haha ik snap je helemaal!! Wij hebben 30 december de 2d echo en dan gaan we ook weer niets zeggen.. Maar t is voor 99% cker zei die vrouw. Tegen haar hadden we ook niets gezegd. Was zo blij dat ze zei: jullie krijgen een meisje, zeiden ze dat ook bij de 20 weken echo... pak van je hart!
* Tip: Ik kreeg net het foldertje binnen van kruidvat! Ze hebben deze week wat leuke aanbiedingen. Onder andere een startersset van Tommee Tippee flesjes, voor maar 17,50. En ook natusan babydoekjes, 2 dozen @ 6 pakjes van 64 voor 15 euro. Geen geld Ik ga het even halen deze week. Ook hebben ze nog leuke andere dingetjes voor de ukkies, voor niet veel geld Fijn weekend!
@ buik: hierbij weer even een buikfoto van mij, met 20 weken precies. Toch altijd weer een leuke mijlpaal! @ mamavanjuul: hier dan geen dwarse peuter, maar een dwarse drammende dreumes.... pffff... daar word je idd erg moe van! Ik kan het de ene dag beter hebben dan de andere en als ik er doorheen zit, ga ik gewoon naar buiten, dat wil nog wel eens schelen. Lucas gaat er niet beter van luisteren, helaas, maar de frisse lucht doet mij goed! En natuurlijk nog gefeli met je verjaardag! Leuke dag geweest uiteindelijk?
Wow, mooie buik! Aankomende week weer 4 dames die voor de 20 weken echo mogen zag ik. Alvast veel succes!
Wow MamaMarije, wat heb jij een grote buik! Je liep met 15 weken al voor, maar met 20 weken is het niet minder geworden Mooi hoor!!
jeetje! mooie buik hoor, maar wat groot!!!! je loopt echt voor denk ik, die van mij is de helft gok ik zo hihi.
Dank ! Het enige is wel, dat ik met de 20-weken-echo in zicht, me een beetje zorgen ga maken over de grootte! Hij groeit zo enorm, dat ik me afvraag of ik bijv. niet teveel vruchtwater heb of een ENORME baby.... Zo zie je maar... altijd iets om je zorgen over te maken! Gelukkig woensdag vóór de 20 weken echo eerst nog even langs de VK voor controle, dus we zullen zien. Ik hoop maar gewoon dat alles (weer) goed is
Kun je ook teveel vruchtwater hebben dan? Ik heb ook relatief een grote buik, maar bij beide jongens had ik heeeel veel vruchwater, dus dat is nu waarschijnlijk weer. Is alleen maar fijn voor het kindje zei mijn vk altijd. Ben benieuwd wat je vk er eventueel over zegt!
@ MamaMarije: Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt, er is altijd wel iets om je druk over te maken... Wij hebben trouwens op de zelfde dag 20 weken echo. Ik heb hem 's middags, en jij? @ Dromen: Ik heb vannacht zó naar gedroomd.. Ik droomde dat ik ging bevallen. Dat ging best lekker, na de bevalling werd het kindje weggehaald en ik lag relaxed in bed te wachten en te kletsen met het bezoek. Viel me ook reuze mee hoeveel pijn ik had zo na de bevalling. En toen viel opeens een stukje realiteit mijn droom binnen en besefte ik dat ik nog maar 19 weken zwanger ben... Paniek, ik de dokters geroepen en 'waar is mijn baby, waar is mijn baby!!! Ik wil mijn baby zien!!!'... Ergens nog hoop dat het tóch goed zou zijn... En toen kwamen ze me een popje brengen, omdat mijn kindje gelijk gestorven was. Ik voelde me zo leeg en verdrietig, ik werd echt diepbedroefd wakker... Ik kan nou nog bijna huilen als ik eraan terug denk. Gelukkig als compensatie lijkt mijn buik vannacht te zijn gegroeid, zodat ik toch zeker weet dat er nog een kindje in mijn buik zit, maar wat heeft zo'n droom een impact zeg...
@mrs hair, volgens mij hebben wij op dezelfde dag de 20 weken echo. Mamamarije heeft em deze week! Stom he, al die rare dromen. Gelukkig was het maar een droom, maar kan me voorstellen dat je er van slag door bent. @star, succes vandaag!
@mrs hair; he bah idd vervelende droom. Hier was het dromen een tijdje weg maar sinds paar dagen ook weer de gekste dromen. Oooh, hier vanmiddag dé echo.....heb er zin in maar ben tegelijk ook wel zenuwachtig. Duurt ook nog zo lang 15.45!
Oh ja, Maryloes, ik vergis me. Zwangerschapsdementie Was echt heel naar inderdaad, bah. Maar goed, naarmate de dag vordert zal de droom wel naar de achtergrond verdwijnen... Verder heb ik wel een héél leuk ontspannen weekend met manlief gehad. Gisteren bijna de hele dag gezellig in bed gelegen met z'n tweeën Lekker genieten, nu dat nog zo af en toe kan... Hebben jullie leuke dingen gedaan? @ Star: Spannend hoor! Hou je ons op de hoogte vanmiddag?
