hier geen libido probleem hoor. Nog altijd net zo veel zin wel soms dat ik echt eerder moe ben savonds, dan wil ik ook niet meer, maar verder geen last van.
Ik ben toch wel een beetje moe en futloos, ook in bed Komt vast wel weer goed als de moeheid straks wat minder wordt!
vraagje, wie van jullie doet mee aan moeders voor moeders? Heb de vorige keer wel 10 weken meegedaan maar dat vroeg toen best veel van mij dat ik er nu aan zit te denken om het niet te doen. Aan de andere kant voel ik me dan weer schuldig omdat ik er andere vrouwen mee kan helpen........
Ik was ermee begonnen, maar ben gestopt. Moet hun nog afbellen trouwens. Ga ik nu zo doen. Het werkt niet meer nu ik in een flat woon. Brengen kan alleen op tijden dat ik werk, want werk fulltime!
Hey meiden Zo wat een geklets weer Ik ben even de naam kwijt maar zag dat iemand had geschreven respect te hebben voor de MMM-meiden. Wil je daar in ieder geval voor bedanken (ookal hebben wij niet zo heel lang in de MMM gezeten) en wil daaraan toevoegen dat ik het er helemaal mee eens ben Even voor alle nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!! Suus jij veel plezier vandaag in de efteling, hopenlijk regent het daar niet zo vreselijk als hier bij ons. Joriet, waauw wat een verhaal meis, wat fijn dat jullie het IVF traject niet inhoeven!! Wat je vraag betreft ik heb ook niet zoveel zin om te vrijen nu, eens per week vind ik nu meer dan genoeg Denk dat dat vooral door de vermoeidheid en de veranderingen in mijn lichaam komt. Daar in tegen geeft mijn vriend wel steeds kusjes op mijn buik enzo, en dat vind ik super prettig! Dus met aanraken of zoenen heb ik geen moeite... Ow ik ben vast heel wat meiden vergeten, SORRY!! xxx
Heej Allen, @alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! @libido, pff tja wat zal ik er van zeggen. Normaal heeft manlief geen rust, maar nu ik zwanger ben heeft hij alle tijd van de wereld om te rusten haha. Vandaag een mindere dag. Ben erg misselijk en ontzettend moe! Daarnet ging ik naar de wc en had wat rozige afscheiding.... Weet dat dit niet perse iets hoeft te betekenen dus ga er maar vanuit dat het innestelbloed is. Heb wel al tegen de beeb gezegd dat hij/zij gewoon mag blijven ondanks ik me niet fit voel, wie weet helpt het haha. Ik ben trouwens sterk aan het twijfelen of ik nog wel mee wil doen met mvm omdat ik gewoon niet fit ben..... Alles kost enorm veel energie en dan moet ik straks ook nog flessen vullen... Kga er nog maar even over nadenken.
Ik heb me gister aangemeld, dus neem aan dat ik een dezer dagen gebeld wordt. Ik voel me wel verplicht om mee te doen, zeker omdat ik zelf ook een aantal keer de pregnyl heb gekregen (die wordt ervan gemaakt geloof ik). Maar ook als ik niet in de MMM terecht zou zijn gekomen, zou ik meedoen (mits het allemaal een beetje lekker loopt bij MvM, want daar zijn de meningen ook nogal over verdeeld, zodra ik er elke keer achteraan moet gaan bellen om het op te komen halen, dan kap ik er direct mee)
@MMM, hier ook een MMM mama. Wij zullen ook voor een 2e kindje de MMM in moeten maar gelukkig hebben we alle gesprekken en onderzoeken achter de rug. Wij zijn zwanger met behulp van donorzaad, er is zaad beschikbaar voor 6 pogingen. Aangezien het meteen raak was met de 1e iui-d hebben we nu dus nog voor 5 pogingen in de vriezer en dit wordt 3 jaar voor ons bewaard. @MvM, ik doe sinds afgelopen vrijdag mee. Vind het geen probleem om te doen en je helpt er andere vrouwen mee. @Futloos, pff het wordt met de dag erger. Maar allemaal voor het goede doel probeer ik me voor ogen te houden. XXX Liefs
Hallo Allemaal, Ik ben nieuw hier en zou ook graag met jullie mee willen kletsen. Ik ben iets meer dan 5 weken zwanger, dus nog pril. Ik ben als het goed is 20 april uitgerekend. Op mijn verjaardag! Het is ons tweede kindje, we hebben al een zoontje. Groetjes Mary
Gefeliciteerd Mary! en welkom op het forum! Wat toevallig dat je op je verjaardag bent uitgerekend! Geniet ervan! Liefs,
Hoi meiden, Ik heb een vraagje aan jullie, ik heb net een heel klein beetje rood bloed gespot, met zelfonderzoek, moet ik mij nu zorgen gaan maken??? Liefs Vuurtorentje
Leuk April mama's 2011! Ik ben een April mama 2010. Hoop dat jullie net zoveel plezier mogen bleven aan dit forum als dat ik nog steeds doe. Fijne zwangerschap!!!
whaaaaaaaaaaaaaa meiden net een super echo gehad! het hartje klopte van ons beertje en de zs klopte ook!! Bekijk bijlage 96279 verder AS vrijdag alweer terug naar de gyn ivm de hypo en de epi en alle medicatie heb door de antiepileptica recht op bepaalde onderzoeken veel folders meegekregen en dan hoogstwaarschijnlijk nog eens even spieken mn gyn kennende @ MMM... tja mn onderschrift zegt genoeg, maar absoluut alles waard!
gefeliciteerd met de mooie echo... @ Alle nieuwe welkom hier en gefeliciteerd. Ik ga nu lekker naar huis en van mijn avond genieten. Niet teveel kletsen hier en tot morgen!
@ Vuurtorentje Zorgen maken doe je waarschijnlijk al, maar volgens mij hoeft dat niet als het hier bij blijft, kan namelijk van alles zijn. Dus laat je niet gek maken! Groetjes Mary
@ Mary, dank je wel Mary, lucht alweer een beetje op, ik maak mij erg veel zorgen, mijn mannetje zegt dat het niks is. Dat ik mij niet druk moet maken, maar dat doe ik toch Ik hoop dat het hierbij, blijft, voel nog wel een aantal steken in mijn onderbuik. Komt het bekend voor?
@vuurtorentje, gelukkig lucht het een beetje op. Hopelijk blijft het hierbij. Het bloedverlies komt (gelukkig) niet bekend voor, maar de steken wel. Dat hoort er gewoon bij. Ik had deze bij m'n eerste zwangerschap ook.
Ik heb bloedverlies gehad. Met afvegen... Was een geknapt vaatje, intussen al 2 echo's gehad waarvan 1 met een mooi hartje.. Hopelijk morgen weer een hartje te zien. Als je je zorgen maakt zou ik even de vk bellen. Misschien kan je in aanmerking komen voor een eerdere echo.