hallo Dolfijn, welkom en gefeliciteerd! Wat spannend joh, dat je misschien wel verder blijkt te zijn!
Inderdaad heel erg spannend.. Ga er niet vanuit hoor, maar vond het gewoon erg vreemd dat laatste ongi zo kort was (normaal toch echt wel 3 dagen).. maar daarna negatief getest, dus kan bijna niet.. Ach, anders hebben we gewoon een kleine smurf met 5 sterren kamer of twee zoals manlief zegt
Hi Dolfijn, ik had dat ook, maar 1 dag ongi maar daarna wel negatief getest, ben nu pas 4 weken en 4 dagen en al aardig misselijk en een opgezette buik, dus vraag me ook stiekem af of ik niet verder ben... de kwaaltjes komen normaal toch pas rond 6 weken of niet? Het is mijn eerste zwangerschap dus voor mij is het echt allemaal nieuw!
Dolfijn, gefelciteerd! Gezellig meekletsen hoor! Moeders voor moeders; moet nog steeds bellen, maar ga vrijdag op vakantie, dus vor de vakantie zal ik wel niet meer hoeven te plassen. Zijn er dames die ervaring hebben met een schimmelinfectie? Heb gisteren van de dokter zalf en zo'n paasei gekregen om in te brengen. Dat vannacht gedaan, had vannacht het idee dat de jeuk minder was, maar nu heb ik echt wel weer jeuk! Hoelang duurt dat??
Hoi dames, Kom me hier ook melden. Net positieve test gehad dus..... Mag donderdag 19 augustus naar de gyn voor echo en onderzoeken en zo..... Zal vandaag ff bijlezen met jullie... Liefs
@alieke: ik heb ook wel eens zo'n ei gehad, maar dat gaf bij mij wel direct verlichting... Maar als je jeuk hebt aan de buitenkant zeg maar, dan zou ik er als ik jou was ook ff een zalfje bij vragen voor het buitenste gebiedje zeg maar.. Het ei is eigenlijk meer voor het binnenste gedeelte... (lekker smakelijk allemaal )
@suus1982; Ik kan idd gaan aftellen, maar moet eerlijk zeggen dat op vakantie gaan ook niet slecht in de orden klinkt hoor. Ik ga zelf niet op vakantie maar vier op het moment m'n vakantie thuis. Ik woon in Zeeland (en nog dichtbij de kust ook) dus in de zomer is er ongelooflijk veel te doen! @aliekeleppink; Bij het maken van de afspraak bij de v.k. werdt mij gevraagd of ik mee wou doen aan moeders voor moeders. Ik had op de site al eens gekeken of ze ook in het gebied kwamen waar ik woon (ligt op de grens van belgië), maar kon dit niet vinden. Ik wordt deze week of begin volgende week gebeld. Ik weet nu welk gevoel het geeft als je test positief is, dus als ik zo anderen kan helpen ga ik dat zeker doen.
Haha je hebt inderdaad 2 soorten medicatie voor inwendige klachten... Zo'n capsule en een 3 daagse kuur met zalf die je moet inbrengen. Maar bij zwangerschap word liever niet gekozen voor de zalf omdat de invloed op de zwangerschap niet bekend is! Voor uitwendige klachten heb je ook een zalf, deze kan voor zover bekend geen kwaad bij een zwangerschap!
Dank jullie wel..... Ja best fijn dat ik al zo snel naar de gyn mag. Komt door mijn langzaamwerkende schildklier. Heeft het kreng toch ook nog een goed nut.. Hahaha. Blijf ook de rest van de zwangerschap onder controle van de gyn dus dat is ook weer een pluspunt...... Liefs
@nikske: succes vandaag met prikken... krijg je ook vandaag de uitslag? hopelijk is je hcg mooi gestegen!
Hey suss Heb vanochtend al geprikt en mag na 14 uur bellen voor de uitslag Hopenlijk is het mooi gestegen en heb ik snel een mooie echo...
Goede morgen allemaal, Alle nieuwe zwangeren:welkom en gefeliciteerd!! @alieke sorry ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar als niet genoeg hielp stond ik direct weer bij de dokter hoor!! @ buddy hoe was het? @all hier voel ik nog steeds weinig heb, wij willen echt wel weten wat t is hoor! daar ben ik gewoon veel te nieuwsgierig voor1 Ik zie dat echt veel van jullie al vroeg naar de verlos mogen en voor echo helass mag ik pas 25 aug zucht wat een eind
Violet hoever ben je op 25 augustus? En krijg je dan ook meteen een echo? Ik zou het ook echt niet aankunnen om 40 weken (of langer...) geen geslacht te weten
Het wordt gelukkig wel iets minder. Heb ook een zalfje voor de uitwendige klachten. Als ik zit heb ik meer last dan wanneer ik sta. Maar even doorzetten, als het donderdag niet beter is ga ike ven langs de dokter, heb geen zin om op vakantie nog met jeuk te zitten. Nikske; ik hoop dat je hcg mooo gestegen is @mvm; bij mij vroeg de vk ook wel, heb gezegd datik zelf zou bellen Net naar de kapper geweest met Danique. Heeft haar haren weer een stukje af. Zijn we op de fiets, begint het keihard te regenen. En bedankt he, en danique maar roepen, regen is niet leuk!
He nikske, ik heb net even gebeld omdat we ook nog op vakantie willen die periode dus krijg ik gelijk mn echo Jippie! Wel zo handig want r moet voor de 11e week(ik dacht eigenlijk voor de 12e) ben erg benieuwd! Wanneer krijg jij je eerste echo?
alieke balen van die regen hier net ook een paar druppels maar ik zit lekker toch binnen is ze trouwens makkelijk met met haren knippen? Hier wil meneer niet echt stil zitten is dus best lastig oja wat moet je betalen als ik vragen mag?