April 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door aliekeleppink, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Super meid!!! Helemaal leuk:D

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeeej :D gelukkig !!!

Nu lekker genieten...

3. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik zou mij graag bij jullie voegen. Ik heb vandaag ontdekt dat ik zwanger ben van ons 2e kindje.

Alleen weet ik nu niet hoelang ik zwanger ben. Mijn cyclus is nl. erg ontregeld.

Mijn één na laatste menstruatie was op 18 juli, de laatste 16 augustus tot 20 augustus :$ en vandaag 25 augustus een positieve test in handen.

In juni is hetzelfde gebeurt alleen wist ik toen niet dat ik zwanger was, omdat ik twee keer een normale menstruatie heb gehad. Op de SEH kwam ik er pas achter, doordat de HA mij doorstuurden met verdenking van blindedarmontsteking. Dit is uiteindelijk een miskraam geworden.

Ik moet vrijdag van de HA nog een test doen. Maandag om 15 uur krijg ik een echo bij de HA. Dan weet ik eigenlijk pas definitief waar ik aan toe ben.

Groetjes Rachel

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Rachel welkom hier!!

Als je vandaag een posi test hebt gehad dan zal 16-8 tot 20-8 geen ongi zijn geweest, want dan zou je nu pas ongeveer je ei hebben. Kan dus een innesteling zijn geweest en dan ben je inderdaad al langer zwanger.

Wel spannend zo!!!

Nou in ieder geval super gefeliciteerd en veel klets plezier hier :)

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Pffffff ben ziek meiden :( bahhhhhh gewoon koorts ook nog he :S.

6. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Even heel snel een kort berichtje van mij.
    Ik heb vandaag contact gehad met mijn huisarts ivm de ontzettende misselijkheid... hij heeft de conclusie hyperemesis gravidarum getrokken.... ik heb nu zetpillen gehad in de hoop dat ik weer wat eten en drinken binnen kan gaan houden......

Liefs,
    San

7. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Bedankt allemaal!
    t blijft gewoon bijzonder om te zien t duurde nog ff voor ze het hartje had pffff uiteindelijk via een inwendige echo mooi kindje te zien.

8. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    @koeky balen meid hopelijk ben je snel weer beter!

@rachel welkom!

@sanne oe das niet echt fijn hopelijk helpende zetpillen

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    oh hier kroelt ze gelukkig nog heeeeeel veel :)

@ de rest... even kort door de bocht
    morgen probeer ik normaal te reageren ben helemaal afgedraaid, bij de kleine komen 4 boven tanden tegelijk door 2 zijn nu goed door maar man man man zo zielig ze heeft er echt pijn aan en de hele tijd krijsen en huilen

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Koeky & Sanne, hopenlijk zijn jullie snel beter!!

Meiden een vraagje, hebben jullie ook al veel spulletjes voor de babyuitzet????

Ik heb net eens alles bij elkaar geraapt en in een kist gedaan & ik heb al de volgende spullen:
    * 4 fopspenen
    * 9 monddoekjes
    * 16 slabbers

* 6 broekjes
    * 5 truitjes
    * 1 vestje
    * 2 mutsjes
    * 5 paar sokjes
    * 1 paar slofjes
    * 6 rompers

* 1 badcape
    * badthermometer

* boxkleed
    * boxmobiel

* verschillende knuffels, tutteldoekjes
    * speelgoedjes

Jezus en ik ben pas 8 weken zwanger :$ :$ :$
    We hebben wel bijna alles gekregen, heb zelf maar 1 setje kleding gekocht, 1 rompertje & 3 slabbers....

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow wat zielig voor jullie meisje,, hoop dat ze er snel vanaf is!

12. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    @ rachel: welkom hier en zoals de andere dames ook al zegen zal dat wel je innesteling zijn geweest, heb ik ook gehad 1 week voor mn normale ongi.. Veel plezier hierzo!

@ san: hopelijk werken de zetpillen en kan je een beetje gaan genieten.

