Maar ik neem toch aan dat die man het niet heeft open gemaakt en uitgebreid heeft bekeken Hier was alles goed hoor bij de vk. Net als vorige keer lag die nog vast dus prima, bloeddruk 110/65 en beladvies meegekregen. Het idee van het bevallingsplan is dat je zelf kunt aangeven wat voor wensen je hebt. Volgens mij hebben ze dat nieuw ingevoerd ofzo. Goed, ik had niks speciaals dus we waren zo klaar. Beladvies is wel na een uurtje goede weeën bellen zodat ik niet, zoals de vorige keer, met 9 cm ontsluiting in het zh aankom. Ik vind het wel raar, ik voel nu vaak wat rommelen en denk dan constant, oh nee, het zal toch nog niet beginnen? Bij de vorige bevalling heb ik nooit wat gevoeld tot het moment van de bevalling zelf en toen wist ik dan ook meteen, nu gaat het gebeuren. Maar de vk zei vandaag ook dat het heel normaal is dat je bij een 2e veel meer voelt qua voorweeën en harde buiken omdat het allemaal verslapt is .
Van wie was trouwens het idee van de leeftijden in onze lijst? Ik voel me zo oud (en eigenlijk hoort er nu ook al 34 te staan). Ik ben gewoon de oma van de groep P.S. Oh ja overigens samen met Eeka
Mamamarije, ik heb ook die pijn in mijn liezen, het gevoel alsof je de hele dag in de split hebt gezeten!
Die liezenpijn komt me ook bekend voor. Hebben jullie ook dat je bekken kraakt als je je omdraait in bed of opstaat? Klinkt echt eng! Hier mijn eerste écht verlofdag gehad, wat een verademing zeg!! Ik was helemaal heppie de peppie. Lekker rusten wanneer je dat wilt, beetje rommelen in huis, je bewust met de baby bezighouden, genieten van de zon, heeeeerlijk!! Haha die reactie op dat kraampakket...oorlogspakket....tja ergens heeft ie wel gelijk met al die gaasjes en ontsmettingsmiddelen hihi. Hoe is het verder met jullie? Ik ben benieuwd naar een foto van de baby van FB! En haar bevallingsverhaal...
Ingedaald, netjes!! Wel jammer dat het middel niet voor zwangeren is, beetje suf ook dat ze je dat geven? Je hebt toch een flinke buik zou je zeggen Maar Eeka weet misschien wel raad!
Ach ja, iemand moet oma zijn ! Voor mij is het ook nog het eerste kindje, dus ik voel me helemaal oud ...
Ja, dat kraken heb ik ook als ik me omdraai. Ben iedere bang als ik uit bed stap dat mijn bekken uit de kom gaat ofzo.
Goeiemorgen! Zo, wij zijn lekker vroeg wakker vandaag, al om 6.30 een meisje tussen ons in! Die was duidelijk klaar met slapen Zusje is trouwens zo druk!!! Krijg al vanaf 6 uur harde buiken en ik weet even niet hoe ze nu ligt..... Nu eerst even douchen en dan richting het ziekenhuis, ben heel benieuwd! Zodra ik weer thuis ben, laat ik het weten. Zal wel vanmiddag worden...
Goedemorgen, @mamavanjuul; Lol, wat een reactie van die man! @liezen; heb dat ook veel, rot gevoel is het en idd vaker alleen met het opstaan. @zonstraal; klets alsnog gezellig mee! @banaantje; krakende bekken heb ik af en toe, als ik wil opstaan uit bed. Me stuitje lijkt wel vaak te knakken of wat er ook mee gebeurd, fijn gevoel is het anders niet! @smyltje; fijn dat alles goed was op controle! Succes mamavanjuul!! @hiero; 38 weken vandaag!! Het rommelen is hier ook weer begonnen, zou het dan eindelijk eens door gaan zetten, zal wel niet! Zo te zien word het weer een lekker dagje vandaag, heerlijk van genieten zou ik zeggen!
Nou, ik ben terug! 3 april moet ik me om 7.00u 's morgens melden, precies op de 38 weken. Dat is een zondag, ik wist helemaal niet dat ze dat op zondag deden... Zo spannend opeens!!! Nog 10 dagen!
Ben benieuwd mamavanjuul en mrs. hair! Hopelijk krijgen jullie goed nieuws en duidelijkheid vandaag! @liezen, hier alleen aan de rechterkant, en dan vooral af en toe kramp erin, auwie! Vanmorgen al om 4 uur klaarwakker, mannetje moest er om half vijf uit, dus gezellig met hem beneden gezeten tot hij weg moest. Rond een uur of 6 maar weer even naar bed gegaan en toch nog even geslapen. Vanmiddag naar de VK, ben benieuwd!
