Superleuk behang!!! Ik zou ook voor wit gaan met blauwe (en evt zilveren) accesoires. Laat je nog wat meer foto's zien als het af is??
Nee, ze heeft echt alleen in haar pyjama geslapen. Inderdaad compleet met dekbed en kussen. Gisteravond voordat ik naar bed ging nog even om het hoekje gekeken en toen lag ze heerlijk opgekruld te slapen, zag er zo lekker uit. Pff....zijn jullie ook weer zo moe? Net gewoon alweer 1,5 uur geslapen! En ook last van mijn maagzuur...bleh!
Hier ook vreselijk moe, ben tegen 20 uur 15 wel aan bed toe Maagzuur ook last van vanaf vorige week en heeeeeeel veel plassen, baby schopt ook continu tegen mijn blaas aan.. Het is koopzondag hier, we hebben wit behang meegenomen Meubels zijn ook wit, idd wel het mooist denk ik in zo'n klein kamertje. Als we wat verder zijn zet ik nog wat foto;s hier! Ben benieuwd naar jullie kamertjes
Hallo allemaal, Hier een flinke baal dag. Sinds 3 dagen is de beeb hier erg rustig en als ik hem voel voelde ik hem heel dofjes. Eerst dacht ik, ach, rust dagje kan altijd, maar vanmorge probeerde ik contact te maken en dat lukte ook weer niet. Dus vond dat toch wel eng. Heb toen toch maar even het ziekenhuis gebeld en moest gelijk komen. Daar aangekomen gelijk het hartje luisteren en die klonk gelukkig goed zei de vpk. Even later kwam de vlos en wou toch wel even met de echo kijken. En dat zag er ook allemaal goed uit. Ze zei dat het vaker voor komt dat kleintjes wat minder bewegen een paar dagen maar daar niet echt een verklaring voor is maar het wel goed is dat ik even ben langs gekomen. Ben zelf ook weer wat geruster nou. En dan ook nog onse tamme rat van 2 moeten laten inslapen. Me meissie helemaal (ik natuurlijk ook) in tranen. En dan nog 2x de weg op met die irri sneeuw was bijna niet te doen. @mamavanjuul; fijn dat het slapen in het peuterbedje zo goed gaat. @anmiri; leuke foto van de hond en wat een gaaf behang zeg, erg leuk! Hier ook sneller moe als anders, gelukkig nog geen maagzuur had ik bij me dochter wel al heel snel. (sorry als wat vergeten ben)
@star: fijn dat je meteen kon komen in het ziekenhuis! Lijkt me wel een geruststelling dat je het hartje gehoord hebt en een echo hebt gehad. Hopelijk wordt de kleine snel weer actiever, zodat je 'm weer lekker voelt. @sneeuw: gisteravond en vannacht veel gevallen en nu al vanaf een uur of 3. Ben het inmiddels heel erg beu, hier in de straat is het spekglad... @maagzuur: ik ga ook eens vanillevla proberen, kijken of dat helpt.
Ja ik heb vanile vla gekocht met zo'n ronde draaidop erop. Neem gewoon af en toe een 'slokje' uit het pak... Ik moest eerst ook kleine beetje overgeven door t maagzuur, nu gelukkig al paar dagen niet meer gebeurd. Merk wel dat ik bepaalde dingen beter niet kan eten en drinken. Maar ja, die vanile vla zal ik binnenkort ook wel een keer zat worden hoor hihi Ik ga lekker in bed tv kijken & slapen. Ben erg moe. Ook al heb ik niet veel gedaan van t weekend.... Morgen weer werken helaas Weltrusten allemaal!!
@ star: wat fijn dat je meteen terecht kon...weer gerustgesteld toch! Hier liggen de Rennies alweer op het aanrecht, vorige keer lagen ze ook overal door huis heen Pfff....die stomme kast zit boven nog steeds niet in elkaar, wat een bouwpakket. Heb ook niet veel gedaan, Julia een beetje vermaken, maar die vond het leuker om papa te helpen, hihi. Ga tandenpoetsen en lekker op bed tv kijken. Morgen pas om 11.45 werken. Vriend is ook vrij, dus die gaat er met Juul uit....lekker van genieten en uitslapen dus!!!
Wij zijn eindelijk geslaagd voor een babykamer...pfff...dat was nogal een bevalling zeg De babykamer die we met veel pijn en moeite hadden uitgezocht bleek gewoon uit het assortiment te zijn gehaald. Daar stonden we dan, in de Babydump... Hebben toen eigenlijk halsoverkop een andere babykamer gekocht. Veel duurder dan de vorige die we wilden Bijna het dubbele...zucht...maar we wilden het nu echt besteld hebben voor onze gemoedsrust voor de jaarwisseling. En komende weken hadden we geen tijd, dus tja. Maar bij deze kamer hebben we wel een gratis box mogen uitzoeken, dus dat is dan wel weer leuk! Deze is het geworden (zie foto). We hebben een vloer die ongeveer dezelfde kleur heeft als op het plaatje, maar de muren worden egaal wit. Dan contrasteert dat donkerbruin wel mooi denk ik! Zo, en nu slapen, want ik ben hartstikke moe (wel lang uitgeslapen vanmorgen) en heb morgenmiddag afspraak bij de gynaecoloog!!
