Nou, DAT kan ik dus echt niet meer he! Zal wel komen omdat ze nu met haar koppie naar beneden ligt....maar ik heb deze week al 3x in mijn broek geplast Nou ja, druppels. Omdat ik dacht, ik wacht nog wel ff....mooi niet dus! Hyves: Grappig om nu eens te zien wie wie is, haha! Je vormt je toch een beeld he!
ik hoef niet te plassen en ik haal dat JEEJ maar weg . ze zijn nu met de laatste poging bezig, anders wordt het slopen!! en we kunnen niks verhalen op de aannemer aangezien die net failliet is.. (wonen in nieuwbouw) wat een k*tzooi
Haha, ben ik dan de enige saaie muts zonder hyves Heb m opgeheven toen Lucas geboren werd, toen had ik echt geen puf meer voor die dingen , met name omdat vriendinnen ook altijd van mij verwachtten dat ik dus 100% up-to-date was, ehm... sorry, niet aan mij besteed... ouderwets hè? @ monique: dus nog geen nieuws, spannend hoor! @ ollebolle: ow, fijn dat de kleine al lekker lang goed ligt! scheelt weer wat zorgen, hihi @ smyltje: goed dat de monteur er is! altijd fijn als alles het weer doet, en ja, die komen altijd op de meest onhandige tijden, hier vaak nét als Lucas op bed ligt ofzo... die is dan dus weer wakker @ anmiri: wat een goed nieuws! Hoe gaat het met de flesjes nu? Leuk moment om naartoe te leven, de eerste dag thuis! @ overtijd gaan: hoop het niet, maar ja... afwachten maar! @ mrs hair: houden jullie er überhaupt nog rekening mee dat de kleine meid zich ook nog uit zichzelf kan aandienen? Of ga je er eigenlijk vanuit dat het 'gewoon' de inleiding gaat worden? @ hier: krijg steeds meer voorweeën! Gisteravond echt een paar die ik behoorlijk flink moest weg-ademen... Ik dacht voorheen altijd: "laat maar komen, beter gisteren dan vandaag", maar met die voorweeën dacht ik ineens "oeps ja... zo voelde dat... blijf nog maar eventjes zitten "
@ smyltje: jeetje zeg, dat is K*T (forgive my language...)! lees nu net je berichtje over het evt. slopen.... ik duim voor je dat het alsnog gaat lukken! Daar denk je niet aan bij een nieuwbouwhuis, toch? Hebben de buren er ook problemen mee dan?
voor zover ik weet niet.. ze hebben met de bouw wat specie in de pijp laten vallen o.i.d. waardoor dus nu de grote boodschappen steeds blijven hangen. hierdoor stroomt het water niet goed weg en het wasmachinewater ook niet. gevolg: alles komt via de WC omhoog! giga meur net in huis hihi. schaamt je dood. ze gaan nu de buis boven doorzagen en daarna onder de grond. dan hopen ze dat het lukt. zo niet, moeten ze echt in het huis dingen gaan slopen. duimen draaien!!
Ik had ze net ook.... nee laat de kleine toch maar eventjes binnen zitten ja... ik ben nog echt niet klaar voor de bevalling... auw auw...
Wij hadden twee jaar terug een verstopte leiding in de keuken, ik ken het gedoe en de kosten hopelijk kunnen ze het onder de grond oplossen, zonder teveel gesloop. Zou je niet verwachten van een nieuwbouwwoning... balen hoor!!
Net terug van de gyn, alles was goed. Heb wel me angst weer voor gelegd, hij snapte het volkomen en zal iig niet doorlopen tot de 40 of 41 weken. Hier ook nog geen ontsluiting helaas wel is alles goed verweekt. Vrijdag 1 april weer terug(nee dat is geen grap) om te kijken of er dan wel wat ontsluiting is.
Hahaha nou hier Muts nr. 2 dan hoor Ik ben er ook mee gestopt na de geboore van onze dochter, kreeg alleen maar commentaar dat ik nooit of veel te laat reageerde op krabbels
@ MONIQUE spannend hoor, of de kleine er al is...... ben benieuwd @ FB wat n prachtkereltje zeg, ahhhh @ KIPKIP ik ben er ook nog hoor eind april (als het goed is....haha) ik heb zelf nog steeds 29 april als datum, volgens VK officieel 2 mei, ach ja we zien wel @ besloten gedeelte, hoe kom ik daarop??? nog niet geweest @ shoppen, vanochtend heerlijk kleren gekocht voor het kraamfeest van mn schoonzusje. Vond al die zwangerschapskleren zo duur, heb nu gewoon een maatje groter kunnen scoren bij Scapino...of al places?!? Wel gaaf taupe en roze met een lief sjaaltje met franjes. Heb ik mn vriend aan de lijn zegt ie:"Moet je daar speciale kleren voor hebben dan?" Mijn antwoord "Nou je moet er wel een beetje leuk en speciaal uitzien toch?" Krijg ik van hem wel een heel zoet antwoord haha: "Dat doe jij toch altijd" Heerlijk als zwangere dame vol hormonen zo'n antwoord haha joepie.
Wat een gedoe zeg...... Kan je nu natuuijk elemaal nit gebruiken! Even een brutale vraag, maar hoe lang wonen jullie er nu dan? Als het goed is zit er standaard 3 jaar garantie op een nieuwbouwwoning. Ik neem aan dat die aannemer aangesloten was bij een of andere branchevereniging en dan geldt de garantietermijn gewoon nog. Misschien even in jullie papieren kijken? Wij hadden vorig jaar ook zo'n akefietje (schrijf je dat zo?) met een aannemer die inmiddels niet meer bestond, maar doordat de garantietermijn nog geldig was is alles toch gewoon gerepareerd.... Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen en valt het mee!
