April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @banaantje, je hoeft je niet te schamen hoor. Ben ook zo iemand die zich snel een zeur voelt en dan niet durft bellen! ;) maar een zeur ben je zeker niet! Maar ik laat mijn man altijd bellen, haha..hij werkt in het ziekenhuis en dat is wel handig!;)Goed dat je moeder gebeld heeft en duim dat jullie morgen goed nieuws krijgen en dat je van die onzekerheid af bent!

@star, nou dat onzekere gevoel heb ik ook zo vaak!maar zolang de ctg goed is wordt er niet gesproken over inleiding.. Ben natuurlijk nog geen 40 weken dus snap het wel! Maar ben zo blij als ik onze kleine meid gezond en wel in mijn armen kan sluiten! Die onzekerheid maakt me gek! Is dat normaal? Of ben ik misschien een beetje paranoïde? Ppppppffffff... Morgen maar weer ff afwachten en weer ff met de gym praten. Wordt zelf ook liever niet ingeleid dus wachten nog maar ff af,

Liefs

2. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @star: Alvast succes morgen! Hoe laat moet je?

Actieve baby: Gelukkig is die van mij weer helemaal bijgetrokken, hij/zij danst en beweegt vrolijk de hele dag door. Dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken in ieder geval op dit moment :D

3. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden

Wat een vervelende situatie banaantje. Zal je zorgen morgen wel allemaal eruit gooien. Zo onzeker zijn is idd helemaal niks ken het gevoel heel goed! Sterkte.
    *dikke knuff meis*

4. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Oja, MamaMarije, wij hebben ons ook verlaagd tot nijlpaardsex hahaha, we hebben wel gelachen hoor en het ging ook niet van harte bij manlief, hij dacht constant dat hij het babyhoofdje zou kunnen aanraken :) Helaas heeft het weinig opgeleverd...

5. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Fijn gevoel hé, een drukke en bewegelijke baby. Die uk van mij is eigenlijk heel de zs niet erg druk geweest, meer in vlagen. Soms is dat wel erg beangstigend.

Moet morgen om 7 uur de verloskamers bellen hoelaat we kunnen komen.
    Dus ben benieuwd...hou jullie iig op de hoogte!

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Star: Veel succes morgen! Bij jou duurt het echt niet lang meer ;)

@Kindje voelen: Ja, hier ook een stuk minder. Maar als ik even in mijn buik por dan krijg ik meteen een reactie.Zodra ik even zit, dan beweegt ze ook meteen, dus het zit wel goed.

@Mamamarije: Jaa, ik herken het! Hier beweegt ze af en toe ook zo heftig dat ik meteen steken voel beneden en dan denk ik: Toe maar meisje, even wat harder en dan breken mijn vliezen ;)

Maar ja aan de andere kant: Moet nog 2 weken, ze mag ook wel nog even lekker blijven zitten Hoe meer naar de uitgerekende datum, des te beter natuurlijk!

@Voortuin: Guido heeft nu alles er maar meteen uitgehaald, onder het mom van: Ach ja, de timing is niet je van het, maar we zijn nu toch bezig!
    Grrr, mannen!
    Maar hij heeft ook gelijk, dus nu zo snel mogelijk tegels bestellen. Is de voortuin ook weer netjes. Achtertuin hebben we vorig jaar gedaan.

Uhm...zou nog wat typen....oh ja:

Mijn nesteldrang valt me deze keer 100% mee. Heb nu alleen zoiets van, alles is nu schoon en netjes en dat wil ik zo houden.
    Net als de was, gewoon goed bij houden.
    Vorige keer ging ik ook de kastjes poetsen enzo en was ik gebroken 's avonds, dat doe ik dus niet weer!:p

7. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Oh lekker vroeg, met een beetje geluk kun je dus al 's morgens meteen terecht! Spannend hoor, ik hoop dat je kleintje snel geboren wordt en dat het allemaal meevalt. En...wie weet liggen we morgen wel samen allebei tegelijkertijd te persen (ik hoop het!) haha :D

8. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Star: Had jij nou eigenlijk al ontsluiting en/of verweekte baarmoedermond? Dat ben ik vergeten of je dat al had verteld hier...

En mag je man eigenlijk de hele 'sessie' erbij blijven? Ook als je met gel wordt ingeleid? Dat soort dingen weet ik eigenlijk niet eens ;)

9. Tima

Tima Lid

23 dec 2010
    60
    0
    0
    @star: heel veel success morgen! erg spannend.

