April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Pffff, hormonen/emoties....hou maar op!
    Heb het gevoel alsof ik elk moment kan gaan janken!!!

Het duurt ook zo lang voordat het donderdag is (sorry...ga ik weer)!
    Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.....geef me maar een geboortedatum mee! Of het nieuws dat ze goed ligt, want dan kan ik gaan genieten van de rest van de tijd die ik heb!

Morgen nog werken en dan heb ik verlof!!!!

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @Ergeren: ja hier valt t de laatste tijd nog wel mee. Hij zei laatst nog: goh wat doen we t eigenlijk goed zo:D Ben ik toch niet zo'n erge heks haha.

@mamavanjuul: snap ik hoor! Geef idd maar een geboortedatum ofzo, dan weet je waar je aan toe bent. Nog ff werken! Zet m op.

@volle maan: hier gister nog een paar keer bloed en slijm (sorry) verloren en nu ook weer. gisteravond steken onderin buik en vagina, maar t zet allemaal niet door. Dus we wachten maar weer af...

3. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hier ook niets geboren. M'n vriendinnetjes zijn weg, eentje had groot nieuws, ze is ook 11 weken zwanger! Zo bijzonder :), deze beide vriendinnen heb ik sinds m'n geboorte, we zijn echt samen opgegroeid! En nu worden we in hetzelfde jaar mama! Heb haar allerlei boeken meegegeven alvast hihi...

Nu ben ik een heerlijk uiensoepje aan het maken voor mij en m'n mannetje, en zometeen gaan we lekker van het weer genieten, wat is het prachtig!

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Monique: wat spannend! Hou jij ons ook op de hoogte als het echt begint en je baby er is??

5. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mrs hair: wat een leuk nieuws van je vriendin!!! Bij jou begint het nu op te schieten, nog ongeveer 2 weken toch?

@Monique: ben benieuwd of het door gaat zetten bij jou. Spannend hoor!

6. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ eeka: Ja nog twee weken... Donderdag as krijg ik een datum, ik ben zo benieuwd!!!

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hier ook geen beebje hoor :) heb wel gekeken wanneer er in april volle maan is.. en dat is op de dag waarvan ik altijd heb gezegd dat ik uitgerekend ben!! 18 april :) zou wel erg toevallig zijn hihi

8. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ smyltje: Lucas is met volle maan geboren, op de uitgerekende datum ;):D

@ mrs hair: wat leuk zeg!! Mama worden is zo bijzonder en helemaal als je dat kunt delen met iemand die dichtbij je staat! PLus, dan ben jij straks haar vraagbaak ;)

@ mamavanjuul: pfff kan me helemaal voorstellen dat je aan duidelijkheid toe bent! Hier ook hoor, heb echt geen idee waar ik me op moet voorbereiden... Ben een beetje bang dat de kleine straks met de controle goed ligt en dan bij thuiskomst ineens weer in stuit en dat dan de bevalling begint ofzo.... wat dan?
    Ik ga al die opties maar eens even goed doorbespreken a.s. dinsdag... (controle vk)

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Tegen mij is dus gezegd dat als de bevalling nu spontaan begint, en ze ligt nog in een stuit, dat het weeer een spoedje wordt...

Ben de vorige keer de ks zo stressvol en hectisch ingegaan...wil er nu gewoon relaxed in gaan en niet uitgeput. Zodat ik lekker gelijk naar de kraamafdeling kan.

Dus tja, het houdt mij ook erg bezig....

@Mrs hair: jij dus donderdag ook een spannende dag, hoe laat heb je de afspraak?

@monique...hoe gaat ie daar???

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @Mshair: ooh dat is zeker wel speciaal ja! Leuk hoor, dat maakt het toch net ff extra leuk.

@hier: nu is t weer helemaal rustig:S niets aan de hand zo voelt t nu. Denk ook wel dat t nog een tijdje kan gaan duren. Maar nu wil ik helemaal niet meer wachten... Wat een lekker zonnetje he trouwens!