Krijgen jullie trouwens standaard allemaal inwendig onderzoek in de laatste weken om te kijken of de baarmoedermond verweekt is???? Ik blijf dat steeds maar tegenkomen...... Bij mij is dat nog nooit gebeurd. Vorige keer pas tijdens de weeen om te kijken hoe ver de ontsluiting was, maar daarvoor dus ook niet. Of doen ze dat alleen in het ziekenhuis / "speciale" gevallen?
het is gemaakt!! wel 325 euro armer.. we wonen er nog geen 2 jaar en vriendje gaat inderdaad dit weekend even de papieren doorspitten hoe het zit met garantie. wel lekker makkelijk gezegd: 'de aannemer is failliet dus wij kunnen niks verhalen'. afwachten! maar kan iig weer wassen en plassen @star. fijn dat alles goed was! @juli2009. hier ook geen inwendig onzerzoek gehad hoor. ik zorg er wel altijd voor (just in case) dat ik schoon en fris 'daaronder' ben voor het geval ze gaan checken. maar tot nu toe nog niet nodig geweest. ik ga ff bij vriendin langs. eigenlijk moet de badkamer nu gesopt worden, de vloer op zolder, boven én beneden gezogen en gedweild en moeten de gore handdoeken in de was. maar dat doe ik lekker niet hehe. heb wel de trappen schoongemaakt. wat maken die mannen een troep zeg!! grrr. was net dinsdag de schoonmaakster geweest..
Smyltje; wat balen zeg van die loodgietersrekening. Zonde van het geld. Ik hoop dat jullie het nog kunnen verhalen. Overigens moet het huis dan destijds gebouwd zijn met GIW-garantie en daar moet je dan een certificaat van hebben gekregen. Helaas is dit niet standaard bij nieuwbouwwoningen. Juli2009; dat vroeg ik me dus ook af, hoe weten ze nu dat de baarmoedermond verweekt is? Bij mij hebben ze dit ook nog nooit gecheckt ofzo. Hier overigens ook geen hyves meer. Kunnen jullie trouwens ook geen berichtjes plaatsen via de telefoon op ZP? Pollewopke; lief hoor van je vriend. Toch altijd leuk om te horen! Gaan jullie zelf ook tzt een kraamfeest geven? Hoe zou het met Monique zijn?
Groot gelijk hoor, lekker genieten in je verlof en niet alleen maar poetsen. Hier ook nog geen inwendig onderzoek gehad...is volgens mij ook geen reden toe. Maar, zorg inderdaad dat het er allemaal een beetje fris is. @pollewopke: Heerlijk van die opmerkingen Ik moet trouwens volgende week weer op controle, gaat nu wel hard ineens zo elke week. Lig nu weer heerlijk op bed. Juul ook, ga het er lekker in houden de komende tijd. Hou ik het 's avonds ook eens vol tot 23 uur ipv 21.30 Spannend voor Monique zeg! Nog steeds geen nieuws.....dan zal ze wel bevallen zijn denk ik
GEBOREN!! 17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d 22-03-2011 - Jesley Jayden - zoon van FB1984 - Uitgerekende data: 06 april 2011 - MoniqueP (26) - 1e kindje - ZH- bv 06 april 2011 - Noukie1982 (28 ) - 1e kindje- zkh- bv 07 april 2011 - Verrassingsei - 1e kindje - zkh - bv 07 april 2011 - Star2 (30) - 3e kindje 09 april 2011 - Steintje (33) - 2de kindje - zkh - bv 10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv 12 april 2011 - Smyltje (26) - 1e kindje- zkh- bv 14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv 15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv 17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv 17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh 17 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje - zkh (verplicht) - bv 18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv 23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - zkh - bv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv 4 Jongens 9 Meisjes 5 Verrassing/Geheim Afspraken: 28-03 - Maryloes - controle vk 28-03 - Eeka76 - controle vk 28-03 - Juli2009 - controle vk 29-03 - MoniqueP - controle vk 30-03 - MamaMarije - controle VK 30-03 - Mamavanjuul - controle Gyn 30-03 - Smyltje - controle vk 31-03 - Mrs Hair - controle Gyn 03-04 - Mrs Hair - INLEIDING!!! Echo data: 30-03 - Eeka76 - groei- en liggingsecho 31-03 - Mrs Hair - groei- en liggingsecho Zooo...weer even up to date! Nu ga ik echt even knipperen!!!
@kipkip. we hebben wel een GIWcertificaat gelukkig. dus nu even informeren hoe dat dan precies zit @hier. WAHHH heb net mn fotomapje binnen met fotos van mn shoot!! ze zijn echt supermooi zal vanavond ff kijken of ik ze kan scannen. eerst ff tukkie doen
Ik zit nu weer op kantoor en de kids zijn weg, was dus hartstikke leuk uiteindelijk, zijn lieverds geweest. Ben wel erg moe nu! Smyltje: Jemig wat erg zou dat zijn als je wel garantie hebt maar dat je niks kan verhalen...maarrrr het goede nieuws is dat het is gefixt! Wel slecht hoor dat zij specie daarin laten vallen en dat jullie daar zo'n last van hebben. hier: Pffff hahahah mijn ouders probeer ik steeds te bellen want die hadden een krabbel op mijn Hyves gezet dat ze dachten dat ik aan het bevallen was, omdat ik mijn telefoon niet opnam! Aaaargh haha, ik zat gewoon met mijn collega een afscheidslunch te doen hier dus had mijn telefoon op stil gezet omdat ik het aso vind als die gaat herriemaken in een restaurant. Dus mijn pa denkt nu dat ik aan het bevallen ben! Nou, niets is minder waar