April 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door aliekeleppink, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Er wordt best wel wat gepost, dus is het niet gek als iedereen het niet helemaal kan bijhouden ;) Moet soms ook ffies weer terug kijken enzo.
    Heb je pijn in je buik? Hmmm....

@Violet32: welkom en gefeliciteerd!

2. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Ik wilde dat vandaag, morgen of begin volgende week doen. Of dat te vroeg is weet ik niet. Dat zul je van van de VK horen.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Violet, WELKOM en gefeliciteerd!
    Ik heb de vk gisteren gebeld. De eerste echo is gepland als ik 8 weken en 5 dagen zwanger ben (volgens mijn berekening, kan zelf nog een maandje langer zijn).

Hier heb ik goed nieuws. Vandaag een gesprek gehad bij de belastingdienst en ze hebben een functie voor 6 tot 9 maanden ongeveer.
    Omdat het een uitzendbaan is en een tijdelijke functie heb ik gezegd tegen het uitzendbureau dat ik onverwachts zwanger blijk te zijn.
    Volgens hem was dat geen probleem, maar ging het even overleggen met de leider van de functie. Belde vrijwel direct terug dat het geen enkel probleem is!

Maandag kan ik beginnen en ik hoef niks te verzwijgen of bang te zijn voor ontslag. Ze weten het en vinden het prima. :D :D :D

Maandag kan ik al beginnen!

Dat betekend dus ook dat mijn vriend bij mij in kan gaan wonen!

4. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Wat geweldig nieuws!!!!! Ben blij voor je!!

5. BellNoor

BellNoor Lid

9 aug 2008
    70
    0
    0
    Lerares
    Groningen
    Gefeliciteerd Pino2, Super! Ben heel blij voor je :D

6. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Wat is het eigelijk raar om zelf rond deze tijd ook te mogen melden dat ik zwanger was... Vorig jaar op 26 Juli 2009 had ik positieve test in mn handen en 3 april was me uitgerekende datum wat uitliep op 7 april. Toen mocht ik eindelijk mn meisje ontmoeten

Ik heb zo goed als kwaad een matige zwangerschap gehad. Dat ik kon genieten was pas na 38ste week. Weken/maanden was voor mij doen een hel.

Ik wil jullie bij deze allemaal gefeliciteren met de zw.. en dat jullie positief moeten blijven de eerste 12 wkn... En voor je het weet zitten jullie al over de 20 wkn :D Tijd gaat snel hoor! ;)

Geniet ervan.. :)

7. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    @ mariiyelle bedankt!!

@pino2 das idd wel erg lekker dat je niks hoeft te verzwijgen scheelt een hoop stress.Heb je je echo al met 8 weken mmm dat wil ik ook wel,ik geloof dat ik volgende week maar ga bellen.
    @bellnoor, je het is idd mn 3e kindje mn eerste zoon heet Moos* en mn 2e Felix, helaas is Moos* ziek geworden en heeft uiteindelijk maar 1 week geleefd dit is nu bijna 2,5 jaar geleden.
    Is het jou 2e?
    @seertje hoi bedankt voor de felicitaties!

8. BellNoor

BellNoor Lid

9 aug 2008
    70
    0
    0
    Lerares
    Groningen
    Violet32; Jeetje wat een verhaal! Ik weet even niet wat ik moet zeggen!

Het is inderdaad mijn tweede kindje. Ik heb een zoon van 1 hij heet Mats!

Hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad!
    Alieke hoe was het bij je oom en tante was het geloof ik, heb je het nog voor je kunnen houden haha! ;)

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Seertje: leuk he die reactie's allemaal! Wij hadden ook dat gedichtje ingelijst:

Jullie kunnen mij nog niet horen of zien
    Maar mag hier over 9 maanden mijn foto in misschien?

Wel lekker dat jij ook elke donderdag vrij hebt, ik ook :p

Pebbie: welkom en natuurlijk hardstikke gefeliciteerd!!!

BellNoor: ja ik was dat inderdaad die niet op haar buik kon slapen ;) Vervelend he als je dat gewend bent...

