Pollewopke; lief hoor van je vriend. Toch altijd leuk om te horen! Gaan jullie zelf ook tzt een kraamfeest geven? Nee, mn schoonzusje is kapster en haar vriend voetbalt.....die hebben dus 150 mensen!!!! Wij zijn gezegend met een kleiner, maar gezellig clubje haha. Wel erg leuk want de kindjes uit mn klas (zijn er maar 12) komen hier ook thuis in groepjes op visite dan kunnen ze meteen het kamertje zien en zo.
Ohhhhh zit nu verdre te lezen en zie dat je bevallen bent Monique!!! Gefeliciteerd met je dochter, hopelijk gaat het met jezelf verder ook goed. Spannend hoor nu er ineens allemaal babies geboren worden!!! Gr. Pollewopke
Ahhhh Monique, wat een scheetje! Ontzettend gefeliciteerd en jeetje wat heftig zeg zo snel bevallen. Kan me voorstellen dat je daar van bij moet komen.
Allereerst natuurlijk GEFELICITEERD!!!!! Mooie originele en stoere naam hoor! Enne.... wat een droppie.... smelt.... Mijn god, het is idd wel een stortbvevalling geweest!! Hopelijk heb je niet te veel last van naweeen? Nu lekker genieten van je kraamtijd en van jullie meisje!
Hahaha ik krijg bijna zin om NU te bevallen bij het zien van al die lieve baby foto's Ik begin nu toch wel heel erg nieuwschierig te worden naar ons mannetje!
Wauw Monique, gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!! Inderdaad een hele snelle bevalling....vraag me ook af of je niet gigantisch last hebt van naweeen, dat hoor je heel vaak na een snelle bevalling... Hier een heftige middag achter de rug met een peuter van 2,5! Ze vond dat ze om 15 uur wel klaar was met slapen...beetje jammer van mijn tukkie maar ja! Maar poeh he, de hele middag achter me aan gelopen: Mama!!! Maaamaaaa!!! Mama, doe jij? Mama ben jij? Mama doe jij? Mama ben jij? Mama eve kome!!! En zich zelf niet kunnen vermaken terwijl ik aan de schoonmaak was...grr! Heb haar maar een teiltje met zeepsop gegeven en een schaal. Mocht ze die schoonmaken. Maar kreeg het opeens op mijn heupen, haha! Heb al weken niet gestofzuigd ivm bekken, maar nu moest het gewoon! Plafond gelijk gedaan, achter de radiotoren....manlief schrok zich een ongeluk toen hij thuis was. Toen ook maar de was opgevouwen, nieuwe er in gedaan.. Weekend staat voor de deur en huis is al lekker schoon, heerlijk
monique gefeliciteerd!! wat een mooie naam en prachtig meisje!! kan me voorstellen dat je hier wel van moet bijkomen, heftig hoor!!
hey dank jullie wel. Heb s nachts wel naweeen gehad, nu af en toe nog in periodes. Is niet fijn, maar veel minder heftig dan de weeen die ik heb gehad. Het was echt een absurde situatie daar haha. Maar die hechtingen, pffff.
Ik vind het ook echt bizar zeg, wat ben jij snel bevallen! En... is het je meegevallen? Was de struisvogelpolitiek nuttig achteraf gezien? Sorry voor de vragen, maar ik herkende veel in jouw manier van met de zwangerschap/ bevalling omgaan..
zo even bijgelezen, heb vandaag niet eerder de tijd gehad, en nu al zoveel om weer bij te lezen. monique: van harte gefeliciteerd, een mooi meisje, erg mooie foto. Hyves goed idee. ik sta erzelf ook op. Heb vandaag erg veel last van harde buiken, als ik maar een stukje loop dan komt die al opzetten, en zakt even later weer af. Vanmorgen zijn ze voor de verwarming geweest, en die man had er een zooitje van gemaakt, echt niet normaal, moest de hele keet stofzuigen, voordat mijn zoontje van de psz thuis kwam, want anders kon hij met goed fatsoen niet spelen. wil eigenljk vroeg naar bed, maar mijn man moet op vrijdag altijd tot 9 uur werken, en is dus laat thuis en om dan meteen mijn bed in te duiken vindt ik ook niet gezellig, je ziet elkaar al de hele dag niet, dus blijf ik nog maar even zitten om even bij te kletsen en samen nog wat te drinken. slaap lekker voor iedereen!!
Monique: GEFELICITEERD! Wat een droppie is zij en wat een mooie, unieke naam! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat na zo'n heftige bevalling.
@ steintje: ik heb er ook last van. Als ik zelfs maar opsta heb ik al een harde buik te pakken... @ moe zijn: sinds een dag of twee ben ik tegen de avond aan zó kapot... Herkenbaar? Het is dan te laat om nog een dutje te doen, want. Dan zou ik zo diep in slaap vallen dat ik pas 's nachts weer wakker word... En de baby is overdag echt hééél druk...
Monique, gefeliciteerd met jullie meisje! Wat een schatje! Hier: sinds gisteravond gerommel. Heb er vannacht niet echt van kunnen slapen. Vanmorgen toch maar vk gebeld en blijk 2 cm ontsluiting te hebben. Hopelijk is dit dus het begin vd bevalling. Om 11 uur komt ze terug, aks ik dan meer ontsluiting heb gaat ze vliezen breken. Thuis of in ziekenhuis, afhankelijk van wat ik wil. To be continued.....
@ Maryloes: oei, spannend!! Ben heel benieuwd voor jullie! Heb je al enig idee van waar je wilt bevallen? Ziet er dan wel naar uit dat het nu een iets rustigere bevalling gaat worden dan de vorige keren? Succes meid!! @ monique: wat een mooi poppie! Mag je trots op zijn T zal idd een bizarre middag zijn geweest voor jullie, ben je er al een beetje van bijgekomen? @ noukie: idd even in de gaten houden, kunnen voortekenen zijn dat er toch al wat rommelt, wie weet! @ hier: vanochtend ineens enorme pijnen in mijn liezen, echt niet normaal. Ik sta er soms helemaal krom van . Hier ook veel harde buiken als ik iets doe (ga staan, ga liggen, snel bukken o.i.d.). @ mannen: wij hadden bij de vorige kraamtijd een aantal klapstoelen geleend van mijn ouders, om wat extra zitplaatsen te hebben i.v.m. de kraamvisite, we hebben niet zo veel stoelen. Het leek me handig om die morgen weer even op te halen, dan zijn we toch bij mijn ouders. Zegt mijn man: nou, vind je dat niet een beetje vroeg? Ik dacht echt: meent ie dat nou serieus? Je zou toch denken dat ie inmiddels wel weet hoe het werkt! Maar ja, Lucas kwam ook op de uitgerekende datum, dus waarschijnlijk denkt ie dat het nu weer zo is... Mannen! Die leven zo lekker simpel...