April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heyy meiden,

Mijn laptop is gister gecrasht, dus ben afhankelijk van mn vriend zn pc en die speelt natuurlijk vaak w.o.w.

Nu is hij weg, dus even alles bijgelezen:) viel gelukkig mee, niet zoveel

Ben lekker stoofpeertjes aan t maken, (nou hoop dat ze lekker zijn,) voor t eerst dat ik ze maak!!

Gister bloeduitslagen gekregen:
    HB gehalte was perfect.
    Suikertest was ook perfect.
    Schildklierwaarde ietsjes aan de lage kant, maar niet schrikbarend ofzo. (was ook al bekend)

Dus ja, conclusie: Ik doe gewoon téveel,dus moet rustiger aan gaan doen! Maandag ga ik een gesprek aan met mn leidinggevende, en eventueel de bedrijfsarts als ze tijd heeft.
    Ik ga aangeven dat ik minder wil gaan werken, 4/5 uurtjes per dag. Dan kan ik daarna thuis mezelf verplicht rust geven, even slaapie doen op de bank. En daarna nog even wat dingetjes in huis doen... Gewoon alles rustig aan, en beetje regelmaat. Ben heeel benieuwd hoe mn leidinggevende reageert, maar ja, ik ga nu voor ONZE gezondheid!!:)

Het enige nadeel is dat ik dan 6 wkn voor de bevalling moet stoppen, en dus 2 weken eerder moet gaan werken.. Maar ga proberen daarna nog een maandje verlof te nemen.
    Klinkt ook wel lekker dat 18 febr dan mijn laatste werkdag is;)
    Nog maar 7 weekjes

Net even bij Prenatal geweest, een sportbroek gekocht.
    Ga vanaf maandag zwanger&fit doen. Elke week met andere zwangeren onder begeleiding van een fysio een uurtje 'sporten' en om de week ook nog een half uurtje theorie vooraf.
    Dit kan je blijven doen tot aan de bevalling, en daarna heb je eventueel nog een verlengcursus, fit worden na bevalling. Ben benieuwd!!

Als ik nog genoeg energie over heb, wil ik ook nog op woe avond gaan zwangerschapszwemmen, voor de gezelligheid:D lekker beppen haha

Ook bij prenatal een mooie luiertas gekocht. Was al maanden op zoek naar een aqua blauwe, maar nergens een mooie te vinden. Nu dus wel een andere mooie gevonden... Ook een hele leuke!

Babykamer gaat ook opschieten!!
    Maandag/dinsdag word de vloer gelegd, en dan kunnen de meubeltjes erin!!! Yeahhhh!!

Ga weer even bij mn stoofpeertjes kijken en mn haar verven
    (heb ook die mousse gekocht!!)

Fijne jaarwisseling!!!!!!!!!!!!!

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Lieve meiden, allemaal een fijne jaarwisseling en een heel gelukkig 2011!

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    :DHier nog een buikfoto.....

26 weken en 3 dagen

4. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Wow mooie buik heb je al FB!

Fijna jaarwisseling allemaal!

5. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ook eentje van mij.... 24w5d

6. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hoi lieve dames!

Allemaal een hele fijne jaarwisseling toegewenst! Ik heb zelf net een flesje alcoholvrije witte wijn gescoord, kan ik ook gezellig meedrinken :)

@ FB: Heel goed dat je voor jullie gezondheid opkomt, en ik weet zeker dat het je goed zal doen om minder te werken.

Eventjes EGO: Mijn meisje schopt sinds een paar dagen héél hard... Nou weet ik wel dat ze er echt niet zomaar uit kan vallen, maar ik vind het echt eng... Ze schopt zo hard, het voelt alsof ze zichzelf er zomaar uit kan schoppen... Is er iemand die dit herkent? Het gevoel dat het 'eng' is, zeg maar? Ik heb er nog nooit iemand over gehoord dat je kindje voelen niet alleen maar leuk is...

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier schopt en beweegt onze uk de laatste dagen ook té erg...
    Ik vind het geweldig hoor!
    Maar soms denk ik echt: 'zo hallo! wat ben je aan t doen joh?' haha

Word nog wat de komende maanden... hihi;)

Gelukkig doet t nog geen pijn, en ook nog geen last van mn ribben, dus zolang geniet ik er nog van!

