@iedereen: hele fijne kerstdagen toegewenst, geniet ervan!Volgend jaar kerst met uitbreiding...gek idee he?
Wij hebben ook een wiegje. Het is een familiewiegje en mijn vriend, zijn broer, zijn kinderen en Julia hebben er ook ingelegen. Dat wiegje hebben wij beneden staan, lekker knus en warm. Julia sliep meteen in haar eigen ledikantje op haar kamertje, maar dat was ook omdat we al 4 nachten in het ziekenhuis apart hadden geslapen. Ik denk dat wij voor de zekerheid de kinderwagen naast bed zetten, want het zal nu 's nachts wel anders gaan. Ben heel benieuwd hoe Julia reageert 's nachts als haar zusje wakker is. Wij waren vanmorgen om 11 uur klaar! Heerlijk, allemaal controle bij de tandarts gehad, boodschapjes in huis en nu lekker de trainingsbroek aan en de rest van de dag hangen. Weekend zal druk genoeg zijn. IEDEREEN FIJNE KERSTDAGEN
Net terug van shoppen bij baby en tiener. Weer wat spullen gekocht: matras, hemeltje, voedingskussen, parasol, 2 buikbanden, en nog wat kleine dingetjes. Veel hadden ze niet wat ik nodig heb, of veel duurder dan ik in andere winkels gezien had. 2e kerstdag waarschijnlijk naar babydump Ga nu effe slapen, ben erg moe... Vanacht vanaf 4 uur klaar wakker gelegen. Mn lichaam sliep, maar mn hoofd wat te druk! En was misselijk.. Echt heel vreemd! x
Fijne kerstdagen allemaal! Ook namens de baby in mijn buik! Geniet van de laatste kerst zonder baby, volgens jaar hangt er waarschijnlijk een extra bal in de boom...'baby's eerste kerst' hihi. Wij hebben geen boom staan trouwens, ik tuig hem altijd op maar kon het dit jaar niet opbrengen vanwege mijn moeheid en zwangerschap en was te lui ervoor. Dan maar geen boom. We hebben wel een heerlijk kerstavondmaaltje genuttigd hier! Ik had een beenhammetje klaargemaakt met een sausje, stoofpeertjes, haricot verts en pommes duchesse.
herkenbaar van de kerstspullen hier ook niet gedaan, kon het niet opbrengen. Maar ach, dat maakt het volgend jaar toch extra leuk!? Klinkt lekker dat eten! wij hebben ouderwets gesteengrilled. Vanavond voorgerecht maken voor 14 maken. Veel plezier vnvnd.
@ kerstspullen: hier ook niks in huis . Ik wilde het mezelf eigenlijk eventjes niet moeilijker maken dan nodig met die kleine sloper. Plus, het geld kunnen we momenteel ook goed gebruiken voor andere dingen! Volgend jaar zien we wel weer verder! @ mrs hair: Tiel ligt op de lijn Rotterdam - Nijmegen en dan ongeveer in het midden. Wij pikken dus soms wat mee van het zuiden en soms ook niet. Hangt ook af van de rivieren waar we precies tussen zitten! @ banaantje: klinkt lekker meid! Hier vanochtend ontbeten met wentelteefjes van suikerbrood, mmmmmm @ cadeaus: doen er nog mensen cadeautjes hier met Kerst? Wij niet, nooit gedaan eigenlijk, maar ben even benieuwd!
Ha allemaal, Hier juist wel de boom gezet. Wil alle dingen die "voor t laatst met zn 2-tjes" zijn goed afsluiten. Dus bij ons wel een boom, en wel kerstavond zoals traditie met zn tweetjes lekker gegeten. Vreemd idee: mn laatste kerst dat ik geen mama ben.....daarna ben je voor altijd mama...... Allemaal fijne feestdagen Gr. Pollewopke
Wij zijn vandaag ook lekker met z'n tweetjes, heel bewist de lAatste keer volgend jaar zijn onze kindjes al 8 maanden, en zitten ze er gezellig bij aan het kerstontbijt
Hallo allemaal Ik wil iedereen nog even hele goede feestdagen wensen, al zit de eerste kerstdag erop, we hebben vandaag nog en de jaarswisseling, en alle goeds met de kindjes in 2011 en alle volgende jaren. Scheren: wat heel goed werkt is een ontharingscreme die kun je al zittend op brengen even een paar minuutje wachten en dan met de spatel o met een washandje lekker afboenen en je benen zijn erg glad en alles kun je lekker zittend doen. het werkt heel goed.
