Ik duik ook vroeg mijn bed in. Vriendlief gaat morgen voor het weekend naar Barcelona dus kan mijn energie goed gebruiken dit weekend.
Sam, oh wat een onzekere tijd Ik hoop dat het toch nog goed blijkt te zitten. Hele dikke knuffel, meis! BellNoor, ik weet niet wat ik moet zeggen Wat onverwacht, en zo snel ook meteen allemaal. Heel veel sterkte meis!
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding of fles? en het vermoeden van het geslacht. 29 maart 2011 *Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv 30 maart 2011 *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fles 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv *Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv, 1 april 2011 *Seertje, 1e kindje, thuis, bv, geen vermoeden; hopen eigenlijk wel op een meisje 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fles *Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fles *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fles, jongen 3 april 2011 *Pebbie, 1e kindje, ?,?, denk meisje *FB1984, 1e kindje, ziekenhuis?, fles? - Ik denk meisje, vriend weet zeker: jongen! *Pino2, 2e kindje (vriend ook 2e, onze 1e samen), thuis, fles, meisje! 4 april 2011 *Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fles *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, BV 6 april 2011 *Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fles 7 april 2011 *Enya, 2e kindje, ziekenhuis, BV *Angela en Arjan, 1e kindje, thuis, bv, jongen *Janneke G, 2e kindje, ?, ? 8 april 2011 *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fles, meisje *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fles, ik denk een jongetje *Loepie, 1e kindje, thuis, BV *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv hopelijk, jongetje *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fles, meisje 10 april 2011 *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, BV, meisje *MiniMe81, 1e kindje, thuis, BV, jongen *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv, jongen *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, BV, ?? 12 april 2011 13 april 2011 *cvm1985, 1e kindje (derde voor vriend), thuis, BV, meisje 14 april 2011 *Julia6, 3de kindje, thuis, BV, jongen *Dagdromer, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, BV, ??? 15 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis , BV (hoop ik) , denken allebei jongen *Jeetjejom, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, denk kunstvoeding, denk meisje (man kan vast geen jongens maken) *Onsfrumpie, 2de kindje, in het ziekenhuis ivm eerdere KS, BV, man geen idee, ik geen sterk vermoeden maar neig naar een jongetje, al maken wij alleen maar meisjes in de fam *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv, gevoel zegt een meisje 18 april 2011 *Bailey1985, 1e kindje,hopelijk thuis,BV,?? *Dribbel, 2e kindje, Ziekenhuis, Flesvoeding, ?? 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv, Geen idee?? 21 april 2011 *Mimi1982, 2e kindje, thuis, bv, meisje 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, flesvoeding, geslacht geen idee 24 april 2011 *Rachel85, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm overgewicht, flesvoeding 27 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, Hoop BV maar denk flesvoeding, geslacht geen idee *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, flesvoeding, geslacht vermoeden een meisje 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, flesvoeding * Anouk31, 2e kindje, ziekenhuis ivm eerdere KS, bv, geslacht ?? 