hoi dames, hier nog steeds vanuit bed. Echt mooie buiken! zo vrschillend ook allemaal! Als ik beter ben ga ik ook even een fotootje maken. De vk zei tegen mij toen ze vrijdag hier thuiskwam dat het nu bij mij normaal was dat ik harde buiken zou hebben omdat mijn lichaam zo in de stress was. Hartslag van mij en de beeb was hoog, dus als ik jou was zou ik t toch wel even vragen over harde buiken. Het kan niet echt kwaad, maar het is toch een teken dat je t misschien wat rustiger aan moet doen. Slaapt er iemand van jullie nog op jullie buik? Denk t niet, maar vraag t toch ff.
Ik probeer wel op mijn zij te slapen, maar wordt nog vaak half op mijn buik wakker, of helemaal op mijn buik. Moet wel zeggen dat het als ik wakker wordt een beetje zeer doet, zeker omdat dan ook mijn blaas vol zit. Ik neem aan dat als mijn buik te groot wordt ik ook 's nachts niet meer op mijn buik kan draaien omdat het dan niet meer kan.
ja precies, als t echt niet meer gaat dan doe je t vanzelf niet meer, op de buik draaien. Ik ga t toch even aan de vk vragen vandaag of t niet kwaad kan.
@mayloes, star en Monique; Bedankt! heb net toch maar even gebeld! Moet morgen toch even langskomen....Is idd erg vroeg op harde buiken te hebben dus ze wil toch graag even alles controleren.. ben benieuwd! ik laat jullie morgen iets weten.. @monique: Ik kan niet meer op mijn buikslapen.. Ik slaap nu op mijn zij op een voedingskussen ..Ligt heerlijk!!..hoe is het nu met je?? voel je je al iets beter?.. liefs
Goed dat je hebt gebeld en fijn dat je morgen mag langskomen. Ze kunnen het maar beter even checken! Ik slaap nog steeds op mn buik al ligt dat niet zo lekker meer. Ik denk dat ik van de week maar eens mn voedingskussen van zolder haal
fredje, goed dat je gebeld hebt! toch even laten kijken! goed hoor, ben benieuwd wat ze zegt! Ik moet vanmiddag om 4 uur ook weer, benieuwd wat ze allemaal zegt, heb ook veel vragen. Ooh ja ik heb ook al zoon voedingskussen, maar die lijkt me zo groot....??
Geslacht: - Wij krijgen een Zoon - Wij krijgen een Dochter - Wij willen het niet weten / geheim houden (verander je naam in de betreffende bovenstaande kleur) Uitgerekende data: 03 april 2011 - FB1984 (26) - 1e kindje - ZH - fv 04 april 2011 - Foeske (26) - 1e kindje -ZH - fv 06 april 2011 - Buuf (29) - 1e kindje 06 april 2011 - MoniqueP (26) - 1e kindje - bv 06 april 2011 - Noukie1982 (28 ) - 1e kindje- zkh- bv 07 april 2011 - Star2 (30) - 3e kindje 07 april 2011 - Verrassingsei - 1e kindje - zkh - bv 07 april 2011 - Mobius - 1e kindje - zkh - bv 09 april 2011 - Steintje - 2de kindje 10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv 12 april 2011 - Smyltje (25) - 1e kindje- zkh- bv 13 april 2011 - Sietske (26) 1e kindje 13 april 2011 - Laravelk (21) - 1e kindje - zkh -bv 14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv 14 april 2011 - Sietske (26) - 1e kindje - zkh- bv 15 april 2011 - Mamsietje (24) - 2e kindje 15 april 2011 - Jeetjejom (26) - 2e kindje 15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv 16 april 2011 - Hero (21) 1e kindje 17 april 2011 - Stamperke (26)-2de kindje 17 april 2011 - Butterfly23 (25) - 2de kindje 17 april 2011 - Anmiri (33)- 3e kindje 17 april 2011 - Otje1975 (34) - 2e kindje - zkh - fv 18 april 2011 - MamavanJuul (27)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 18 april 2011 - Sjanienu1 (25) - 2e kindje - zkh - fv 18 april 2011 - Otje1975 (34) - 2e kindje - zkh - fv 19 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje - onbekend - bv 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje 20 april 2011 - Juli2009 (31) - 2e kindje 20 april 2011 - Maxximus (30) - 1e kindje - thuis 