@BellNoor, wat verschikkelijk zo'n feest! @Violet,hier een dochter van 13 maanden. Ik ben per ongeluk zwanger geraakt van mijn nieuwe vriend. ze zullen dus andere vaders hebben. @buddy, ja dan is het wel makkelijker om het te zeggen. @allen nieuwe, gefeliciteerd en welkom! hier zitten we heerlijk bij kidz playground. samen met mijn stiefzoontje en hubby. mijn dochter is naar het kdv want dat vind ze toch leuker. ik ga toch steeds meer neigen naar toch een meisje. heb nu dezelfde klachten als de eerste zwangerschap. veel misselijk, veeeel buikpijntjes, wit verlies, veeeel dorst en veel plassen. ook extreem moe. jullie ook al lekkere trek? ik heb al dagen zin in kip!
Wij hebben net het shirtje aangedaan bij Danique en mijn ouders haaden het natuurlijk al in de gaten gehad. Ze vonden het natuurlijk wel erg leuk! Vanmrogen de vk gebeld, wij mogen 27 augustus om 9.10, spannend dus! Mijn ouders zijn nog hier, dus gaan even thee drinken
Alle nieuwe dames welkom hier! Ik mag vrijdag 13 augustus voor een eerste echo naar de gyn, aangezien ik clomid heb gehad en ze dan de eerste echo nog in het ziekenhuis doen. Als alles goed is en het is er 1tje dan mag ik over naar de vk. Als het er 2 zijn dan blijf ik bij de gyn. Volgens mij loopt mijn banner een dag achter......
Alieke; Leuk! Wat zeiden je ouders. Heb je het je schoonouders ook al gezegd of broers en zussen. Hier heb ik het nog steeds stil gehouden! Kelly; Ja ik moet 25 augustus, heb het al in de agenda staan! Spannend! Wil jij weten wat het word. Hier is al een discussie daarover
Wat verschrikkelijk!!! Ik heb 18 februari afscheid moeten nemen van mijn lieve schoonvader. Hij had longkanker (vol met uitzaaiingen) en had besloten om er zelf een einde aan te maken. Ik wens jou en je man heeeeel vee sterkte in deze o zo moeilijke en klote periode!!
@ alle nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd!!! Vandaag de VK gebeld. We mogen 10 augustus voor onze intake. Ze was echt heel erg leuk aan de telefoon! Bewust gekozen voor een kleine praktijk met maar 3 VK's. Lekker knus en niet tig mensen die je moeten leren kennen. Praktijk en site zag er goed uit. Vind ik wel belangrijk. Ze vond me met de VK en MvM lekker bijtijds. Verder kan ik tussen week 10 en 12 een termijnecho laten maken. Via mijn werk kan ik het al eerder late ndoen met zo'n 6,5 week. Gaan jullie een nekplooimeting doen? Waarom wel/niet? Ben nu ook aan het rondkijken voor het KDV. En wil gaan nadenken/berekenen over hoe wij het straks gaan doen. Blijf ik 4 dagen werken, of 4/3 of 3? Gaat Ric minder werken (evt. ouderschapsverlof)? Moeilijk, moeilijk!! Voel me vandaag redelijk moe, ga ook niet al te laat naar mijn bedje toe. Heb ook nog dienst morgen..... Hebben jullie ook 's avonds (laat) honger? Gisteravond om half 11 gewoon 4 boterhammen weg zitten kanen
@Seertje, ja het is schrikken. In april heb ik helaas ook al afscheid moeten nemen van mijn opa die zowel darm als longkanker had vol uitzaaingen. Hij heeft ook voor euthanasie gekozen. De nekplooimeting, bij mijn dochter niet gedaan omdat ik een ernstig gehandicapt kind toch niet weg zou laten halen. Nu ga ik het wel doen. Ik vind dat ik dat verplicht ben naar mijn dochter toe. Mijn hubby heeft ook een zoon. Mocht ons kindje dusdanig gehandicapt zijn dat het niet zonder 200% zorg kan weet ik niet of ik de zwangerschap door wil zetten. Natuurlijk speelt de gedachte mee dat het misschien voor het kind geen leven is. Maar het is vooral voor de 2 andere kinderen. Die moeten ineens zoooo verschikkelijk veel inleveren! Nou komt het niet voor in de familie en we duimen maar hard dat we een gezond kindje mogen krijgen!
