@monique; hé bah wat vervelend zeg. Hopelijk word het nu wat beter zodat je niet naar zh hoeft. Heel veel beterschap.
Monique, wat naar. Hopelijk gaat het nu beter en blijft een ziekenhuisopname je bespaard. Niet leuk zo! Ik ben zelf ook nog iedere ochtend en avond misselijk, maar bij mij beperkt het zich tot kokhalzen. Ik kan me een beetje voorstellen hoe het voor jou moet zijn. Fijn weekend allemaal!
@ iedereen: zal dit weekend niet online zijn, wens jullie een fijn weekend toe. @ Monique: ik hoop dat alles goed met je gaat!
Ha dames, Met mij hier redelijk. Schrik iedere keer wel van dat buikje....haha. Probeer m in te houden maar da's geen optie meer. Weegschaal nog steeds positief: ben nog steeds 5 kilo lichter als toen ik zwanger raakte. Overgeven en misselijk is er nog wel: kan er nu geen pijl op trekken de ene keer gaat het goed en blijft alles binnen, de andere keer heb ik net de laatste hap en dan kan ik weer rennen naar de wc.......zal blij zijn als t over is en ik weer zin heb om te koken en te eten.
Jeetje Maryloes, jij bent best behoorlijk gegroeid ineens, of niet? Knalbuikie, mooi hoor Ik zal ook weer eens even een fotootje maken dit weekend. Heb van de week mijn buikomtrek gemeten, ahum.... 106 cm . Enne morgen alweer 19 weken zwanger! Jeetje, wat gaat dat toch hard zeg, echt bizar.. @ monique: ik hoop dat je je beter voelt, maar aangezien we je al een dag of twee niet meer gehoord hebben, vrees ik dat je toch in het zkh beland bent, of niet? Mocht het zo zijn, hoop ik dat ze daar goed voor je zorgen en dat je je beter gaat voelen! Liefs van ons!
@ Monique: Wat vervelend joh, dat overgeven. Nou ja, in het ziekenhuis ben je in ieder geval wel in goede handen! @Maryloes; Mooie buik hoor! Gaat snel nu he! Ik zal zo ook even een foto plaatsen! Ben nu even een avondje alleen thuis. Manlief is alleen naar een verjaardag gegaan, kan ik lekker op de bank hangen. Hadden vanmiddag ook al een verjaardag... Maar ja, had een avondje Net5 in mn hoofd, maar die doet het niet....heel vreemd! RTL zenders ook niet......
hoi dames, Ziekenhuisopname is me gelukkig bespaard gebleven. Ik ben woensdagnacht begonnen met overgeven en vrijdagochtend stopte het. Ik word goed in de gaten gehouden. Morgen naar de vk toe. Maar ik voel me nog niet goed. Moet helemaal opnieuw wennen aan elk hapje eten en drinken dat ik neem. Kan ook even niet gaan werken. Is allemaal te veel. Ben ook veel te veel afgevallen. Weeg nu 57 kg met 1.70 aan lengte. Als ik zeg dat ik 20 weken zwanger ben verklaren mensen me voor gek. Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Wat een prachtige buikjes heb ik hier al gezien! leuk zeg!
Gelukkig hoefde je niet opgenomen te worden, maar het is logisch dat je je zwak voelt, je had al niet echt reserves. Ik ben niet licht qua gewicht maar mensen zien het ook nog niet zo dat ik al bijna 20 weken ben. Ik hoop dat je genoeg bent aangesterkt voor aankomende woensdag! Hoe laat moet je voor de echo?