@ banaantje: mooi kamertje hoor! Maar balen dat je vorige keus niet meer beschikbaar was.... Naja, de kleine kan iig lekker slapen straks, dat is het belangrijkst! En een gratis box is altijd leuk, dat scheelt toch altijd weer een mooi bedragje. Succes bij de gyn vanmiddag! @ mamavanjuul: jullie hadden toch dat 'mooiste vis van de zee behang'? Mooi hoor!! Echt super! Idd witte muren met een blauw of zilver accentje zou super zijn! Alleen maar zilveren muren is naast het behang wellicht wat heftig! @ peuterbed: wij gaan voorlopig nog even voor het ledikantje. Lucas klimt er nog niet uit, doet ook geen pogingen. Hij probeert hooguit uit te breken door het bonken met zijn hoofd, maar ja.... dat heeft ie van papa geërfd... Na oud&nieuw gaat ie over! Helemaal leuk! @ maagzuur: gelukkig geen last van! *klopt even af* vorige zwangerschap ook niet! @ star: fijn dat je terecht kon en bent gerustgesteld! altijd lekker als je je zorgen maakt... @ sneeuw: hier inmiddels 20 cm in totaal, niet normaal meer. Kom er amper met de kinderwagen door, maar het zal toch moeten! Moet nog wat boodschapjes hebben... @ eten: nog meer mensen last van vet eten hier? Wij hebben deze week toevallig 2x afhaal gegeten (1x friet, 1x chinees, ja erg he? Ik had 1x de hutspot verkl**t en gisteren hadden we geen zin om te koken), maar dat is er allebei de keren nét voor de nacht aan de boven- en onderkant uitgekomen (sorry...)! Lijkt me dat dat door het vet komt? Met 'gewoon' avondeten geen last! Zo, alles weer gehad geloof ik! Iedereen een goed weekend gehad verder?
@anmiri, wat een leuk visbehangetje! Met witte muren is denk ik het leukst, maar ik lees dat het dat ook geworden is. @star, fijn dat je meteen mocht komen en alles goed is. Ben je nu weer gerustgesteld? @maagzuur, hier gelukkig ( nog ) geen last van. Bij de vorige zwangerschappen echt heel veel. Had zo'n beetje door het hele huis rennies liggen. @vet eten, hier gaat dat juist heel goed. Bii gezonde/normale dingen hang ik nog steeds kokhalsend boven mn bord, maar bij ongezonde hap geen last. Kan moeilijk elke dag patat oid eten, dus beperk het tot maximaal 1x in de week. Hier net geslachtsbepaling gehad en het is 100% zeker een meisje! Meer zekerheid kun je volgens mij niet hebben, dus ik ben overtuigd
Dames, jullie begrijpen dat ik helemaal los ga met roze, dus ik heb wat babykamer spulletjes op het forum gezet ( zie te koop aangeboden ). Mocht je interesse hebben, let me know!
Maryloes leuk dat je het nu echt heeeel zeker weet dat jullie een meisje krijgen!! @hier: Net afspraak gehad, ik stond ingepland bij de gynaecoloog maar ik kreeg een verloskundige!?! Echt heel erg vreemd, want ik heb meermalen gevraagd of die afspraak van vandaag wel bij de gyn was en in het ziekenhuis bevestigden ze dat. Beetje vreemd dat ik dan niet de gyn te spreken krijg, want ze was er wel, ik zag haar even aan de balie. Echt heel raar, ben er ook een beetje door gefrustreerd, want ik krijg dan toch weer een nare smaak in mijn mond door de vorige zwangerschap, toen ik ook elke afspraak weer nieuwe gezichten zag. Nou heb ik deze zwangerschap geen echte complicaties, maar ik vind het toch wel prettig om gewoon 1 vast aanspreekpunt te hebben. Ik zit immers niet voor niks bij de gynaecoloog, anders had ik net zo goed hier de plaatselijke verloskundige kunnen regelen voor deze zwangerschap! Overigens is die verloskundige die ik kreeg wel aardig hoor, die doet de gewone controles. Maar er was mij beloofd dat ik de gyn ook regelmatig zou zien, nou, die heb ik inderdaad rond zien lopen in het ziekenhuis maar daar bleef het ook bij, zeg maar.... Ik vind het ook jammer omdat de gyn altijd heel relaxed doet met mij, bij haar mocht ik zelf bepalen wanneer ik een echo wou, maar nu heb ik die kans niet meer.
@maryloes; ben idd weer wat geruster erop, vandaag is hij weer lekker aan het trappelen gelukkig. Leuk dat je nu helemaal zeker weet dat het een meid is, gaaf hoor, lekker roze shoppen nou hé! @banaantje; idd vreemd dat je ineens een vlos krijgt zonder dat je het weet. Ik heb ook liever me eigen gyn, maar hier in het ziekenhuis moet ik ze allemaal een x gehad hebben stel me eigen gyn er niet is bij m'n bevalling weet ik iig wie ik voor me heb. Zijn er gelukkig maar 5 en 2 ken ik er al. Alleen de 30ste krijg ik ook een vlos ivm vakantietijd.
Ik heb er ook ontzettend veel last van. kan geen vettig eten meer verdragen. 2x geprobeerd maar kwam er ook 2 keer uit! jammer..Vind frietjes altijd wel lekker..In (uiterlijk) mei kunnen we weer genieten.. liefs