhhh!

@stuitje; blijfd gevoelig en af en toe lijkt het wel of hij knakt ofso. Gelukkig doet hij niet meer zo een zeer als de laatste weken.
    Kan iig weer een beetje normaal op de bank zitten.

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    lekker toch :D

8. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Smyltje: Wat een prachtige echo foto!! Je kunt al heel goed het gezichtje zien! En wat een popje!! Geweldig..

@FB: Fijn dat de klachten zijn afgenomen!!:)

@inleiden: Als het goed gevolgd heb dan worden er best veel dames ingeleid! Bij ons in het ZH doen ze het idd alleen alles er een medische indicatie is.. Ik moet dus gewoon nog even afwachten.. Tot nu toe loopt de bevalling volgens het boekje en alle klachten die ik heb horen er een beetje bij..dus mag niet klagen!! Beebje is alleen een beetje aan de grote kant en daar maak ik me wel eens zorgen over..Moet er natuurlijk ook nog uit hè?:).. maar goed, dat zien we dan wel weer..;). Ze wordt nu goed gecontroleerd dus de gyn zal wel optijd aan de bel trekken als ze echt te groot wordt..Volgende keer bij de controle worden mijn bekken gemeten.. ben benieuwd!..

Liefs

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hier gaat opzich ook alles volgens het boekje hoor! alle klachten die ik heb vind ik niet raar met 8 maanden zwangerschap (moe, slecht slapen, zuur). ik klaag niet! :D ons poepje loopt wel een week voor op schema qua groei, maar dat betekent alleen maar dat ze het goed heeft bij me, dus vind ik prima!

10. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    Ha dames,

Heb effe n ego post als het mag......
    Voel sinds gisteren de beeb wat minder duidelijk.....hij/zij is zo rustig. Het is niet dat ik m helemaal niet heb gevoeld of zo maar wel minder als normaal. Heb geen exreem drukke dagen gehad of zo.
    Kan t dat t n groeistuip hefet en dan rustiger is of moet ik me zorgen maken????

Was t maar geen weekend dan had ik misschien al wel gebeld.

Gr.
    Pollewopke

11. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden

Ik heb dat ook wel eens, regelmatig zelfs. Kan best een groeispurt zijn. Vind dat ook altijd eng, heb zelf de angelsound en luister dan wel, maar als het me dan nog niet lekker zit bel ik toch het zh.
    Maar als je je zorgen maakt gewoon bellen hoor weekend of niet, al is het voor je eigen gemoedsrust.

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    We zitten nu wel in een stadium waarbij de babies wat rustiger worden, maar als je het niet vertrouwd, gewoon bellen!
    Je gemoedstoestand is ook heel belangrijk!

@Hier: hangt de roze was ondertussen lekker in het zonnetje. De wa van vanmorgen is zelfs al droog! Heerlijk fris!
    Nu draait er nog een "troepjes" was en dan ben ik klaar. Kan alles opgevouwen worden en in de kast gelegd worden.
    Vriendlief heeft alles schoongemaakt, want op mijn knieeen zitten lukt echt niet.
    Daarna even heerlijk alleen boodschapjes gedaan, lekker op mijn dooie gemakje, heb er 1,5 uur over gedaan, hihi!
    Ik weet niet wat het is, maar voel me echt heerlijk! Bekkenpijn is echt minimaal en het zonnetje schijnt! Wat wil een mens nog meer????

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @kipkip: lekker verlof! Ga ervan genieten...:D

@baby voelen: ik heb het ook dat ik denk dat ik dr minder voel. Maar als ik aan het werk was de hele dag dacht ik er ook minder bij na. En ze is al ingedaald, dus dan is het geloof ik ook anders. Maar idd, je blijft dan bezorgd.

@hier: wij hebben vandaag heel veel troep naar de gemeente gebracht, schuur opgeruimd, zolder opgeruimd:D heerlijk! Goed gevoel:D

@foto: hier weer foto gemaakt vandaag (36+3)

14. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

@oefen/voorweeen: heb ik ook niet gehad voordat de bevalling begon. Tenminste ik denk van niet :D Ik had wel 5 nachten voor de bevalling in ene ontzettende rugpijn 's nachts en zat dus regelmatig om 3:00 voor de tv of pc. Bij de bevalling had ik rugweeen, dus misschien dat het voor-rugweeen geweest zijn.....

