Wat een lekkere dag weer! Vanochtend hadden we visite en vanmiddag even een nieuwe zomerjas voor het kippetje gekocht en verder heerlijk gerommeld binnen en buiten. Zo mag het verlof wel even duren. FB en Monique; fijn dat jullie kleintjes het goed doen. Nu jullie nog een beetje opknappen! Rustig aan!
Hier ook een heerlijke dag gehad: lekker naar het platteland geweest, koeien kijken Die beesten mochten na 5 maanden stal weer voor het eerst de wei in, erg leuk om te zien! Poeh, had vanavond toch gigantische krampen! Heb echt wel 20 minuten op de wc gezeten...en dat voor iemand die aan de staaltabletten zit Begon gewoon aan mezelf te twijfelen, hahaha! Nu een heel klein beetje zeurende rugpijn...maar dat kan ook komen omdat ik vandaag (alweer) gestofzuigd heb en gedweild....
O leuk, dat is hier ook over een paar weken, weidegangsfeesten! Die koeien zijn dan helemaal door 't dolle heen, zo grappig om te zien. Hopelijk zakt je rugpijn weer...
Ja, echt heel leuk! Echt een aanrader! Was natuurlijk ook super mooi weer, maar zo leuk om te zien. Werd er helemaal vrolijk van. En dan de kalfjes die op stal zijn geboren en in eerste instantie niet naar buiten durven....hihi, lang leve de hormonen. Gelukkig had ik een zonnebril op, want vond het zo schattig om te zien Mwah...kweenie wat ik heb...kleine is ook heel rustig op het moment. Meestal ;s avonds wel aanwezig. Last van steekjes en lichtje krampjes. Ach ja, wat voorwerk is nooit weg natuurlijk Ik ga mijn bedje opzoeken, veel slapen zolang het kan
Hier ook sinds vandaag t bed op klossen! Hij is nu 70cm hoog, dat zal toch wel goed zijn?? Of zouden ze daarover gaan klagen? Ze zijn hier verderop aan t spoor bezig en dat doen ze 's nachts, lekker logisch in een woonwijk! Echt zo'n vervelende dreun hier...hoop dat ik kan slapen... Die koetjes die zo blij zijn klinken echt schattig!
FB en Monique: fijn dat alles goed gaat met jullie en jullie beebjes! Rust maar lekker uit! @klossen: Heb ze hier nog steeds niet onder het bed gezet. Ons bed is al 60cm hoog dus met die dingen eronder is het echt niet normaal hoog! Mijn man zet de klossen onder het bed als ik bevallen ben..Moet toch meteen naar het ziekenhuis dus over een thuis bevalling hoef ik me geen zorgen te maken.. @krampen: Vannacht echt een paar heftige krampen gehad maar volgens mij alleen maar van mijn darmen.. Heb wel de hele dag last gehad van harde buiken maar heb hier geen pijn van..Verder is onze beeb nog niet gezakt (zit nog altijd tegen mijn ribben!)..dus maar ff afwachten....Zo spannend die laatste weekjes.. Liefs
@banaantje: bed op 70 cm is goed hoor, tenminste hier moest 't minimaal 70 cm zijn van de kraamzorg. Voel me nu net zo'n bejaarde met m'n opstapje, maar het is niet anders... Ik ga douchen en aankleden en dan naar de verloskundige. Laat straks wel weer iets weten.
Vandaag ook weer heerlijk weer! Jullie nog last van de zomertijd bij het opstaan? Ik niet, maar ik was de enige hier in huis. Manlief en kids waren niet uit bed te krijgen... Zo even de gordijnen strijken, en dan is alles weer hƩƩrlijk fris hier in huis
Het ziet er inderdaad heerlijk uit buiten, maar ik vond het toch nog maar frisjes toen ik net naar de vk fietste. Controle was goed en de kleine is ingedaald ! De assistente vond dat ik erg bleek zag, dus heeft ze het ijzergehalte gecontroleerd maar dat was gewoon goed. Dadelijk even beneden stoffen, zuigen en dweilen en voor de rest niet al te veel doen. Heb mezelf een rustig dagje beloofd !