30 april 2011 *Kaat2000, 1e kindje, ziekenhuis, BV, geslacht ? Afspraken: 27-08 - Kelly1980 - gyn + 2de echo 27-08 - Aliekeleppink - intake vk + 1e echo 27-08 - Loepie - intake vk 27-08 - Buddie - 1e echo 27-08 - Jojoki - 1e echo 27-08 - Flower83 - intake vk 27-08 - Musty - Gyn 30-08 - Foeske - vk + 1e echo 30-08 - Star2 - gyn + 1e echo 30-08 - Bailey - Gyn + 1e echo 30-08 - Rachel85 - HA + 1e echo 31-08 - Delilah - intake vk 31-08 - Jeetjejom - gyn + 1e echo (hoop ik) 31-08 - jojoki - intake vk 31-08 - Moetsyyy - gyn + 2de echo 31-08 - Dagdromer- vk + 1e echo 02-09 - mimi1982 - 1e echo 02-09 - cvm1985 - intake vk + 1e echo 03-09 - FB1984 - gyn + (hopelijk) 2e echo 06-09 - Flower83 - 1e echo 07-09 - Nikske89 - intake vk + 2e echo 07-09 - titania - intake vk + 1e echo 07-09 - Sanne85 - intake vk + 1e echo 08-09 - MiniMe81 - intake vk + 1e echo 09-09 - Koeky - gyn + 1e echo 10-09 - Angela - 1e echo 14-09 - Dribbel - intake vk 14-09 - Kaat2000 - gyn + 1e echo 15-09 - Pino2 - vk 4e echo 15-09 - Mama van Jay - 1e offi echo met 9 wkn 15-09 - Anouk31 - 1e echo bij FA in het ziekenhuis 20-09 - kipkip- echo 21-09 - kipkip - intake vk 22-09 - Chantico - 2e termijnecho (+/- 12 wkn) 23-09 - mimi1982 - intake vk + 2de echo 23-09 - foeske - vk - hartje beluisteren 01-10 - Musty - Neuroloog - ivm epilepsie 04-10 - Pino2 - vk controle eerste keer hartje luisteren 10-11 - foeske - vk - 2e echo *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** -Jamejosie85 - 7w1d -Truusdemier - +/- 4 weken -RoSa2009 - 5w5d -Esje78 - 6w3d -Lautjep - 6w4d -Kristel86 - -Lindanna - 6w4d -Odess - 4w4d
Ik heb vooral last van onrustige darmen: eten valt vaak niet lekker, m'n darmen borrelen dan en hebben een beetje krampjes, regelmatig aandrang zonder resultaat en winderigheid En ik heb regelmatig honger maar dan kan ik zit ik ook al snel weer vol. 't Is wel beter dan misselijkheid hoor, ik klaag niet! Maar toch merk ik het zo wel aan m'n lijf dat ik zwanger ben. Oh, en ik ben vooral ook moeier. En m'n lenzen irriteren.
Ik weet mijn ei sprong niet precies. Ik weet wel dat ik 22 juli voor het laatst gesext heb. De ei sprong kan dus nooit later zijn geweest. 5 weken zwangerschap lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk, maar als ik sommige verhalen lees moet ik niet gelijk de hoop opgeven. De vrouw die de echo deed zei wel dat het positief was dat er een dooierzakje was te zien en een vruchzak. Ook zei ze dat ze met het apparatuur van gisteren niet het mooiste beeld kon krijgen en dus moet ik volgende week naar Helond voor een echo niet in het ziekenhuis, maar speciaal voor echografie.
@Sanne85 Ik ben ook sinds vandaag aan de zetpillen(emesafene). Ik was er vanochtend helaas te laat mee. Aangezien het ten minste een uur duurt voordat ze gaan werken en ik het net voor dat ik naar m'n werk ging had genomen. Kwartiertje later stond ik midden op het perron tijdens spits uur in een plastic zakje over te geven.. Ik kon wel onder de grond zakken. Er kwam wel een aardige man(van alle mensen die deden alsof er niets aan de hand was/wegkeken etc.) vragen of het ging en ik antwoordde hem snikkend dat ik zwanger was en dat het wel over zou gaan. @ Sam, ik hoop dat je volgende week met de 2e echo een groter vruchtzakje met misschien een vruchtje erin ziet.. De metingen verschillen ook vaak per persoon. Ik denk dat als je van ieder van ons elke week een echo had laten maken we niet allemaal gelijk op gingen. Het kan dus beide kanten op idd. Maar ik heb inmiddels zo veel verhalen gehoord, al in dit topic alleen, die heel veel hoop geven. ik stuur ((*groei vibes*)) jou kant op BellNoor@ grote knuffel. Het leven kan soms bitter oneerlijk zijn. Wel bewonderingswaardig dat hij zo vastberaden is om ervoor te vechten. Hopelijk kunnen jullie en de kids nog heel lang van hem genieten.
