April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @ Pollewopke: wat schattig met je hondje!!! Zo lag ons hondje ook bij mij toen ik zwanger was van Julia....zelfs tijdens de weeen wilde die bij mij op schoot!
    Ook mooi kamertje....zo te zien er ook helemaal klaar voor :D

@Monique: Inderdaad, het hoeft niks te zeggen, maar het zegt wel dat je lichaam "bezig" is! Ik verloor mijn slijmprop ook in de week van...dus wie weet ;)

@Hier: Pff, al vanaf half 12 last van harde buiken, soms een beetje pijnlijk, soms niet. Heb er wel een beetje hoofdpijn bij gekregen en missleijk. Heb maar niks tegen mijn vriend gezegd, want die schiet meteen in de stress, hahaha! Eerst maar even aan zien. Kan alleen echt niet meer bukken, want dan schiet het er meteen in. Dus zit nu een beetje noncheland te zijn in de achtertuin. Zien wel waar het toe leidt. Mijn ervaring leert me dat het nergens toe hoeft te leiden, hahaha!

2. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Wat een leuk kamertje pollewopke! Mijn kleine hondje wijkt ook bijna niet van mijn zijde, en de rottweiler... die klimt iedere keer op de bank om met zijn grote kop op mijn buik te liggen (schattig maar niet zo prettig!)

Er gebeurd in ieder geval iets in je buik mamavanjuul... nu afwachten wat!

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @pollewopke: leuke kamer zeg! Mooi gedaan. En die hond, zo schattig. Die beesten voelen het he dat er wat is. (Mijn kat ook)

@mamavanjuul: ooei ja spannend er gebeurt toch iets daar binnen dan.

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sorry meiden, kom vandaag even niet meeschrijven....
    Ben helemaal verrot
    Vanacht slecht geslapen. Was aardig aan t rommelen en heel erg pijn in mn liezen/bekken... (weet ik veel??)

Kan ook bijna niet lopen van de pijn. Maar toch eigenwijs boodschappen gaan doen met mn vriend, want ja, wil zoveel mogelijk in huis hebben voor de komende 2 weken.... Pfff overvolle kar!!
    Ook hebben we eindelijk de babyfoon gehaald hihi

Ga zo lekker op bed liggen, proberen te slapen.
    Vanavond feestje en etentje, dus hoop dat ik t dan een beetje volhoud.

Misschien tot straks en anders tot morgen!

En bedankt voor jullie lieve reactie's!!
    En dat sommige over mij dromen.... hahah:D

5. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

@monique, jij zat van de week toch aan de bitterlemon en frambozenbladthee? Als jij idd vandaag of morgen gaat bevallen dan haal ik dat vd week ook in huis:D

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @FB: ja kan me voorstellen dat je alle laatste dingen goed wil regelen. Ik heb ook die pijn in mijn liezen/bekken en kan ook moeilijk lopen. Voel me net een waggelende pinquin.

@Maryloes: ja idd, 2 koppen thee per dag en bitter lemon en elke dag voetmassage op de drukpunten. Maja wie weet duurt t nog wel lang...

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    mooi pollewopke!!

hier een errug beroerde nacht gehad :( echt elk 1,5 uur wakker en veeeel harde buiken.. straks lekker naar de bios en daarna maar beetje optijd naar bed. vandaag geen tijd gehad om overdag een tukkie te doen.

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wat is het lekker bij iedereen aan het rommelen geslagen ;)

Hier nog steeds wat harde buiken, maar heb net 2 uren geslapen, dus dat zegt ook wel wat.
    Bij Julia had ik dit ook ruim een maand voor haar geboorte en toen maakte ik me zelf steeds gek door te denken dat het wel eens kon gebeuren. Heb er wel van geleerd eerst rustig af te wachten.

Frambozen thee heb ik vorige keer ook gehad....heeft niet geholpen;)

Kunnen jullie je ook opeens zo ergeren aan jullie mannen? Ik wel, hij kan werkelijk niks goeds doen vandaag. Heb hem net verteld van die harde buiken en ja hoor, meteen 100.000 vragen. Dat is dus de reden waarom ik niks zei....hahaha! En julia is momenteel erg haar grenzen aan het verkennen, niet erg, hoort erbij! Maar ik ben een stuk consequenter en hij niet en daar erger ik me dus weer aan, haha!
    Grrr, zelfde met zindelijk worden. Juul poept al weken op de wc, maar nu moet ze er nog plassen. Dus nu ik (bijna) verlof heb, wil ik daar nu mee bezig. Is ze straks misschien uit de pampers als haar zusje komt. Dus vanmorgen, voor pamper verschonen, laten plassen op de pot. Voor naar bed gaan, plassen op de pot. Dus ik zeg tegen Guido, als ze wakker is, wel laten plassen! Mooi niet dus, is ie vergeten. Kan gebeuren natuurlijk, maar vandaag ff niet!!!
    Haha....hoezo hormonen?

Daarnaast doet elke beweging van zusje gewoon pijn....is het al donderdag???

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Leuk om te lezen dat het begint te rommelen bij een aantal van jullie! Ben benieuwd wie (naast FB) de volgende wordt die gaat bevallen. Hier is alles nog rustig, af en toe wat steekjes maar geen noemenswaardige voortekenen.

Ik zag een mooi kamertje voorbij komen en een grappig hondje. Verder wel alles gelezen maar niet veel onthouden...

10. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Pfff hier nog eentje die zich niet goed voelt vandaag...
    Pijn in mijn rug, komt door pijn achter mijnrib dat doortrekt naar mijn rug...omdat er weer een bips onder de rib ligt te duwen. Verder ontzettend kortademig vandaag en misselijk. Ik ben daarnet uit eten geweest (we zitten nog steeds in het hotel, erg leuk) bij een Italiaan hier in Putten en ik was zo misselijk dat ik dacht dat ik moest overgeven en was heel benauwd. Ik heb alleen 1 tomatensoepje op, meer lukte me niet. Manlief had lasagne en tiramisu toe. Hij moest goed eten van me, hihi.

Op de terugweg zagen we de maan...het is volle maan en hoe, prachtig! Manlief was meteen in shock want vandaag loop ik al de hele dag te klagen over pijntjes, harde buiken aldoor, en voel me niet topfit, steekjes hier en daar ook, dus die was meteen bang dat ik vanavond zou bevallen. Nou dat gaat niet gebeuren hoor, dat is nog veel te vroeg, 35weken...haha. Die van mij moet maar even blijven zitten!

FB veel succes overmorgen he, zet em op!

Mrs Hair wat een vreselijk verhaal, jeetje, dat soort verhalen hoor je toch veel te vaak he...bij ons ziekenhuis leiden ze tegenwoordig in bij 41wkn hoorde ik en dat is maar goed ook als ik het zo allemaal lees en hoor.

11. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    mrs hair, vreselijk...oneerlijk...geen woorden voor.

Noah heeft vandaag zijn 1e vaccinatie gehad, hoop dat ie er geen last van krijgt. Vind het best wel eng, bij mijn oudste werd de leeftijd nog gecorrigeerd met vaccinaties, nu dus niet meer.
    Hij heeft vandaag 2 flessen van 50 gedronken en 1 keer 30:Dknap he!

12. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Anmiri wat goed zeg! Hij gaat nu wel hard en met grote sprongen vooruit zeg, wat fijn!

13. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Hier ook even van de maan staan genieten, hij was echt mooi. Bij mijn eerste zoontje hadden we lasagna gegeten en die nacht kwam hij, vanavond ook weer lasagna gegten, mijn man zei al, gaat dat weer een korte leuke nacht worden, HIHIHI.

We zullen wel zien, van mij mag het komen.

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oo wat heftig!!! en wat schrikken zeg....!!:(

Ik snap niet dat ze mensen nog tot 42 weken laten doorlopen...:$

15. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd fb ik ook niet, mijn nicht was ook 42 weken......

mocht ik hier niet weerkomen vandaag, fb, ik wens je heel veel succes toe morgen in het ziekenhuis!!! nog even en je hebt een prachtig ventje in je armen:)

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Goedemorgen!

Geen babies geboren met volle maan???
    Hier in ieder geval niet, hahaha!

Vannacht vreselijk veel liggen dromen over de aanstaande bevalling...

17. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ mrs hair; wat verschrikkelijk zeg... je hoort het idd veel te vaak :(:( wat ontzettend naar voor de ouders van het kindje...

@ volle maan: hier niets geboren hoor, haha. Wel vannacht wat voorweeën gehad en gisteren veel pijnlijke harde buiken, maar momenteel helemaal niks.

@ anmiri: gaat goed met Noah zeg!! knappe vent...

@ ergeren: ik kan me ook enorm ergeren aan mijn man, erg hè? Hij kan ook weinig goed doen, zelfs mijn kleine man werkt me behoorlijk op mijn zenuwen... test ook alle grenzen uit en raakt niet erg onder de indruk van onze correcties. Manlief waarschuwt bijv. ook 100x voordat hij echt ingrijpt... pffff... ik zit er een stuk korter op, maar of dat nou altijd beter is?

Overigens, gisteren was mijn schoonmoeder bij ons en die kon in mijn ogen ook maar weinig goed doen... het is een lief mens en ze bedoelt het echt goed, maar ik heb maar gewoon mijn mond gehouden, ik zat me op te vreten!

Probleem is ook een beetje dat ik nu heel erg het gevoel begin te krijgen dat ik niet wil dat ze op Lucas past tijdens de bevalling.... schandalig eigenlijk, of niet :)?

18. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Hier geen baby geboren! Hihi...
    Wel voelde ik me erg raar gisteravond, maar dat is nu weer weg.

Straks naar paleis het Loo, we hebben toegangkaartjes gekregen daarvoor. Konden ook kiezen voor Park de Hoge Veluwe maar dat is echt te ver lopen voor mij. Mannetje moet in zijn handjes wrijven dat ik nog best aardig ter been ben...

MamaMarije die irritaties heb ik ook veel sterker hoor...geeft niks, het is begrijpelijk dat je ze hebt! Hormoontjes doen rare dingen met je! Dus trek het je niet aan hoor.

19. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ banaantje: paleis het loo is mooi!! zeker de tuin en het is heerlijk weer, geniet ervan!

20. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook niets geboren!! haha.. Mag nog wel even blijven zitten!:)
    Wel last van voorweeén volgens mij.. Beetje menstruatieachtige krampen af en toe en pijn in mijn rug!
    Hopelijk is ze een beetje aan het indalen want wordt gek van het maagzuur!!:$.>Elk uur een rennie nodig! Toch niet normaal!!

Liefs

Deel Deze Pagina