Hahaha, heel herkenbaar!!! Zo moest en zou ik vandaag nog vlekkenverwijderaar hebben. Ben helemaal fan van die van Ariel. Zegt Guido: Maar die heb je toch al? Jaa, maar dat is een spuitbus en nu nog de korrels. Vraagt ie waarom? tja...omdat ik dat wil....gewoon voor alle spuugvlekjes enzo..die ga ik niet allemaal in staan spuiten..wat een werk! En het terras zit onder de groene aanslag, ook meteen spul voor gehaald. Kreeg ook al de vraag: wat ben je allemaal van plan? Nou ja, met een beetje mazzel wordt ze geboren met mooi weer, dus tja, dan moet de tuin er ook knapjes bij staan...toch?!?
@ voorweeën: nou hier ook hoor! En idd niet de hele tijd achter elkaar, maar toch best wel de nodige zo over de dag... En een pijn in mijn liezen... ik kan bijna niet meer rechtop lopen! @ mannen: nog weer zo'n opmerking. Ik zou vanavond naar het theater gaan, maar zie het niet zitten aangezien ik zo kreupel ben als een bejaarde, ontzettend moe en er het nodige rommelt. Belt manlief zijn zusje om te vragen of zij kan gaan ter vervanging (ik zou met smoeder gaan). Zegt ie: "ja, ze heeft wat steekjes in haar liezen" Dat is echt wel het understatement van het jaar!! Kon hem wel wurgen zeg.. @ mrs hair: interessant! en logisch ook, dat er aan al die banden enzo getrokken wordt... hoop dat mijn bmm nog een geheugen heeft en zich snel laat oprekken
@ MamavanJuul: Héél herkenbaar! Alleen zet ik m'n man aan het werk, in plaats van alles zelf te doen Afgelopen week is hij met het terras aan de gang gegaan, en de tuinset ontgroend en opnieuw in de olie gezet... Vandaag heb ook ik de gangkast opgeruimd en heb ik voor de eerste keer in m'n leven de winterjassen van de kapstok gehaald, en die samen met alle sjaals en mutsen uitgewassen... Nooit eerder behoefte aan gehad, die bleven gewoon mooi aan de overvolle kapstok hangen. Maar nu hangen ze lekker te drogen en gaan straks in een doos naar de zolder toe. Heb een to-do-lijstje gemaakt: Magnetron moet worden schoongemaakt, keukenkastjes uitgesopt, en ga zo maar door... Wordt nog een drukke week!
@ MamaMarije: Dat schijnt zo te zijn, dat je bmm zich herinnert wat er moet gebeuren.. Bij een tweede gaat het verweken en de ontsluiting gelijktijdig, en daarom véél en veel sneller dan bij de eerste. Pijn in je liezen komt ook door die oprekkende banden en past toch echt wel in het beeld van goed 'rommelen', of niet... Spannend hoor, misschien ben je al wel heel snel aan de beurt!
Hahahah gelukkig dat we allemaal zo lekker aan de poets zijn....voelde me deze week al zo'n foute huismuts maar tja het hoort er bij he. Is ook wel eens goed. Denk dat ik de gordijnen ook nog eens uitwas....
Mamamarije; hier ook zo'n pijn in mijn liezen en kramp in mijn bovenboven, af en toe kan ik ook niet meer lopen. In mijn buik is het nog rustig, althans qua krampen dan. Die baby is wel goed in de weer. Wel apart hoor, heb daar de 1e zwangerschap nooit last van gehad. Maar ja, zo heb ik nu wel meer dingetjes waarik nooit eerder last van had. Zal er wel bij horen. Moet er ook niet aan denken om nu in het theater te zitten. Ik ga volgende week nog uiteten maar daar heb ik ook geen zin in, ik zit gewoon niet meer lekker in een stoel, alleen nog maar half liggend.
@ Pollewopke, wat een goed idee!! De gordijnen uitwassen, daar had ik nog niet aan gedacht ... Manlief ziet me aankomen
Inderdaad, gordijnen en dan gelijk maar de ramen lappen en kozijnen.... Morgen manlief maar eens lief aankijken of hij de ramen dan wil gaan doen..... Bleh, zit vandaag niet lekker in mijn velletje. Vanmorgen niks aan de hand, maar nu.....bleh! Was moe vanmiddag, zou slapen, hebben de buren keihard de muziek aan. Ben dus moe....nergens zin in, ben maar wat op de bank aan het hangen. Niks aan! Gelukkig heeft Guido energie voor 10, dus die is nu lekker gek aan het doen met Juul....ze gaan zo even een blokje om met de hond.