@ Sam, Je kunt wel blijven rekenen, maar zoals Pino ook zei heeft zij ook zoiets voor handen gehad. Hopelijk krijg je volgende week meer zekerheid. 1 ding is zeker; Dit wordt een ontzettend spannende de week voor jou. Veel sterkte! @ Bellenoor, Wat een vervelend nieuws zeg! Ik hoop dat je schoonvader zijn wens om zijn 2e kleinkind te mogen zien uit mag komen, zonder teveel af te zien. Sterkte. @ Hier, Vandaag een dagje naar Maastricht geweest. Ik neem altijd een cliënt mee naar zijn moeder en ga dan samen met mijn moeder (en vandaag ook mijn tante) gaan winkelen. Mijn tante wist nog niet van de zwangerschap dus heb dit vandaag verteld. Ze was blij verrast. Vandaag alleen een hemd en een buikband gekocht bij miss etam. Ik kan in Maastricht niet echt mijn draai vinden qua winkels en ook mijn moeder had hier last van. Daarom zaten we al snel op terras mensen te kijken . Vandaag nog veel last gehad van mijn BI. Morgen heb ik een afspraak bij de fysio voor het aanmeten van een bekkenband.... Kben benieuwd... Nu de avond valt lijkt de pijn wat te minderen. Echt rust kan ik niet nemen want moet nu nog 2 dagen werken... Ff opletten dus!
Ooh, wat spannend zeg Jorientje, je eerste echo morgen! Heel veel succes en het gaat echt wel goedkomen hoor, jij krijgt een mooie echo! Ik heb vanmiddag mijn eerste urine in het flesje gedaan, ik had een hele aardig vrouwtje van MvM. Ik heb van haar het lijstje gekregen, een mooi zwangerschapskaartje met daarin de superpositieve test in! Het serviesje, wilde mijn man heel graag hebben, tijdschrift zwanger en een heleboel informatie. Ik kan gelukkig die flessen zat/zondag inleveren op een adresje, hoeven ze het niet te komen ophalen! Mijn eerste echo is pas 20 september, wil hem eigenlijk al eerder hebben, vooral omdat ik zo onzeker ben, ivm bruinverlies. Maar voor de rest heb ik alle zwangerschaps kwaaltjes En hoe zit het met jou kwaaltjes, nog een beetje last van?
hi lady's hier ikke ff snel. Hoewel snel..... ben nog steeds beroerd en heb me maar ziek gemeld. Echt een heftig griepje . @Sam, heel veel sterkte deze onzekere week. Ik duim voor een spetterende pracht echo volgende week. @Bellenoor, wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte! @bout bekkenband, die heb ik gelukkig nog van m'n vorige zwangerschap. Zal 'm binnenkort alvast maar opzoeken.
Ff wat anders wat doen jullie nou als jullie trek krijgen. De vorige zwangerschap ben ik 30 kilo aangekomen. Dat zou ik toch graag willen voorkomen. Zeker nu ik er nog steeds eigenlijk een kleine 8 te zwaar ben.
@iedereen die bang is voor de echo: ik ben er ook een beetje bang voor aan het worden.... Zullen we afspreken dat we positief blijven? Er is al zoveel ellende geweest met mk's enzo in dit topic...Think positive!!!! @koeky: toch maar worteltjes knabbelen, komkommer, crackertjes, dat soort dingen? Ik moet eerlijk zijn dat ik daar niet zo goed in ben, want ik vind eten veel te lekker...
Als ik trek krijg pak ik inderdaad ook crackertjes (van Lu bv heb je lekkere met Olive smaak). Of anders wat yoghurt of een beschuitje. Ik heb best vaak trek tussendoor, dus ik wil niet al te vet eten, ik ben ook bang dat ik dan heel veel aan ga komen. Komkommer en snoeptomaatjes doen het ook goed ´s avonds vind ik(lekker fris, als je een beetje misselijk bent).
Gier gisteren een zware avond gehad op mn werk pff.. Was echt helemaal gebroken, en 2 keer verrot geregend.. Ook heel fijn (nou niet dus !) @ titania: kan me voorstellen dat je dan wel door de grond kan zakken, maar 1 voordeel je kent de mensen gelukkig niet dus dan zie je ze waarschijnlijk geen 2e keer meer.. Maar wel heel vervelend.. @ hier sinds gisteren erge jeuk van onderen zeg maar. heb nu crme gehad miconazolnitraat moet met 3 dagen gaan werken iemand ervarig? Schaam me er wel voor hoor mjaa de huisarts zei dat het vaak voorkomt bij zwangere vrouwen ? Vndaag ook weer werken van 15 tot 23 en dan weekend..