@banaantje: vertrouw op je eigen gevoel en geef gewoon aan hoe je voelt en als je het niet vertrouwt.
    dat heb ik zeker geleerd tijdens mijn zwangerschap.
    ik had met 26 wk heel erg buik en rug pijn,, mijn vk/huisarts en mijn man zeiden allemaal ach joh is banden pijn.
    nou bleek een heftige onsteking en heb daarna 4 dagen in het ziekenhuis gelegen!
    gewoon op je zelf vertrouwen.. als je het gevoel hebt dat er iets niet klopt aan de bel trekken.. beter zeker weten.

@hier: heel erg last van mijn recht zij, hebt sterk vermoeden dat ik een gekneusde of mischien zelfs gebroken rib heb opgelopen.
    de baby beweegt zo veel ..au au au

10. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Star, succes morgen!!

11. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Ja ik had ontsluiting, vrijdag was het net geen 2 cm, maar heb na het strippen aardig wat pijnlijke harde buiken/weeën gehad dus verwacht dat nu wel 2 cm is.

Ik mag ivm eerdere ks geen gel heb je kans op scheuren oude litteken, mag alleen infuus omdat dat beter te sturen is dan de gel.
    Hopelijk komt na het breken van de vliezen de weeën vanzelf op gang, dat kan ook nog.

Tuurlijk mag je mannetje erbij blijven.;)

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Meiden heel veel succes morgen!!!

13. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Meiden die morgen naar het zkh gaan, heel veel succes!

14. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Nee hoor, hier maakte het me ook vaak gek. Heb genoeg huilbuien gehad. Bang om weer me kindje te verliezen. Gelukkig houden ze hier in zk ook goed rekening met me verleden, toch wel erg fijn. Want de gyn die ik hiervoor had...weet niet wat dat er voor 1 was.

15. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Thnx all, hou jullie op de hoogte, hopelijk loopt het voorspoedig en ben ik morgen of overmorgen weer thuus!

16. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

@mrshair: GEFELICITEERD!!!!!

@Banaantje: wat een rare klachten allemaal zeg..... Veel succes morgen bij de gyn, gewoon alles eruit gooien en als je je er niet goed bij voelt, zeker niet "af laten schepen"!!!!

@star: spannend!!!! Heel veel succes morgen! Hopelijk slaap je nog een beetje goed vannacht!

@mamavanjuul: wat een gedoe met je tuin zeg, zit je nu natuurlijk helemaal niet op te wachten. Hopelijk schiet het een beetje op!

@hier: druk weekend gehad, veel (onverwachte) visite. Slaap nog steeds beroerd, hooguit 5 tot 6 uurtjes per nacht, dus een beetje jammer dat ik overdag niet kon gaan liggen..... Ben nu dus echt helemaal kapot..... Gaan we vanaf nu maar even anders doen!!!

Verder niets spannends te melden, nog steeds veel harde buiken maar verder geen bijzonder voorwerk of zo. Ik begin nu wel heeeeeeel nieuwschierig te worden naar de baby!!!

17. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    #4957 Banaantje81, 3 apr 2011
    Laatst bewerkt: 3 apr 2011
    Ik heb vandaag constant huilbuien...zojuist eindelijk weer eens geplast, volgens mij zit er bloed in. Ik snap niet hoe het zo diep oranje kan zien, heb wel vaker geconcentreerde urine gehad maar dit slaat echt alles.

(Sorry hoor meiden met mijn posts over die urine, maar ik sta steeds verbaasd en ben gewoon een beetje van mijn apropos...)

Ik ga nu lekker slapen, veel succes voor de 'bevallers' en een goede nacht gewenst!!

18. Tima

Tima Lid

23 dec 2010
    60
    0
    0
    Nou daar lig ik dan op de verloskamer met 1 cm onsluiting.
    Kreeg opeens harde buiken met rug weeen
    En omdat ik vanwege een infectie met antibiotica moet bevallen moet ik gelijk bellen.
    vk wilde dat ik toch naar het zk kwam, 30 min aan CTG en 1 cm onsluiting..
    Kan dus of nog heel lang duren of ineens doorzetten
    Voor de zekerheid moet ik hier vanacht blijven...

Ben benieuwd of het doorzet...

19. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Wow Tima, succes!! Ik ben benieuwd!!!

20. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ dames die naar het zh gaan: succes!

Hier gaat alles voospoedig, Liesbeth doet het goed!

Deel Deze Pagina