Hoi meiden, Ik wil mezelf hier ook graag melden! Ik heb vanmiddag positief getest, 3 dagen voor nod, maar echt een duidelijke 2e streep! Maud krijgt een brusje! Het was ff schrikken, maar echt enorm welkom! We gingen net weer rustig aan voor een 2e en tjoep, in een keer raak! Nooit verwacht dus! haha! Ik ga proberen straks een aantal pagina's terug te lezen! Zodat ik jullie ook een beetje 'leer kennen'! Doei!
@Suuskebab, welkom en gefeliciteerd! Hier ben ik net gebeld door moeders voor moeders.. Ze komen maandagavond al voor een intakegesprek en het testje hahahaha! Nu wordt het wel heeeel echt! Krijg er de zenuwen van
Goedenavond Lady's! Hoe is het met jullie? Pino sterkte het valt niet mee als iemand die dicht bij je staat zo ziek is.... Suus van harte gefeliciteerd leuk dat je hier ook komt kletsen! Hier helemaal af van 2 dagen werken....misselijkheid is wisselend per dag. Ook last van de steken in de buik en de honger soms.... Hier is moeders voor moeders geweest wr kunnen gaan plassen Hier geen nekplooimeting wij hebben gekozen voor dit kindje hoe het ook is hij of zij is welkom! Seertje ja dat zijn dingen waar je over na moet denken...best lastig he?wij hebben het wat makkelijker want we hebben dat al besloten toen Noamy kwam....wel wil ik 4 maanden thuis blijven na mijn bevalling. Nou dames fijne avond!
He suus welkom en gefeliciteerd! Pino dat weet ik niet, toch hoor je het wel maar zo vroeg?ik heb t inelkgeval nooit gehad. Nekplooimeting laat ik denk ik wel doen ik heb het bij de andere ook gedaan en dat voelde goed, ik had liever van te voren geweten of er iets niet goed was dan kon ik me er op voorbereiden.
Hoi allen, Ik wil me hier ook even melden. Ik heb afgelopen zondag posititief getest en ben vandaag naar de huisarts gegaan (die tevens verloskundige is). Ik ben morgen 5 weken zwanger en ben uitgerekend op 4 april 2011. Vandaag veel informatie tot ons gekregen en de eerste week van september mag ik naar voor een echo naar het ziekenhuis. Leuk hoor. Morgen willen we onze ouders inlichten. Ik ben wel erg benieuwd of mijn vader blij zal zijn aangezien we op het moment in een stacaravan wonen i.v.m. een grote verbouwing... Ben bang dat hij er zo zijn bedenkingen bij heeft en daarom niet blij over zal komen. We zijn na 3 maanden proberen al zwanger en hadden nooit gedacht dat het zo vlotjes zal verlopen.... (hebben wij ff geluk) P.s: de rest ook van harte natuurlijk!!
Krijg je dan een gewone echo ? Of een binnenwaardse? Ik moet 19 aug. voor t eerst naar gyn. toe. Ik hoop dat ik dan ook echo krijg (dan ongv 7,5 week zwanger) Liefs F
Goedemorgen, Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk! Ik moet ff naar de 4 weken zwangerschap en daar overheen, en dan ga ik eens een mooie nieuwe banner uitzoeken... Anders staat er nu 3 weken en 5 dagen... @Foeske: hallo! Gefeliciteerd!!! Ik snap dat je twijfelt over het enthousiasme van je vader, maar dat zal allemaal reuze meevallen hoor, hij wordt OPA!!! @hier gaan we heb de komende week ook aan de ouders vertellen! Hier zullen mensen in de omgeving ook hun mening wel klaar hebben, omdat het vrij vlot na Maud is natuurlijk, maar wij kiezen daar gewoon bewust voor! En ja, dat het dan ook in 1 ronde raak is, dan zal het zo moeten zijn!
Hallo allemaal, Gefeliciteerd foeske en welkom! He suus ach ja iedereen moet gewoon wat te zeuren hebben dan is het te snel en dan duurt t te lang t is toch nooit goed haha Hier was het ook wat sneller raak dan verwacht maar wat heerlijk dat t ook snel kan dat is echt een zegen! All hier nog steeds geen kwaaltjes, wel wat meer trek (net al een gekookt ei met mayo op mmmm)oja en kom moeilijk inslaap hebben jullie dat ook?
Foeske, gefeliciteerd en welkom! Wij gaan vanmiddag denk ik even langs mijn schoonouders om het goede nieuws te vertellen. Ben benieuwd hoe zij reageren, want zij weten het nog helemaal niet. Volgens mij heb ik last van een schimmelinfectie; heb zo'n jeuk en wat groenige afscheiding. Kan ik daarvoor de assistente bellen maandag of moet ik echt op afspraak bij de dokter (heb ik niet zo'n zin in)