Wat een super gave muur zeg!!!!!!!! Ik wil ook zoiets... Hoe heb je dat gedaan met die sterren? Wij gaan 1 muur toch behangen en de recht met structuurverf doen (zijn al beetje begonnen) De muur die we gaan behangen word aqua blauw en bruine banen, om en om.. En met die sterren zo, is wel ergg leuk!! X
@ maryloes: mooie kamertjes zeg!! En ook lekker ruim allemaal! Echt heel erg leuk geworden, de jongens zullen blij zijn met hun kamertje. Is de babykamer altijd zo geweest? Dan ziet ie er nog goed uit, die sterren zijn idd heel gaaf! @ aprilmama: hier is de kans ook groot, tenzij ik veel te vroeg beval, maar daar hopen we ook maar niet op!
@maryloes; wauw mooi allemaal hoor, heel leuk! @banaantje; o ben dus niet de enige die dr last van heb, vervelend hoor elke x als ik nies heb ik alweer een bloedneus. Durf op straat al niet meer te niezen. @Angelsound; moet ik ook maar eens proberen zonder dat gel, vind het ook zo vies en plakkerig. Ik voel idd ook iets hards links of rechts en als ik dan luister ligt daar de beeb.
@maryloes: prachtig! mooi hoor!Leuk gedaan. Ik vind het zo heerlijk om in de babykamer te rommelen. We hebben al best veel spullen gekregen van iedereen. Dan ben ik lekker aan t rommelen. Geweldig We hebben nog bonnen van 2 babywinkels, vnvnd koopavond, nu we wetenw at t wordt... shoppen!!!
@babykamer, is inderdaad nog redelijk nieuw. We wonen nu 2 jaar in dit nieuwbouwhuis, dus we konden toen het werd opgeleverd meteen een babykamer van maken. Milan had dus een ander babykamer, maar wel met dezelfde meubeltjes natuurlijk. @FB, die sterren dat is behang. Van Esta for kids om precies te zijn en dan de keek-a-boo lijn. Volgens mij is die er niet in het aqua blauw...........
@marylous; wat een mooie kamers! echt prachtig, trouwens vind ik Milan echt een leuke naam! @bevallen; bij mijn eerste was ik 4 dagen overtijd en mijn jongste was op de uitgerekende datum geboren, ik denk nu met de derde dat het ertussen in zal gebeuren. Ik hoop in ieder geval wel voor mijn verjaardag (19 april) zou wel het mooiste kado zijn, maar voor mijn kindje lijkt het leuker een eigen datum te hebben.
@Maryloes: Prachtige stoere kamers zeg!! Mooi licht en ruim inderdaad... @ Bevallen: Ik heb zelf het idee dat ik vroeger ga bevallen. In de vrouwelijke lijn van de familie zitten echt uitsluitend te vroege bevallingen. Mijn oma is van haar kinderen tussen 3-2 weken te vroeg bevallen en mijn moeder van haar kinderen tussen 5-2 weken te vroeg. De 5 was een uitschieter ivm zwangerschapsdiabetes hoor, maar de drie andere kinderen waren 3-2-2 weken te vroeg. Dus ja... Ik hoop maar dat ik niet 2 weken overtijd ga, want dan zit ik op dat moment al 5 (!) weken op hete kolen...
@Maryloes: hartstikke leuk die kamertjes! Leuk gedaan hoor met die vrolijke behangetjes!!! (enne wat netjes opgeruimd ). Ik denk dat ik mn man toch maar een keertje mee sleep naar de IKEA. Hij heeft echt een hekel aan dat drukke gedoe daar (gaan we wel een keer op maandag of zo) en is nog steeds van mening dat de kwaliteit waardeloos is (kan hij meteen overal even aan schudden of zo ).
Wauw! Mooie kamers hoor! Wij gaan in de kerstvakantie maar eens beginnen, dan weten we het geslacht ook! Ik kan echt niet meer wachten, wat duren deze weken lang zeg! Roep de hele tijd dat het zo snel gaat, maar nu...pff! @Bevaldatum: Geen flauw idee, als ik de gyn goed heb begrepen ga ik niet overtijd, maar daar gaan we het 1 dec over hebben. Met Juul dacht ik ook dat ze eerder zou komen, want die verbouwde mijn buik goed van binnen....maar ze is gehaald met 41+5, dus het zegt niks, hahaha! Ik was zelf 3 weken te vroeg, mijn broertje 5 weken en mijn vriend 2 weken te laat, hahaha! Gister naar de bios geweest met vriendin: Haar naam was Sarah. Was erg emotioneel, veel oudere mensen die zaten te snikken. Maar het boek is en blijft beter.... Ga nu lekker op de bank liggen. Juul ligt ook lekker te slapen! Tot later!
Ooh dames, jullie geloven echt niet wat ik ga laten doen. Misschien verklaren jullie me wel voor gek. Maar sinds de echo woensdag heb ik t idee dat ze wel heeft gezegd t is een meisje, maar mn gevoel is t er niet mee eens. Niet dat ik denk dat t een jongetje is per se. Maar ik heb niet genoeg zekerheid, omdat de baby ook niet goed lag enzo. Dus heb ik net een echocentrum gebeld voor een 2d echo een keertje. Blijkt dat ze vnvnd plek hebben, even een snelle geslachtsbepalingecho. Voor mn gevoel moet ik dit doen. Ik kan nu niet overtuigd meisjesdingen gaan kopen. Gek he? Mn vent verklaart me voor gek. Maar ik ga t dus wel doen....
haha monique, ik snap je helemaal hoor! Gewoon doen, 2keer als antwoord meisje voelt een stuk zekerder. Zat zelf ook te denken dat te gaan doen!
Begrijp het ergens wel hoor, heb vandaag de 20 weken echo gehad en daar was trouwens alles goed en werd er gezegd dat het een meisje is wat wij mogen gaan krijgen. Nu was er al een 3d/4d echo gepland voor aankomende dinsdag en heb ik ook besloten om mn mond te houden over dat ik het geslacht al weet! Dubbele check toch? Wil iemand mij misschien in het lijstje aanpassen in het roze? Ben ik niet zo een held in!
Haha, groot gelijk heb je hoor! Ik had dat denk ik zelf ook wel gedaan! Duimen dat dekleine er nu wel goed voor ligt! Ben benieuwd!
Veel meiden tot nu toe!! Gefeliciteerd met je goede echo verrassingsei! Monique al terug, nog steeds een meid?