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    nou mamamarije, wie weet ;)

12. MamaMarije

Het weer is hier echt heerlijk! Vandaag gewoon lekker zonder jas in de tuin gezeten (uit de wind, in de zon), terwijl Lucas buitenspeelde... mmmm laat de lente maar komen :D

@ mamavanjuul: kan me voorstellen dat je niet weer een spoedsectio wilt... ik ook echt niet, maar ja... Idd, gewoon draaien of een datum prikken!

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier: Slecht geslapen, heb namelijk een flinke oorontsteking grrrr
    Kan er ook nog wel bij!!
    Rond 7 uur mn bed uit gegaan en wat gegeten, want had honger en meteen paracetemol ingenomen en weer terug naar bed.
    Om 10 uur er weer uit en even later kwam een vriendin helpen schoonmaken... Nog even lekker met de hondjes gaan wandelen in t park. En vanaf 14.15uur tot nu weer lekker op de bank gelegen/geslapen. Heerlijk!

Ga zo nog even wat cake-jes maken (misschien voor morgen??) en dan niet veel meer doen...

xx

14. MamaMarije

@ fb: dat is balen zeg!! Wil de paracetamol een beetje helpen? Hoop niet dat je er veel last van hebt morgen!

Voor als ik je niet meer 'spreek': heel veel succes morgen!! Ik hoop dat je een prettige bevalling hebt en daarna een mooie en gezonde baby!

Wij wachten op nieuws :D

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @FB: ook vanuit hier, als ik je niet meer spreek, veel succes, hoop dat je je morgen beter voelt en houd ons op de hoogte.
    Jee wat spannend! Ben helemaal zenuwachtig voor jou!

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Was echt heerlijk vandaag! Had van de week nog even wat pyjamaatjes gehaald en die heb ik lekker gewassen vandaag. Die hingen heerlijk aan de waslijn de te wapperen. Kan er zo vrolijk van worden he, als de was buiten hangt ;)

Guido was naar voetbal toe, ik zat inderdaad lekker met Julia in de tuin, alcoholvrij witbiertje erbij ;) Die van Bavaria is best lekker. Zat in de blije doos. Had even gekeken in de AH en ze hebben daar ook alcoholvrije rose bier van, jammie:D

Net heerlijk stukje gelopen met z'n 3en, ff hondje uitlaten en nu zijn Guido en Juul patatjes aan het halen, wat een heerlijk weekend :D

FB: Vanavond lekker op tijd naar bed, hoop dat je wat kan slapen! Veel succes morgen! :D Geniet er van!!!!

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Mamamarije: Jaa, bij jou is het ook nog maar de vraag.....gaan ze afwachten wat de ligging is bij de geboorte?

18. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Hee wat spannend allemaal, zoveel draaiende babies nog en afspraken komende tijd. Ik heb volgende week weer een afspraak.

Paleis het Loo was indd supermooi! We hebben in de kasteeltuinen op een bankje gezeten in de zon, zonder jas ook, het was heerlijk!! Het was wel een flink eind lopen vanaf de parkeerplaats maar mijn mannetje heeft me goed ondersteund. In het paleis hadden ze gelukkig een lift.

Ben nu weer op de hotelkamer en we gaan straks heerlijk uit eten maar ik heb ook last van maagzuur nu. Hebben jullie ook het probleem dat je nauwelijks meer wat kunt eten zonder direct vol te zitten?? Ik zit na een tosti al vol tot aan mijn nek, beeb eist alle plek op!

FB heel veel succes morgen en we wachten op het blijde babynieuws!!

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie reactie's!!

Ben gelukkig nog niet echt zenuwachtig....
    Denk dat ik t nog niet helemaal besef;)

Denk alleen niet dat ik vanacht kan slapen!

xx

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @FB: hhaha ja dat snap ik wel hoor, misschien als je eenmaal in bed ligt dat je steeds na begint te denken...

@Banaantje: wat een leuke en lekkere dag heb jij gehad dus! Heerlijk. Ja, ik zit ook snel vol. Terwijl beeb toch is ingedaald...

Deel Deze Pagina