haha mooie test hoor Angela toch altijd goed om die bevestiging te zien hé?! Geniet ervan! Over weten wat het wordt: ik wil het niet weten.. laat het maar een echte verrassing zijn Ben natuurlijk wel heel nieuwschierig maar denk dat het het spannend houdt om het niet te weten.. De kamer en eerste kleertjes worden gewoon neutraal.. dan kan ik alle kanten op (en heb een reden om na geboorte te shoppen )
Mooie test hoor Angela! @weten wat het wordt; nee wij willen het niet weten. De vorige keer ook niet. We houden het een verrassing. Al lijkt het me soms wel heel handig om het te weten voor het kopen van de kleertjes en een echte jongens/meidenkamer te maken Vannacht eindelijk weer goed geslapen! Al 2 nachten klaar wakker midden in de nacht. Maar nu toch lekker doorgeslapen. Verder wat buikpijn, ik denk afkomstig van mijn darmen en een beetje misselijk gevoel. Maar niet heel erg ofzo. De schimmelinfectie is gelukkig zo goed als over. Nog een beetje groene afscheiding en heel soms wat kriebels, maar dat is te doen. Nog maar even blijven smeren met de zalf
Goedemorgen! @alle nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd! @foliumzuur en vitamines: ik slik Etos zwanger zijn, zit ook alles in, moet je wel 2x per dag nemen en zijn flinke pillen.... @hier: ik heb net de schrik van mijn leven gehad... Maud is van de commode gevallen! Ik dacht nog zo dat het mij niet zou overkomen.... pffff, gelukkig is ze weer vrolijk nu! Nu moet er gewerkt worden, niet teveel kletsen meiden!!! tot vanavond!
Goedemorgen! @ Alle nieuwe welkom hier! Het word lekker druk. Wie wil mij op de lijst zetten dat ik 27 augustus mijn 1ste echo heb. Verder zag ik dat vandaag al iemand een echo had. Veel succes en wel laten weten hoe het is geweest... Over het weten wat het word zijn we nog niet helemaal uit. Aan de ene kant willen we het niet weten,maar aan de andere kant weer wel. Bij ons eerste zoontje wisten wij het niet en dat was ook spannend. We moeten er nog even over denken. Over het vertellen bij ons weten onze familie het en mijn vrienden. Op het werk nog niet maar dat wil ik na de eerste echo doen,maar dan heb ik eerst 2 weken vakantie dus dan word het 14 september dat ik het op het werk vertel. Weten jullie ook al of jullie een combi test gaan doen???
Wij willen wel weten wat het wordt... er zijn tot nu toe alleen maar jongens geboren in de familie dus zou wel heel leuk zijn als er een meid kwam Buiten dat ben ik veel te nieuwsgierig!
@ alle nieuwe; Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik heb weer 3 pagina's mogen doorlezen, er wordt lekker geschreven. Ik heb gister bij de H&M 2 zwangerschapsbroeken besteld. Ik begon eerst te twijfelen of het tussen mijn oren zat maar ook ik kan het aan mijn broeken merken dat mijn buik begint te groeien. Nu was mijn buik al niet plat maar mijn onderbuik is nu opgezet en voelt harder aan dan anders. Ook mijn bh's zitten iets meer gevuld... Eind augustus ga ik winkelen naar Maastricht dus zal ik wel zien of ze bij miss etam leuke positiekleding hebben....
Goede morgen, wat veel nieuwe!! welkom en gefeliciteerd! Ik heb niet alles terug gelezen maar ik geloof dat ik iets over zw vitaminen zag , ik hebdie van vsm vorige x goed bevallen dus nu maar weer. @jamiejozie ik wil graag weten wat t is hoor t is makkelijker voor kleerdjes enzo en ik ben gewoon veel te nieuwsgierig(dat is het vooral eigenlijk) @suus oei das schrikken ! huilde ze gelijk? hier is f eens van het bed gevallen! terwijl ik er naast zat notabene!! hij maakte een rare beweging ik nog grijpen maar helaas, wat voelde ik me toen een slechte moeder zeg! @ all ik zag gelukkig dat er nog meer dames waren met weinig kwaaltjes , gelukkig dan ben ik niet de enige, zo nu ff koffie doeg
Heb net even naar huisarts gebeld, werd vanacht om 3 uur weer wakker van de pijn in mn buik, kreeg gewoon tranen in mn ogen, t werd steeds erger. Ik word straks terug gebeld of ik langs moet komen of niet. Wel moet ik even urine langs gaan brengen ivm blaasontsteking. Ik hoop dat het dat is, dan weet ik dan de pijn weer weg gaat Hier zijn mijn boobs ook aardig aan t groeien!! De bh´s die ik t meest aan heb gingen niet lekker zitten, dus ik dacht van t weekend, effe een nieuwe kopen... (zelfde merk als altijd) Dus ik neem een C & D mee. Nouj mn boobs kwamen er bijna uithahah Heb dus gewoon nu al E!!! (2maten groter) Vind mijn vriendlief helemaal niet erg hoor hahaha... Ik zit er ook aan te denken om alvast een zwangerschapsbroek te kopen, kijken of deze lekkerder zit. Betreft jongen/meisje. Ik zou het graag van te voren willen weten, maar meer voor het kamertje en de kleertjes enzo. Je hebt niet veel neutrale kleuren maar, ja veel saaie dingen. Ook zou ik het graag pas willen weten bij de bevalling, zodat het ECHT een verassing is.... Dus nog even goed over nadenken en kijken wat we willen. Effe een stomme vraag (schaam me wel beetje) Hoe zit t bij jullie met de sex sinds je weet dat je zwanger bent?? Omdat ik zo'n pijn in mn buik heb, is sex voor mij op dit moment geen pretje, we blijven t wel proberen hoor. En ik ben ook zo bang voor de baby op dat moment! Zit mezelf helemaal gek te maken.... Maar vind t sneu voor vriendlief Dus hoop dat de buikpijn/kramp ook snel weg is. Hebben jullie hier ook last van? Of ben ik de enige? Vandaag mensen al een echo gehad?? Liefs
FB1984, wij hebben op dit moment helemaal geen seks. Ik ben zo ontzettend moe, dat ik er echt geen zin voor kan maken... Vriendlief maakt het niet zo veel uit... (tenminste, dat zegt hij ) Pff, net naar de tandarts geweest om gaatje te laten vullen, loop te kwijlen hier Hij vertelde alleen ff doodleuk dat ik misschien een wortelkanaalbehandeling moet hebben :O Heb het nog nooit gehad, maar volgens mij doet dat ontzettend pijn..