Violet: Jij natuurlijk ook hardstikke gefeliciteerd en welkom hier :D Ik hoef voorlopig geen verloskundige te bellen, blijf voorlopig nog onder controle van de gyn. Ik weet het allemaal dus nog niet precies. Wat een vreselijk verhaal over jullie zoontje zeg!! Zoiets hoop je nooit mee te maken natuurlijk.

Pino: gefeliciteerd met je baan !! :D

Hier: nou ik had al niet echt klachtjes buiten mijn rugpijn en krampjes om, maar deze zijn vandaag opeens spontaan verdwenen :( Voelt echt vreemd.. Ben ik wel echt zwanger?!
    Ow ik hoop zo dat alles goed gaat :)

xxx

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Nikske, je test was positief toch, dan ben je hartstikke zwanger. Geniet maar van je dagje zonder klachten :D.

@BellNoor, Mats, wat een leuke naam! Hier ook een kleine van 1..

@Violet, ja hier doen ze het standaard rond de 9 weken.. Vind ik niet erg :D bij de vorige ook gehad maar omdat ik bijna zou starten met de MMM.

@Moeders voor moeders, ik heb mij gisteren toch aangemeld. Ben best trots op mezelf hahaha. Helemaal omdat ik er zo tegenop zag.

@Lijst, zet mij maar op BV. Ik ben er nog niet helemaal zeker van maar ik neig er wel naar.

Ook slecht nieuws gevallen hier. Mijn schoonmoeder is vandaag geopereerd aan darmkanker. Omdat er geen uitzaaingen waren zou ze na de operatie volledig genezen zijn. Nu blijkt haar lever toch helemaal vol te zitten. Einde oefening, we weten nog niet hoe lang ze nog heeft, maar de kans is groot dat ze het einde van het jaar niet zou halen. Hubby heeft ook zijn vader niet meer, dus die is er extra kapot van.

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pino wat knap dat je je aangemeld hebt voor MvM ;)
    Maar wat een vreselijk nieuws over je schoonmoeder zeg, mijn god ik kan me niet eens voorstellen hoe je hubby zich nu moet voelen. HEEEEEL veel sterkte!!!

xx

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi meiden,

Mag ik me hier ook komen aanmelden?
    Heb vandaag een testje gedaan en die knalde eraf! Ik heb geen idee van de uitgerekende datum, want heb bv gegeven en ben sinds mijn bevalling nog niet ongesteld geweest..
    Ik heb komende woensdag avond een echo om de termijn te bepalen

13. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    WElkom nieuwe zwangeren!

Pino;gefeliciteerd met je baan! Supr hoor! Wat een vreselijk bericht van je schooonmoeder zeg! Heel veel sterkte

BellNoor; ikheb he tnog voor me kunnen houden, heb een leuke dag gehad, maar het wsa vandaag geen topdag voor mij. Wat voelde ik me beroerd zeg. ga nu zo ook lekker slapen.

Bellen naar de vk; ga ik mrogenvroeg denk ik even doen. Vorige keer zo rond de 5,5/6 weken gebeld. Ze tellen hoelang je zwanger bent volgens je cyclus en maken bij ons een afspraak voor rond de 9 weken. Maar een datum om naar toe te leven is erg fijn!

14. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Hoi dames,

Ik kom mij hier ook voorzichtig melden ;) Als ik uitga van mijn cyclus ben ik 4 april uitgerekend en ben ik nu 4+3. Hopelijk gaat dit keer wel alles goed *duim duim*

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Welkom Faith! Ik ga voor je duimen!
    Ik heb voor mijn zoon ook een MA en MK gehad..