@ nikske: dat is wel al een hoop zeg wat je al heb.. en zodra je weet wat het wordt, wordt het alleen maar meer ;)

Hier nog niet veel nieuws gehaald 1 pyjamatje en 2 rompertjes
    Denken zelf dat t een meisje wordt, toen k van de 1e zwanger was zei ik gelijk t wordt een jongen en nu zeg k t wordt een meisje, zeker weten :)

Fijne avond allemaal,

Ben er morge ochtend weer xxx

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zo ben ik weer!!

Had even een paar dagen geen "zin" om mee te schrijven...
    Waarom? Geen idee!
    Wel heb ik elke dag meegelezen met wat jullie allemaal geschreven hebben. Ga nu maar alles een beetje beantwoorden;)

* Nikske89: Hopen dat jullie nog een leuk vakantie adresje kunnen vinden waar t lekker warm is:D En anders lekker een paar daagjes hier in NL weg, ook leuk toch, en je bespaard lekker weer wat geld uit, wat je lekker kan uitgeven aan babyspullen!!
    Ook erg leuk, die 9 kado'tje die je gekregen had, super hoor!

* Voor de meiden met goeie mooie echo's en kloppend hartje: Leuk!!!!! Gefeliciteerd!

* Werk: Ik werk nu full-time, dag, avond en weekenddiensten. Ik werk als BOA. Dus ja, echt geliefd ben ik niet: Bekeuren & bekeuren:)

*Moeders voor Moeders: Sorry ik doe hier niet aan mee. Vind het helemaal niks, dat als ik elke keer moet plassen het in een potje moet doen, en dan in de (stink)kannen moet gooien. Dit is écht niets voor mij! Heb wel alle info gelezen en er even over nagedacht, maar nee. Ik ga dan met tegenzin plassen,en ga het uitstellen en straks heb ik daardoor blaasontsteking ofzo.

*Vertellen: Wij hebben het met ongv 5 weken zwangerschap aan onze (schoon)ouders verteld. Na de 1e echo zijn we het aan steeds meer mensen gaan vertellen, onze beste vrienden/vriendinnen, en de belangrijkste familie. 3 sept heb ik weer een echo, dan ben ik ongv 9,5 week zwanger en dan willen we het bekend gaan maken aan de rest +werk. Daarna maak ik t bekend op hyves.

Wij wilden eigenlijk in oktober ook nog op vakantie gaan, maar hebben toch besloten om t geld in onze zak te houden om babyspullen enzo te kopen, en nog wat dingetjes in huis de doen!
    Wil namelijk ook de gehele bovenverdieping nog met nieuw laminaat doen...

Maandag sinds langere tijd weer baantjes gaan zwemmen (sporte namelijk helemaal niet meer) Was wel weer lekker hoor! Half uurtje rustig aan gezwommen. Dit wil ik nu 1 a 2 keer pw blijven doen. En over een tijdje zwangerschapszwemmen gaan doen. Gaan jullie nog iets doen? Zw. zwemmen / Yoga / of iets dergelijks??

Vandaag mn 2 positiebroeken binnengekregen van H&M! Zoo die zitten heeeerlijk zeg!! Die ene is eigenlijk net iets aan de grote kant, maar dat kan vast geen kwaad de komende maanden;)

Ben trouwens de laatste 2/3 dagen emotioneel!!!! Niet normaal... Om alles moet ik janken. Is er iets leuks (funniest home video's ofzo) op tv, dan moet ik al janken, is er iets zieligs op tv, moet ik ook janken... echt niet normaal. Hebben jullie hier ook last van? Echt om gek van te worden!
    Ook de gehele dag nog misselijk (24 pd) zolang ik elke keer een beetje blijf eten gaat het wel goed, nog niet overgegeven gelukkig!
    Veel eten lukt me niet

Ga straks ook nog even foto maken van mijn echo & mn buik

Zo dit heb je als je een paar dagen niet mee schrijft! hihi. Het lucht toch weer even op om mee te schrijven en ga het toch maar weer elke dag bij houden....