@noukie: hoe gaat het met julloie neefje?

@FB: gelukkig dat de uitslagen zo goed waren!!! Wat betreft het inleiden.... pffff moeilijk..... Ik zou zo lang mogelijk proberen te wachten, maar ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt en wat je precies voelt. Deze stressvolle weken zijn natuurlijk helemaal niet leuk, maar over een paar weken ben je zie ook weer vergeten ;) Sterkte meid, **knuffel**

@Mayloes: kan me voorstellen dat het veel stress geeft. Als je je echt niet goed voelt gewoon weer aan de bel trekken hoor!!! Gewoon zeggen dat je niet uit het ziekenhuis weg gaat voordat je weet wat er nou precies aan de hand is.

15. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Heerlijk hoor wasje weer lekker buiten kunnen hangen!:)
    Tis heerlijk weer buiten.

16. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Mooie buik hoor monique!

17. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Hier sinds vannacht weer veel gerommel in me buik. Harde buiken, (menstruatieachtige) kramp en pijn me onderrug.

Vind het allemaal wel spannend hoor! Aan de ene kant kan ik niet meer wachten maar aan de andere kant wil ik iig de 37 weken zijn gepasseerd!:)

Vanaaf verjaardag, dus kom nie meer kijken, fijne avond allemaal!

18. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Zo meld me ook even tussendoor.
    Neefje heeft de eerste nacht overleefd, hem volop complimenten gegeven, aangezien ik gisterenavond even dacht dat hij toch nog ineens naar huis wilde.
    Hij is nog steeds wel erg druk, dus vandaag ook een vol dagprogramma gehad: boodschappen doen, cake bakken, manlief even met hem voetballen zodat ik even kon stofzuigen en dweilen, mijn zusje kwam op visite, daarna nog bij mijn paardje gaan kijken, en nu heb ik een uurtje rust gekregen van mijn mannetje (ze zijn weer aan het voetballen). Straks nog pannenkoeken bakken en een spelletje doen, en verder nog maar even tv kijken. Ach het mannetje vermaakt zich wel gelukkig. Ga vanavond ook nog maar even lekker lang douchen, kan ik me nog even terug trekken.
    Qua klachten heb ik eigenlijk ook niet te klagen, het hoort er allemaal wel aardig bij (veel maagzuur, snel moe en einde van de dag last van bekken en rug). Als ik het zo lees van de anderen kan ik mijn klachtjes ook wel in een beter perpectief plaatsen. Gelukkig hier geen angst of ze nog wel even blijft zitten of zorgen dat er lichamelijk iets fout gaat.

Mooie foto trouwens Monique, zal ook nog eens een foto maken, heb ik eigenlijk nog maar 1 keer gedaan. Heb je trouwens je gipsen buik al beschilderd?

19. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @noukie: fijn dat het goed gaat met de logeerpartij!

@mamavanjuul: heerlijk dat je de was buiten hebt kunnen hangen, dan droogt het vaak zo lekker snel.

@monique: mooie buik!

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @noukie: ag en zo valt het toch wel mee? Idd lekker douchen en ff tv kijken en spelletje doen. Voor hem is het waarschijnlijk net zo gek als voor jou. Maar iig gaat het lekker zo.
    Nee, mijn buik nog niet beschilderd. Ik ga de buik wit schilderen en als de kleine wat groter is haar handjes in de roze verf en allemaal handjes op de buik maken van die kleine.

@mamavanjuul: ja lekker he met dit weer:D snap ik wel hoor:D Hopen op nog meer van die mooie dagen van de week.

@star: ja ik snap dat je week 37 wel wilt halen ja. Maar het is idd erg spannend. De echte laatste loodjes komen in zicht...

@buikfoto: thnx voor de reacties!

Deel Deze Pagina