Het is stil dit weekend.. Ik ben net weer thuis. Blij te horen dat je niet naar het ziekenhuis moest Monique, maar zoveel afvallen en nu het gewicht dat je hebt lijkt me inderdaad niet gezond. Goed dat je in de gaten wordt gehouden, maar kan me voorstellen dat dit NIET fijn is... @Buikjes: Echt mooi! Marloes, die van jou had ik op hyves al gezien,, mamavanjuul: Die van jou is ook echt mooi! Ik zal snel weer eens kijken of m'n man een fotootje wil maken, maar die van mij is nog niet zo groot hoor... Nu nog maar even aan het werk, heb morgen een vreselijk drukke dag
@ monique: fijn dat je niet naar het zkh hoefde, maar het blijft echt rot dat je je zo voelt! Idd goed dat ze je nu streng in de gaten houden. Rust maar lekker uit meid, je hebt het verdiend. Werken is nu even niet zo belangrijk, het gaat om jou en jullie kindje (gelukkig kan die wel tegen een stootje en zo te lezen krijgen ze jou ook niet zomaar klein!). Dikke knuffel! @ Mrs hair: hoe was je weekend in Belgie? Lekker bijgekletst met je ouders en bedolven onder de roze kleertjes ? @ baarkruk: zijn er hier dames die ervaring hebben met het bevallen op de baarkruk? Ik wilde het de vorige keer ook al, maar ivm de ruggenprik kon het niet. Of meiden die andere speciale wensen hebben rondom de bevalling (in bad, doula, hypnobirthing, weet ik wat?) Altijd interessant om elkaars voorkeuren te horen, vind ik... Hier verder gelukkig alles prima, al gaat mijn buik in de weg zitten. Nu al ... ben straks echt kreupel als ik op t eind loop zeg...
Monique; ik hoop dat je snel wat aansterkt. Wat rot dat je zo je zwangerschap moet beleven. Hoop dat het voor jou ook nog een leuke kant gaat krijgen. Baarkruk; hebben ze mij wel opgezet omdat het persen niet goed ging. Maar weet niet of ik dat nou prettig vond, ik vond het geloof ik nergens prettig. Ik kon alleen maar aan die pijn in mijn rug denken en dat werd niet minder op de kruk. Buikfoto's; Mooie buikjes komen hier voorbij. Ik had net een foto gemaakt en die naast mijn vorige zwangerschapsfoto van 17 weken gehouden, er zit toch wel een andere vorm in mijn buik. Grappig, misschien nu een jongensbuik? Zal ze zo even showen.
Haha, en dan zegt ze dat haar buik nog niet zo groot is! je hebt een prachtige buik mrs Hair! Sowieso zie ik alleen maar mooie buiken voorbij komen! Echt leuk om te zien. Mijn buik lijkt inderdaad gegroeid, al heb ik dat zelf niet zo in de gaten. Tis dat mensen het echt zeggen. Lig ook nog steeds lekker op mn buik in bed. Monique, fijn dat je niet naar het ziekenhuis hoefde! Al blijft het natuurlijk hartstikke rot. Goed dat je onder controle blijft!
Hoi Allemaal, Wat een mooie buikfoto's zeg!!. zal deze week ook weer eens een nieuwe maken! .. @monique:Fijn dat je niet naar het ziekenhuis hoeft! hoop dat het vanaf nu een stuk beter gaat!! Ik duim voor je meid.. @harde buiken: Hebben jullie wel eens last van harde buiken? heb er de laatste dagen vooral 's avonds last van (tenminste denk dat het dat is!)..Kan dat kwaad ??..Moet ik de vlos bellen? Of is dat normaal?? Maak me er soms best wel zorgen over!!.. Liefs
Met deze termijn zou ik zeker even bellen, vaak is het een teken dat je het toch wat rustiger aan moet doen. Een vriendinnetje van mij had met 14 weken al dagelijks harde buiken en heeft toen het advies gekregen om halve dagen te gaan werken. Ik zou dus even bellen, al is het alleen maar om even te overleggen.
Hallo allemaal, Wat een mooie buiken zie ik weer voorbij komen. Wat gaat het ineens snel. @Monique; fijn dat je niet naar zh hoeft, hoop dat het nu wegzakt die vervelende misselijkheid en je lekker kan gaan genieten. @fredje; volgens mij is dat normaal, zolang je ze niet om de 5 minuten krijgt en ze geen pijn doen is het goed. Maar als je het echt niet vertrouwd gewoon bellen hoor, de vlos is daar voor en kan je natuurlijk beter gerust stellen. @hier; zaterdag met me meissie naar de sint geweest. Het was gelukkig droog. Vond ze natuurlijk weer prachtig alleen ik minder kon bijna niet meer staan van de rug en bekkenpijn. Gelukkig waren we met me ouders en die hebben met haar gekeken en ik ben maar een bankje op gaan zoeken. Ik kon niet meer. Ik voel de kleine ook steeds beter en vaker, de schopjes worden ook steeds duidelijker. Als ik het mijn vriend wil laten voelen houd hij/zij er alleen mee op hihi. Nog een week en dan eindelijk de 20 weken echo, vind het eigenlijk wel spannend nu het steeds dichterbij komt.