@ontharingscreme: ja, behalve dat die ontharingscreme echt chemisch spul is. Ik krijg er onwijze uitslag van... Dus ik doe t niet. Mocht je gevoelig zijn voor dat soort dingen zal ik aanraden om t niet te gebruiken!
@kerstcadeaus: hier ook niet, ben dit ook niet gewend. Wij deden (en doen nog steeds) thuis altijd cadeaus met Sinterklaas en met Kerst gewoon lekker gourmetten. @ontharingscreme: inderdaad erg chemisch spul! Krijg er ook flinke uitslag en jeuk van... @kerstdagen: hier nuttig besteed. Gisteren zijn mijn ouders en schoonmoeder op bezoek geweest, vandaag hebben we de zolder opgeruimd en de kamer die babykamer wordt leeggehaald. Morgen waarschijnlijk verf halen en dan kunnen we gaan beginnen !
Wij zijn vanmorgen ook even op zolder bezig geweest, de babykleertjes van onz eerste even opgezocht en even de basiskleertjes er tussen uit gezocht, mijn moeder heeft aangeboden om alles lekker even te wassen, dus daarna maar dat meteen weggebracht, we zouden daar toch naar toe gaan. We hebben heerlijk hutspot gegeten met rookworst en gehaktballetjes en een heerlijk ijsdesert toe. het was een gezellige kerst, nu nog de jaarwisseling waar ik niet zo gek op ben. even doorbijten dan is het zo weer 2 januari en alles weer gewoon en kunnen we er weer een poosje tegen.
Hey dames, Ben een poos effe druk geweest en de komende dagen nog steeds 8). Hoe is het met de dames?? en de baby's?? Er is teveel bijgeschreven heb dus niet alles kunnen bijlezen.. Hoop dat jullie fijne feestdagen hebben gehad. Hier gaat alles naar wens. Ben wel heel snel moe en heb ook snel een harde buik, niet zo fijn dus. Maar de baby maakt het goed en dat is het belangrijkste. Ik heb het ontzettend druk, mijn jongste is vandaag jarig.. 8 jaar en we krijgen bezoek, dus ik ga snel weer de keuken in... Ik kom gauw weer terug ladies... doeidoei....
@harde buik: Dat heb ik ook steeds vaker. Vooral 's morgens in bed, dan voelt buik aan als harde bal. Niet fijn. Maar kan geen kwaad toch? @ontharingscreme: Keer geprobeerd maar mijn huid kan er niet tegen. Krijg er bultjes en rode plekken van. Dus helaas geen optie, moet blijven scheren...baal... En bikinilijn wordt nu toch wel lastig om bij te komen... Pollewopke heeft wel gelijk dat het eigenlijk de laatste kerst samen is, daar heb ik ook vaak aan zitten denken, achteraf baal ik toch wel een beetje dat ik er niet meer werk van heb gemaakt. Maar op de een of andere manier interesseert het me allemaal veel minder of zo. "Die stomme boom", denk ik dan. Mijn hoofd is al zo'n chaos door de komst van de baby, dat dat het enige is waar ik me voor interesseer op het moment of zo. Wel heel erg jammer Kerst had zoveel leuker kunnen zijn dit jaar met wat meer aankleding... Morgenavond 3d echo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe gaan jullie Oud&Nieuw vieren?
Hier: zoooo moe. Pfff.. Wil t liefst nu gaan slapen. Maar ben helaas op mn werk, maar scheelt weinig of ik val om Toch binnenkort maar eens vragen of ik niet minder uurtjes kan gaan werken. Want dit trek ik écht niet meer lang zo!! Wij zijn met Oud&Nieuw bij vrienden thuis. Mijn vriend is waarschijnlijk daar de hele dag al, vuurwerk he! hahah Ik ga pas na eten, rond 20 uur. En dan rond 22.30 weer even naar huis voor de honden. Die zitten dan voor t eerst alleen. Ben benieuwd. Hoop dat t goed gaat! Had t liever niet gehad, maar had geen zin om dit jaar weeer iedereen bij ons over de vloer te krijgen. Vorig jaar me eigen ook rot geiiriteerd. Contstant in en uit lopen, en t leken net kleine kinderen. Moest heel de tijd zeggen: deur dicht achter julli hol!!! Dus dit jaar lekker ergens anders zitten... Lekker niksen!! Helaas geen alcohol x