April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zoon maryloes! Fijne dag!

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Gefeliciteerd!!!

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    gefeliciteerd Maryloes!

4. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Maryloes, proficiat met je zoontje en een hele fijne dag vandaag!

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Gefeliciteerd Maryloes! Geniet ervan vandaag :)

6. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    En nog even spammen met een buikfoto... ;)

7. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    He allemaal,

Volgens mij hebben jullie mij aangestoken met dat geslaapwandel......had vannacht echt een rotnacht. Wat n gewoel en gedraai.....
    Voel me vandaag echt niet op en top, beetje sjaggie ook en het gevoel dat ik om n scheet zou kunnen huilen.

@klusjes alleen de plinten nog schilderen en dan kan eindelijk al die zooi uit het kamertje dat ik de muren kan zien in combi met de vloer. Mn vriend gaat maandag de meubeltjes white washen. Iemand ervaring hiermee qua veilige lak???? Waarmee zou je het af moeten lakken.
    Ik weet niet wie de box ging schuren maar waarmee lakken jullie het veilig af?

Gr.
    Pollewopke

8. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wij gingen de box schuren, en we lakken het af met lak op waterbasis. Dat is veilig voor mij nu (ivm dampen) en voor de baby straks (mocht ze haar tanden erin zetten).

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Inderdaad, verf op waterbasis is het beste ;)

Heb vandaag even ingeslagen bij De Tuinen:
    Wederom pilletjes om beter te slapen ;), olie voor in bad en een maskertje. Als ik dan niet als een roosje slaap.....

pff wat een weertje vandaag zeg, het stormt hier gewoon!

10. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ All: Ik zag dat verschillenden onder jullie een groeiecho krijgen. Waarom krijgen jullie die, hebben jullie daar een indicatie voor? Of is het sommige VK-praktijken gewoon gebruikelijk? Ik heb er mijn VK nog niet over gehoord...

11. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ Maryloes: gefeliciteerd! Hopelijk hebben jullie een superdag!

@ groei-echo: van mij wist je het wrs. al, maar bij mij is de beeb dus te groot! Volgens mij is het bij sommige praktijken idd ook een soort van 'standaard. Een groei-echo kan ook gedaan worden als het vermoeden bestaat dat het kindje te klein is.

@ hier: heb veel last van mijn onderbeen vandaag, aan de linkerkant. Dat is ook mijn spatader-been, zeg maar. Ben eigenlijk een beetje bang voor trombose, mijn been is ook warmer dan de andere.... Zou ik daarvoor de HAP moeten bellen? Moeilijk hoor...

12. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Mamamarije, als je je zorgen maakt gewoon even bellen hoor! Liever een keertje teveel gebeld dan te weinig, toch? Anders ga je je druk zitten maken en da's weer niet goed voor de kleine...

13. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamamarije: gewoon bellen! Beter voorkomen dan genezen;)

Groeiecho: Omdat mijn 1e te klein en te vroeg was willen ze dit in de gaten houden. Deze gyn is er behoorlijk fanatiek in ook nog:D 2 weken terug de 1e gehad en vanaf nu elke 3 weken een groeiecho. Ze meten dan het hoofdje, buikomvang en beenlengte.

Kamertje: Vandaag ledikantje en kast in elkaar gezet, nu alleen de commode nog. Zal zo eens foto's maken.Let dan niet op de roze luxaflex en lamp;)was mijn dochters kamer. Kan trouwens nog geen leuke lamp vinden, moeilijkst van alles lijkt wel haha
    Gordijnen heb ik via mp gevonden, zelfgemaakte gordijnen van de mooiste vis van de zee! Past mooi bij het behang!

14. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
  16. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanuit de deuropening, het is natuurlijk nog lang niet af en opgeruimd he!;) Het begin is er!
    Bekijk bijlage 119891

17. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Anmiri: ziet er al leuk uit hoor! De kast vind ik erg leuk zo met die zeediertjes erop. Gordijnen passen inderdaad goed bij het behang en fijn dat je die via MP hebt kunnen kopen, scheelt vaak toch veel in het geld.

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jeetje Amrini, wat ben je al ver! Mooi geworden!

Ik moet nog steeds verder met behang krabben, maar kan me er niet aan toe zetten...

Vanmorgen trouwens heerlijk geshopt! Voor zowel zusje als Julia. Bij Schweigman was alles 1/2 prijs! Allemaal kleren van Z8 en Name it gekocht. Rokjes, shirts, leggins...was 45 euro kwijt!

19. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Bedankt voor de felicitaties meiden! Hier een hele drukke, maar zeer gezellig dag gehad. Onze kleine man is goed verwend.

Anmiri, leuk kamertje!

Mamamarije, bellen hoor! Al is het alleen maar om even te overleggen.

Hier ook maar weer eens een buikfoto:

20. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Mooie buik Maryloes!!!

Deel Deze Pagina