Kwaaltjes? Wat zijn dat haha.. Ja s morgens flink misselijk, thee en beschuit komt er gelijk weer uit. Zit nu op mn werk aan de thee en sultana, gaat er niet echt makkelijk in, maar het zal er wel in blijven als ik maar niet ga lopen rennen en vliegen. Verder de hele dag door met vlagen ook behoorlijk misselijk. En veel trek hebben, normaal at ik om 12 uur ofzo 2 boterhammen en daar had ik de hele middag genoeg aan. Nu eet ik s middags (verdeeld over de hele middag) een kiwi, banaan en appel en daar heb ik eigenlijk nog niet genoeg aan 8) En ja vanmiddag is het zover. We zitten vol met vragen: zal het allemaal goed zijn, is het er 1 of zijn het er misschien 2, klopt het hartje al enz enz.. Over een paar uurtjes hebben we hopelijk antwoorden en uiteraard meld ik me hier zodra ik er even tijd voor heb want we gaan ook nog naar de a.s. opa's en oma's, die zijn ook echt heel erg benieuwd
Hebben net een mooi kloppend hartje gezien op de echo. Ben 9 weken en 3 dagen en dus uitgerekend op 29 maart. Krijg over 4 weken nog een echo, gewoon voor de leuk! Ben helemaal blij!
@ jorietje... geniet ervan vanmiddag!! @ mamavanjay.... awwww balen zeg en dan voel je je vies als je een verzopen kat bent id idd heel normaal bij zwangeren vrouwen *afkloppen* ikzelf geen last van gehad maar weet dat mn zusje om de haverklap ervoor naar de ha kon beide zwangerschappen (inlegkruisjes verhogen die kans bv je denkt heel schoon te zijn maar, je kan beter effe een schone onderbroek aantrekken en t liefst katoenen en geen synthetische) @ eten...... ik heb zo geen honger, moet echt opletten dat ik genoeg binnen krijg, drinken... man man man drink me zot maar had ik bij onze meis ook @ aliekeleppink.... geniet van je echo vandaag!! @ vuurtorentje... heerlijk zon knallende test! wij zijn nu voor t boek gegaan dvd hadden we al... en servies genoeg @ foeske... wat vervelend dat je BI al zo opspeelt .... hou hier mn hart een beetje vast als het weer zo erg word als bij onze meis. enoge pijnloze was heel raar fietsen.... ik heb me suf gefietst jammer dat jullie je draai niet konden vinden in maastricht, vind t heeerlijk shoppen @ misselijkheid.... valt hier weer reuze mee mag niet klagen.... voor de meiden met medicijnen ervoor dikke knuffels @ bellnoor..... heel veel sterkte voor jullie en je schoonvader, hbhopelijk is hm nog een mooie tijd gegeven dat ie ook nog van zn nieuwe kleinkind kan genieten zp deed t niet en bericht foetsie @aliekeleppink.... lees nu dat je een prachtige echo hebt gehad super!!! @ hier ziekenboeg, alle 3 grieperig gelukkig een koorts, alleen keelpijn snotteren en spierpijn en een 5 de tandje ontdekt wat doorkomt vanacht..... niet normaal 5 tegelijk dus dan komen we op 7 in t totaal verder naar inloop cb geweest en ze (durf t bijna niet te zeggen) is 10885 gr en 77 cm zelf b12 spuit weer gehaald net en vanmiddag weer naar de gyn gesprek over de hypo en epi en alle medicatie en weer spieken jammer dat manlief geen vrij kon krijgen maar ja met mn meis net zo leuk
Meiden, wat hebben jullie ontzettend veel gekletst! Als jullie het niet erg vinden, lees ik niet terug! Wij zijn gister thuis gekomen van vakantie. Zouden eigenlijk tot zaterdag blijven, maar voelde me niet lekker, en we waren kamperen (voor mij de 1e x, dus was het snel zat ), en met dit vieze weer was het toch niks aan. aliekeleppink, zag dat je echo gehad hebt, wat super dat het zo goed gaat Jorietje, veel succes en plezier vanmiddag met je echo! Musty, beterschap meid! Ik heb 10 september de termijnecho, ben dan iets van 10,5 week.