23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - onbekend - bv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 26 april 2011 - Maregmo (24) - 1e kindje 29 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje 29 april 2011 - Karina (31) - 4e kindje - BV 30 april 2010 - Kaat2000 (27) 1e kindje Afspraken: 15-11 - FB1984 - Gyn + 20 weken echo 15-11 - MoniqueP - vk 3e controle 18-11 - Smyltje - VK 2e controle 24-11 - MamaMarije - vk 4e afspraak 26-11 - Ollebolle - vk 3e controle + 20 weken echo 29-11 - Mrs Hair - 20 weken echo bij Gyn + controle VK 01-12 - Maryloes - controle vk 01-12 - Fredje - 20 weken echo. 02-12 - mamavanjuul- controle Gyn 06-12 - Eeka76 - controle VK 20-12 - Banaantje81 - controle gyn 24-12 - Controle VK in het ziekenhuis 29-12 - Foeske - pretecho Echo data: 15-11 - FB1984 - 20 weken echo 17-11 - MoniqueP - 20 weken echt + geslachtsbepaling 17-11 - Noukie1982 - 20 weken echo + geslachtsbepaling 18-11 - Verrassingsei - 20 weken echo 22-11 - Star2 - 20 weken echo + evt. geslachtsbepaling 24-11 - MamaMarije - 20 weken echo 24-11 - Smyltje - 20 weken echo + geslachtsbepaling 26-11 - Otje1975 - 20 weken echo + geslachtsbepaling 29-11 - Maryloes - 20 weken echo 30-11 - Juli2009 - 20 weken echo + geslachtsbepaling 30-11 - Sjanienu1 - 20 weken echo + geslachtsbepaling 30-11 - Steintje - 20 weken echo 03-12 - Eeka76 - 20 weken echo 07-12 - mamavanjuul - 20 weken + geslachtsbepaling 08-12 - Banaantje81 - 20 weken echo 14-12 - Karina - 20 weken echo 20-12 - Banaantje81 - controle-echo 29-12 - Foeske - pretecho 07-01 - Juli2009 - pretecho *** Vlindertjes *** 14 april 2011 - Julia6 - 3e kindje* 18 april 2011 - Elzje (26) - 1e kindje 20 april 2011 - Snelly(28)- 2e kindje 16 april 2011 - Dees1985 - 1e kindje Heb de lijst er ook maar weer even bijgezocht. Stond echt een heleboel pagina's terug. Kunnen we weer even kijken wat er deze week allemaal op het programma staat. Een aantal 20 weken echo's, spannend! Alvast veel succes dames
@ harde buiken: ik heb er ook best wel regelmatig last van volgens mij , misschien hier dan ook maar even navragen. Bij Lucas eigenlijk nooit gehad, dus ik weet niet precies hoe het voelt. Maar ik heb dan echt een voetbal in mijn buik, voelt opgeblazen en gespannen, lijkt me een harde buik... Ik moet volgende week weer. @ voedingskussen: heerlijk om mee te liggen! Ik slaap al wel een tijdje met een gewoon kussen tussen mijn knieën, i.v.m. preventie van bekkenpijn, maar ga idd ook mijn voedingskussen maar eens pakken. Dat ding is mijn beste baby-gerelateerde aankoop ooit! Ik word nu ook weer vaak wakker op mijn buik! Doet geen zeer, maar echt prettig voelt het ook niet. Volgens mij kan het niet zoveel kwaad, je kunt er ook niet echt iets tegen doen... @ buikies: mooi hoor! mrs hair, jij hebt echt al wel een flinke buik hoor! ook behoorlijk gegroeid de afgelopen weken, duidelijk zwanger . Weet eventjes niet meer van wie de twee verschillende foto's waren, maar de vorm lijkt idd anders. De één is meer rond, de ander wat meer puntig, kan dat? Maar ja... bakerpraatjes.... Wie moet er trouwens als 1e voor de 20-weken-echo? FB, lijkt me, of niet? Weet iemand waar de lijst is gebleven?
Oei, FB moet zelfs vandaag! Spannend! Mocht je het nog lezen, heel veel succes en plezier met het kijken naar je kindje! We hopen natuurlijk dat alles gewoon goed is!
FB spannend!! succes! Hoe laat moet jij woensdag noekie? Ik moet tien voor 3, wil zo graag weten wat t word
Ja hoor, ik slaap nog iedere nacht op mijn buik. Wij hebben een tempur matras misschien dat dat scheelt, die deukt zeg maar een beetje in. Spannend hoor al die 20 weken echo's. Ik moet helaas nog tot 2 dec. wachten maar ben ook zo benieuwd!
