Leuk hoor, dan staat t kamertje ineens! Is echt super.. en je blijft binnen lopen (ik wel in ieder geval)
Hier is mn eten niet goed gevallen. Had bij de slager wat gehaald. Kip madras ofzo. Volgens mij zat er een kg creme fraise in! Was niet lekker en sindsdien misselijk en niet lekker... Ook ongi pijnen sinds vanmiddag.. Tussendoor even paar uurtjes weggeweest, maar nu weer terug. Wat kan dit zijn?? Vind wel eng.. Buik is niet hard ofzo Iemand een idee? X
Heb je een virusje te pakken? Wie weet komt daar ook wel die misselijkheid vandaan . Er heerst momenteel van alles! Als je darmen geprikkeld zijn door wat dan ook, kun je daar ook een soort ongi-krampen van krijgen. Ondat je buik groeit, zit alles op een iets andere plek en is het dus lastiger om te differentiëren tussen je darmen, baarmoeder, blaas en wat er nog meer allemaal zit!
@pollewopke; fijn dat alles goed was! @fb; vervelend die ongipijn, hopelijk zakt het gauw weer af. Hier net een hele schreven buik, kleine was zich flink aan het uitrekken. Hikken de kleintjes bij jullie ook zo vaak, hier van de week opgemerkt en nu voel ik het soms meerdere keren per dag.
Vanacht toen ik wakker was volgens mij voor t eerst gevoeld dat onze uk de hik had Denk ik dan hoor. Net of ik zelf de hik heb, tussenposes waren iets langer dan bij mij ,en t duurde 1 a 2 min. Is dit de hik geweest wat ik gevoeld heb?? Ik ga snel mn jas aandoen en naar mn werkn X
Grappig he, de hik. Mijn oudste had wel 15x op een dag de hik in mn buik. Eenmaal geboren heeft hij ook nog een hele tijd dagelijks de hik gehad. Mijn jongste had het wat minder en dit keer heb ik het nog niet opgemerkt.
@ Fb: Ongipijn (volgens Beatrijs Smulders) kan al vanaf 4-5 maanden zwangerschap. Het is een eerste stadium van weeën, die je baarmoederhals met name voorbereiden op alles wat erna gaat komen. Ik heb het ook al een paar keer gehad, niets aan de hand @ de hik: Ik heb het nu ook een paar keer gevoeld. Grappig, normaal voel ik echt gerichtje schopjes (voetjes), of kriebeltjes (handjes) op een bepaalde plek. Maar met die hik voel ik vanalles in m'n hele buik, en heel regelmatig. Maar telkens maar 5 hikjes ofzo. Gelukkig, het kind zal maar een uur de hik hebben, lijkt me echt niet leuk voor haar...
Hier vanmorge de groei echo gehad. Alles zag er prima uit, kleine groeit goed hij is nu 900 gram, 2 weken geleden 690. Genoeg vruchtwater en de doorbloeding van de navelstreng was ook prima. Bij de gyn ook alles goed, bloeddruk blijfd netjes, ben ik ook heel blij mee. Moet wel over 2 weken een prik omdat ik rhesus negatief ben. Verder ben weer helemaal happy! Over 2 weekjes weer terug komen.
Oh Star, wat fijn voor je! Ruim over je eerste twee mijlpalen heen, en je babietje is alweer zoveel zwaarder dan je dochter was bij de geboorte (zo'n 200 gram toch?) Helemaal goed, deze zwangerschap zal echt een andere afloop kennen! Liefs, Mrs Hair
* Hier: Gaat nog steeds niet helemaal lekker. Nog steeds erg last van mn onderbuik, heel de dag door ongi pijnen! Snap er niks van... Vanacht ook veel wakker geweest hierdoor, toen werd t een uurtje wat erger! Ook ben ik erg misselijk... Gelukkig moet ik morgen naar gyn, dus even vragen wat dit kan zijn. Vind t niet erg om last te hebben,zolang t maar geen kwaad kan. Onze uk voel ik gelukkig nog goed en duidelijk bewegen. Af & toe een hele uitstekende bult hihi...
@star: super zeg dat alles zo goed gaat! Geniet er lekker van! @FB: wat vervelend van die pijn! Wel fijn dat je morgen controle bij de gyn hebt, want dan kun je dat vertellen en kan hij/zij je meteen geruststellen.
Nog even spammen met me echo's! Bekijk bijlage 121247 @mrs hair; idd al zwaarder wat me dochtertje was rond die tijd. Met 26 weken woog deze uk 690 gr. me dochtertje woog met 27 weken 695gr. @fb; balen zeg dat je die pijn blijfd houden, misschien maakt je buik nu wel een groeispurt. Ze zegge dat je rond de 30 weken weer kan krijgen.
@star2: Mooie echo foto's!! Ik mag morgen weer Laatste keer konden ze geen goeie foto krijgen, dus nu hopelijk weer wel! Ben wel nieuwsgierig hoor! Pfff nog steeds misselijk, buik en rugpijn. Net 3x lichtjes overgegeven (gal / mn drinken?)
Hoi dames, Ik ben vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis... Ging heen voor de controle en was van plan om daarna aan het werk te gaan. Mijn bloeddruk was veel te hoog en heb behoorlijk wat eiwit in de urine. Na een paar vragen van de gyn, zie je sterretjes? Ja... Hoofdpijn? Beetje... etc...zei ze: Je word opgenomen, ik ga een bed voor je regelen Heb medicijnen voor de bloeddruk gekregen en ze gaan 24 uur urine opvangen en in lab bekijken. Bloed geprikt om te kijken of lever en nieren nog goed hun werk doen. Vochtlijst bijhouden en verder....tja op bed. Ze hebben nog een ctg gemaakt, die was goed, voelde vanmorgen de baby ook goed gelukkig. Volgens de gyn kan het 2 kanten opgaan, of het valt allemaal mee of ik eindig in Groningen. Ze hebben het over preeclampsie Hopelijk valt het dus allemaal mee en ben ik gauw weer thuis!
@anmiri, ojee, dat is schrikken! Hopelijk gaat het de goede kant op en valt het allemaal mee. Ik heb het bij mijn oudste gehad, maar toen was ik al 38 weken zwanger. Niet leuk! Veel sterkte en hopelijk ben je snel weer thuis
@anmiri: jeetje, da's schrikken! Hopelijk valt het toch mee en kun je snel weer naar huis. Wens je heel veel sterkte en ik duim voor je.
Jeetje Anmiri, da's schrikken! EN wat nu dan???? @Star: wat een geruststelling dat het nu zo goed gaat, lekker van genieten meis! @hier: Ben ff wat slaap aan het inhalen volgens mij Afgelopen nacht van 22.30 tot 9.30 geslapen, heerlijk! Kan er nu wel weer induiken Vanavond voor de eerste keer weer Yoga, heb er zin in! Even lekker een uurtje voor mezelf. Nu ook lekker weekend, morgen juul weer naar de psz en verder helemaal niks op de planning, heerlijk!!!8)
@anmiri: Zoo, das schrikken! Hopelijk valt het toch mee en mag je snel weer naar huis. Wel schrikken hoor!! En nu?? Als je moet blijven? Is het gevaarlijk? Heb je een telefoon met internet ofzo? Wel fijn dat je toch hier mee kan schrijven/lezen... Sterkte!!