April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hahaha, ja spannend he! een goed boek of een goede film is er niks bij :D ik heb geen tv meer nodig, hihihi

Ik heb zelf 6 april in gedachten als mooie datum! Dan zijn we namelijk allemaal op de 6e jarig. Manlief is van 6 januari, ik van 6 juni en Lucas van 6 september :D

Plus, dan hoef ik ook niet over tijd... ook best fijn

1 april ook liever niet, 10 april is mijn zwager jarig en 14 april zijn zoontje (ons neefje), dus ook allemaal niet bijster handig, maar ja...

Je hebt het niet voor het zeggen he!

2. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden

Hahaha, liever niet nee, zal een grote grap worden.:D

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dat zou wel heel bijzonder zijn zeg, 6 april! Ik duim voor je :D

Wij hadden ook iets leuks met de uitgerekende datum van Julia, die was 4 oktober: Dierendag
    Mijn achternaam eindigt op "Mus" en die van Guido is "Haan".
    Julia's naam bij mij in de buik was dan ook: Kuikentje :D

Haar bijnaam is nu: Hanimus, voor als ze niet luistert, hahaha!

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Idd, spannend hier. Waarschijnlijk worden er zodirect een heleboel babietjes tegelijk geboren. Banaantje, sterkte!

Hier geen tekenen van een naderende bevalling, d.w.z. de nesteldrang is zo ver te zoeken! Voel me lusteloos, heb veel geslapen en het huis is een bende. Morgen nieuwe kansen ;). Zo ga het kippetje maar ophalen.

Mamavanjuul; ons kippetje is ook van 14 april :D mooie datum hoor!

5. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Contracties hier houden nog steeds aan...man is onderweg naar huis nu. Ziekenhuis nog niet gebeld, ik ga zo eerst ff relaxen in bad, als ik dan verschil merk (bijv dat ze heviger worden of zo) dan ga ik ze bellen! Vind het nog steeds niet echt pijnlijk dus denk nog steeds dat het loos alarm is, maar heb mijn moeder gebeld en die vermoedt dat het wel echt is omdat ik al wat ontsluiting heb....

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Tja...je weet het maar nooit he! Maar weet wel: Altijd naar je moeder luisteren, hahaha!

Hier zijn het duidelijk darmkrampen. Net ALWEER naar de wc geweest! Maar goed, alles staat daar ook met elkaar in verbinding he.

Hier ook geen nesteldrang hoor! De keuken kan wel een sopje gebruiken, maar heb er geen zin in!!!
    Badkamer idem dito!

7. MamaMarije

@ mamavanjuul: je hoort het wel vaker, toch? Dat de darmen zich leeg maken voordat de bevalling begint? Wie weet...

@ banaantje: moeders hebben altijd gelijk, hahahaha, nee zonder gekheid... ik hoop voor je dat het óf snel doorzet, óf snel afzwakt, dan heb je duidelijkheid! Uiteraard hoop ik het meeste voor je dat je snel je mooie babytje in handen hebt!

@ nesteldrang: nou nee hoor, hier ook niet echt... Wel constant zo'n gevoel van: ik zou dit moeten doen, ik zou dat moeten doen... maar daar blijft het ook bij :D

8. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    jeetje mina dames....wat een spanning en sensatie allemaal. Denk je ook een dagje rustig te gaan shoppen bij Primark met je mama en zusje.....zijn hier al die dames aan de rommel!!! Heel veel succes allemaal en hopelijk snel wat meer duidelijkheid voor jullie.

Verder eigenlijk weinig nieuws te melden.....oh ja shoppen is eigenlijk niet zo leuk in een gewone winkel als je daar met die toeter rondloopt....ben maar voor mn vriend in gaan slaan..haha

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @banaantje: wow, wat spannend allemaal! Ik hoop dat het door gaat zetten en dat je je kleine uk snel in de armen kan sluiten.

@mamavanjuul, star en noukie: bij jullie rommelt het dus ook al! Ik ben erg benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen.

@nesteldrang: vorige week heel veel last van, maar inmiddels niet meer. Ik weet wel wat ik allemaal nog gedaan wil hebben, maar er komt weinig uit mijn handen ;).

hier: volgens de huisarts heb ik toch een blaasontsteking, dus heb nu een antibiotica-kuurtje gekregen :(. Verder was de echo vanmiddag echt super, de vk vond dat het beeld heel duidelijk was (maakte ze op deze termijn niet meer zo vaak mee) en de kleine ging er echt voor liggen. Knipogen, tong uitsteken, sabbelen, echt grappig :D! Ons kindje ligt ingedaald en de groei was goed, eigenlijk gemiddeld op termijn behalve het bovenbeen, dat zat nu al op een termijn van ruim 41 weken :$!

10. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dames: Wat een verhalen allemaal!

@Banaantje; Wat spannend zeg! Duim voor je dat het doorzet!!
    @Mamavanjuul: Wat fijn dat ze is ingedaald! Nu mag het gaan beginnen hè? Spannend!
    @Eeka: wat vervelend zeg die blaasontsteking! GEweldig dat jullie zo;n goede echo hebben gehad!!

@Hier: Af en toe last van steekjes en krampen maar niets bijzonders..Gewoon een beetje aan het rommelen hier.. Morgen weer controle.ben eens benieuwd of onze meid is ingedaald!

Liefs

11. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wat spannend allemaal!

1 april lijkt mij een prima datum, dat kind moet er gewoon uit:D

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ooh dames wat spannend al dat gerommel van jullie!

@eeka: wat gaaf dat die echo zo fijn was! Heb je toch maar weer even kunnen gluren:D

@banaantje: ooh spannend!! Hoop voor je dat het doorzet!

@uitgerekende datum: ik had ook zoiets van 1 april wil ik echt niet! Maar 6 april is een mooie datum ;) hihi

13. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Wow! Wat spannend allemaal zeg!!! Ik ben benieuwd bij wie het als 1e echt doorzet!

Hier nog geen tekenen van iets wat op een naderende bevalling lijkt bevalling. Ik ben vandaag vooral lusteloos :(

@mamavanjuul: mijn vorige bevalling begon in de ochtend met darmkrampen en tig keer naar het toilet..... een paar uur later begonnen de weeen..... dus wie weet!

14. Tima

Tima Lid

23 dec 2010
    60
    0
    0
    hoi meiden,

er is inderdaad heel wat gerommel lees ik zo.
    Ben benieuwd wie als eeste bavalt in April :)

hier al 2 dagen constant harde buiken, zelfs s'nachts.

maar verder nog geen tekenen van naderende bevalling.
    hoorde op de zwangerschaps cursus dat als je man je hielen massert dit de weeen kan opwekken... hmm mischien uitproberen?

maar aan de andere kant, de baby bepaald wanneer ze er klaar voor is. mischoene moeten we haar maar niet haasten:)

heb maandag controle, vraag me af of ze dan al gaan kijken of ik ontsluiting heb? doen ze dit standard in de laatste 2 weken?

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Spannend he Banaantje... Wel even schrikken!
    Je word nu in ieder geval wel goed in de gaten gehouden!!

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Ow ik zou vanavond ook wel naar Prenatal willen...
    Maar helaas gaat dit nog niet lukken!
    Misschien mn moeder er even heen sturen;)

Is alles 15% korting??

Echt balen, mijn moeder is namelijk vanmiddag geweest om voor dr zelf een wipstoeltje te kopen.

xx

17. MamaMarije

Nee, volgens mij niet hoor! Bij mijn eerste is het nooit gecheckt, die was namelijk ook niet ingedaald en dan heb je geen voortijdige ontsluiting (schijnt..., heb het ook niet verzonnen...).

Dit keer is het wel gecheckt, mede omdat ik behoorlijk op mijn tandvlees loop, het behoorlijk rommelt en deze baby wél erg laag ligt. Maar helaas... :) er was nog niet zoveel gebeurd daarbinnen...

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @hielen masseren: heb ik wel gedaan hoor,en bepaalde drukpunten, of het helpt of hielp, geen idee. Maar na week 37 kan het geen kwaad leerde ik op yoga.

@FB: ja! Ik ben ook erg jaloers, maar ik lig nog steeds op bed dus kan echt niet mee. Ben nu voor t eerst alleen met ons kleine meisjes,ook dat vind ik apart:D hele verantwoordelijkheid haha stom he.

19. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Wij hadden ook zoiets van 1 april is wel een vervelende datum, maar ach nu maakt het me niets meer uit! Hier nog steeds iedere 5 min. kramp. De ene keer erger dan de andere keer. Net gedouched en daar was het niet minder. Ik hoop eigenlijk dat er snel iets gebeurd, want hier ga ik de vk niet voor bellen. Morgen moet ik op controle, ben benieuwd of dat gaat lukken.
    Hoe zou het met banaantje zijn?

20. MamaMarije

GEBOREN!!
    17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d

22-03-2011 - Jesley Jayden - zoon van FB1984 -
    24-03-2011 - Yuna Mia - dochter van MoniqueP -

Uitgerekende data:
    06 april 2011 - Noukie1982 (28 ) - 1e kindje- zkh- bv
    07 april 2011 - Verrassingsei - 1e kindje - zkh - bv
    07 april 2011 - Star2 (30) - 3e kindje
    09 april 2011 - Steintje (33) - 2de kindje - zkh - bv