@steintje, spannend!! @ de rest van de rommelende dames, jeetje mina, wat een spanning en sensatie hier! hier nog geen serieuze voortekens. was vanmorgen even koppie doen bij vriendin en zij zegt dat vriendje en ik vanavond maar even moeten 'piemelen' hahaha. komt de baby dit weekend lijkt me heerlijk! (dat de baby komt dan he, dat piemelen in deze staat.. hmmm hihi)
Zeg dat wel!!!! Gebroken vliezen, beginnende vergiftiging, inleidingen....whoooooooo!!! @HIEr: Opeens veel last van mijn onderkant....en het ging zo goed! Maar ja, heb Juul naar de psz gebracht, alsvast boodschappen gedaan voor het weekend, naar de hema geweest voor een nieuwe molton. Ga nu ook ff liggen!!!
Ha mede April mama's Ik lees de laatste week ook bij jullie mee. In het andere April topic waar ik schrijf zijn al heel wat baby'tjes geboren. Hier is het nog relatief rustig. Nu wachten op de 1ste April baby. Ik lees dat er een aantal dames een spannend weekend in gaan. Wil jullie allemaal heel veel succes wensen! Voor de mama's: gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes!
Ehhhhhhhhh...... eerlijk gezegd nooit over nagedacht Je wordt bedankt, dat wordt weer een slapeloze nacht Mijn man werkt 20 min. van huis buiten de file om, als hij pech heeft doet hij er een uur over. Pakt hij de vluchtstrook maar Kan me eigenliljk niet goed voorstellen dat de bevalling binnen 2 uurtjes of zo gedaan is, ehhh.... toch???
Allebei van de struisvogelpolitiek dus Serieus, kan me echt niet voorstellen dat het zoooo snel gaat.
Jeetje, het gaat een spannend weekend worden met al die rommelende dames! Jullie houden ons toch niet voor de gek he, nu het 1 april is ! Heel veel succes allemaal!!!
Wauw, wat een spanning en sensatie allemaal! Hier is het al de hele dag aan het rommelen, maar zonder enige regelmaat en ook niet heel erg pijnlijk... Kan heel goed ontspannen, lig met een historische roman op de bank en manlief heeft net het huis schoongemaakt ... Ben benieuwd wat de nacht brengt!
Fleuri: thanks!! Hier nog geen overduidelijke voortekenen, en voel me nog ok. Wel wat harde buiken en wat lichte menstruatiepijn. Niet echt noemenswaardig, vind ik.
Hier eigenlijk ook niks te melden Bedacht me dat de pijn in mijn bekken natuurlijk ook kan komen van het fanatieke mee doen met yoga gister....we houden het gewoon op spierpijn Ik was op zich helemaal niet moe, maar heb toch weer 2 uren liggen slapen op bed, heerlijk zeg! Iemand al nieuws van Steintje???? Oooooh spannend, hahaha!
@ snelle bevallingen: sorry juli, dat was niet mijn bedoeling ... maar als de verloskundige de mogelijkheid in acht neemt dat zelfs zij te laat is... sorry, ik zal erover ophouden! Maar 20 minuten zou in principe goed te doen moeten zijn hoor!! Jullie mannen zijn gewoon ruimschoots op tijd . Ik doe even lekker mee met jullie struisvogelpolitiek, dat merk je wel, hahaha @ fleuri: thanx! jullie ook veel succes! @ rommelende dames: spannend hoor! bij de een begint het, bij de ander zakt het weer wat af, bij nog een ander blijft het een beetje zo-zo.... jeetje wat een sensatie, hahaha. @ mamavanjuul: ik heb ook weer meer last van mijn bekken, wie weet liggen de baby's toch steeds weer een stukje lager ofzo? waardoor je bekken ook meer te verduren krijgt.... straks liggen ze zo laag, vallen ze er vanzelf uit, hahahaha... o, was dat maar waar zeg @ star: haha, nee, ben jij ook al niet van de nijlpaardseks? ik hier ook niet iig.... pfff... wat een gedoe
'Nijlpaardseks' hahahaha!!! Da's een mooie verwoording. Hier is manlief ook een beetje overdonderd door de buik, ik denk dat als ik vanavond vraag om even de geboorte op gang te brengen dat hij niet staat te springen om daaraan mee te werken whaha
Hahahaha! Hier ook niet hoor! Hij vindt het maar een raar idee dat zijn kind in mijn buik zit en dat wij dan......nee wil ie gewoon niet.
Nou, die van mij heeft zoiets van 'nu kan het nog even'... Allen moet ik er niet meer aan denken, sinds een dikke week ofzo. En nu natuurlijk al helemaal niet meer, met ontsluiting, gatver!! Komt over een paar maanden wel weer
Weer even snel via de telefoon. Mijn kleine meisje doet het super. gisteren had ik nog gemeld dat de vk om een uur of drie me had gestript. Om zes uur heb ik mijn vriend laten bellen naar de vk want er zat niet eens elke keer meer 3 min. tussen de weeen. Ze was er om kwart over zes en ik had al zes cm ontsluiting! hadden we allebei niet verwacht. om half negen kreeg ik persdrang en om 21.07 is ze geboren. De vk heeft haar even flink moeten helpen op het laatst wat bij mij ook wat hechtingen tot gevolg heeft. Ze heeft even een lastige start gehad maar ze trok gelukkig snel bij. De bv komt goed op gang en het is een tevreden en rustig kindje. Rommelende dames succes! Zet m op! O ja haar naam is Zoe met een trema op de e maar dat doet mijn telefoon niet helaas. Ik lees verder heel even alleen mee, ik reageer snel weer! liefs van ons!
Leuk weer even een berichtje van je te hebben vernomen, Noukie!! Het klinkt als een mooie bevalling 'volgens het boekje'!!!!
Noukie, leuk dat je nog even een berichtje hebt achtergelaten! Klinkt inderdaad als een mooie, vlugge bevalling! En fijn dat Zoë een tevreden en rustig kindje is. Geniet er maar lekker van en we lezen vanzelf wel weer iets van je.