@fredje; fijn dat je morgen even mag lagskomen. @buikslapen; gaat hier ook al een tijdje niet meer. Slaap nu op me zij, op me rug slapen heb ik nooit gekund. @FB; veel plezier met de 20 wkn echo! @mamamarije; ik weet wel dat je bij een 2e en volgende zwangerschap eerder en vaker harde buiken kan krijgen.
@buikslapen; hier nog een buikslaper, dankzij de voedingskussen nu half op mijn buik, maar vind het niet meer fijn liggen, voel duidelijk een druk van binnen, waardoor ik meer op mijn zij ga liggen. Wel lastig om in slaap te vallen... @foto's buiken; wat een mooie buiken allemaal, de mijne begint ook weer te groeien en het wordt ondanks mijn gewicht toch moeilijker om het te verbergen. Maar door een ruime vest en sjaal is het nog te verbergen op mijn werk. Ik verberg het nog omdat ik eerst mijn nieuwe functieprofiel ondertekent wil hebben. @harde buiken; dacht dat ik de enige was die er last van had, het is nog zo vroeg in de zwangerschap. Bij mijn oudste had ik het pas bij 6-7 maanden, nu al met 4 maanden. Dat is voor mij een teken dat ik het rustig aan moet doen. @20-weken; het begint steeds meer te naderen, echt superspannend. Vorige week was ik steeds in de veronderstelling dat ik 17 weken in verwachting was, bleek ik al 18 weken te zijn volgend week dus 20 weken echo.. kan niet wachten tot het zover is. Dames die deze week moeten voor een 20-weken echo heel veel succes Voor de rest heb ik niks meer te melden, het gaat rustig zn gangetje. Ben wel druk bezig in mijn hoofd hoe de kamers opnieuw ingericht moeten worden. Met 3 slaapkamers en zometeen 3 kinderen moet toch het e.e.a. veranderd worden. Gelukkig zijn we met de kerstvakantie vrij en kunnen we aan de slag
Spannend hoor al die 20 weken echo's!!! Succes allemaal!! Volgens mij ben ik die dag doodnerveus.. helaas oeten we nog even wachten.. Liefs
Haaaa lekker na een drukke dag werken en vriendlief die thuis vrij was: aanschuiven aan tafel voor een Hollandse maaltijd die zowaar ook nog binnen blijft, een hoop oude zooi weg naar het stort en een hoop oude meubels nu weg naar een vriend die ze wel wilde hebben. Voelt wel lekker dat er nu schot in komt: kan me nu eindelijk voorstellen dat het een babykamer gaat worden Alle 20 wekenecho-ers heel veel succes en plezier! Pollewopke
zo, dat lijkt me een lekker gevoel dat alles opgeruimd is, en dat er vaart in zit! heerlijk toch!? Ben bij de vk geweest, gewicht is echt heel laag, je ziet ook geen buik bij mij, moet echt proberen om aan te komen. Mag helaas deze week eigenlijk niet werken. Morgen ff kijken of ik me niet beter voel. Want hoopte dat ik woensdag weer kon werken. Ik ben ook echt nerveus voor woensdag....
@FB: spannend hoor, 20-weken echo! @ buik: Het viel mij ook zo op dat hij zo groot is... Voor mijn gevoel was hij dat helemaal nog niet... Maar zo zie je maar, hihi... @ buik liggen: Ik slaap ook nog steeds op m'n buik. Ik heb wel steeds één knie opgetrokken, waardoor ik niet vól op m'n buik lig, maar gedeeltelijk ook op die knie. Maar heb ook al wel een groot kussen naast bed, voor tussen mijn knieën. @ Harde buiken: ook hier last. Heb soms gewoon te veel stress op m'n werk, en dan voel ik echt een voetbal in m'n buik. Ga het de volgende controle ook maar aangeven, want het voelt absoluut niet prettig. @ Monique: Hoop dat het lukt om bij te komen. Neem haar advies maar serieus, en lekker rustig aan doen. Werken kan later wel weer, jij en je beebje zijn nu het belangrijkste toch. Sterkte! @ MamaMarije: Weekendje België was geweldig. Geen roze kleertjes nog, maar het was wel heel gezellig. Mijn vader voelt zich echt al opa, zo lief