GEBOREN!! 17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d 22-03-2011 - Jesley Jayden - zoon van FB1984 - Uitgerekende data: 06 april 2011 - MoniqueP (26) - 1e kindje - ZH- bv 06 april 2011 - Noukie1982 (28 ) - 1e kindje- zkh- bv 07 april 2011 - Verrassingsei - 1e kindje - zkh - bv 07 april 2011 - Star2 (30) - 3e kindje 09 april 2011 - Steintje - 2de kindje 10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv 12 april 2011 - Smyltje (26) - 1e kindje- zkh- bv 14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv 15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv 17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv 17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh 17 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje - zkh (verplicht) - bv 18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv 23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - zkh - bv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv 4 Jongens 9 Meisjes 5 Verrassing/Geheim Afspraken: 23-03 - Smyltje - controle vk 24-03 - Mamavanjuul - controle gyn 25-03 - Fredje - controle gyn 25-03 - Star - controle gyn 28-03 - Maryloes - controle vk 28-03 - Eeka76 - controle vk 28-03 - Juli2009 - controle vk 29-03 - MoniqueP - controle vk 30-03 - MamaMarije - controle VK 30-03 - Smyltje - controle vk 31-03 - Mrs Hair - controle Gyn 03-04 - Mrs Hair - INLEIDING!!! Echo data: 24-03 - Mamavanjuul - liggingsecho ivm stuit 25-03 - Fredje - groeiecho 30-03 - Eeka76 - groei- en liggingsecho 31-03 - Mrs Hair - groei- en liggingsecho
Ik heb trouwens sinds gisteren ook best pijnlijke harde buiken. Totaal niet regelmatig ofzo, maar wel zo pijnlijk dat ik ze - hou je vast - echt al moest wegademen! Of ik ben een gigantische pieper, en de weeën worden straks een hel, óf er is echt al wat aan het rommelen. Ik hoop op dat laatste, want met een verweekte baarmoedermond gaat de inleiding een heel stuk sneller...
@Ms hair: oooh wat goed, jij kan aftellen! Heerlijk dat je nu iets weet idd. @liezen: ja dat heb ik dus al weken! daarom ben ik er ook zo klaar mee. Voel me zo rot, eten gaat moeilijk, gister bijna over mn nek gegaan, lopen is lastig, slapen. Pfff ik word er gewoon depri van. Sorry voor t geklaag. @zonstraal: je kan er altijd bij hoor! @leeftijd: nou dames! Haha t valt echt mee hoor! Zoveel scheelt t niet.
DE KLEINE MEID IS GEDRAAID!!!! Dit is toch niet te geloven? De gynaecoloog kon het ook niet geloven! Eerst de co-assistente voelen: Mwah, ik weet het niet....durf het niet zo goed te zeggen. Gynaecoloog: Ik denk nog in een stuit, ja, volgens mij ligt het koppie boven. Toen de echo erop: Koppie ligt netjes beneden! Tegen mijn bekken aan, dus nog niet ingedaald. Dit is natuurlijk geen garantie, maar een pak van mijn hart dat de kans op weer een KS niet groter is! Poeh, moet helemaal omschakelen zeg! Nu lekker genieten van mijn verlof en wachten tot wanneer mevrouw zelf besluit te komen! @Mrs Hair: oiew! Wat spannend dat je een datum weet! Enne...het klinken inderdaad wel als (voor)weeen! Zo begon het bij mij ook de vorige keer. Kon ze nog "wegkijken"....suc6!
Mrs Hair; wat spannend, dan komt het ineens wel heel dichtbij! Monique; daar is het forum voor, om ongeneerd te kunnen klagen. In mijn omgeving klaag ik helemaal nooit omdat ik weet dat sommige mensen al heel lang met kinderen bezig zijn of er helemaal niet mee bezig zijn. Dus moeten jullie of manlief er aan geloven, haha. En laten we eerlijk zijn, zwanger zijn is soms helemaal niet leuk. Althans mijn hobby wordt het niet! Ik kan me ook verheugen om straks zonder al dat extra gewicht weer te kunnen rondlopen, weer te kunnen tennissen, een wijntje in de zon te kunnen drinken, weer gezellig in bed te kunnen liggen , weer normale kleding aan te kunnen en voor nieuwe kleding te gaan shoppen enz.enz. Mamavanjuul; wat goed!!!!