geweldig zo'n baas!enne mijn dochter had ook en kma ik kwam er ook achter doordat zij zoveel spuugde. Ik had als kind ook een KMA dus ik had er al een beetje rekening mee gehouden. Jou zoon er al overheen gegroeid? Wat een buikkies al dameshier begint het ook wat meer te worden heb ik het idee...maar wil het pas wereldkundig maken met 10 weken. morgen de echo daar heb ik erg veel zin in!! alle nieuwe zwangere dames gefeliciteerd en welkom!!! Hier ook een misselijke dag.....
Mijn ouders hadden vroeger ook problemen met zwanger worden. Mijn vader had te traag zaad en toen had je nog geen IUI of ICSI. Ze waren op een gegeven moment uitbehandeld en de gyn zei toen dat ze waarschijnlijk nooit een kind konden krijgen. Ze hebben zich toen op het adoptieproces gefocest en drie kinderen geadopteerd. Maar na 16 jaar zonder de pil te gebruiken waren ze zwanger van mij. Dus ik ben ook heel blij dat het nu niet zoals vroeger is.
Enya, ja hij is er helemaal overheen gegroeid. Op zijn 1e verjaardag stond er nog geen slagroomtaart maar rond zijn 14e maand ging het ineens een stuk beter. Toen ben ik begonnen met beetje de koemelk te introduceren. En dat ging goed En bij jullie ook opgelost?? @IUI,MMM en alle anderen die met hulp zwanger moesten worden.......ik heb echt respect voor jullie!! Durf haast niet te zeggen dat ik de vorige keer in ronde 4 en nu in ronde 2 zwanger was.
Hier de vorige zwangerschap was ik net zwanger voor de onderzoeken begonnen bij de gyn.. En nu, heeel ongepland en onverwachts! Hoe gek kan het lopen he..
goeimorguh! @ pino, wat super joh dat het toch spontaan gelukt is!! @ dagdromer... meis heerlijk van genieten dat je dat geluk hebt! @ kaat... wat een bijzonder verhaal! en wat super voor je ouders dat het uiteindelijk toch 'zelf' gelukt is en super sterk van ze dat ze 3 adoptie kinderen hebben grootgebracht
Hallo Allemaal, Ik zou het leuk vinden om hier gezellig mee te kletsen. En samen uit te kijken naar april 2011. We hebben er lang op moeten wachten. En het is nog heel pril. Maar we gaan ervoor. Ik ben 28 april uitgerekend. Groetjes Anouk
Zijn er hier zoveel via de MMM zwanger geworden? Door dit forum ben ik wel véél meer 'wereldwijs' geworden zeg maar, ik weet nu veel beter dat het echt een wonder is als je zwanger mag worden en dat er heel veel mensen bij wie het niet vanzelf gaat. Hoi Anouk, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!
goedemorgen allemaal! @alle nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd! @2 echo's vandaag: succes meiden! En veel plezier vooral! @hier morgen eindelijk intake VK en dan krijg ik ook een datum voor een echo! Ik ben zo benieuwd!!! Vandaag lekker dagje Efteling, dus ik spreek jullie pas vanavond weer...
Goedemorgen, @ Alle nieuwe welkom en gefeliciteerd. @ Degene met een goede echo: gefeliciteerd nu word het echt genieten. @ Suus veel plezier in de efteling! @ Ik ga flesvoeding geven ik ben geen type om de borst te gaan geven en mijn zoontje doet het prima op de fles. @ Verder qua misselijkheid ben ik blij dat ik nog maar 2 dagen hoed te werken en dat ik dan vakantie heb,want werken gaat nu niet echt van harte sta soms te trillen op me benen en zo moe dat ik ben. @ Degene met een echo vandaag veel succes en snel wat laten weten. Verder ben ik zenuwachtig voor vrijdag dan heb ik mijn eerste echo!
Goedemorgen, @Nieuwe, welkom en gefeliciteerd! @FV/BV, ik ga denk ik toch voor fv... Morgenavond de intake en 3e echo.. Gek he dat het nog elke keer net zo spannend is!? Nu vind ik het zelfs spannender dan de 1e echo.
Dank je! Alles is het toch dubbel en dwars waard geweest Het heeft me op de een of andere manier ook wel weer sterker gemaakt.
