April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hi meiden!

Ik lees/schrijf mee in "het-andere-april-2011-mama's-topic" ;) en daar lijken wel meer maart-babies geboren te worden dan er voor april over blijven :$ Dus ik kwam even hier spieken of dat bij jullie ook zo was. :)

Hier 'nog maar' twee kindjes geboren? En hebben er hier al veel een inleiding in het vooruitzicht ofzo?

Ik hoop dat het goed gaat met de babies, mama's en buikbabies en aanstaande mama's! Sterkte met de laatste loodjes en de bevalling!

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ chantico: hier valt het idd nog wel mee met de babyboom! Idd twee baby's tot nu toe en eventjes uit mijn hoofd 1 afgesproken inleiding tot nu toe? Wel een aantal die 'niet te lang door mogen lopen' en dus ook ingeleid zullen worden indien nodig, maar voor zover ik weet is daar nog geen datum voor geprikt! Gaat alles goed met de baby's en mama's in jullie topic?

@ smyltje: goed dat het gefixt is! en die rekening.... balen! hopen dat je nog wat kunt terugkrijgen via die GIW-garantie... Super dat je foto's zo mooi zijn geworden!

@ banaantje: tja, dat ga je krijgen nu! Iedereen die telkens vraagt: is het er al? ben je al bezig? wanneer komt het? heel lief bedoeld enzo, maar soms denk ik wel eens... pfff... jullie horen het wel hoor, wees niet bang! Soms hebben mensen me het face-to-face wel eens gevraagd: 'is de baby er nog niet?' Stond ik daar met die 39-weken-toeter... ehm... nee, het is er nog niet nee...

@ monique: hoop dat je je mooie kindje al in je armen hebt!
    Hoe werkt dat trouwens na een inleiding als alles verder goed gaat, moet je dan ook langer blijven in het zkh of mag je dan gewoon naar huis?

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hoi dames, eindelijk nieuws van mij sorry het ging allemaal zo snel.
    Gister om 4 uur gemeld in t ziekenhuis. Kwart over 4 vliezen gebroken en half 6 is die kleine geboren. Het was zo ongelofelijk snel en intens dat we er helemaal van bij moesten komen. Daarna natuurlijk nachtje ziekenhuis en nu weer thuis met kraamzorg.

Onze dochter: Yuna Mia is 46 cm en 3110 gram en op 24-03-2011 om 17.27 geboren.

Meer volgt later! Heb nog niet de tijd gehad om hier bij te lezen.

4. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej Monique wat snel!!!! Gefeliciteerd met jullie dochter, mooie naam:)!! Geniet ervan!

5. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Zo, weer even een aantal pagina's bijgelezen. Lekker veel gekletst vandaag :).

@monique: hartelijk gefeliciteerd met jullie dochtertje Yuna Mia! Zo, dat is nog eens een snelle bevalling geweest! Fijn dat jullie alweer thuis zijn, geniet er lekker van!

@banaantje: gelukkig dat het oppassen mee is gevallen. Beter zo dan andersom toch?

@smyltje: fijn dat de afvoerproblemen opgelost zijn. Hopelijk kun je de kosten alsnog terugvorderen, zou wel fijn zijn.

6. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    GEBOREN!!
    17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d
    22-03-2011 - Jesley Jayden - zoon van FB1984 -
    24-03-2011 - Yuna Mia - dochter van MoniqueP -

Uitgerekende data:
    06 april 2011 - Noukie1982 (28 ) - 1e kindje- zkh- bv
    07 april 2011 - Verrassingsei - 1e kindje - zkh - bv
    07 april 2011 - Star2 (30) - 3e kindje
    09 april 2011 - Steintje (33) - 2de kindje - zkh - bv
    10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv
    12 april 2011 - Smyltje (26) - 1e kindje- zkh- bv
    14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv
    15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv
    17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv
    17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh
    17 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje - zkh (verplicht) - bv
    18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV
    19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv
    23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv
    24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - zkh - bv
    25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv
    30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv

4 Jongens
    8 Meisjes
    5 Verrassing/Geheim

Afspraken:

28-03 - Maryloes - controle vk
    28-03 - Eeka76 - controle vk
    28-03 - Juli2009 - controle vk
    30-03 - MamaMarije - controle VK
    30-03 - Mamavanjuul - controle Gyn
    30-03 - Smyltje - controle vk
    31-03 - Mrs Hair - controle Gyn
    03-04 - Mrs Hair - INLEIDING!!!

