niemand kunnen bereiken. nu belt vriendlief meteen om 8 uur!! hopen dat ze morgen kunnen. aangezien we een nieuwbouwwoning hebben, hebben we er waarschijnlijk nog garantie op maar moet het wel bij een bepaald bedrijf.. @FB. wat een prachtig kereltje!!
FB mooi jongetje hoor Monique, succes!!!! Noah, sinds vanmorgen 10 uur zonder low flow gaat goed tot nu toe, kijken of ie het volhoud zo! Dan nog alles helemaal zelf drinken en......naar huis
@FB: wow! Wat een mooi kereltje! Mooie foto hoor. Ik hoor dat je snel een beetje opknapt! Nu in ieder geval lekker genieten van jullie mooie mannetje! @mamavanjuul: wat een goed nieuws!!!! Hopelijk daalt ze snel in en blijft ze lekker zo liggen! @ anmiri: ook al goed nieuws! Hopelijk gaar het drinken ook snel goed, zodat jullie Noah eindelijk mee naar huis kunnen nemen. @banaantje: sterkte met oppassen! Kan me helemaal voorstellen dat je er eigenlijk geen zin in hebt hoor! Toen ik hoogzwanger was van onze dochter heb ik ook een middag en avond op de kids van mijn schoonzus gepast (toen 6 mnd en 2,5 jaar), ook min of meer "verplicht" dus ik snap helemaal wat je bedoelt hoor! De rest ben ik even vergeten.... Morgenochtend meteen even spieken of er al nieuws van Monique is! Het gaat wel snel achter elkaar nu, spannend allemaal hoor! Ben benieuwd wie de volgende is!!! Nu lekker naar bed
@ FB: Wat een prachtige foto van een prachtig jongetje! Gefeliciteerd, en geniet er van!! @ Anmiri: Bij jou ook al zo'n goed nieuws, van de low flow af! Super!! Hopelijk nu snel nog dat flesje helemaal leeg, en dan mag je Noah eindelijk mee naar huis nemen... @ Monique: Ik hoop dat ze haar kindje al in de armen heeft... Spannende dagen zo. En who's next...??? Ik ben aan het aftellen, nog 9 dagen... Zó bijzonder... Nog een paar daagjes alleen met m'n man en nog een paar daagjes met twee kindjes en dan verandert ons gezinnetje voorgoed. Zo spannend en onwerkelijk tegelijk!
Zo Mrs Hair, jij bent er vroeg bij Ik moet 's ochtens ook ff checken! ben heel benieuwd wie de volgende is en of er al wat van monique bekend is... Hier nog niks aan het handje, maar ik verwacht ook niet dat Zusje veel eerder komt. NU ze weer normaal ligt, gaan we weer van een 42-week uit.
FB wat een supermooi en lief kereltje! Gefeliciteerd voor jullie!! Mooie foto hoor. Anmiri wat goed dat het moment supreme nu eindelijk daar is, eindelijk jullie mannetje thuis straks! Smyltje al gelukt met loodgieter? Ik hoop t voor jullie! Ben erg benieuwd naar Monique... Straks worden de kids van zus hier afgezet. Sta er nu wel wat positiever tegenover gelukkig. Ik ga ff met ze naar het centrumpje denk ik, moet toch nog een boekenbon halen voor een verjaardag dit weekend... En heb lekkere cake gebakken, dat vinden die kids vast lekker.
Goedemorgen, Nog geen nieuws van monique zie ik, wat spannend. Ben ook benieuwd wie de volgende is. Straks weer controle, ben benieuwd. Op het andere april topic is het een ware baby boom, leuk hoor!
@FB: wat een knappe kereltje heb je!! echt een plaatje!! Geniet ervan meid! @oppassen: ik had gisteren de kleine van mijn zusje 9 maanden oud, was wel zwaar, maar ik doe het met liefde...... @anmiri: Wat zal het heerlijk zijn als Noah eindelijk thuis is... hoop dat jullie niet lang meer hoeven te wachten!! @marije: de kleine van mij ligt al vanaf de 6e maand met het hoofdje naar beneden... voor die tijd lag de kleine wel in stuit.. @hier: van mij mag de kleine volgend week al komen, verveel me rot thuis!!! moet nog het e.e.a. doen, maar in feite ben ik ready. Voor de bevalling ben ik niet ready, zal ik ook nooit zijn maar ik ben supernieuwsgierig naar de kleine!!!! ga nu effe het huis opruimen, is een bende!! pfff
Ik was er inderdaad vroeg bij ... Manlief moest vroeg uit bed en ben gezellig meegegaan... Kon toch niet meer slapen!
Mamavanjuul; gezellig hoor als je nog even doorloopt, ben ik in ieder niet nog als enige over eind april. Ik verwacht ook wel weer tot week 41 door te lopen, dus misschien wel een mei-kindje. Helaas nog geen nieuws van Monique, ze houdt zeker ook niemand van ons op de hoogte via sms ofzo? Dan zullen we echt moeten wachten tot ze weer zin heeft om haar computer aan te zetten en kan me zo voorstellen dat het wel even kan duren. FB; al een beetje aan het bijkomen van twee zware dagen? We hebben allemaal met je meegeleefd! Maar wat een prachtig resultaat! Anmiri; wat een fijn nieuws zeg! Hopen dat hij snel naar huis mag. Banaantje; de ochtend is vast zo voorbij, als jullie ook nog even op pad gaan. Mhh..lekker cake. Krijg er ook trek in. Smyltje; en komt de loodgieter vandaag? Zo gister alles gewassen en in de kast gedaan, tas en maxi-cosi klaargezet, ik ben er klaar voor (en toen moest ik nog 6 weken wachten...) Ga nu even boodschappen doen en nog wat kleine speentjes en voeding halen en dextro voor in de tas. Tot later.
