@sintmaarten: het is hier druk!!! Ik blijf lopen! Nou ja, een beetje beweging kan geen kwaad @kipkip: vervelend zeg, al die smarties opeten @klachten: geen last van bandenpijn nog gelukkig. Helaas nog wel last van mn bekken en onderrug, maar als ik niet te gek doe gaat het wel redelijk. @kilo's: geen idee eigenlijk! Ik denk dat ik zo'n 5 kilo ben aangekomen, maar je ziet er eigenlijk niet zo heel erg veel van. Zal van t weekend ff een foto maken. Iemand trouwens nog tips voor een hele droge gezichthuid??? Kreeg de tip om Sudocreme te smeren, maar dat helpt hier helaas niet....
@ kipkip: vind het ook niet zo erg dat er weinig kindjes komen, die zak staarde me de hele dag al aan . Vind het wel heel sneu voor de kindjes, dat dan weer wel... maar ach, de sint maakt het vast goed, hihi @ droge gezichtshuid: heb je al vaseline geprobeerd? Ik kreeg laatst van iemand op het forum deze 'tip': sudocrem wordt meestal gebruikt om o.a. nattige plekjes in het luiergebied (zoals de liesjes e.d.) in te laten drogen, voor echt vettig houden is vaseline dan weer beter. PureLan zou je ook kunnen gebruiken, maar ik denk niet dat je dat in huis hebt? Dat is puur wolvet, dan glibber je alle kanten op, hihi
Goedemorgen allemaal....vanmoregn was het weer even mis hoor.. na 2 weken moest ik ineens weer overgeven .>maar nu voel ik me weer helemaal top dus hoop dat het eenmalig is geweest .. @St. Maarten: bij ons gisteren helemaal niets gezien!! Dus moet alle lekkere dingen maar zelf opeten!! Haha.. Maar het was me ook een weertje..was gewoon niet verantwoord om naar buiten te gaan!! @Droge gezichtshuid: Ik gebruik een vette babycrème.. haha.. Dat helpt me tot nu toe heel goed en het ruikt heerlijk.. @positiekleding: Ben nog opzoek naar leuke zwangerschapskleding. Vind het allemaal zo tegen vallen. Maar heb nu een winkeltje in de buurt gevonden via internet met kleding van o.a. noppies.. Zag er erg leuk uit dus ga eens kijken morgen..... Jullie nog leuke plannen voor het weekend?.. Liefs
@ Fredje: Ik ben zo af en toe ook nog steeds onverwacht misselijk. Maar echt in geen verhouding tot de eerste drie maanden, gelukkig... @ Weekend: België dus Heb er helemaal zin in! Heb mijn ouders nu sinds de bruiloft niet gezien, dus is wel weer even tijd... En ze weten dat we een meisje krijgen, dus ben benieuwd of er een schattig jurkje klaar ligt, ik denk het bijna wel. We blijven overigens voor het eerst mét de kinderen slapen. Kids zijn dol op hun 'stiefoom', hihi hij is even oud als onze oudste. Wordt dus ongetwijfeld een gezellig drukke bende!
@Mrs HAir; Dat wordt dus een super weekend voor jou!!...Geniet ervan! Wij weten nog steeds niet of we wel of niet tegen de ouders gaan vertellen wat het geslacht is van hun kleinkind,..We willen het het liefst geheim houden voor iedereen..maar volgens mij wordt dat al moeilijk..haha..Ik ben een echte flapuit!!.. En als ik dat dan zo lees is bij jou, is het wel erg leuk om een lief roze jurkje te krijgen.. (of misschien bij ons stoere jongens kleding!)....Poeh, blijft moeilijk!! Liefs
@misselijkheid: hier af en toe met vlagen, niet zo erg als de eerste 3 maanden gelukkig.. heb wel nog veel last van hoofdpijn en duizeligheid. En de moeiheid gaat ook maar niet over.. ga elke avond rond 20u mn nest in.. @st.maarten: geen kind gezien en ik had nog wel snoep in huis gehaald, nou dat bewaar ik voor mn jongste die in december jarig is en dat kan gaan uitdelen.. @droge huid: vaseline/paraffine, vind ik goed werken. Dat gebruik ik vooral mijn meisjes, ook zeer droge huid. Ik koop het altijd bij de apotheek. Smeert lekker uit.. @gewicht: sta al iets van 3 weken stil en ook mijn buikgroei staat stil. Zul je zien dat het in ene flink zal gaan groeien.. Aan het eind van de avond is mijn buik altijd enorm groot, tja de darmen zijn dan aardig gevuld en dat is goed te zien. Mijn meiden hadden een foto gemaakt, en jee ik schrok van mijn buik ik zei tegen mijn man 'en mijn buik moet nog verder groeien, ik ben niet eens op de helft, hoe zal ik er dan uitzien op het eind' Hij moest hier enorm om lachen.. Ik durf nu al te wedden dat ik niet meer rechtop zal kunnen lopen.. Overgewicht, een kleine in mijn buik, dat wordt lachen 8) @weekend: morgen even wat boodschapjes halen, huisopruimen en in de avond naar een jeugdvriend van mijn man, zijn kids zijn jarig en zondag heb ik wederom een date met mn bed @mrshair: wat leuk, weekend naar belgie.. lijkt me heeeeerlijk, Veel plezier!!