Fijn.. Scheelt dat hij niet meezwangert , daar heeft manlief hier soms wat last van! Gevalletje couvadesyndroom!
Hahaha, inderdaad! Vorige keer ook hoor! Misschien spanning ofzo? Het is ook jullie eerste kindje samen he...wie weet!
Maryloes; hoe is het nu met jou? Is er niks meer gaande of ben je stiekem bezig? Mamavanjuul; is denk ik ook een beetje het weer. Was ook niet echt lekker om naar buiten te gaan en manlief moest werken dus heb met het kippetje ook een beetje binnen gehangen. Ze heeft wel even leuk met haar nieuwe zandbak in de tuin gespeeld maar ze had na een half uurtje hele koude billen van in het koude zand zitten. We zijn ook wel verwend door het mooie lenteweer van afgelopen week!
Hey Dames, Jullie hebben weer flink gekletst zie ik.. hou het gewoon niet bij..haha.. Hier is nu alles schoon! Hahaha.. Zelf de tuin is afgespoten met de hogedrukreiniger dus ben er helemaal klaar voor! Vrijdag op controle geweest en alles was prima. Beebje is alleen aan de grote kant! Vooral haar hoofdje heeft een redelijke omvang (nu al 34 cm) en daar maak ik me toch wel zorgen over! PF! De gyn zegt dat de kans op een keizersnede steeds groter wordt naarmate het hoofd groeit (logisch natuurlijk!) maar toch is het geen reden om eerder in te leiden! Snappen jullie dat nog!ppff.. Donderdag weer terug en dan meten ze het nog een keer om te kijken of het doorgroeid of dat de groei gestopt is.. Ben erg benieuwd! Heb nog helemaal geen last van voorweeen dus denk dat het allemaal nog wel ff duurt voordat ze komt! Al mag ze voor mij nu al komen.. Ze is toch groot genoeg en nu past het tenminste nog.. (daar gaan we tenminste vanuit).. Nog iemand hier ervaring mee?? Liefs
Geen ervaring mee Fredje, maar ze leiden echt bijna nergens voor in, lijkt het wel... Vreemd dat zelfs een toegenomen kams op een keizersnede geen reden voor een inleiding is @ Maryloes: het is stil, ze is vast heel druk... Ben zo benieuwd!!
Succes Maryloes! Hoop dat het doorzet!.. @MrsHair: Ja idd. Dat vind ik nou ook. Als ze me nu zouden inleiden zou alles nog normaal kunnen verlopen maar als de hoofdomtrek groter wordt dan 35 cm wordt de kans steeds kleiner dat de baby op natuurlijke wijze geboren kan worden.. Snap er ook niks van! en ben er ook best boos over:x> Wil natuurlijk liever geen keizersnede..maar goed... Even donderdag afwachten! Misschien stopt het hoofdje nu met groeien en maak ik me nu druk om niks!.. Maar haar vader had een hoofdje van 40 cm! Dus dat beloofd wat! Echt een familiekwaalt dus... Hij is uiteindelijk wel "normaal"geboren maar vraag niet hoe!..Van dat bevallingsverhaal wordt je niet vrolijk! Maar goed, dat is ook alweer 30 jaar geleden.Hoop dat ze er tegenwoordig iets anders mee omgaan!.. Liefs
@schoonmaken/nesteldrang; ik wil heel erg maar gaat gewoon niet van wegen me bekken en rug pfff vaak moeilijk zo beperkt te zijn in je doen en laten. Sinds vandaag ook weer flinken last. @fredje; hier ook geen ervaring mee, sorry. Wel fijn dat voor derest alles goed was. Ook benieuwd hoe het met maryloes gaat, misschien al druk bezig. Spannend hoor. Hier me meisje vandaag dr A diploma gehaald, ben zo trots en blij voor dr en zelf is ze ook zo trots. Ik heb daar een uur verkeert gezeten vandaar weer die bekkenpijn, maar ben blij dat ik nog heb kunnen kijken. Net verjaardag geweest maar hield het niet uit met zitten, dus nu lekker thuis in bed met me laptop en vroeg onder de wol. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter.
ik wil ook graag schoonmaken enzo! maar heb dan echt om de haverklap harde en pijnlijke buik, dus ik geef het meestal al snel op.. nu snel mn bed in. ben benieuwd of er morgen iets staat over Maryloes!