jaa heb allen jeuk en branderig gevoel geen vaginale afscheiding gelukkig maar. maar jeuk om gek van te worden vanavond beginnen met vaginale capsules 3 avonden en dan is t weer weg als goed is. dan is je meis toch wel wat gegroeid hee, das alleen maar mooi.
Nou het is hier weer stilletjes op het moment. Kvoel me een beetje raar vandaag, voel me niet zwanger.. beetje vreemd. hopleijk klopt het hartje maandag!!! nu ff snel de dweil erdoor heen en dan op naar mn werk tot morgen
@ mama van jay.... meis t is normaal dat klachten komen en gaan hier aan t aftellen tot 2 uur, dan de kleine wakker maken en klaarmaken en dan naar de gyn
Musty, hoop dat het goed gegaan is! Ben benieuwd! Ik ben net bloed wezen prikken. Had ik nog niet gedaan ivm vakantie. Had nu net bij afvegen wat donkerder roze verlies met soort van mini vliesjes ofzo.. Ga dus zo toch maar de vk bellen...
Hey meiden Jezus er is zoveel gekletst na anderhalve dag, ik weet niet eens meer wat ik allemaal gelezen heb. Hoe moet dat na 8 dagen?? Nou toch even snel een berichtje van deze kant voordat ik mijn koffers ga inpakken.. Nou gister zijn we naar het reisbureau gegaan, en wij vertreken morgen voor 8 dagen naar Griekenland. Nog even lekker met z'n tweetjes genieten. Net klaar bij het reisbureau willen we vertrekken naar scheveningen, rijd er WEER iemand tegen mijn auto aan is al de 2e keer in een half jaar. Splinter nieuwe auto en dan gebeurd je zoiets.... Weer een dikke deuk, en geschatte schade is 1000. Gelukkig was het niet onze schuld, maar is toch weer veel geregel enzo. Daarna dan toch naar scheveningen, en het was echt leuk. De musical Mary Poppins was super!! Vandaag heftige dag op het werk, we werden bedreigd door een patient dus daar moest politie enzo bijkomen. Ik ga nu een uurtje plat en dan koffers inpakken. Lieverds ik spreek jullie na mijn vakantie!! Liefs xxx
@musty; hoe was het bij de gyn? @hier: zieke dochter... koorts, niet willen drinken...heel vervelend...en zo sneu....pffff...
Vk gebeld, en die zei dat ze niet denkt dat het op een mk duidt. Moet nu gewoon volledig rust houden, geen uitstapjes, als ik aan het werk was, naar huis gaan etc. Mocht het zo zijn als het meer werd, en helderder rood, dan gelijk bellen, en dan zou er bij hoge uitzondering morgen een echo gemaakt worden. Maar ze gaat ervan uit dat het helemaal goed zit. Ben dus wel gerust gesteld en ga lekker rustig aan doen Oja en het kon niet door het hoesten en niezen komen (voelde dan alles samenkrampen) @ Suus, wat sneu voor je kleine meid! Het heerst heel erg, maar is altijd rot als je eigen kleintje het heeft! Beterschap! @ Nikske, meis, ontzettend veel plezier op vakantie, geniet ervan!!!
hey meiden @ suus... beterschap met je meis het heerst idd erg, hier ook alle 3 keelpijn en snotterdesnotter! @ angela..je hoofd naar links of rechts draaien kan helpen tijdens het niezen/hoesten tegen de krampen ervan @ hier heb een super gesprek gehad met de gyn en een super echo! hij blijft op 7,3 wk ik op 7 en de meting 6.6 maar hij gaat pas de volgende echo echt meten en datum vaststellen teveel kans om er nog naast te zitten EN heb het hartje overduidelijk en krachtig gehoord! wel nog meer foliumzuur gekregen ivm epileptica en alle controles worden alleen door hem gedaan ook een zeer uitgebreide 20 weken echo ivm de risico's, maar het zag er allemaal perfect uit, en de internist effe bellen voor afspraak en dat op t randje van alle gezondheidsproblemen en dat we bijna de behandeling voorlopig wilde stoppen..... deze wil gewoon persee blijven al met al gezellig gesprek o ja en mn bm zat al halverwege tussen schaambot en navel en t is er echt echt maar 1
jaaa ik heb vanmorgen ook een goede en mooie echo gehad het hartje klopte goed en stevig... Wat een last valt er dan van je schouders. Nu lekker van mijn vakantie gaan genieten. @ Nikske: hele vakantie! @Bellnoor: veel sterkte en succes met je schoonvader
Musty, wat super!! Leuke foto's ook Zal het eens proberen, dank je wel voor de tip! Buddy, wat fijn, ook al zo'n goede echo!
Hey Nikse89, Wat lekker zeg, morgen op vakantie!!! Een hele fijne vakantie en geniet ervan met z n tweetjes (alhoewel met z n drietjes!) Toch leuk dat jullie gaan zeg! Wel jammer van je werk en de auto enzo, maar komt goed, geniet nu lekker! Wij vertrekken vannacht om 05.05 uur naar Malgrat de Mar voor 8 daagjes!! Yeeeh op naar het warme weer!
Wat goed zeg Buddy, dat je een goede echo hebt, geeft je toch van een soort geruststelling!, geniet er lekker van en natuurlijk van je vakantie!
Hoi Angela en Arjan, Geeft toch een opluchtig dat de VK dat heeft gezegd, het is meestal een geknapt bloedvaatje of van een innesteling, dat heeft mijn VK verteld en dat er ik helemaal niet druk om moet maken, zolang het maar geen ongesteldheid is! Je bent inmiddels 8 weken, dus ik zou gewoon je lekker laten verwennen en niet druk maken! Ik heb nu nog steeds last van bruinverlies en gisteravond tijdens het douchen kwam er een bruinsliert eruit, sorry damens Verder heb ik geen krampen ofzo, maar toch zint het mij niet! Wil geen bruin meer zien!! haha
Lieve meiden, Ik ga jullie 8 dagen verlaten, want wij gaan op vakantie morgenochtend! Ik hoop als ik terug kom, nog steeds goede berichten van jullie te horen, maar dat komt vast wel goed! En voor de damens die echo's binnenkort hebben, heel veel succes!! Gewoon lekker positief blijven!! Tot over 8 dagen! Liefs Vuurtorentje84
Idd een opluchting, ik wist het ook wel, maar kon mezelf echt niet meer gerust stellen met deze woorden Ze zei ook dat het heel normaal is, dat ontzettend veel vrouwen dat hebben. Heb ook geen krampen, maar idd, je bent zwanger, dus je wilt niks meer verliezen Hebben jullie ook zo'n verrekte pijn in je borsten?! Die van mij doen zo pijn, en zijn ook ontzettend gegroeid, echt niet normaal