GEBOREN!! 17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d 22-03-2011 - Jesley Jayden - zoon van FB1984 - 24-03-2011 - Yuna Mia - dochter van MoniqueP - Uitgerekende data: 06 april 2011 - Noukie1982 (28 ) - 1e kindje- zkh- bv 07 april 2011 - Verrassingsei - 1e kindje - zkh - bv 07 april 2011 - Star2 (30) - 3e kindje 09 april 2011 - Steintje (33) - 2de kindje - zkh - bv 10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv 12 april 2011 - Smyltje (26) - 1e kindje- zkh- bv 14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv 15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv 17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv 17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh 17 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje - zkh (verplicht) - bv 18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv 23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - zkh - bv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv 4 Jongens 8 Meisjes 5 Verrassing/Geheim Afspraken: 28-03 - Maryloes - controle vk 28-03 - Juli2009 - controle vk 30-03 - MamaMarije - controle VK 30-03 - Mamavanjuul - controle Gyn 30-03 - Smyltje - controle vk 31-03 - Mrs Hair - controle Gyn 03-04 - Mrs Hair - INLEIDING!!! 05-04 - Eeka76 - controle vk Echo data: 30-03 - Eeka76 - groei- en liggingsecho 31-03 - Mrs Hair - groei- en liggingsecho Nieuwe afspraak toegevoegd.
Goedemorgen! Hier is het nog niet echt mooi weer, beetje grijs buiten! Veel bewolking... Het heeft gister behoorlijk gerommeld en nu nog. Heb steeds het gevoel naar de wc te moeten, maar er komt niks. Dus het begint nu echt al wat te rommelen! Woensdag weer naar de gyn, gaat nu wel snel nu ik elke week moet hoor!
Spannend hoor mamavanjuul, echt gerommel en ze ligt goed dus laat maar komen toch! Hier is het lekker weer, even de hondjes uitgelaten, alleen ging dat nu met veel meer moeite. Mijn onderlichaam voelt erg zwak en wiebelig. Ook heb ik het idee dat ik spierpijn heb in mijn buik, waarschijnlijk teveel gedaan gisteren, dus vandaag maar een rustig dagje inplannen.
@mamavanjuul: spannend hoor, dat gerommel! Ben benieuwd of het doorzet. @noukie: misschien dat het bij jou ook al wat voortekenen zijn? Zou best kunnen, gezien je termijn...
WAT heb ik gemist dat Monique is bevallen!!!!!! GEFELICITEERD!!!!! ooooh wat goed... ga nu zoeken waar het vermeld staat... zwangere vrouwen ik hou jullie niet bij hooor!!!! je kan merken dat jullie met verof thuis zitten
ja ollebolle, we hebben toch niks te doen de rest van de dag dan lekker hier op ZP te zijn @fredje. mijn beebje is wel gezakt (ze ligt helemaal ingedaald) maar heb evengoed billen onder mn ribben.. dus maak jezelf niet blij met een dooie mus
Eeka wat goed dat beebje al is ingedaald! Jij bent precies even lang zwanger als ik (op 1 dag na) dus wel erg leuk, ik hoop hier ook zooooo erg dat mijne is ingedaald Vanmiddag hoor ik het, dan heb ik controle bij de gyn. Ook mooi dat je ijzer in orde was, toch wel ff fijn dat ze het checkten. Mamavanjuul: Het klinkt alsof er aardig wat aan het gebeuren is in je lijf, die wie weet! Noukie begint ook al op te schieten... Spannend allemaal zeg, wow!
Hey meiden, Ik ga vanaf vandaag weer proberen mee te lezen en schrijven Even kijken hoe t gaat. Jesley huilt savonds namelijk soms uren achter elkaar door buikkrampjes, dus zal soms lastig worden... Morgen is de kraamzorg er voor t laatst pfff wat zal ik die missen. Zal zo even de laatste paar blz doorlezen. Maar wie kan mij vertellen wat er de laatste week allemaal gebeurd is?? xx
Hier hetzelfde verhaal, inderdaad billen onder de ribben en af en toe een flinke por van een voetje. Banaantje: ik ben benieuwd of jouw uk ook ingedaald is, zou wel fijn zijn! FB: vervelend dat Jesley van die huilbuien heeft ... Is er niets te doen aan darmkrampjes? (ben nog een echte leek wat dat betreft )