Stoofpeertjes zijn trouwens heerlijk, laat ze nog wel wat langer op staan.

Haar zit nu in de verf, ga het zo uitspoelen. Wel ideaal dat mousse.
    Nu t resultaat afwachten...:(

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @mrs hair.
    heb ik ook!! wat bij mij heel erg heeft geholpen is de 3d echo. nu weet ik hoe ze ligt en WAT ik voel als ze zo tekeer gaat (knie/schouder/voet). vaak is ze 's nachts erg druk en met name als ik op mn rechterzij lig. nu bleek met de echo dat ze voornamelijk aan mijn rechterkant ligt. dan snap ik wel waarom ze zo protesteert! ik vind het echt een geruststelling dat ik nu weet wat ik voel. heeft me een stuk rustiger gemaakt. (nu zij nog :))

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hey allemaal!

Iedereen fijne jaarswisseling!!!

Heb net bijna 3 uren op bed gelegen, dus de kans is zeer groot dat ik 12 uur wel red ;)

Ze zijn hier al druk aan het knallen, en daardoor zitten wij met een hyperventilerende hond in huis. Om gek van te worden!

Julia vindt het allemaal wel best...doet haar niks, dus ben heel benieuwd of ze gaat doorslapen vannacht....

10. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de hond gelukkig niet bang voor het vuurwerk!
    We zijn met zijn 2-en vanavond en heel veel eten, kids helaas bij hun vader...
    Beetje last van mijn val gister, mijn schouder en heup doen pijn. Hoe ik het toch voor elkaar kreeg??

Fijne jaarwisseling allemaal!!!

11. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    het is nu 2011

ik wens iedereen alle geluk voor dit jaar toe! en allemaal een goede verloop van zwangerschap en bevalling.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey ladies!

De allerbeste wensen voor 2011! Dat het maar een prachtig jaar mag worden.

Vonden jullie babies het ook zo fijn al dat vuurwerk? Pfff wat een geschop was t gisteren zeg! Herkenbaar?

Fijne uitrustdag vandaag!

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    mijnes was ook druk door het vuurwerk! maar ja, ze is 's nachts altijd druk :)

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha ja die kleine van mij ook, maar nu ook de hele dag, aangezien mijn man de hele dag met vuurwerk bezig was... Pff wat een geschop zeg.

15. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    de baby heeft niet mer geschopt als anders, maar ik heb dan ook binnen gezeten en hadden we niet zo veel last van de knallen!

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!!!:D

Dat we straks allemaal onze kindjes gezond in onze armen morgen sluiten... Kan niet wachten!

X

17. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    ha allemaal,

De beste wensen en allemaal een liefdevol gezond jaar met een nieuwe baby erbij. Vond het gisteren om 12 uur ineens heel emotioneel: het jaar ingaan waarin je voor altijd mama wordt.....dat blijft voor altijd zo. Tja en dan in een prachtige zaal een groot feest beleven....overal van die gouden confetti over je heen en dan samen met mn ventje in zijn armen de hele wereld om je heen vergeten. Pfoehhh hormonen en tranen genoeg...haha.

Veel liefde, geluk en gezelligheid voor jullie allemaal in 2011

18. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een heel gelukkig nieuw jaar dames! Dat we allemaal een prachtige gezonde baby in onze armen mogen houden:)

Hier idd ook een geschop tijdens vuurwerk, gehoor werkt;)
    Ben een beetje triest het jaar ingegaan, had een hiulende zoon aan de telefoon om 12 uur, ik wil naar jou toe mam...gelukkig zijn ze vanavond weer lekker thuis!

19. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar!

@Anmiri: wat zielig van je zoon! Lijkt me toch wel moeilijk hoor, als hij huilend aan de telefoon komt. Vanavond maar een stevige knuffel geven.

20. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    eeka: leuk is anders idd, schiet je zelf ook vol. helaas hoort het erbij als je uit elkaar gaat...zag dat het dit jaar weer in zijn weekend valt, maar alvast wat proberen aan te doen;)

Deel Deze Pagina