Echo data:

30-03 - Eeka76 - groei- en liggingsecho
    31-03 - Mrs Hair - groei- en liggingsecho

Yuna Mia toegevoegd :)!

7. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wauw, Monique, wat een stortbevalling!!! Van harte gefeliciteerd, super dat alles goed is met jullie thuis :)

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Zo, idd wat een stortbevalling, heb ook best wat hechtingen... Pfff. Maar ja, het is niet anders. Ze is er:D Ga snel kijken of ik een foto kan plaatsen. Wat is de update hier?

9. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Monique als eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En idd wat is dat snel gegaan. Fijn dat jullie alweer thuis zijn en nou lekker genieten van jullie meisje!

10. MamaMarije

Jeetje Monique, wat goed! Gefeliciteerd hoor met jullie kleine meid! En wat een mooie namen, echt heel bijzonder :) Ik hoop dat jullie lekker van je kraamtijd en je mooie dochter kunt genieten! we horen het wel als je eraan toe bent om het hele verhaal te vertellen ;)
    Mooi gewicht trouwens, voor die lengte! Ze was er echt aan toe om geboren te worden, blijkbaar!

@ mrs hair: staat wel definitief zo zeg, die inleiding van jou op de lijst :D is idd wel een belangrijke afspraak ja, die mogen we niet vergeten.

11. MamaMarije

Je hebt niet zoveel gemist, hooguit de inleidingsdatum van mrs hair? Verder is er zover we weten nog niemand 'bezig'...

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    oooh ja mshair! Ik zie t, spannend:D heb je wat om naar uit te kijken:D

Dank je wel.Ja, het is een beetje een aparte naam, maar dat komt ook omdat ik niet een naam wil van alle kindjes die ik in mn klas heb gehad. En de tweede naam is vernoemd naar de moeder van mijn man die helaas al een aantal jaren overleden is. En het is een goeie combi (vinden wij)

13. MamaMarije

Het is een hele goede combi en ik vind Yuna als roepnaam ook echt mooi! idd iets wat je niet elke dag hoort

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, sommige mensen zeggen t nog met de oe, maar wij zeggen dan: nee! met de U

15. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik vind het ook mooi, heel bijzonder. Wordt Yuna haar roepnaam? Ik ben benieuwd naar de foto's...

@ mamamarije: het begint wel heel erg te kriebelen... Ik reken er niet echt op dat het spontaan begint, de meeste kindjes worden toch ná 38 weken geboren... En ik word precies met 38 weken ingeleid dus. Vond het vooral zelf leuk om de datum in de lijst te zetten, zo wen ik er vast een beetje aan...

16. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Monique, ik vind het ook een hele mooie naam en zeker een goede combinatie. Mooi dat je je schoonmoeder zo vernoemd!

17. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik heb net even gegoogled, ik vond dat het Japans is en "de krachtige" betekent... Dat vind ik ook wel heel belangrijk, een mooie betekenis maakt een naam nog mooier...

18. MamaMarije

Ze is iig kort maar KRACHTIG ter wereld gekomen :D, dus ze doet haar naam nu al eer aan!

@ mrs hair: logisch dat het gaat kriebelen! Nog hooguit 8/9 dagen voordat je bevalling begint!

@ all: who's next? Op naar baby nummer 4 (klinkt een beetje naar, maar ik bedoel het niet lullig... :))

Noukie is officieel de volgende geloof ik? Volgens de 'uitgerekende lijst' dan...

19. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @monique; vind het ook een hele mooie naam, hoor je ook niet veel.

@mamamarije; van de lijst kunnen we niet meer uitgaan hihi, misschien ben jij wel de volgende. ;) Kan zo raar lopen.

Blijfd spannend allemaal hoor!

Niemand nog bepaalde voorteken? Hier wel voorweeen maar dat heb ik al bijna 2 weken, en alles zit nog potdicht hier.

20. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Monique! Wat een mooie naam! En wat supersnel zeg!

Officieel ben ik de volgende op het lijstje idd, maar even afwachten.
    Voel me vanaf een uur of drie vanmiddag ineens helemaal niet zo lekker. soort van opvliegers en last van maag en darmen. Hen even een tijdje op de bank gelegen en daarna ging het wel weer. Net even weer wat dingen gaan doen, en nu heb ik het weer erg warm en ben een beetje misselijk. Ik ga het even in de gaten houden, maar vind het niet genoeg om de verloskundige hiervoor te gaan bellen, maar voel me wel raar.

Deel Deze Pagina