Zijn er al andere mama's uitgerekend in maart? Als alles goed gaat ben ik op 1 maart uitgerekend. Op 6 maart ben ik jarig dus dan zul je zien en beleven dat het op mijn verjaardag gebeurd. Hoop dat er snel meiden bijkomen!
Ooooooooooooooooh er is alweer een aanstaande maartmama!! Gefeliciteerd! april 2010 mama (officieel maart 2010)
Meid van harte gefeliciteerd hoor! 1 maart is ook een goede datum, mijn man is dan jarig Geniet vooral lekker. groetjes van een januari- mama
Ik denk dat ik me hier ook mag komen melden. Deed eigenlijk voor de fun een test vanmiddag en schoot meteen door met twee strepen. Vorige maand ook een posi test gehad maar begon snel te bloeden. Hopelijk nu wel goed. Als alles goed gaat ben ook ik 1 maart uitgerekend. Vriend lief weet nog van niks
Meara gefeliciteerd! Duim dat het nu wel goed blijft hoor! Dus dat wordt een grote verrassing voor je mannetje straks? (Yes ik ben eindelijk niet meer alleen. )
Jij ook van harte meid. Zie dat jullie lang naar een kleine hebben moeten uitkijken. Ik heb het hier op het bord geschreven. Wie weet ziet hij het zo niet dan vertel ik hem wel. Heb lichte krampjes maar dat hoort er allemaal bij. Vond mijn choco trek al lang duren.
Dank je wel. Ja hier ook krampjes hoor... Ga 2 keer zo vaak naar de wc om te kijken of er geen bloed loopt. Ook al weet ik dat dat geen zin heeft en die krampjes erbij horen.
Dat houd je tot je je kindje in je armen hebt. Vanaf week 24 maak je je zorgen dat het vruchtwater is. Dat hoort er allemaal bij
Precies er is altijd wel iets waar je je (onnodig) zorgen over maakt. En is je vriend al op de hoogte?
Ja hoor dat hou je. Ook als ze er eenmaal zijn. Heb het hem meteen laten weten toen hij thuis was en was net als ik ontzettend verbaast, maar wel heel blij
Hey Dames Ik denk dat ik mij hier ook mag melden. Heb gisteren een positieve knaltest gekregen en zelf (via google) even uitgerekend en kwam op 05 maart uit... Aan alle maartmama's dikke proficiat