Als ze je goed verdoven doet het geen pijn... maar ik weet niet hoe goed ze je verdoven ivm de zwangerschap. Ik heb gelukkig net voor ik zwanger was het tandartsbezoek gehad, zit daar altijd te rillen van angst!
Mijn god meiden ik ben ruim 1 dag weg en dan moet ik al zoveel bijlezen Gaat snel hier!! Ik heb wel geprobeerd alles te lezen maar ben het alweer kwijt Alle nieuwe zwangeren natuurlijk super gefeliciteerd!!! En welkom hier Ik heb zojuist mijn collega op de hoogte gebracht, aangezien ik erg veel last heb van rugpijn en niet te zwaar wil tillen. Maandag komt mijn baas terug van vakantie en dan vertel ik het hem ook. Opzich vind ik het wel fijn dat hun het weten, als je dan eens moe bent of eens een afspraak moet maken voor het een of anders dan hoef je er niet zo stiekem over te doen. Ik heb maar 1 collega en dan nog mijn baas, dus dat is al best een hecht team. Denk dat ze het snel genoeg aan mij en mijn buikje gaan merken... Nou morgenvroeg even naar de huisarts. Ik heb echt al zeker 3 weken ontzettende hoestbuien en nu begint het echt pijn te doen in mijn buik door die druk. Dus eens even kijken of ik daar iets voor kan krijgen! Daarna komt MvM, en 's middags gaan mannetje en ik even naar babydump. Eens rond snuffelen wat we in de loop van de 9 maanden allemaal willen kopen enzo... (toevallig morgen samen vrij, dus een babydag gepland) Hoe gaat het met jullie?? xxx
Ow over de multivitamine, ik slik Davitamon Mama incl foliumzuur en visolie! Ik geloof dat deze zo'n 15 euro per doosje kosten. Daar doe je 2 maanden mee!
Zoals ik het zelf uitgerekend heb ben ik 7 april uitgerekend dus ook een april2011 mamma!! Gefeliciteerd allemaal mede april mamma's
Leuk dat je ook komt meekletsen Dezelfde dag IUI gehad, maar mijn calculator geeft 8 april als uitgerekende datum. Zat jij met de IUI ook op dag 14 van je cyclus?? Nou wel gezellig dat je hier nu ook bent Wanneer mag jij gaan voor de echo?? Ik 20 augustus, zou dan precies 7 weken zijn...
Hoi allemaal, echt leuk om mee te lezen hoe het met iedereen gaat en hoe iedereen over haar zwangerschap denkt Zelf heb ik weer een enorme twijfeldag, vanmorgen weer getest en weer een heel licht streepje. Wel duidelijk lichtroze en even breed als de controlestreep, en lijkt ook een fractie donkerder dan het streepje op de test van gisteren, maar alsnog heel licht! Je zou zeggen dat een test twee dagen later (maandag mn eerste test gedaan) goed donker van kleur moet zijn? Ik heb ook geen idee wanneer mn NOD is, als ik 28 dagen aanhou vandaag maar door stoppen met de pil weet ik dit niet, dus al met al...ik ben even de weg kwijt. Ben ik nou wel of niet zwanger? Vrijdagochtend nog maar een keer testen!
CVM: een streep is een streep, en misschien is je cyclus wel 30 dagen dus zit je nog 2 dagen voor NOD. Dan is een lichte streep heel normaal! Heb je een foto???
1 juli was mijn eerste dag van de laatste menstruatie, ik heb altijd al afgeweken van het normale en een cuclys van 27 dagen exact, al anderhalf jaar dus volgens mij was die woensdag mijn 15e dag waarschijnlijk dat ik er daarom 1 voorloop terwijl we dezelfde dag de behandeling hebben gehad. Ik moet nog een week langer wachten op de eerste echo en heb volgens mij geen afspraak met de Gyn, ach ik zie het wel ben momenteel echt vreselijk moe, moe en nog eens moe, bij vlagen kotsmisselijk en een onbedaarlijke trek in kaasknakworstjes, die dingen vind ik normaal gesproken echt ranzig........ het hoort erbij zeggen ze. Daarnaast ben ik ook vrij vaak duizelig vooral 's avonds, als dat aanhoud maak ik dinsdag een afspraak bij de HA, dan is mijn eigen weer terug vind ik wel zo prettig.