Hoi meiden, Ik kom hier af en toe ook mee kletsen. We zijn eindelijk zwanger, na 4,5 kinderwens en na 6 IUI behandelingen mag ik niet klagen, want wij hoeven het IVF-traject niet in Daarvoor hadden we de papieren al wel in huis, hoefde alleen de apotheek maar te bellen om de medicijnen te laten leveren, maar die kan ik binnenkort afbellen. A.s. vrijdag mogen wij komen voor de eerste echo en we zijn echt zóóó benieuwd. We hopen dat we een kloppend hartje te zien krijgen. Bij alle vorige IUI's hadden we 1 of 2 eitjes en redelijk zaad. Nu (bij de allerlaatste IUI) hadden we 3 eitjes en superzaad, dus rijst bij ons ook de vraag of het er 1, 2 of misschien wel 3 zijn We hopen gewoon op eentje, 2 zou ook nog kunnen, maar 3 is dan eigenlijk een beetje teveel van het goede, maar ja we hebben zelf het risico genomen, dus ja dan mogen we ook niet gaan klagen achteraf.. Verder elke dag lekker misselijk, s morgens regelmatig overgeven, de rest van de dag voel ik me niet echt fit, maar blijft alles er wel in. Loop soms ook hele dagen te kokhalzen, dacht eerst dat het kwam omdat ik vol zat, maar inmiddels geloof ik er meer in dat het komt doordat ik leeg ben. Maar steeds wat kleine beetjes tussendoor eten (evergreen, kiwi, kaakjes, banaan enz enz) dan gaat het wel goed Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan en zijn we in april 2011 mama!! Enne rare vraag misschien, maar hebben jullie nog een beetje zin om te vrijen enzo? Ik totaal niet, maar manlief juist wel en die denkt nu dat het aan hem ligt. Ik al 100x verteld dat het wel weer goed komt, maar dat gelooft ie niet erg. Ik heb er geen behoefte aan om aangeraakt te worden of te zoenen enz enz.. Herkenbaar? Gr, Joriet
Musty, Ja heel bijzonder en ik heb ook echt respect voor ze Anoek31, Welkom meid! En gefeliciteerd! Chantico, heel veel mensen hebben er helaas moeite mee, ik moet nu nog steeds wennen dat ik niet kijk bij vructbaarheidsbehandelingen maar bij zwanger zijn. Suus1982, Veel plezier vandaag! Buddy, Spannend de eerste echo vrijdag!! En fijn dat je bijna vakantie hebt. Pino2, Spannend!!! Jorientje, Welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap. Bij jou is het dus extra spannend!!! Ik ben met m'n 2de IUI zwanger geraakt en ook bij mij is het de vraag of het een meerling is. Laatste IUI waren er 2 eitjes gesprongen en manlief had ook superzaad, na het wassen waren er 104 miljoen met 50% beweeglijkheid.
Gefeliciteerd met je zwangerschap Joriet! Geniet ervan en we gaan ervan uit dat het allemaal goed gaat! Ik vind het geen rare vraag trouwens, ik heb nu ook geen zin om te vrijen, maar dat komt omdat ik voorzichtig wil zijn. Het kan ook de zwangerschapshormonen zijn, dat je snel dingen zat ben, dat heb ik nu wel. Maar het gaat wel over hoor! Don t worry! Liefs,
Ik heb het ook en daardoor vermoede manlief dat het deze keer raak zou zijn. Ik sla normaal laat maar zeggen nooit af
Nou hier gaan de hormoontjes ook hun werk doen. Gisteren lekker Dirty Dancing op bed gekeken. Heb de film al 100 x gezien nog nooit een traan hoeven laten, maar gisteren hield ik het niet droog. Hihi lekkere muts dat ik ben. Nieuwe meiden welkom. Joriet herkenbaar hoor. Ik heb ook weinig zin in sex. Maar vind knuffelen en kroelen wel heel erg prettig.
Hoi ladies, Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest en meteen daarna een afspraak gemaakt met de verloskundige. 20 september de 1e echo! En 29 september een intake met de verloskundige. Vindt het zo spannend allemaal! Mijn mannetje zit soms tegen mijn buik aan te praten, zo schattig en dan zegt ie papa en mama wachten op je hoor, blijf rustig zitten kleintje!
Isra, Hihih herkenbaar! Ik had het laatst ook bij een film. Vuurtorentje84, Spannend meid!! Lief van je mannetje
Welkom joriet, Geen stomme vraag van je hoor. Ik heb ook geen zin in sex ook met de gedachte dat het mis kan gaan(wat dan niet aan de sex zal liggen) maar toch verder zoenen en zo wel gewoon hoor! En bij de een komt zin in sex wel terug en bij de andere niet zo....