@mamavanjuul, kan me je frustratie wel voorstellen! Hoop dat jullie tuintje snel klaar is! @anmiri, wat geweldig! Binnenkort weer een foto? Liefs
@ anmiri: wat een mooie foto's! idd een knappe knul, ben je terecht trots op en wat gaaf, helemaal zonder slangetjes en snoertjes! @ mamavanjuul: oei, kan me helemaal voorstellen dat het huilen je nader staat dan het lachen .... fijn zo'n buurman... denk je alles op orde te hebben! en voor je mannetje is het ook niet echt lekker natuurlijk, die moet nog even flink aan de bak! Wel heel lief van je schoonouders dat ze bijspringen *knuffel voor jou* hopelijk is het snel weer in orde! @ banaantje: wat raar zeg, van je urine! Stomme vraag wellicht, maar ik neem aan dat je verder wel voldoende drinkt enzo? Hou je dat vocht dan ook allemaal vast? Vind het wel een beetje vreemd dat ze je toch zo naar huis laten gaan! en die jeuk lijkt me ook heel naar... @ monique: blegh... echt niet leuk! wel goed dat je nu in het zkh bent, dat is dan maar de beste plek, maar leuk is anders... Hebben de tompoucen wel gesmaakt ?
@mamavanjuul. bad timing!! had ik toen ze hier de riolering kwamen doen. HELE huis smerig!! grrr en het was net schoon kan me je frustratie helemaal voorstellen @anmiri. WAUW! wat een kanjer! @mrs hair. GEFELICITEERD!!!
GEBOREN!! 17-01-2011 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d 22-03-2011 - Jesley Jayden - zoon van FB1984 - 24-03-2011 - Yuna Mia - dochter van MoniqueP - 31-03-2011 - Zoë - dochter van Noukie1982 - 39w1d 02-04-2011 - Roan - zoon van Steintje - 39w 03-04-2011 - Liesbeth - dochter van Mrs Hair - 38w Uitgerekende data: 07 april 2011 - Verrassingsei - 1e kindje - zkh - bv 07 april 2011 - Star2 (30) - 3e kindje 10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv 12 april 2011 - Smyltje (26) - 1e kindje- zkh- bv 14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv 15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv 17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv 17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh 18 april 2011 - MamavanJuul (28)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv 23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - zkh - bv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv 4 Jongens 6 Meisjes 4 Verrassing/Geheim Afspraken: 04-04 - Maryloes - controle vk 05-04 - Eeka76 - controle vk 06-04 - MamavanJuul - controle gyn 08-04 - MamaMarije - controle vk @ mrs hair: gefeliciteerd met jullie dochter!! Lijkt op een relatief voorspoedige bevalling (er even vanuitgaande dat je vanochtend bent ingeleid!)! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie drietjes! Heb haar ook even toegevoegd aan de lijst
Wauw! Noah helemaal zonder draadjes, wat fijn!!!! Jaa, las net op hyves dat Mrs Hair in 3 uurtjes is bevallen! Staat ook een foto bij! Doe mij ook zo'n bevalling!!!! Nou Juul ligt weer op bed....die was druk vanmorgen! Haha, gek kind! Ze heeft het belleblazen helemaal uitgevonden, dus die staat al de hele dag buiten bellen te blazen. Guido zit weer op de graafmachine.....zucht. Net met de buren besproken hoe we de tuin willen hebben. Zegt de buurman: Nou, zo'n vaart zal het niet lopen. Nou, ik zei: mag hopen van wel, want ben over 2 weken uitgerekend en ben niet van plan om in deze troep te blijven zitten. :x Dus hoppa, aanpoten daar buiten!
@ mamavanjuul: zo is het meid! Spoor ze maar aan, die buren van je! Dat kan natuurlijk echt niet hè, eerst de boel overhoop trekken en jou dan als hoogzwangere met de troep laten zitten :x echt niet tof... EDIT: en zo'n bevalling, daar teken ik ook voor! 3 uurtjes, wat super! Blijkt wel dat zowel mama als baby echt wel toe waren aan de bevalling
@Mrs. Hair: Gefeliciteerd met jullie dochter! @ Monique: Wat balen is dat zeg! Hoe lang moet je nog blijven? @anmiri: Wat een lekkere bolle wangetjes heeft Noah toch! Hij ziet er super uit! Snel naar huis! @mamavanjuul: Gelukkig zit het weer een beetje mee, maar kan me voorstellen dat je rust wil en nog even met zn 3tjes wil genieten! @banaantje: wat een vreemde klachten toch, blijf aan de bel trekken hoor, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn! @hier, Zoe doet het heel goed! Een heerlijk tevreden meisje die goed drinkt van de bv. Zal vanavond even foto spammen. Heb een super kraamhulp, alleen moet ik zelf iets rustiger aan doen, doe nog snel teveel.
@Mrs. Hair, gefeliciteerd! Zo te lezen was het een super bevalling! Ben benieuwd naar je verhaal! Geniet van jullie kleine meid... Liefs
Ja ik heb ook van die superdroge plekken. Ik smeer er handcreme op maar lijkt niet/nauwelijks echt te helpen. Wat rot dat jij er ook last van hebt! Bedankt voor de tip over uierzalf
Ja ik drink indd gewoon normaal, ik heb geen idee waar al dat vocht blijft! Heb gisteren echt veel gedronken, speciaal om die urine wat meer op gang te krijgen maar helaas, zonder resultaat. Mijn plas lijkt nu qua kleur op gesmolten Calippo-ijsjes met sinaasappelsmaak Zojuist weer iets nieuws ontdekt: Die bovenbuikpijn kan ook komen door een rare knobbel (?!) die ik heb onderaan mijn borstbeen...als ik daar druk uitoefen voel ik een knobbel vanbinnen, is dat normaal?? Hebben jullie dat ook? Moet ik nou weer het ziekenhuis bellen (heb morgenochtend een afspraak), wat een gedoe hier allemaal zeg...met die stomme klachten van me! @mamavanjuul: Wat irritant van die tuin inderdaad, kan me zo goed voorstellen dat je daar boos om bent! Lekker handige timing. Ik hoop dat het snel gedaan is zodat je met een mooie opgeruimde tuin (en huis!) de bevalling in kunt. Dat geeft je vast meer rust als dat eenmaal is gebeurd.
@mrs hair: proficiat met de geboorte van jullie dochter Liesbeth! Super zeg, in drie uurtjes bevallen! @anmiri: wat een mooie foto's van Noah! @mamavanjuul: inderdaad, aan het werk met die buren!
Hiep hiep hoera voor Mrs Hair en haar dochter Liesbeth!!! In 3 uurtjes? Serieus? Wowwwww, dat is supersnel, wat goed zeg! @anmiri: Mooie foto's van een mooi ventje, en wat heerlijk om hem te zien zonder draden!!
@banaantje: nee, zo'n knobbel herken ik niet. Ik neem aan dat het geen voetje is of zo? Wel vreemd dat ze je met al die klachten gewoon naar huis hebben gestuurd hoor! Misschien toch maar weer bellen? Hoewel ik snap dat je dat ook niet meteen wilt doen, maar ja, die twijfel is ook niks!