@loepie: wat vervelend en naar zeg!! En dan nu zooo lang moeten wachten en in onzekerheid zitten:s @??? ik hoorde inderdaad ook van die babyplanner oid. Nou moet er niet aan denken zeg! Vindt het juist leuk om zelf door de boeken met geboortekaartjes te neuzen En dan vervolgens dat kaartje bij een ander op internet bestellen hahahahaha(hadden we de vorige keer gedaan , was namelijk een stuk goedkoper)
@musty: dan weet ik dat het erbij hoort. Dacht het al wel, maar ja je weet het niet he Balen dat je je niet lekker voelt! En idd het kleintje zit lekker vast, dus komt goed meis. Fijn dat ze nu weten wat je man heeft. Kun je er nu wat aan doen.
@Musty, ja heel rustig op het werk. Met de bi gaat het redelijk. Als ik rustig loop heb ik er niet extreem last van. Nu snel naar huis ahahhaha
Net het hartje zien kloppen op de echo!!! Alles is goed. Wat een opluchting. Ons kleintje is nu 1.8 cm 8 weken en 3 dagen, wat beteken dat ik 2 dagen vooruit ben gezet iig tot de volgende echo over drie weken, dan gaan ze echt de termijn vaststellen.
@musty; hier ook last van een dippie, komt denk vooral door dat bloed wat ik weer gezien heb vanmorge. Wat fijn dat je niet zo een last heb op het moment van BI. Vervelend van je man, beterschap ermee. @cvm wat goed dat je een mooie echo heb gehad. Heb hier geen bloed meer gezien gelukkig, hopelijk blijfd het nou weg. Denk het toch een gesprongen adertje is geweest.
@ cvm ow wat super een goeie echo!! @ star yay nu hopen dat t bloed voorgoed wegblijft duik vroeg mn bedje in vanaf, geloof dat ik hele marathons kan slapen op t moment maar gelukkig is de kleine ook moe voor haar doen dus we tukken lekker samen erop los
we hebben het hartje zien kloppen!! alles zag er goed uit ben waarschijnlijk alleen een week korter zwanger bij de echo van vorige week zeiden ze het ook al dat ze dat dachten maar ze hebben nog geen termijn bepaald omdat ze dat nog te vroeg vonden vind het aan de ene kant wel een beetje raar want dat wil zeggen dat ik al een positive test in handen had toen ik 2 weken 5 dagen was lijkt me een beetje vroeg. maar in vergelijking tot vorige week was het wel goed gegroeit dus de vk maakte zich geen zorgen. moet over 3 weken weer terug. en ik krijg met 30 en 32 weken een extra groeiecho en we moeten nog bespreken of ik weer deels in behandeling ga bij de gyn omdat onze dochter prematuur en dysmatuur geboren is. vind het wel fijn dat ik wat extra in de gaten word gehouden.
Meiden met mooie echos gefeliciteerd! Nieuwe zwangeren welkom hier! Jojoki, wat zielig voor je dochtertje! Gelukkig is ze helemaal hersteld. Loepie, wat onverwacht zeg, heel onzeker allemaal Dikke knuffel meis Rachel veel sterkte met het verlies en hopelijk ben je snel weer zwanger.
@Loepie: Wat een vervelend nieuws! En dat je nu zo lang in spanning moet zitten. Kunnen ze niet eerder nog een echo doen?? Veel sterkte ermee. @Rachel: Heel veel sterkte. Hopelijk voor jou ook snel een perfecte zwangerschap! @CVM: Gelukkig ook weer goed nieuws! Heel fijn! Geniet ervan! @Mimi82: Ook goed nieuws!! Lijkt me toch geweldig hoor! Ik hoop volgende week ook zo'n mooi hartje te zien! @Hier: Morgen ga ik mn manager het grote nieuws vertellen. Ze gaat na morgen 3 weken op vakantie, en ik wil echt niet wachten tot eind september! Dus morgen aan mn baas, en dan na de 1e echo (volgende week) ook aan de rest van mn collega's en de hele wereld!
hey, heb echt geen puf meer om te reageren. Ben echt ineens doooooodop! Had zo'n zin om vanavond lekker tv te kijken maar ik duik mijn bedje maar in. Trek het echt niet meer...
