April 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door aliekeleppink, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ben meteen gaan kijken,, ziet er leuk uit!! Heb vriendlief meteen gebeld,, en we gaan vanavond maar eens uitzoeken wat het word...

We kunnen dan alleen a.s. zaterdag vertrekken want de andere beschrikbare data kunnen wij niet. Dus even kijken of dat een optie is...

Dankje voor de tip!!

2. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    oohh wat leuk zeg!! Er zijn nog plekjes beschikbaar voor aanstaande zaterdag, wij hebben vanochtend al de tickets binnengekregen!:D

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja ik bedoelde ook dat er nog plek is a.s. zaterdag,, maar eigenlijk hebben wij dan nog 2 feesten ;)

Vanavond dus maar eens overleggen,, maar wie weet :D hihi

4. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0
    ooohh wat spannend zeg, wil je laten weten wat het geworden is? Ben zo benieuwd!:D:D

5. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Hoi Hoi,

WAt kunnen jullie kletsen zeg!
    Wel erg gezellig,maar ik moet morgen nog werken en dan eindelijk vakantie!
    En ben bang dat als ik na 2 en een halve week terug kom ik zoveel moet bij lezen dat ik niet meer weet waar ik moet beginnen.

Ik lees dat sommige nog lekker even op vakantie gaan lekker hoor!
    Wij gaan lekker van ons zoontje genieten op center parcs ook zeer leuk!
    Verder gelukkig geen slecht nieuws meer gelezen dus daar ben ik blij om.
    Verder hoop ik op goede echo's en dat de mijne vrijdag ook maar goed mag zijn dan gaan we daarna lekker pannekoeken eten dus hij moet gewoon goed zijn die onzekerheid die blijft toch tot je een goede,mooie echo hebt gehad en dan blijft de twijfel weer tot je een gezonde baby in je handen hebt en daarna komen er weer andere zorgen dus die gaan helaas nooit meer weg,maar je krijgt er iets moois voor terug!
    Verder vanuit hier weinig nieuws....
    Misschien tot straks!

6. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    @mimi1982: mijn zoontje is met 38 wkn geboren maar lag 3wkn achter op de groei. Hij was 46 cm en 2670 gram met de geboorte. Had alleen maar maatje 50/56 in huis gehaald dus toen ff snel mn tante gebeld en die kwam toen aan met maatje 42/44 en 46. Mijn zoontje was 6 wkn toen tie daar uit gegroeid was. hahaha extra lang van baby zijn kunnen genieten ;) wat is jouw ervaring???

7. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ mama van jay onze dochter is geboren met 34.3 weken en woog nog geen 2 kilo ze liep 2.5 weken achter hier heeft ze ook heel lang maat 42/50 aan gehad nu is ze alweer een jaar maar nog steeds klein 7300 gram

8. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    jay-jay wordt volgende week 13 maanden en ruim 11 kilo en maatje 80-86 en loopt sinds vorige week. gaat heel snel ineens allemaal..

9. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Buddy, Alvast een fijne vakantie! en ik hoop dat je vrijdag een mooie echo ziet!

10. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Alles helemaal goed met de echo!! Vruchtje zit op de goede plek.. Hartje klopte. Ik ben Zooo opgelucht! Wel een klein vleesboompje maar dat schijnt enorm vaak voor te komen en is niet gevaarlijk voor de zwangerschap. Ik kreeg zowel inwendig als externe echo. Pijn links kan misschien door de darmen komen, die zagen er heel onrustig uit.. Ik had eerder op de dag ook overgegeven. Ik kreeg wat medicijnen mee tegen de misselijkheid. Iiiee ik ben heel blij dat het goed zit! Ik doe de echo foto's vanavond in m'n album

11. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0

ooh wat geweldig nieuws zeg!! Geniet van je zwangerschap, je hebt het hartje horen kloppen!:D:D

Dus die steken aan de zijkanten, kunnen dus komen door de darmen?

12. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Titania, Goed nieuws!!! Wat fijn he als je weet dat alles in orde is!!

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Super Titania, dat is een hele geruststelling voor je...

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi meiden,

Moet eigenlijk echt aan het werk, maar dacht even snel bij te lezen, maar wat hebben jullie toch weer veel gekletst.

Titania spannend meid, hopelijk heb je al goed bericht ontvangen. Oh lees nu dat je echo goed was, wat fijn meid.

Wij gaan in oktober op vakantie heb er ook zo’n zin in. Vriendlief is nu ook al een weekje op vakantie in Ierland, vissen.

Volgend jaar blijven wij denk gewoon in Nederland en dan lekker naar Ameland of een ander Waddeneiland. Toen ons zoontje 4 maanden was, zijn we ook op vakantie geweest naar Frankrijk en hij is daar ontzettend ziek geworden en wilde niet meer drinken en alles wat hij dronk kwam er met dezelfde gang weer uit, dus was toen echt over over over bezorgd en voelde me echt heel ver van huis. Dus heb daar nog een beetje een vervelende nasmaak van dus blijven we lekker wat dichter bij huis.

Wij gaan naar Turkije, maar heb daar geen problemen mee hoor. Heb er juist erg veel zin in. Maar moet zeggen, met zo’n kleintje blijven we toch voornamelijk op het complex en die is van alle luxe en comfort voorzien. Ela Quality Resort

Zo ga nu weer snel aan het werk, doegie.

15. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    @titania wat geweldig ! Dat zal vast een lekker gevoel geven.

Wij gaan lekker naar italie met de auto, vorig jaar toen F 3 maanden oud was ook geweest was echt een succes alleen had ik nogal last van mn hormonen pfff.
    Hadden nog meer dames een echo vandaag?

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou dames,

Ik ga zo lekker naar huis.. om 7 uur de echo gevolgd door de intake. Ik hou jullie op de hoogte!

17. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hai meiden,

Na heel lang eindelijk weer even online.
    Hoe is het hier? Ik lees al over echo's... jaloers!!! Lijkt me heerlijk om zo vroeg al een echo te hebben zodat je gewoon kan zien dat alles goed is. Hier gaat het niet zo heel goed, ik heb zo'n last van de misselijkheid... alles komt er uit... heel vervelend. En de vermoeidheid is onbeschrijfelijk. Op dit moment zit ik een week verplicht thuis van het werk. Waarschijnlijk gaan ze vanaf volgende week mijn diensten zo aanpassen dat ik gewoon mezelf kan zijn en dus niet sta te kokhalzen bij de clienten.... Heb al een ruime week last van lage rugpijn ( banden??? ), daar wordt je ook niet happy van. Sven is de hele week uitbesteed aan oma's, gastouder en peetouders... ergens voel ik me schuldig naar hem toe aan de andere kant weet ik dat ik nu gewoon mijn rust moet nemen... pfffff....
    Hebben meer meiden ook zo'n last van de misselijkheid en vermoeidheid???

hahaha, sorry, het is wel een klaagzang geworden zeg....

Liefs!
    San

18. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Pino2, Heel veel succes met de echo!!

Sanne85, Balen dat je er zo veel last van hebt! Kan me echt voorstellen dat je daar klaar mee bent. Ik heb tot nu toe helemaal nog niet zoveel last maar misschien komt dat nog.

19. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Heyy Pino2

Succes met de echo! Wat spannend voor jullie zeg, nou we horen het wel van je hoe het gegaan is!:D

Lief,

20. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    @pino succes!!!

@sanne wat balen dat je je zo beroerd voelt hopelijk is het na de 3 mnd weg of inelkgeval minder

Deel Deze Pagina