April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @kamertje: mooi!! Echt, ziet er leuk en stoer uit.

@FB: neee!!! Wat spannend!!! OOOhhh t begint nu echt te komen he, krijg er helemaal kippenvel van. Oeei echt spannend.

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    WWWWWOOOOOOWWWWW!!!!

Dan gaat het opeens snel zeg, jullie laatste weekend samen!!!
    Meid, wat spannend voor je zeg en wat fijn, vooral heel fijn voor je!
    Oooooooooooooh, ben zenuwachtig met je mee hoor :D

Hier begint het ook langzaam aan wat te rommelen, zegt nog niks natuurlijk! Maar wat harde buiken, veel naar de wc en eten en drinken wat niet goed valt. Ben gewoon misselijk geworden van een colaatje :(

Kleine is af en toe zo druk, dat ik echt denk dat mijn vliezen dat nooit houden ;) Vorige keer ook spontaan gebroken vliezen gehad en vond dat zooooooo vies hahahaha!

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Is het misschien handig dat ik iemand zijn telefoonnummer noteer??
    Als ik dan bevallen ben, dan stuur ik diegene een smsje...
    Het duurt soms zo lang voordat ik hier op zit met mijn mobiel:$

Zodat diegene het kan vertellen...

Wie voelt zich geroepen? haha;)

4. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ fb: spannend meid!! en wie weet begint het nog spontaan dit weekend, je weet het maar nooit natuurlijk! geniet nog even van jullie laatste daagjes als stelletje voordat je aan je papa&mama-leven begint

Je mag mijn telefoonnummer wel hebben hoor, maar ik heb geen mobiel :D Ik ben zo'n saaie thuisblijfmuts zonder gsm, hahaha, dus smsen heeft bij mij niet zoveel zin :p

@ mamavanjuul: wie weet!! ik had ook spontaan gebroken vliezen en vond het wel fijn eigenlijk... meteen duidelijkheid dat het begonnen was, hahaha

Oei, spannend meiden! Wie wordt de eerstvolgende baby?

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik laat me niet gek maken door mijn lichaam, had het bij Juul ook en die is ook pas met 41+5 geboren. Bij haar had ik ook al weeeeeken van te voren voor tekenen en hoorde steeds bij de VK: nu gaat het echt niet lang meer duren.
    Dus mocht ze zelf nog draaien, dan ga ik er van uit dat ik zelfs een mei-kindje krijg ;)

FB, je mag mijn nummer wel hebben....stuur ik je wel even een PB!

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Oooh ik vind t echt spannend worden nu zeg. Zit nu aan de bitter lemon (pfff smerig spul) en ik drink frambozenbladthee en de drukpunten die ik op yoga heb geleerd worden elke avond gedaan haha. En dan zal je zien dat ik nog weeeeeken moet wachten:)

hebben jullie niet dat je die kleine nu graag vast wil houden, wil voelen, wil weten hoe hij/zij eruit ziet?

7. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    #4087 Eeka76, 18 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
    @FB: spannend zeg! Gewoon jullie laatste weekend samen en dan volgende week papa & mama! Geniet er nog even van (lekker uitslapen en zo :D)!

@mamavanjuul: mooi kamertje! En bij jou ook al aan het rommelen, ben benieuwd of je al gauw zult bevallen. O nee, ik lees nu dat je zelf denkt dat het nog wel een poos kan duren.

@opvoeden: ik denk dat het voor mensen zonder kinderen (waarvan ik er op dit moment ook nog eentje ben ;)) heel makkelijk is om te vinden hoe je kinderen op zou moeten voeden. Ik denk ook wel eens "wat een vervelend kind, kunnen die ouders daar niet iets van zeggen!" of "dat zou ik zelf heel anders aanpakken". Maar het blijft dan wel bij denken, kritiek leveren doe ik niet want ik sta niet in hun schoenen. Ben dan ook heel benieuwd hoe ik het er zelf vanaf zal brengen ;).

@hier: kinderwagen is geleverd, uitgepakt, in elkaar gezet en ik heb een paar rondjes door het huis gelopen :)! Het is maar een simpele wagen hoor, van Topmark, maar hij is ingeklapt erg compact en dat was de bedoeling. Kleur is trouwens rood.

@monique: o ja, ik ben ook erg benieuwd naar onze uk! Toch hoop ik dat deze nog een paar weken blijft zitten, zou wel graag willen dat ik voorbij de 37 weken ben.

8. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    FB wat spannend!!!!!!! LEuk hoor:) Geniet van jullie laatste weekend samen!

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @Eeka: ja dat snap ik hoor! die week 37 is echt wel een grens waar je overheen wilt zijn. Heb ik ook naar uitgegeken vandaar dat ik nu alles doe wat 'mag' om t te bevorderen. En of t helpt, ag ik weet t niet, als ik t niet doe helpt het in ieder geval niet.

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mamma van Juul: Ik heb je mob nr ontvangen. Ik ga m zo meteen even in mn telefoon zetten, en ik zal je even een test smsje sturen...:)

Best best zenuwachtig! Ben nu een beetje de laatste dingetjes in huis aan t opruimen, laatste wasjes draaien en wegvouwen...
    Morgen boodschappen halen en savonds etentje
    Zondag denk maar alvast wat cake-jes klaar maken...:)

Druk druk!

Nu even rusten.... xx

11. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! Het komt toch nog behoorlijk onverwachts. Vorige week wilde je zo graag ingeleid worden en mocht/kon 't niet, nu had je jezelf er al overheen gezet dat het nog wel even kon duren voor je zou bevallen en word je alsnog ingeleid!
    Doe 't rustig aan meid!

12. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    Ik heb er 12 in de klas en idd. vanaf vandaag verlof. Gek hoor, dat t nou ineens klaar is. Ga de kids wel missen maar het afscheid vandaag was super. Heb n hele mand gekregen met kadootjes voor iedere week tot aan de bevaldatum. Er was een moeder die speciaal naar school was gekomen (half uur rijden!) om persoonlijk afscheid te nemen. Maar een paar traantjes gelaten.
    En nu genieten!!!!

13. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    @ fb Heel veel succes na het weekend!!! Wat n gek idee, nu weet je echt van tevoren dat dit t laatste weekendje samen met 2 wordt!

@ melkproductie:1 keer s nachts wakker geworden van n natte plek in t dekbed en merk s ochtends dat er wat melk uitkomt als ik knijp, maar doe dat maar niet want ik zie BV niet zitten, ga FV geven

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @Pollewopke: wat lief van die moeder dat ze persoonlijk afscheid wilde nemen van je! En met 12 kinderen in je klas heb je natuurlijk toch wel een hechtere band dan wanneer je er een stuk of 30 hebt, lijkt mij. Vonden de kinderen jouw kadootjes ook leuk?

Wel leuk dat je een mand hebt gekregen met kadootjes. Geniet in ieder geval van je verlof!

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ooowh FB, wat spannend!! mocht er niet stiekem iemand tussendoor komen, ben jij dus de eerstvolgende na Anmiri!! :D

16. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

FB, wat spannend dat het maandag dan echt gaat gebeuren!

En wat een leuk kamertje!

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    FB: je nummer staat er in! Nu lekker genieten van het weekend en uitrusten! Nu kan het nog ;)

Meen het echt serieus, als het geen stuitertje meer is, denk ik dat ik over tijd ga. Dus, ben er nog niet zo mee bezig eigenlijk. Klinkt gek als ik zeg dat alles klaar is, maar dat is meer omdat, als het een ks wordt, ik er uitgerust en relaxed in wil gaan. Vorige keer was ik zoooooo moe!

Van mijn vriend mag ze nu wel komen, van mij hoeft het nog niet zo. Nog eventjes blijven zitten ;)

18. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

@FB: wow!!! Wat spannend! Hoe laat mag je je maandag melden? Jullie laatste weekend met z'n tweetjes, geniet er maar lekker van! Gek idee eigenlijk hè, dat je nu al weet dat je maandag of dinsdag mama wordt! Ik word er zelf helemaal een beetje zenuwachtig van ;) bevallen is voor mijn gevoel ook nog zo ver weg, ga er steeds maar vanuit dat ik weer overtijd ga.....

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    FB, wat spannend! Het lijkt me zo raar dat je al weet wanneer het gaat gebeuren en dat dit jullie laatste weekend saampjes is. Niet te nerveus maken, laat het maar over je heen komen. Begin volgende week kun je gewoon kennis maken met jullie kleine!

Pollewopke, geniet van je verlof. Ik heb er inmiddels een week opzitten en het is echt genieten. Kom helemaal tot rust :)

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    *inbraak*

dames, ik kom jullie even succes wensen met de laatste loodjes en jullie bevalling!!

zet m op he!?
    succes!!!

*uitbraak*

Deel Deze Pagina