Liefs F

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb trouwens ook al aardig wat babyspullentjes hoor:D
    Hoeveel precies weet ik niet, maar voor mn zwangerschap kocht ik elke maand wel iets leuks... Zodat k er naar toe kon leven.
    Gewoon leuke kleine dingetjes: rompertjes/slabbetjes/slofjes/enzo.
    Dit heb ik allemaal in een lade liggen.

Van mn schoonmoeder hebben we vorige week een hele grote tas met spullen gekregen. Dit is zei al een tijd aan het sparen. Ze had 2 kisten vol, en we mochten uit kiezen wat we leuk vonden.
    Dus: slabbetjes/rompertjes/flesjes/slaapzakken/badcape's enzo.
    Allemaal leuke handige dingetjes die je goed kan gebruiken, voor jongen en meisje;)

Sinds ik zwanger ben, heb ik eigenlijk niks meer gekocht (ja speentje voor mn vriend met: I love Pappa)
    Ik wil nu dus echt gaan wachten of t een jongen/meisje word. Je heb dan namelijk veeeel leukere kleertjes! Kan nu wel egale kleuren kopen, maar vind t toch veel leuker om roze/blauw aan de toen dan

Doeii

15. onsfrumpie

onsfrumpie Actief lid

29 okt 2008
    183
    0
    0
    Hoi meiden,
    sorry dat ik even niet geweest ben, maar ik ben echt beroerd geweest. Ik heb nu emesafene zetpillen en nu gaat het iets beter, maar die mag je geloof ik maar 2 dagen achter elkaar gebruiken dus ik ga morgen weer even bellen met de HA.
    Ik mag bij de VK blijven tot week 36 gelukkig en mijn meds voor schildklier zijn toch verhoogd dus hopelijk gaat het nu beter!
    xxx

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ze slaapt! *klopt af*

@ alle nieuwe zwangeren proficiat!!

@ nikske ik hoop dat je alsnog wat vind om er effe tussenuit te gaan! en wat een lijst heb je al :D

@ FB1984 nog wilde plannen zo nieuwe vloer leggen en lekker actief sporten!

@ zs yoga en dergelijke... wilde ik bij ons dochtertje heel graag maar er was hier zon ware babyboom allllles zat vol..... en tja nu vind ik t wel best en doen we t niet (klinkt zo afgezaagt maar)

@ emo buien hier ook slachtoffer van

@ mama van jay... ben benieuwd of je gevoel klopt!
    bij ons meisie 'wist' ik t ook meteen, nu twijfel ik zo nu en dan :)

@ iedereen dikke knuffs

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ spullen... hoeven hier niet veel te kopen alleen nieuw bedje en matrasje en als het een jongen is jongenskleding :D

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik heb nog helemaal niets voor de baby uitzet gekocht. Ik durf het nog niet, ik wil eerst de 1e echo afwachten. Die heb ik op 8 september, en dan 9 september willen we gelijk naar de Babydump! Dus als alles goed is, wil ik dan natuurlijk wel wat leuks kopen!

Ik heb alleen nog maar borsten/buikcreme gekocht van de HEMA en Zwitsel Mama shampoo.

Wel ben ik natuurlijk al overal rond aan het kijken wat ik straks allemaal wil gaan kopen!

@Kwaaltjes: vandaag was ik eigenlijk bijna niet misselijk, en dan ga ik me gelijk weer zorgen maken! Stom he! Ik hoop dus dat ik morgen weer gewoon een beetje misselijk ben, hoe gek het ook klinkt, gewoon voor de bevestiging:)

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ook we hebben trouwens wel al een wieg. Die staat al een tijdje op zolder, is de familiewieg. Heeft mn opa bijna 100 jaar geleden ook nog in gelegen, dus dat is wel leuk vind ik. Moeten we alleen nog opnieuw bekleden.

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik wil ook wel iets gaan doen van zwangerschapsyoga ofzo. Weet nog niet precies wat er allemaal mogelijk is, maar ik denk dat het me wel kan helpen met de bevalling straks, en bewegen kan natuurlijk sowieso geen kwaad.

Wie weet welke opties er allemaal zijn???

Deel Deze Pagina