Thanks iedereen! @Laravelk: Dat is echt heel bijzonder ja... Ik ken niet veel Turnhouters die tot boven de rivieren zijn verhuisd (geen enkele eigenlijk..) Maar kom jij oorspronkelijk ook uit België dan, of niet?
@Mrs Hair, nee, ik heb tot mn 9e in Nederland (randstad) gewoond en ben toen verhuisd naar Turnhout en nu dus weer terug. Mijn vriend (ook uit Turnhout) is wel rasechte Vlaming
hoi dames, Weer veel geschreven zeg. Even een ego berichtje van mij hier. Ik heb 24 uur lopen spugen. Denk totaal wel 25 keer ofzo. Als het vandaag niet beter gaat moet ik naar t ziekenhuis en aan het infuus. Mijn hele lichaam is op, is klaar, gister 3 klio afgevallen. Afwachten hoe t vandaag gaat. Hoop dat t met jullie beter gaat xxx
Oh meid, wat erg voor je!!! Hoop echt dat het de komende 24 uur gaat minderen maar 25 keer per dag!! ..ongelofelijk!! Heel veel sterkte..Duim voor je dat je je snel beter zult voelen!! Liefs
@Allen; Ik ga jullie alvast een fijn weekend wensen..heb veel gepland dus zal weinig online zijn (en waarschijnlijk veel missen)..probeer het maandag weer allemaal bij te lezen.. en misschien tussen de drukte door in het weekend.. Fijn weekend, Liefs
@Monique: O jee, wat vervelend! Naar zeg, dat je zo misselijk blijft en ook nog zoveel over moet geven... Hoop echt dat het vandaag beter gaat met je zodat je niet aan het infuus hoeft. Dikke knuffel!
hey dames, ik heb nu al een uur niet over gegeven! dat is echt lang, gister was het een tijd om de 5 minuten. Mijn hele lichaam doet zeer van de spierpijn. Vk gister ook met spoed hier thuis geweest. Wat een ellende dit zeg. Zwanger zijn vind ik echt maar niets. Gelukkig is alles met de beeb wel goed. Hopelijk genoeg aangesterkt voor de echo volgende week. Veel plezier allemaal t weekend. Met jullie plannen!!
@ monique: jeetje, wat naar meid! Wel goed om in te grijpen als je lijf het echt niet meer trekt, wat helemaal te begrijpen is! Vind je het vervelend om naar het ziekenhuis te gaan? Of is het een soort van 'opluchting' dat je dan op een veilige plek bent waar ze je kunnen helpen? Lijkt me heel dubbel! Ik hoop echt voor je dat je je snel beter voelt! Een virtuele knuffel voor jou! @ mrs hair: heerlijk een weekend België! Geniet ervan meid, samen met alle kids natuurlijk oja, en laten we manlief ook niet vergeten, hihi @ weekend: hier ook druk, mijn oma is jarig, marcel moet zondag voetballen en 's middags komt mijn schoonmoeder. Weer weinig tijd met z'n drietjes (of viertjes ) dus, daar baal ik wel eens van! Hebben jullie daar ook last van? Iedereen een fijn weekend!!
@ Monique: Wat naar voor je! Ik hoop dat het vandaag beter met je gaat, en je niet naar het ziekenhuis hoeft. Maar wat MamaMarije ook zegt, het kan ook zo zijn dat het wel fijn is als er goed voor je gezorgd wordt. Heb je een virusje of is het nog steeds zwangerschapsmisselijkheid? Sterkte!
He gatverdamme! Ik kan me helemaal voorstellen dat je daat hartstikke gek van wordt! Ik dacht juist dat het de laatste tijd iets beter ging met je.... Heel veel sterkte!!! Hopelijk gaat het vandaag beter en is een opname niet nodig. Liefs
@ Juli: Wij vonden het voor de kinderen zo leuk om het te weten... En die reacties zijn echt wel grappig, de oudste was laatst echt teleurgesteld dat haar papa en mama er de vorige keer voor gekozen hadden om het niet te weten... Zegt ze zo 'Ooooh... Dan hadden jullie zeker alles WIT' Hihi, onze prinses was gewoon met terugwerkende kracht verontwaardigd dat ze geen roze babykamer had