hoi dames ik meld even dat ik sinds gisterochtend in t zhuis lig met heftige infectie. lig hier nog wel een aantal dagen. gelukkig is yuna hier ook, maar dit is natuurlijk vreselijk. x
Monique, wat vervelend! Wat voor infectie heb je dan? En hoe komt dat? Heel veel sterkte, dikke knuffel! Mamamarije, ja etentje was wel gezellig maar voorlopig hoeft het van mij niet meer. Lekker languit op de bank werkt het beste. Verder weet ik het even niet meer, ik ga even mijn bedje opzoeken. Ik heb iedere keer zo'n kramp in mijn bovenbenen/liezen dus ik niet meer verder kan lopen. Hadden meer dames last van toch? Zijn jullie er inmiddels al achter wat dit is?
Monique wat vervelend, beterschap! Mamavanjuul, je kon wel eens gelijk hebben ja, moest ik ook aan denken
Effe snel een vraagje: Wat moet ik ons mannetje aan doen qua kleding als ik nu met m naar buiten ga??? En dekentje?? xx
owh jeetje monique, beterschap!! FB. ik heb ooit eens gehoord, wat je zelf aanhebt + romper voor het kind. dus als je zelf een lange broek aanhebt en shirt met lange mouwen dan de baby ook + zn romper. maar weet niet of dit al geldt voor een baby van 1,5 week.. zou wel een dekentje erover heen leggen denk ik. ik zei net tegen vriendje dat ik ff in bed tv ga kijken en dan ff ga slapen. zegt ie: niet seksen?! ik: nou veel seks zal het niet zijn, maar misschien mag je daarna wel ff je kwakkie komen lozen hahaha. vraag ik: heb je nog wel zin dan in nijlpaardseks zegt ie: ja hoor hahah. als ik zelfs seks wil hebben in deze staat, wil ik wel erg graag dat ze eruit komt.. pffff. heb ook bitterlemon net gekocht. schijnt ook iets te kunnen doen..
Ha dames, @ nijlpaardsex: dames geniet er van zal ik maar zeggen, merk aan mezelf dat ik normaal "altijd" wel wil maar me deze week ook echt n nijlpaard ga voelen dus bij mij is de zin ver weg haha @ monique beterschap meid!!!
Hoi dames, even snel melden dat ik op weg ben naar het zh, even dat slijm goed laten bekijken en een hartfilmpje maken. Ik maak me niet echt zorgen, maar je weet maar nooit, better safe than sorry toch? Ik hou jullie op de hoogte!
Hahaha.. We hebben idd van alles geprobeerd maar op de knieën ging het beste.. Op bed was het best te doen en de buik werd er idd niet hard van.. op de zijliggen ging idd niet goed..en op mijn rug liggen gaat niet want dan krijg ik geen lucht..haha.... liefs
@monique, wat vervelend meid. Hopelijk knap je snel op! @anmiri, wat een goed nieuws van Noah! Weer een stapje dichterbij! @mrs hair, goed dat je het even laat checken. Veel succes! Misschien houden ze je daar wel en gaan ze je nu inleiden als het rustig is op de verloskamers
Jeetje, wat een ontwikkelingen toch weer! @ monique: wat vervelend! Dat is idd kl*te zeg... gelukkig is Yuna bij je, maar hier zit je natuurlijk niet op te wachten. Ik hoop dat je snel weer lekker thuis bent *knuffel* @ mrs hair: goed dat je het laat checken! Zeker na de waarschuwing van mamavanjuul, klinkt idd wel als iets wat ze even goed moeten bekijken! @ steintje: hoe zou het daar zijn? Die zou toch vandaag ingeleid worden als het niet uit zichzelf zou doorzetten? ben benieuwd! @ kipkip: nee, lange etentjes hoeven van mij ook niet meer hoor... of andere avondjes weg... laat mij maar gewoon in mijn zitkuil (was vroeger de bank), vertoeven, dan ben ik op mijn best @ nijlpaardsex: hahaha, moet wel grinniken om jullie verhalen/ervaringen hoor Zo zie je maar, als een mens wanhopig is... wie weet smeek ik manlief volgende week ook wel om een dosis, hahaha @ fb: ik heb altijd geleerd van de kraamzorg, je trekt de baby aan wat jij aan hebt, en dan plus 1 laag. Ik zou wat verschillende laagjes meenemen met dit weer en dan gewoon regelmatig voelen in het nekje hoe hij het heeft. Is hij warm of wat zweterig, dan een laagje eraf, is hij wat koeler, dan evt. een laagje extra... Blijft heel lastig met die kleintjes en het wisselen van de seizoenen! Wel heerlijk weer om te wandelen nu!
Hoi dames, Nog geen baby's geboren? heb al aantal dagen niet bij kunnen lezen. De gyn. is geweest en t i een infectie aan de baarmoeder,hoewel die wel schoon is, geen restjes achter gebleven, maar waarchijnlijk is er iets naar binnen gekomen met hechten oid. Vrijdag 40 graden koorts. Nu gaat t al een stukje beter maar baal er echt heel erg van. Voel me echt depri vandaag.
@monique: heel veel beterschap! Een ziekenhuisopname zit je nu niet op te wachten! *dikke knuffel* @anmiri: goed nieuws van Noah! Zijn thuiskomst komt nu wel heel dichtbij! @mrs hair: toch goed dat je het even laat checken. @steintje: inderdaad, was ook benieuwd of ze al mama is geworden en heb net even op haar hyves gekeken. Uit de krabbels kan ik opmaken dat ze vanmorgen moeder is geworden van een zoontje, Roan. Dus steintje: Proficiat met je zoon!!!
GEBOREN!! 17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d 22-03-2011 - Jesley Jayden - zoon van FB1984 - 24-03-2011 - Yuna Mia - dochter van MoniqueP - 31-03-2011 - Zoë - dochter van Noukie1982 - 39w1d 02-04-2011 - Roan - zoon van Steintje - 39w Uitgerekende data: 07 april 2011 - Verrassingsei - 1e kindje - zkh - bv 07 april 2011 - Star2 (30) - 3e kindje 10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv 12 april 2011 - Smyltje (26) - 1e kindje- zkh- bv 14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv 15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv 17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv 17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh 17 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje - zkh (verplicht) - bv 18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv 23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - zkh - bv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv 4 Jongens 8 Meisjes 5 Verrassing/Geheim Afspraken: 03-04 - Mrs Hair - INLEIDING!!! 04-04 - Maryloes - controle vk 05-04 - Eeka76 - controle vk 06-04 - MamavanJuul - controle gyn 08-04 - MamaMarije - controle vk Echo data: Roan toegevoegd!
@ Steintje: gefeliciteerd met je zoon!! En een mooie naam! Stond bij ons in de top3 Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en we horen wel weer van je als je eraan toe bent.
@monique; bah wat vervelend zeg, heel veel beterschap!*Knuffel* @mrs hair; goed dat je er even naar laat kijken. @nijlpaardsex; ben al beurs genoeg beneden, kleine ligt erg diep ingedaald en dat is te voelen ook. @anmiri; wat doet noah het goed, sterk kereltje hoor, super! Heerlijk idee hé dat hij lekker gauw mee naar huis kan. @steintje; zeker een hele mooie naam, geniet lekker van jullie mannetje! Hier heeft het strippe niet veel gedaan alleen voor wat weeën gezorgd en pijnlijke rug. Dus nu naar maandag toeleven. Of er moet vannacht of morgen nog wat gebeuren maar dat verwacht ik niet eigenlijk.