April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou meiden, ik ga lekker slapen! Morgen weer vroeg dag...staat vast weer een meisje rond 7 uur naast me ;)

Tot morgen!!!

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ mamavanjuul: haha, zo zie je maar, zoveel mama's, zoveel meningen :D altijd mooi om te zien hoe iedereen zijn eigen manieren en strategieën ontwikkeld bij hun eigen kindje ;)

Welterusten!

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @fb: Wat een schatje zeg, hele mooie foto's! Hij ligt er echt heel rustig bij...

4. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamavanjuul: welterusten!

5. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Even snel babynieuws! Vanavond om 21 uur ben ik bevallen van onze mooie en gezonde dochter Zoe. Ze is thuis geboren em doet het goed! Zal snel het verhaal erop zetten. enne..... gelukkig net niet op 1 april haha

6. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zag het al op hyves noukie, gefeliciteerd! Snel gegaan of niet?

7. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's fb!

Noah, nu op minimale intake voeding, hij moet 300 cc drinken, als hij dit doet een paar dagen en hij blijft groeien mag hij mee!!!
    Heb al een recept meegekregen voor zijn voeding en de wieg staat klaar:D
    Arts hoopt dinsdag een ontslaggesprek te hebben, dus woensdag??
    Heeft hij toch maar netjes gedaan uiteindelijk die stoere vent, nog 2 weken voor de uitgerekende datum naar huis!

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wauw...wat een nieuws op de vroege ochtend :D

Noukie, van harte met jullie dochter! Dat moet inderdaad wel snel zijn gegaan! Ben heel benieuwd naar je verhaal!

Anmiri: Wat een sterk kereltje is noa ook he, al vanaf het begin doet ie het zo goed :D

@Hier: Vannacht wel wat pijnlijke harde buiken gehad, maar ik weet dus echt nit of hetmijn darmen zijn. Darmen even stoppen met de staaltabletten, want eerst even mijn darmen kalmeren! Verder wel heerlijk geslapen, ben wel weer 100x bevallen, dat dan weer wel :p

En.....Julia moet vandaag naar de psz en natuurlijk moest ik haar wakker maken om half 8! Is altijd zo met die boefjes ;)

9. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @noukie.gefeliciteerd!geweldig!:Dat is dan nog snel gegaan zeg! Alles goed gegaan?

@fb. Wat een geweldige foto's! Het is echt een schatje! Als ik dat zo zie kan ik echt niet meer wachten! :D

@Mrs. Hairstylist en banaantje. Voor jullie wordt het nu spannend hè?

@hier.gisteren op controle geweest!alles is goed met de kleine en ze is ook al ingedaald maar zit nog niet vast in het bekken! Omdat ik al een paar dagen maagkrampen heb en me ziek voel,:( en daarnaast mijn bloeddruk was gestegen, hebben ze voor de zekerheid getest op zwangerschapsvergiftiging! Gelukkig bleek er niets aan de hand te zijn dus heb gewoon buikgriep!:) Pf!hoop dat het snel overgaat!
    Onze kleine meid was wel erg rustig aan de ctg dus moet vandaag nog een ctg laten maken! Hoop dat ze dan iets activeren wordt! Maar de gun zei dat ze waarschijnlijk last heeft van mijn griepje! Zielig hè? Ze was ook niet veel gegroeid en dat kan er ook mee te maken hebben. Gelukkig is ze groot en zwaar genoeg dus ze kan wat hebben. Ben benieuwd straks!

@april. Dit is de maand hè dames!!! Ben benieuwd wie de eerste april baby krijgt!

Liefs

10. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat geweldig! :D wat doet hij het goed!

Liefs

11. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

JAAA babynieuws! Noukie, van harte met jullie dochter!

@FB, wat een prachtige foto's, wat een moppie!

12. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

GEBOREN!!
    17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d
    22-03-2011 - Jesley Jayden - zoon van FB1984 -
    24-03-2011 - Yuna Mia - dochter van MoniqueP -
    31-03-2011 - Zoe - dochter van Noukie1982 - 39w1d

Uitgerekende data:
    07 april 2011 - Verrassingsei - 1e kindje - zkh - bv
    07 april 2011 - Star2 (30) - 3e kindje
    09 april 2011 - Steintje (33) - 2de kindje - zkh - bv
    10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv
    12 april 2011 - Smyltje (26) - 1e kindje- zkh- bv
    14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv
    15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv
    17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv
    17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh
    17 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje - zkh (verplicht) - bv
    18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV
    19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv
    23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv
    24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - zkh - bv
    25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv
    30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv

4 Jongens
    8 Meisjes
    5 Verrassing/Geheim

Afspraken:
    03-04 - Mrs Hair - INLEIDING!!!
    04-04 - Maryloes - controle vk
    05-04 - Eeka76 - controle vk
    06-04 - MamavanJuul - controle gyn
    08-04 - MamaMarije - controle vk

Echo data:

Zoe toegevoegd! Mrs hair, you're next!

13. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    noukie: proficiat met jullie dochter Zoe!!!

anmiri: zou wel super zijn als Noah volgende week mee naar huis mag! Hij doet 't echt goed, he?

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @fredje: fijn dat de kleine ingedaald is! Wel balen van je buikgriep, maar gelukkig is het geen zwangerschapsvergiftiging. Succes vandaag bij de CTG.

Hier: ik ben erg moe. Volgens mij heeft 't te maken met de antibiotica-kuur die ik gekregen heb voor de blaasontsteking, ik voel me niet erg fit. De kleine is juist superdruk sinds woensdagavond, dus die lijkt er niets onder te lijden gelukkig. Nou ja, dan doen we maar lekker rustig aan, beetje bankhangen met veel drinken, laptop en boeken :D.

15. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Noukie: gefeliciteerd met je dochter!!!!

Hier nog geen baby... Vannacht wel een pAar uur wakker gelegen door pijnlijke harde buiken, dus het rommelt wel... Uiteindelijk weer in slaap gevallen :)

Ga zo even verder lezen!

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Noukie; wat..? Dat heb je ook nog snel gedaan! Van harte gefeliciteerd, ik hoop dat het allemaal goed is gegaan. In ieder geval thuis bevallen, dat is een goed teken.

FB; wat onwijs leuk die foto's en wat een hompie om te zien. Mooi op canvas!

Hier wederom een k..nacht gehad, weer van 3 tot 6 uur wakker. Net het kippetje naar het kdv gebracht, kom ik terug staat de glazenwasser voor de deur, die is nu dus binnen de ramen aan het doen en om 10 uur komen de schoonmakers. En ik dacht nog wel even lekker te gaan badderen voor die tijd, nou goed dat doen we dan later wel en vanmiddag maar even een dutje want ga vanavond uit eten met 5 meiden. Waar ik, helaas overigens, niet zo heel veel zin in heb want ik kan alleen nog maar kleine beetjes eten en op een stoel zitten is ook geen pretje meer.

Gisteravond overigens visite en toen 2 koppen koffie gedronken. Wat had ik daar een spijt van zeg. Die kleine is denk ik wel 2 uur hyperactief geweest in mijn buik. Zo erg heb ik het nog nooit gehad, ik drink wel eens vaker 's ochtends 1 kopje maar waarschijnlijk was 2 teveel. Ik vond het helemaal zielig voor de baby (en ook wel een beetje voor mezelf ;))

Mamamarije; heeft je man het gister nog met je goedgemaakt? Wel balen dat hij nog zover weg moet, voor hetzelfde geld heb je nu wel een hele snelle bevalling...

17. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ fb: mooie foto's hoor! Prachtig!

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    noukie, gefeliciteerd!! en wat een leuke naam! hoop dat alles goed gegaan is.

@FB. wat een super lieve foto's!

JEEJ het is april!!!

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Gefeliciteerd met jullie kleine meid!!

Mooie naam.....

20. FB1984