Zo.....Juul zit lekker op de peuterspeelzaal, boodschapjes voor vandaag zijn al gedaan. Dus moeke even lekker met de pootjes omhoog, bakje koffie erbij en na denken over wanneer ik die bult was eens ga opvouwen Daar denk ik toch al een 3 dagen goed over na....maar ben er nog niet uit Grr....vanmorgen alweer een lekkere discussie gehad met manlief. Waarom zijn ze af en toe zo ontzettend dwars. En oh ja, mijn hormonen zullen vast wel mee spelen, maar daar moet ie gewoon rekening mee houden Maar in ieder geval........al sinds december gaat Juul naar de psz op vrijdag. Normaal ging ik wel op de fiets...maar dat lukt nu gewoon niet meer. Die fiets is hartstikke zwaar (mama-fiets) en Juul is zelf ook al 13 kilo, dus om buiten mezelf nog eens 25 kilo mee te zeulen...mwah! Maar hij vertikt het ook om op de fiets te gaan naar de zaak, terwijl het hoogstens 10 minuten fietsen is! Maar goed, nu hebben we afgesproken dat hij om 8.15 de auto hier komt brengen, dan zet ik hem weer af op de zaak en breng Juul weg. Was ie het vanmorgen gewoon vergeten!!!! Kon ik hem weer bellen om 8.25 waar ie bleef: Oh stond te praten en was de tijd vergeten :x Dus kan ik weer snel snel, want ik heb er een hekel aan om te laat te komen. En we moeten wel een stukje lopen van de auto naar de psz en Juul loopt niet zo snel als we haast hebben Zegt ie dat ik me niet zo moet aanstellen....nou.....grr! Kwaaier kan je mij niet hebben!!! Zucht...moest het even kwijt hoor
Is het misschien ook handig als we elkaars hyves hebben? Tenminste als iedereen dat heeft? Ik kan namelijk heel makkelijk via mijn telefoon berichtjes plaatsen....en ik denk dat daar heel snel berichtjes opkomen mocht ik zijn bevallen... Ik zet die van mij in ieder geval wel even in het besloten stukje... **AUW** hakje in mijn zij.....
Goed idee mamavanjuul, ik doe met je mee! Ik heb al een aantal dames op m'n hyves staan, van toen we het clubje net hadden opgericht, maar lang niet iedereen. En bij mij is hyves ook veel makkelijker op de mobiel dan zp
@FB: mooie foto van jullie mannetje! Hopelijk knap je snel op en dan zien we je vanzelf wel weer hier verschijnen. @anmiri: wat een goed nieuws van Noah! Ik duim dat ie snel mee naar huis mag. @hyves: inderdaad, daar zullen bij mij ook wel wat berichtjes op verschijnen als ik bevallen ben. Zal dadelijk eens in 't besloten gedeelte kijken.
Nou de meiden zijn hier en het is hartstikke gezellig, dus ik heb me weer druk gemaakt om niks! Haha. Hormoontjes......
Goedemorgen! Geen nieuws van Monique dus nog..... Spannend hoor!!! Hier er ook alweer vroeg uit vandaag. Ik lag om 6:00 uur al klaar wakker en toen onze dochter ook om 7:00 wakker werd zijn we er maar uit gegaan.... Verder gelukkig een keertje redelijk geslapen, werd alleen om 3:00 uur wakker omdat ik het bloedheet had @zwanger zijn "zat zijn": hier eigenlijk nog niet.... die maagzuuraanvallen zijn natuurlijk niet altijd even leuk en ik slaap liever ook iets langer, maar het is niet zo dat ik er helemaal klaar mee ben of zo. Bekkenpijn loop ik nu 5 mnd mee en dat begint eigenlijk ook wel te "wennen" (klinkt idioot, ik weet het!). Ik heb natuurlijk ook niet zo'n dikke toeter, dus dat scheelt denk ik ook wel! @overtijd: Ik ga er vanuit dat ik "gezellig" met jullie mee doe Vorige keer 5dgn overtijd. De 17e klopt zowieso niet, volgens mijn eigen berekening zou het de 20e moeten zijn. Ben benieuwd! Hmmmm even kijken wat mijn dochter aan het uitspoken is, het wordt in ene een beetje stil achter mij..... ... Shit, madam had de snoetenpoetsers gevonden, die nu dus verspreid over de vloer liggen
@banaantje. gelukkig! @loodgieter. JEEJ! ze zijn bezig!! waren hier om kwart voor 10. belt vriendje om 9.15: ja, ze zijn er met een half uur. WAT?! ik lig nog in bed!! hahaha. maar goed, het moest wel. @monique. ik ben zo nieuwsgierig!! @anmiri. wat een goed nieuws!! hopelijk blijft het zo goed gaan. ik moet naar de wc.. hahaha. ff ophouden nog