Oh heerlijk een hele dag in bed liggen! Daarom kan ik me nu al verheugen op de kerstvakantie als de jongens gewoon op maandag en dinsdag naar kdv/bso gaan en ik dus de hele dag in bed kan liggen. Manlief is helaas wel aan het werk, maar alsnog een prettig vooruitzicht. Zaterdag Sinterklaasfeest op mn werk gehad, was errug leuk. Gisterochtend eerst verjaardag van het overbuurtjongetje en 's middags liep mijn man de zevenheuvelenloop en ben ik met de jongens gaan kijken. Prima weekend dus.
Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ben echt benieuwd naar het geslacht, heb zelf zo een idee dat het een meisje is. Kijken of me gevoel het goed heeft. Maar het aller belangrijkste is natuurlijk dat alles goed is en alles erop en eraan zit.
@ mrs hair: oh bah! Dat is idd geen leuke droom! Ik heb dat ook wel eens gehad, bevallen en toen mijn kind kwijt in het ziekenhuis, bleek de lift niet te stoppen op de verdieping waar de kleine lag en er was geen trap (of zoiets....). Daar kun je echt even van slag van zijn! Ben trouwens ook vannacht 'bevallen' (in een droom natuurlijk) van onze dochter, dat ging gelukkig wel goed, al was ik wel weer heel onhandig met de bv, hihi @ 20-wekenecho: jeps, deze week!! a.s. woensdag om 11.00! heel benieuwd hoor, ook wel of ik iets van het geslacht zelf kan zien (maar dat zal wel niet!!). @ teveel vruchtwater: ja dat schijnt te kunnen: kan een teken zijn van Syndroom van Down of zwangerschapsdiabetes of allerlei andere ellende... dus daar gaan we nog even niet van uit. Ze zeggen wel dat je de baby niet goed voelt bij teveel vruchtwater, maar dat zit hier wel goed. Die doet elke avond even een dansje, hihi. Soort klompen/stampdans, hahaha @ star: ik heb ook het gevoel dat jij een meisje krijgt, weet niet waarom! Heel veel succes vanmiddag!! @ in bed liggen....: zullen we het daar maar niet over hebben? OMG wat heb ik daar zin in zeg... ik denk er maar gewoon niet aan
Hoi dames! OOOh als ik dat lees over in bed liggen... Hier nog 1!! hihi Alle dames die voor de 20 weken echo gaan deze week, succes (en plezier ook natuurlijk wel een beetje)
Ahh, wat vervelend he die levensechte dromen. Vooral 's nachts lijkt alles ook nog eens dubbel zo echt. Zo heb ik tijdens mijn 1e zwangerschap gedroomd dat ik van een hondje beviel! Achteraf erg grappig verhaal maar op dat moment was het zo echt dat ik ook wel kon janken, haha. Ik paste destijds op de hond van mijn broer dus vandaar. Alle dames met echo's veel succes vandaag!
@20 weken echo; Iedereen veel succes deze week! Superspannend natuurlijk..ik ben ook deze week aan de beurt, alleen op vrijdag, gelukkig wel vroeg in de ochtend 9u. Ik wil absoluuuut niet weten wat het wordt, dus op een gegeven moment zal ik maar met de ogen dicht zitten. Was gisteren bij mn zusje op bezoek en die heeft een kleine van 5 maanden, zooo'n poppie.. ik zat met haar en dacht nog even en wij hebben ook zo'n kleintje.. De tijd vliegt zo snel voorbij... niet normaal. Velen van ons hebben of bereiken spoedig de helft van de zwangerschap al
@dromen: Getsie, wat naar die droom van jou Mrs Hair! Kan me goed voorstellen dat dat veel negatieve indruk op je maakt. Ik heb ook soms van die levensechte dromen, die zijn alleen leuk als het een fijne droom is. Gelukkig vervaagt het. @buik: Mijn buik is ook al aardig, maar gisteren hadden we Sinterklaasviering en mijn buik is niks vergeleken met de buik van een vriendin die naast me zat! Die kan elk moment bevallen en jemig, de baby was superdruk dus ging van links naar rechts en af en toe zag je een voet! Gistermiddag ben ik ook nog op kraamvisite geweest bij een van mijn beste vriendinnetjes, die is vorige week bevallen van een zoontje. Wat een poepie zeg!!! Heb hem ook een tijdje vast mogen houden en wat een klein popje is hij. Superleuk! Ben er zelf nog steeds van overtuigd dat ik een zoontje krijg, geen idee waarom. Vanmorgen met de Angelsounds geluisterd, want hij was redelijk rustig afgelopen dagen. En babylief vond het een goed idee om verstoppertje te spelen! Hij was duidelijk niet gediend van het apparaatje, waardoor die (nadat ik het hartje duidelijk had gehoord) zich gauw had verstopt. Ik kreeg hem nergens meer te pakken! Totdat ik na een kwartier ineens een bolle plek op mijn buik zag, en ja hoor, daar lag die! Best cool dat het nu al soms aan de buikvorm te zien is waar hij/zij ligt.