Welterusten Pino. Ik had dat gisteren ook, ik heb wel alles gelezen, maar kon het niet opbrengen om te reageren. Daarna in slaap gevallen bij 27 Dresses.
Goedemorgen allemaal, Was iedereen helemaal gebroken gisteravond? Het was zo rustig! Hier vrij weinig last van mijn bekken maar enorme last van mijn rug.. gaat weer lekker dus. Zijn er nog echo's vandaag?
Morge, Hier gisteren avond ook erg moe. Waren naar de Ikea geweest om alvast een peuterbedje besteld.. Beetje vroeg maar goed je kan hem maar vast inhuis hebben. Dus in de ikea even gezeten om wat te drinken,kwam haast niet meer overeind zo`n last weer van mn rug pff.. Denk dat k vanmiddag dan toch maar even de fysio ga bellen.. Voor vandaag nog geen plannen maar als het zonnetje blijf schijnen misschien even naar de kinderboerderij
MamavanJaY; ik ben gsiteren al een (ander) nieuw autostoetje gaan halen hahahahaha, ook lekker (veel te) vroeg omdat de maxi cosi en de maxi cosi tobi en de Kiddy Confort niet alle drie naaste elkaar op de achterbank passen (en ik heb een behoorlijk grote bak) Dus voor onze zoon nu een Romer Kid gekocht. Ik snap niet hoe anderen dat doen......en vroeger zat iedereen gewoon (in de gordels) op de achterbank hihihihihi Hier geen rug of bekkenpijn gelukkig. Heb de vorige 2 zwangerschappen wel rond 27 weken zwangerschapsischias gehad dat na 32 weken weer over ging.....
Dames dames, Wat hebben jullie weer veel geschreven. Is bijna niet bij te houden, tenzij je elke dag komt lezen en schrijven Ik las helaas weer een paar verdrietige berichten. Meiden, heel veel sterkte, weet helaas hoeveel pijn het doet! Las ook een paar dames met goede echo's. Geweldig! Ik mag komende week weer even binnen gluren. Knijp hem wel een beetje. Hebben jullie al kraamzorg enzo geregeld? Mijn hoofd is overuren aan het draaien met dingen die ik allemaal wil en moet regelen. En tot nu toe heb ik nog niets gedaan Ik ga nu maar eens opstaan, want van alleen maar in bed liggen word ik nog luier Voor de dames die vandaag een echo hebben; succes! Tot gauw weer!
Het autostoeltjes probleem hebben wij ook straks. We hebben niet een hele grote auto. Mijn dochter zit in een maxi-cosi priori. Mijn stiefzoon in een autostoel voor vanaf 3 jaar met rugleuning en dan past er geen maxi cosi meer naast. Ik denk dat we voor mijn stiefzoontje een los verhoginkje halen. Dus echt alleen het zitgedeelte en dan kan hij in het midden met buikgordel. Zijn er kleinere autostoelen dan dan de maxi cosi priori? Ik dacht dat ze allemaal wel even breed zouden zijn.
Heej dames, Kmoest eigenlijk wel lachen, ik heb namelijk gister eind de middag nog terug gelezen maar was 's avonds zo ontzettend moe dat ik niet meer gereageerd heb..... Ik ben nu aan het werk (3e dag opeenvolgend) en moet zeggen dat het er nu in begind te hakken.... Gister om een bekkenband geweest, omdat de vrijdag meestal rustig is op 't werk heb ik hem thuis laten liggen. Volgende week begin ik weer met competitie badminton en wil hem daarvoor wel gaan gebruiken en bij wat zwaardere activiteiten zoals fietsen, lopen en poetsen. Verder vanuit hier eigenlijk weinig nieuws, m'n misselijkheid is ver weg, (.)(.) gaat ook beter nu ik een meegroei bh draag! Ik ben hier langzaam aan bezig met het vertellen van ons nieuwtje en zaterdag zijn al onze vrienden aan de buurt,dus denk dat het vanaf dan als een loopend vuurtje zal gaan (en dat mag natuurlijk ook, tis tenslotte goed nieuws) Nou ondanks de weinig bijzonderheden, toch nog redelijk wat getypt. Sorry dat ik verder niet meer reageer op de rest, maar moet nu toch echt nog even aan de bak.