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heyy Meiden,

Ik kom mij ook hier aanmelden... Heb eerst effe ál jullie berichtjes gelezen haha:D

Ik ben sindskort zwanger voor ons 1e wondertje... Ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 5 april 2010 (zie nog niemand anders er tussen staan met deze datum)
    Ik denk dat ik in het ziekenhuis wil bevallen & denk dat ik flesvoeding ga geven.... maar beide kan nog veranderen.
    (Als iemand mij op de lijst erbij wil zetten;))

Wij zijn ieder geval super blij! Meteen de 1e ronde was raak!!
    Ik heb wel heel erg veel last van buikkrampen en dat trekt door naar mn rug en benen. Vooral als ik s'avonds op bed ga liggen:x Kan heel moeilijk in slaap komen.... pfff

Omdat ik een schildklierafwijking heb word ik extra in de gaten gehouden. Vandaag een gesprek gehad met mn internist, en 19 augustus moet ik weer terug komen (van te voren even bloed prikken) En smiddags meteen naar de gyneacoloog. En dan hopelijk ook mijn 1e echo:D

Bij ons weet nog niemand het dat ik zwanger ben. Moet mn moeder ook echt ontwijken de komende weken (wat nooit lukt), want kan mn mond dan echt niet houden!! Maar mn vriend wil t even stilhouden. Als iedereen op de hoogte is ga ik me hier verder voorstellen;)

Leuk om elkaar op de hoogte te houden!!

Liefs F

17. pebbie

pebbie Lid

27 jul 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom alle nieuwe mama's ;) !

Gisteren heb ik de verloskundige gebeld en over 4 weken gaan we er voor het eerst heen. Spannend allemaal!

Verder hebben we het nog niemand verteld, hoewel ik het erg moeilijk vind om het niet uit te schreeuwen. We willen nog een paar weekjes wachten en het dan pas vertellen. Als het lukt het nog even voor me te houden tenminste :p

18. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Goedemorgen iedereen,Er zijn alweer wat zwangeren bijgekomen gefeliciteerd!

@pino tjeemig wat erg zeg, veel sterkte de komende tijd!

@All hier nog geen kwaaltjes, maar hoef me niet te vervelen loopt hier nog een kereltje van net 1 , ik zag dat er nog meer waren met een kindje van 1 , was het voor iedereen gepland? Bij ons was het best wel een verassing de bedoeling was eigenlijk over een half jaar haha maar t is al geweldig dat t gelukt is!!
    Wat knap dat jullie t nog niemand vertelt hebben, bij ons weet eigenlijk iedereen t al ik dacht als het mis gaat wil ik er ook over kunnen praten.
    Maar een geheimpje is natuurlijk spannender!
    gr violet

19. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal!

Alle nieuwe: welkom hier en gefeliciteerd.

We hebben gisteren maar besloten dat we het gaan vertellen aangezien wij een abonnement hebben van de efteling en ik normaal overal mee in ga en nu dus niet meer dus dat valt een beetje op.
    Dus naar mijn schoonouders geweest en naar een broer van mijn vriend.
    Vandaag weer naar de efteling en dan komen mij ouders en zus het te weten.

Verder heb ik last van gevoelige borsten en soms trekt mij buik wat onderin...

Met de andere alles goed?

20. BellNoor

BellNoor Lid

9 aug 2008
    70
    0
    0
    Lerares
    Groningen
    Ook goeiemorgen allemaal!
    Hier een vreselijke nacht gehad! Bij de overburen was iemand jarig volgens mij want het dak ging er vanaf! Wat een lawaai! Muziek ging tot 3 uur door! We kregen al telefoon van onze buren dat zij de politie inmiddels gebeld hadden. Deze hebben een eind aan het feest gemaakt! Sjonge jonge vreselijk!
    Mats was ook wakker terwijl hij zo moe was. Hij wilde zo graag slapen en het lukt hem niet! Bij ons in bed gelegd uiteindelijk en toen sliep hij wel.

Buddy; Ja ik zou het dan ook vertellen! Ik ben zelf ook gek op achtbanen en alles wat snel gaat! :D
    Heel veel plezier vandaag, geniet ervan!

Verloskundige heb ik gisteren gebeld. Ik heb een afspraak op 25 augustus. Dan weet ik gelijk of ik de datum ook goed heb ;)

Deel Deze Pagina