April 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door aliekeleppink, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Succes mama van Jay! ik duim!

2. onsfrumpie

onsfrumpie Actief lid

29 okt 2008
    183
    0
    0
    goeie morgen dames
    *schaam schaam* dat ik me zo weinig laat zien hier, voel me gewoon zo beroerd, al lijken die emesafena-pillen qua misselijkheid eindelijk aan te slaan, gaan mijn darmen protesteren!! Of PDS óf darmontsteking, in beide gevallen nu weinig aan te doen, ha fijn! Nog steeds wel doodmoe en ik slaap lekker tussen de middag met mijn meiske mee.
    Zij was 12 maanden toen ik zwanger raakte dus 1 jaar en 9 maanden als de nieuwe uk geboren wordt! Schijnt nogal pittig te zijn/worden maar ja ik vind het wel lekker zo dicht op elkaar. Overigens wist zij meteen dat ik zwanger was want bijna de dag nadat uk "gemaakt" is stond ze op mijn buik te klitsen "beebie beebie" te roepen hihihi.

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wat bijzonder Onsfrumpie!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mama van jay, hoop er het beste van. Ik duim voor je.

Ben op mijn werk dus ik kan niet uitgebreid komen kletsen. Verder ben ik ontzettend zenuwachtig voor morgen de 1e echo.

5. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Vandaag 1e echo gehad en het hartje klopt! Wow wat is dat gaaf om te zien zeg :D

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mooie echo gefeliciteerd!
    Mooi gevoel krijg je dan he ;)

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Onsfrumpje, he loopt nog niet helemaal lekker daar he? Hopelijk knap je snel op!
    Mijn dochter is net zo oud als de jouwe ongeveer.

@all, hier gata het nu iets beter. Hoofdpijn is redelijk weg.

8. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ bailey, gefeliciteerd met jullie echo! Ik ben straks aan de buurt en hoe nuchter ik ook ben, ik ben stronte nerveus haha.

@dopler, ook ik heb er al 1 liggen. Ik heb al geprobeerd maar denk dat ik m'n eigen hartslag te pakken had. Om zeker te weten op dezelfde plaats mij manlief geprobeerd en ja hoor ook zijn hartslag was daar te horen haha. Kmoet nog ff geduld hebben dus.

Ik weet trouwens niet of ik nog de kans vind om de echo vandaag te plaatsen maar zal m'n best doen ;). We gaan eind de middag even naar m'n oom en tante om de echo's te kopiëren voor de opa's en oma's (oom en tante weten nog van niets, straks dus wel) en vanavond gaan we de oma's en opa's verassen met een kaartje met daarin de echo.

9. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Bailey, ik zie net dat je in 't UZ bent geweest voor een echo. Woon je in de buurt van Gent? Ik woon er zo'n 40 km vanaf.....

10. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Pino, ja echt super haha nu geloof ik het wel :D

@foeske, nee dat is wel een stukje rijden voor ons. Ongeveer 142km van huis! Wij zijn daar onder behandeling ivm iui-d. Maar na vandaag mogen we gewoon in NL naar de verloskundige

XXX Liefs

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Bailey, gaaf he zo'n eerste echo, dan wordt het allemaal heel echt. Wij hadden m vrijdag en als je dan het hartje ziet kloppen, dan vergeet je zo ongeveer dat het zo lang geduurd heeft voor je zwanger bent geworden. Althans, zo ervaren wij het :D

@iedereen, ik weet allemaal al niet meer wie wat geschreven heeft, ben nu op t werk en kan dus ook niet uitgebreid reageren

@hier, wij gaan woensdag of donderdagavond naar de oma van mijn man, en gaan we vertellen dat ze overgrootmoeder wordt. Oma heeft 2 kleinzoons, waarvan mijn zwager nog vrijgezel is en dus was het heel jammer dat het bij ons niet zo wilde lukken met zwanger worden, maar eindelijk kunnen we haar het goede nieuws gaan vertellen. We zijn zóóóó benieuwd hoe ze reageert... Zelf heb ik geen opa's en oma's meer. Mijn mans oma is de enige oma nog, dus vinden we het wel heel speciaal en we hopen dat ze het nog mee mag gaan maken (ze is nu 85)

12. flower83

flower83 Actief lid

3 jul 2009
    127
    0
    0
    noord-holland
    Bailey.. wat een mooie echo zeg.... ppff wat zal je je heerlijk voelen ik moet over een uur op voor de eerste echo ik ben op van de zenuwen hihi...

13. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Wat een mooie echo!!
    Meiden die echo's hebben vandaag: Veel succ6!!
    MvJ, hoop dat de gyn je kan vertellen of je ervan kan bloeden. Jij ook s6 strx.

Hier: ik maak me erg zorgen... verlies nu erg veel bruin... Pff... wilde dat ik de dopler alvast in huis had, dan had ik ook ff geluisterd... Ga er strx ff over hebben met Arjan.
    Door het bruin verlies leef ik veel meer naar de echo toe, wil zo graag weten of hartje klopt, denk niet na over of het wel of niet is, maar wil het gewoon zo graag weten!

14. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Succes flower, ik was ook zooo zenuwachtig, maar toen we eenmaal in het ziekenhuis waren, waren de zenuwen ook weg. Ik had er toen echt het vertrouwen in dat het goed zat..

Enne oh ja, wij hebben zaterdag het eerste babypakje gekocht: cremekleurig broekje, cremekleurig shirt met lange mouwtjes en een rood geborduurd berenprintje erop. Het boordje van de nek is ook rood en we hebben er rode sokjes bij gekocht.. Zóóóó schattig :D

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mooie wagen!!;)Zoiets wil ik ook....
    Welke site heb je m gevonden?
    en welk merk is t?

16. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Echo was helemaal goed! Hartje zien kloppen, alleen nog niet kunnen horen maar hij was wel erg krachtig zo te zien. Alleen 1 week terug gezet dus nu 6wkn en 3dgn, over 1,5 week weer een echo voor definitieve datum.. Oohh zoo blij dat alles goed zit!!

En qua bloeden betreft,kan door het inbrengen van die creme zijn gebeurd.. Niet veel zorgen om te maken.

Nu ff omkleden en dan op naar t werk :( laat morge ff echo zien

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Het merk is cabino, ik heb hem gevonden op de site www.kadocus.nl. Bij gardo verkopen ze hem in andere kleuren. Misschien babypark ook. Ik ga hem in het echt bekijken en dan in deze kleur bestellen denk ik.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Fijn dat het goed was!

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Bailey, geweldig! Waar staat die ‘d’ bij ‘iui-d’ eigenlijk voor?

Angela, het blijft maar spannend bij jou… Blijf vertrouwen houden hè?!

MvJ, ook een goede echo, heerlijk!

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ bailey & Mama van Jay.... proficiat met jullie goeie echo!!!! super!

@ angela...we duimen voor je!

hier echt hoofdpijn en helemaal vol snot en zie zo op tegen werken morgen

Deel Deze Pagina